νομιζω δε εχει αναφερθει πουθενα
πως μπορουμε λοιπον να εξαργυρωσουμε μεγαλα ποσα
και να τα κανουμε ευρω
νομιζω ολοι καποια στιγμη θα βρεθουμε σε ατη την θεση
οποτε για να μην τρεχουμε ,εχει καποιος καποια μεθοδο?
τα atm μεχρι τι ποσα μπορουν να βγαλουν?
ευχαριστω για καθε απαντηση
