Bitcoin Forum
August 13, 2022, 07:11:10 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 23.0 [Torrent]
 
  Home Help Search Login Register More  
  Show Posts
Pages: [1]
1  Local / Proje Geliştirme / kripto para borsası kurmak? on: December 18, 2020, 10:25:41 PM
arkadaşlar merhaba, aklımda kripto para borsası kurmak hakkında bazı soru işaretler var aramızda bu tarz projelerde yer alan ya da bu işin oluru hakkında bi bilgi sahibi olan kolaylığı takımın nasıl olması gerektiği hakkında tecrübelerini bilgisini paylaşacak insanlara ihtiyacım var. teşekkürler şimdiden.
2  Local / Alternatif Kripto-Paralar / harmony one marketcap analizi on: May 28, 2019, 01:08:43 AM
https://icodrops.com/harmony/
burdaki verilere göre harmony 23m marketcap ile piyasaya çıkacak.

https://icodrops.com/matic-network/
burdaki verilere göre de matic 5.6m ile piyasaya çıkmıştı. 10x yapıp geri çekildi. totalde 5x falan yaptı.

basit bi düz mantık ile harmony'nin matic kadar piyasa yapmasını beklemiyorum. totalde maximum 2x falan yapacaktır. ilk dakikalar hacimsiz işlemlerle daha fazla yapabilir ama 2xten fazla bi kazanç beklemiyorum.
3  Local / Konu Dışı / Almanya'dan kredi çekip Türkiye'de faize yatırmak on: May 27, 2019, 10:27:21 PM
Sizce mantıklı bi iş mi? Faizler şu anda aşırı yüksek. Döviz yeterince arttı önümüzdeki yıllarda bu kadar artış zor gibi
4  Economy / Gambling discussion / What do you prefer? Sportsbet or casino on: May 24, 2019, 04:59:56 PM
how do you play gambling? What is your purphase? Earning money or spending time ?
5  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Ne olacak bu coinlerin hâli on: May 23, 2019, 03:56:08 PM
Aldığım tüm coinler btc bazında 10da1 dolar bazında da nerdeyse 20de1 yapmış durumdalar. Burdan toparlamaları bence artık imkânsız. Pasta dilimleri de git gide azalıyor. Sizce altcoin denizi artık bitti mi?
6  Local / Proje Geliştirme / Teknoloji ve Patent konusu on: December 16, 2017, 07:08:10 AM
arkadaşlar, bitcoin teknolojisi üzerine ülkemizde örneğin; cep telefona bir app üretilecek ve içeriği ilk kez kullanılan bir fikir olacak buna patent alabilir miyiz? o fikri bizden başka kimse cep telefonlarında kullanamaz olacak?  böyle bir şey pratikte mümkün mü? kullanmaya kalkan olursa cezayi yaptırımlar uygulatmak gibi şeyler?
7  Local / Konu Dışı / kampanyalara verilen adresler on: December 11, 2017, 03:20:31 PM
arkadaşlar bounty lere verilen ether adresleri örneğin paribunun adresi olsa sorun oluyor mu?
 ERC20 adresi denen şeyi mi oluşturmak gerekiyor? bunu nerden oluşturuyoruz? bilgi verenlere şimdiden teşekkürler.
8  Local / Bitcoin Haberleri / SPK Bitcoin açıklaması. on: December 02, 2017, 10:48:42 PM
Bu nasıl yorumlanabilir sizce? benim anladığım sanırım mevcut spk ya bağlı kuruluşlar bitcoin olayına girmesin falan mı demek istemişler?

http://www.hurriyet.com.tr/spkdan-flas-bitcoin-aciklamasi-geldi-40664892
9  Local / Madencilik / Madenciliğin durma eşiği söz konusu mu? on: November 13, 2017, 08:06:08 AM
Arkadaşlar mesela bitcoin üretim zorluğu öyle bir hale gelse? mevcut en son teknoloji madenci cihazı bile harcadığı elektriği çıkaramaz hale gelirse?
bu durumda ne olacak?

bunu bir şekilde bitcoin fiyatı yükselerek mi dengeleyecek diyeceksiniz?

diyelim ki fiyat üretim yapılamaz halin altında kaldı? o durumda madenciler makinaları kapatıp fiyatın artmasını mı bekleyecek? üretim azaldığı için fiyat mı artacak? makinalar kapatılırsa işlem sayısı darboğaz yapacak, fee ler deli gibi artacak, sorun üzerine sorun.

bu konuda madenciliğin bitmesi, üretim yapamaz hale gelmesi gibi bir senaryo söz konusu mu sizce?
10  Local / Ekonomi / Bitcoin dünyası 5-10 çakalın mı elinde? on: November 12, 2017, 08:11:40 AM
evet arkadaşlar? nedir bu durum sizce? bir kaç geliştirici takım, bir kaç madenci lobisi, bir kaç büyük takipçili spekülatör? tabii bunlar daha 1 dolarken elinde bitcoini binlerce adet tutan ensesi kalınlaşmış abiler.

bunlar aralarında didişince ya da kumpas kurunca btc artıyor bitcoin çakılıyor, son anda segwit iptal etmeler, tetherle olmayan dolar pompalamalar, farklı haberler yaymalar?

bu kadar mı yalan bu dünya?

bu kadar oynak ve güvensiz bir ortam oluşuyor. sabah bch 2800 dolara çıkıp 1500 dolara düştü, üstelik dünyanın büyük kısmında pazar günündeyken. bitcoin 5500 lere indi.
bir saat içinde %30-40 lara varan hareketler oldu.

eğer bu gidişat bu 5-10 çakal grubun elinde olacaksa yemişim böyle merkeziyetsiz para sistemini. ciddiyeti kaybolur bu şekilde. uzun vadede bitcoin falan da kalmaz. şu sahneyi gören hangi global firma bitcoini entegre eder kendine.

daha temiz aklı başına bir şeyler yerini alır bitcoinin.
11  Local / Ekonomi / Forex / Bitcoin ve anonymous hesap on: November 10, 2017, 03:05:49 AM
Şöyle bir site var, 1/4 kaldıraçla bitcoin alsat imkanı veriyor?? bunu yapabilir mi sizce? sahtekar bir site olabilir mi?
daha önce deneyimi olan bilen yatırıp çeken var mı acaba?
coinlere de forex gibi alsat yaptırma imkanı veriyor? deneme için 10000 dolar demo hesabı da veriyor.

https://simplefx.com

gmail e reklam vermişler ordan gördüm sanırım önüne gelene reklam almazlar oradan?

arayüzü pey iyi görünüyor. forex alt yapısından lisansta almışlar, epey yatırım yapılmış.
 anonymous şekilde forex ve coinleri kaldıraçlı almak ilgimi çekti. 1:500 kaldıraç ve spread de çok düşük. kimlik doğrulama bile gerektirmiyor.
ama güvenilir bir yer mi onu anlamak önemli tabii.

uyarıyorum o yüzden kendinizi riske atacak miktarlar yatırmayın. ben denemedim.
12  Local / Ekonomi / 1 BITCOIN üretim maliyeti (Türkiye için) on: October 28, 2017, 02:15:26 AM
evet arkadaşlar diyelim son cihazlardan aldık, arsamız soğutma imkanlarımız da var. ve elektriğide kendimiz üretiyoruz. yani şebekeden %70-80 daha düşük elektrik maliyetimiz olsun.

yaklaşık kabaca 1 btc için ne maliyet çıkar?  BTC 6bin dolar iken 5bin dolar falan gibi bir üretimi mi vardır? yaklaşık bunun oranı nasıldır biraz fikir verir misiniz? yurtdışındakiler yaklaşık ne kadar karla 1 BTC ye ulaşabiliyorlar?

yani bir insanın milyon dolarları varken bitcoin tarlası mı kurması daha mantıklı olur yoksa tüm parayı bitcoine yatırıp öylece beklemesi mi? **tabii bu işi uzman şekide minumum maliyetle üretmesi üzerine bahsediyorum.
13  Local / Türkçe (Turkish) / BTC işlem süresinin uzaması nereye varacak? on: October 27, 2017, 10:24:35 PM
Arkadaşlar her geçen gün bu btc işlemlerinin süresi belli oranda uzayacak mı? geçmiş data kabardıkça işlem fee ve süreler artacak mı bu şekilde?

yani şuan bile günlük kullanım için uygun değil bu zamanlar? 3 dolar fee ödediğim bir işlem bile 15dakika civarında işlendi.

yani yarın bir gün markette, orda burda ATM den para çekmek istediğimi bitcoin ile bu süreler böyle olacaksa günlük kullanımda sanırım bitcoin geçerli olamayacak çok fazla?

daha çok yatırım amaçlı mı kalacak bitcoin? onun yerine daha hızlı işlem yapan coinler mi görev alacak? yorum yaparsanız sevinirim.
14  Other / Archival / BAŞLIK SILINMELI. SATIŞ BITMIŞTIR. on: October 12, 2017, 07:59:59 PM
Yarı fiyatına veriyorum.

Örneğin PC için;

Fifa 18 normal fiyat (228 TL) satış 110 TL

PES 18 normal fiyat (198 TL) satış 100 TL

NBA 2K18 normal fiyat (180 TL) satış 90 TL

Far Cry 5 - Deluxe Edition normal fiyat (228 TL) satış 100 TL

Need For Speed: Payback  normal fiyat (228 TL) satış 100 TL

Eski üyeyse almak isteyene önce ben gönderiyorum oyunu steam yada origin üzerinden. ödemeyi sonra yapabilirsiniz.

ödemeler cepbank / bitcoin / havale / skrill / neteller.

escrow kullanabiliriz. paxful.com üzerinden.

**Edit: oyunları kendi adıma olan hesapla faturama yansıyacak şekilde alıyorum. alımı yaparken SS paylaşırım.**


15  Local / Pazar Alanı / Acil YARI fiyatına satılık Steam Code on: October 11, 2017, 10:48:17 PM
Selam arkadaşlar.

250 TL değerinde steam kodu 125 TL ye veriyorum.

Baştan söyliyim karşımdaki profil eskiyse önce ben göndereceğim kodu.

ödemeyi cepbank / havale / bitcoin / skrill / neteller ile alabilirim.
Pages: [1]
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!