Son dönemlerde Berat Albayrak'ın istifasıyla birlikte hukuk ve ekonomi alanında reformlar yapılması hükümet tarafından yapılan açıklamalarla ülkenin bir numaralı gündem maddesi haline geldi.Hukuk alanında hükümeti en çok zorda bırakan iki karar Osman Kavala ve Selahattin Demirtaş'ın tutukluk durumu olduğunu düşünüyorum.Bugün habertürk televizyonunda TBMM eski başkanı Bülent Arınç bu tutuklulukların artık son bulması gerektiğini söyledi.Bugün de youtube'da yaptığı her video oldukça fazla ses getiren 140 Journos ekibinin bu konu hakkındaki videosunu gördüm.Sizin bu tutukluluklar hakkındaki görüşleriniz nelerdir merak ediyorum.İlgili videoyu da buradan paylaşayım
https://www.youtube.com/watch?v=dI0cfw0LJFo&ab_channel=140journos


