Bitcoin Forum
October 22, 2020, 09:28:50 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.20.0 [Torrent]
 
  Home Help Search Login Register More  
  Show Posts
Pages: « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
41  Local / Alternatif Kripto-Paralar / ETC = 30$ :DDD on: January 05, 2018, 08:54:32 AM
Etc'nin saz arkadaşları (ltc,xmr vs ) çoğu 300 $ dan aşağı değil.Etc bir ara bunlarla neredeyse 1:1 olmuştu.Şimdi merak ettiğim şey şu,bu çok büyük bir alım fırsatımıdır yoksa battığının resmimidir?  Grin
42  Local / Ekonomi / BLOCKCHAIN ile yapabileceklerimiz ?[Asıl mesele Bitcoin değil daha Büyük] on: January 02, 2018, 07:57:14 PM
Açtığım konulardan biliyorsunuz ki Blockchain hayranıyım.Burada birkaç şeye değinmek istiyorum.Tüm bu piyasayı bir kişi,bir ekip,bir devlet veya devletler finanse ediyor.Bana soracak olursanız burada tabiri caiz ise ''OLUK OLUK AKAN PARA'' o saydığım kişi veya kurumlarla oluyor.Tamam topluluk yani bizlerde destek oluyoruz ama inanıyorum ki %50 en az onların payı var.
Gelelim dijital devrime.Ben meselenin bitcoinde olmadığına,insanlara sevdirerek alıştırarak ve benimseterek Blockchaini kullandırtmak istediklerini düşünüyorum.Çünkü şuan ki sistem toros ise blockchain uçan arabadır:)Evet blockchain işte bu gerçek.Şuan ki kağıt paradan,hisse senedinden,bankadaki paramızdan daha gerçekçi geliyor bana.Çünkü sahtesi yok,kopyalanamaz,fazla gösterilemez.(Bankalar gibi herkesin hesabında sayı gösterilemez,bitcoinin varsa vardır yoksa yoktur orjinaldir)

1-) Noterler (Berbat)
2-) Bankalar (Berbat ve Gerçek Balon)
3-) Hisse Senetleri (Saçma ve gerçek Balon)
4-) Diploma ve kimlikler (Sahtesi yapılabiliyor)
5-) Kağıt Paralar (Sahtesi yapılabilir,taşıması zor,halkın değil devletlerin bastığı para,teknoloji olarak TAŞ DEVRİ Smiley --(Bence devlet ve para birbirinden uzaklaşmalı,para basma hakkı halkta da olmalı.Örneğin ; Bitcoin-Madencilik)

Blockchainle yapabileceklerimiz ;

1-) Noterleri aradan çıkarabilir daha temiz,hızlı ve güvenli işlemler yapılabilir.(Tapular,araç devirleri 3. Bir aracı olmadan eşten eşe)
2-) Bankaları aradan çıkarabilir çünkü bitcoinin çıkış amacı kişiden kişiye transferdir.Kendi bankamız olabiliriz.
3-) Sağlık,eğitim,kimlik gibi özel bilgileri blockchaine entegre ettiklerinde artık kopyası yapılamayacak.Neyin nerden geldiğini herkes görebilicektir.Buda birçok problemi ortadan kaldırır.(Sahtekarlık,sahte kimlikli teröristler vs..)
4-) Kağıt parayı kaldırmasada büyük ölçüde azaltabilir.Herhangi bir aracı olmadan paramızı istediğimiz ülkeye veya şehire pazar günü gece saat 00:00 civarında ,çok düşük transfer ücretiyle 5-10 dk içinde gönderebildiğimizi düşünün ? Hemde bankaya gitmeden,karşı ülkedeki bankalara dert anlatmadan,mesai saatleri dışında hatta Pazar günü gönderebilidğimizi düşünün Smiley İnanıyorum ki gelecek güncellemeler ile transfer ücretleri sıfıra yakın olacaktır.
5-) Şuna tam inancım var ki yapay zeka yapılacaksa eğer o Blockchain ile hayata geçecektir.(ama keşke yapılmasa)
6-) Oyun dünyası.Hepimiz biliriz ki güzel bir oyunda en kötü şey HİLE'dir.Her oyunda olduğu için alışmışızdır.Aslında buda çok yanlıştır.BLOCKCHAIN altyapısı ile yapılacak oyunlarda kesinlikle hile olmayacak ve farklı bir renk getirecektir Smiley
7-)Şöyle düşünün alırken sahtesini,kopyasını almaktan korktuğumuz şeyler mesela;Araç alırken sahte km li araç almak çok karşılaşılan birşey.Ama blockchain altyapısı ile yapılan araçlarda km değişimi yapılamayacaktır bence ..

8-)Ve şuan aklıma gelmeyen binbir şey dünyadaki herşey neredeyse blockchaine göre çok çok eski kalıyor.Bu teknoloji ile birçok şey icat edilebilir,görülmeyen hatalar düzeltilebilir,yeni fikirler akla gelebilecektir.Yeni sistemlerle belki uzay aracının yaktığı yakıtı bile azaltır daha uzaklara yolculuk edebilirler,o derece uzak ihtimaller veriyorum blockchain içn  Grin Grin Grin

Neredeyse bir DÜNYA inşaa ettik Smiley)) Görüyorsunuz değilmi olay sadece bitcoin değil,Blockchain yapısı gereği tüm dünyanın dengesini değiştirecektir ve ben buna DİJİTAL DEVRİM diyorum.Teknoloji öyle birşeydir ki ; Geldi mi almak ve kullanmak zorundasın yoksa yeni dünya düzeninde hiçbir söz hakkın olmaz.Diceksiniz ki Blockchaini bu şeylere entegre edebilicek teknoloji nerede ? Onuda Satoshi nakamoto yapacak,icolarla yeni gençler yapacak hiç merak etmeyin o işin en kolay tarafı olacak Smiley Ama birisi (satoshi nakamoto) tüm dünya düzenine tek başına kafa tutuyor,düşünün tek 1 KİŞİ -Tüm Dünya düzeni (Para,Banka,Noter,Sağlık,Devlet işleri,Eğitim) sistemine kafa tutuyor.İşte Dijital DEVRİM! Tek kişi olması imkansız ama bakalım başarılı olabilecek mi ? Smiley

NOT = Kesinlikle yazdıklarımı yatırım tavsiyesi olarak almayın.Bitcoini övmüyorum sadece Blockchaine değinmek istedim.Bu dediklerimin olabilmesi için Blockchainin yıllarca ayakta durması ve asla açık vermemesi gerekir.Belkide bu bir deney ve ileride Blockchain 2.0 göreceğiz Smiley
43  Local / Pazar Alanı / Sürekli [ALINIK VE SATILIK] BTC/ETH VB ! [İstanbul] on: January 01, 2018, 06:22:59 PM
Evet arkadaşlar beni az çok hepiniz tanıyorsunuz artık.Bu işe girişmeyi düşünüyorum.Borsalarla,vergilerle,bankalarla uğraşmayıp elden satmak isteyen olursa diye açıyorum bu konuyu.

Günlük İşlem Hacmi ;

Günlük Max 5 btc

Komisyon ;

Güncel kur üzerinden %5 komisyon kesiyorum.

Alışveriş yeri ;

1-) Banka şubesi
2-) Karşı taraf isterse ve güvenirse Havale olarak alabilirim.Gelen bitcoin,ethereum vb. Onay aldığı an para hesabınıza geçerim.


NOT = Dolandırıcılardan ricam boşa uğraşmayın,işimi çok titizlikle yaparım.En güvenli yer ve doğru zamanda yaparım ve asla yanlız iş yapmam!

44  Local / Ekonomi / Heryer Bitcoin Patlayacak Konularıyla Dolu ? Evet PATLAYACAK ! on: December 31, 2017, 04:13:04 PM
01.01.2017 Kripto paraların hacmi : 17 milyar $

01.01.2018 Kripto paraların hacmi : 600 milyar $ a yakın.



Evet arkadaşlar bende patlayacağına inanıyorum fakat direk olarak Bitcoin patlamayacak.Tam olarak neyi patlatacaklar onu kestiremiyorum ama inanın şuna çok pis canımızı yakacaklar.Aklımda bir kaç ihtimal var ;

1-) Bitcoini daha da ağırlaştırıp altcoinlerle paraları topladıktan sonra ve doyum noktasına ulaştıklarında bitcoine segwit2x yapıp ayrıca ağa saldırıları durdurup bitcoini hızlandırıp altcoin balonunu patlatmak.Lightning network eklenirse zaten çoğu iptal Smiley Smart kontrat özelliği eklenip ethyide patlatabilirler.

2-) Her ay düzenli bitcoin fiyatını düşürüp,insanlara alım fırsatı gibi gelmesini sağladıktan sonra şuan ki orjinal ağda olan tüm bitcoinleri eritip tekrar segwit2x denemesi yapılması.Ve yapılacağı zaman core ekibinin zaten hali hazırda segwit2x var tekrar yapmaya gerek yok oradan devam edelim demesi ve eski orjinal ağın değerini kaybetmesi.Bu bir facia olacaktır.Çünkü insanlar gönülden bağlı orjinal ağa Smiley

3-) Bitcoin Cashin gerçek bitcoin olmasını sağlamak veya fiyat olarak 1:1 olmasını sağladıktan sonra bitcoin cashi patlatmak.Tabi ondada satışlarda doyum noktasına ulaştıktan sonra.

Yani bilemiyorum belki de hiçbiri olmaz ama çok fazla patlayacak haberleri görüyorum.Neden google,facebook patlayacak veya coca-cola patlayacak demiyorlarda bitcoin patlayacak dyorlar?Belki de bizi böyle bir duruma alıştırıyolar şimdiden Smiley Umarım yanılırım..
45  Local / Ekonomi / Sahte bitcoin mi yaptılar ? on: December 24, 2017, 02:59:53 PM
Şu adres ;https://blockchain.info/tr/tx/34927a361f97e0b3a2c471f02b982f1e2c29b57b1af85bb3c0e3a6ac6a5f1584
Yukarıda ki adresde gözüme birşey çarptı.İncelerken birkaç işlemde ''çıkış adresi çözülemiyor'' diyor.Acaba çıkışı olmayan sonra basılan (para gibi) veya sahtesini yapabilen biri mi o kişi ? Sonuçta onay bekliyor herişlem ve sebebi orjinal olup olmadığı.Demek ki burada da sahte olabilir.Ve o işlem onayda almış.Anlamadığım o zaman neden onay bekliyor işlemler ? Eğer ki sahtesini onaylayacaksa? Bitcoinde bir kul yapısı sonuçta ve yapan kişi hertürlü açıklarını biliyordur Smiley Veya çok yanılmışda olabilirim.Bilgili kişiler aydınlatırsa iyi olur tşkler
46  Local / Ekonomi / Roger Ver ve Bize Yaptığı İyilikler ? on: December 20, 2017, 10:23:09 PM
Aslında hep şu adama sataşıyoruz da olaya birde kazanç yönünden bakalım;

En son btc-bch savaşında eğer kendine güvenen yatırımcılar varsa büyük ihtimal ellerinde 300 $ seviyelerinden  bch bulundurmuştur.Roger verin yaptığı iyilik ise bch yi 2400 $ a pumplayıp , btcyi 5500$ düşürmekti.Zaten akıllı yatırımcılar direk btc dönmüştür.Ondan sonrada durmaksızın 20.000 $ a çıktı btc.Kâr durumuna bakarmısınız:) Şimdide uçmuş kaçmış btcyi tekrar alınabilir 10kusd seviyelerine çekeceğine inanıyorum.Yaptığı iyiliklere ben minnettarım şahsen Smiley)
47  Local / Ekonomi / Devlet Bitcoini Anladımı ki Vergi Alıyor ? on: December 13, 2017, 05:32:45 PM
Kardeşim önce bir anla , adapte ol , kullan.Lisanslı devlet destekli borsalar aç,devlet garantisi olsun.Önce bir KENDİN öğren nedir ne değildir,blockchain,madencilik vs.. İnsanları eğitmek için çalışmalar yap,insanların ilgisini çek,güven sağla.Ama daha duyar duymaz bu balon,%35 vergi yolda gibi kurallar uygula,boş konuş.


Tamam ülkemizin eğitim seviyesi yerlerde bunu zaten biliyoruz fakat bir afrikada değiliz.Nasıl kurtulacaz yaşlı kafalardan ? Ne zaman gençler dünyayı ele geçirecek sabırsızlıkla bekliyorum.
48  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Phoenixcoin(PXC) Wallet Trojan bulundu ? on: December 09, 2017, 02:58:19 PM
Arkadaşlar bu doğru mu ? Demin indirmeye çalıştım kendi websitesinden ve trojan buldu sildi.Şimdi bende mi sorun var yoksa bu OÇ evlatları cidden trojan mı koymuş??
49  Local / Servisler / ABD'de Bitcoin alabileceğimiz en güvenli Borsalar ? on: December 09, 2017, 12:48:21 PM
Arkadaşlar yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ediyorum.ABD içinde bir arkadaşım bitcoin alacak,sürekli alıp borsada tutup oynamak istiyor.Orada hangi borsayla iş yapmasını önerirsiniz ? Tşkler hepinize hayrlı kazanclar.
50  Local / Servisler / konu kilit on: December 05, 2017, 09:25:15 PM
...........................................................................
51  Local / Ekonomi / Bitcoini Hangi Fiyattan Alırsınız ? on: December 03, 2017, 12:20:35 PM
Beyler ufak bir araştırma yapıyorum,genel paikoloji ne yönde öğrenmek istiyorum.Biliyorsunuz bitcoin herzaman tersi hareket eder.

Bitcoini hangi fiyattan almayı düşünüyorsunuz ? Yükselirse kaçtan girersiniz , Düşerse kaçtan alırsınız ?

Kendi düşüncem ;

Düşerse - 7k civarı girerim
Çıkarsa - 16 k civarı girerim
52  Local / Ekonomi / Nedir Bu Vadeli Bitcoin İşlemleri ? on: December 01, 2017, 11:00:29 PM
Cme işlemlere başlıyormuş da o yüzden fiyat fırlamışmış.Ben pek inanmıyorum böyle şeylere burnuma pis kokular geliyor sanki bitcoin için iyi olmayacak bu vadeli işlemler.İçinizde bu işlerden iyi anlayan biri varsa lütfen aydınlatsın beni.Tam olarak bitcoine ne gibi bir artısı veya eksisi olur ? Yardımcı olanlara tşkler
53  Local / Ekonomi / 2018 Ocak - Şubat ayından itibaren BTC -ABD 'de Resmi Olacakmış? on: November 30, 2017, 03:33:32 PM
Bazı yerlerden böyle bir duyum aldım sizce doğru olabilir mi ? Şuan birileri çok sağlam bitcoin topluyormuş gibi hissediyorum ama tabi YTD ..
54  Local / Türkçe (Turkish) / Bitcoin yolladım kayboldu ??? on: November 28, 2017, 10:44:40 PM
Şu adrese ; 1MbEc4v5AbDcZ4rEX2dVPT5xxhqwFC5Xpe  0.025 btc yolladım ve koyboldu ?? Bitcoin core işlemlerimde görünüyor fakat o hesaba düşmemiş.Bu nasıl olur ?

https://i.hizliresim.com/Bynn0M.png
55  Local / Ekonomi / Coinmarketcap.com 'da Bitcoin fiyatı 100000 mi , 10000 mi ? on: November 28, 2017, 11:25:29 AM
Arkadaşlar gözlerim iyi görmüyoda bir sıfır fazla görüyorum heralde heyecandan  Grin Grin Grin

herkese hayrlı kazançlarrrr  Kiss
56  Local / Ekonomi / Bitcoin Forkları Hakkında ! on: November 26, 2017, 09:42:51 PM
Arkadaşlar bence bu forkların sonu gelmeyecek.Fakat birşey farkettim sanki btc fiyatı yükseldikçe daha değerli forklar ortaya çıkıyor ? Bence ilerde bitcoin çok daha pahalıyken gerçek forku yapacaklar ve çoğu insan faydalanamayacak.Veya gerçek forka kadar çok değerli,özellikli,gelişmiş forklar çıkacak ve altcoinleri öldürecek.Yani demem o ki 2018 çok karmaşık geçecek gibi Smiley  Peki ya sizce ??
57  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Phoenixcoin (PXC) nedir ? [ÖDÜLLÜ] on: November 24, 2017, 04:03:50 PM
Arkadaşlar bu coin hakkında ki herşeyi öğrenmek istiyorum.Çok fazla detaylı anlatan 1 arkadaşa da ödül vereceğim.Ödül 100 tl teşekkr olarak verilecektir.

1-Kaç adet ile sınırlıdır ? Madencilik nasıl yapılır ? Şuan günlük ne kadar kazılabilir ?

2-Kurucusu kimdir ? Kullandığı teknoloji nedir ? Bitcoine benzer yanları varmıdır ?

3-Bitcoinden farklı yanları nelerdir ? Eksi ve artıları nelerdir ?

4-Geliştiricileri geliştirmeyi bıraktı mı ?

5-Fee ve transfer hızı nedir ?

Daha fazla sorumda olurdu aklıma gelmedi şimdilik , yardımcı olanlara teşekkürler
58  Local / Alternatif Kripto-Paralar / BitcoinGold (BTG) Ve BitcoinDiamond (BTCD) Hakkında ?? on: November 24, 2017, 01:00:31 PM
Arkadaşlar bu bölünmeler tam olarak ne zaman oldu ? Yaklaşık 6 aydır bitcoinlerim bitcoin core hesabında duruyor.Priv keyim var.Bitcoin cash aldım arkdaşlarn yardımlarıyla.Fakat btg ve btcd ne bir cüzdan ne bir site göremedim ? Nereden nasıl ulaşırım bu iki coine ? Hangi adressimde duruyor coinler hangi siteden kontrol ederim ? Yardımlarnza tşkler
59  Local / Ekonomi / Bitcoin 40 yaş altı gençleri zengin ediyor ! on: November 23, 2017, 05:34:53 PM
Arkadaşlar farkettiniz mi bilmiyorum ama Bitcoin çoğunlukla gençleri ön plana çıkarıyor.Borsa,analiz vs gibi işlerle gençlere yeni iş imkanları sunuyor.Daha çok 40 yaş altı insanları zengin ettiğini gördüm.Bitcoinle gençler daha çok içli dışlı.

Ben diyorum ki bitcoinin arkasında ki para kaynağı ,kişiler , kurumlar , devlet vs daha çok gençlerin ön planda olmasını istiyor.Yada hepsi bir tesadüf.Tabii ben tesadüf diye birşeye inanmam herşeyin bir anlamı vardır Smiley
60  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Poloniex den Bitshares(BTS) almak ? on: November 21, 2017, 05:01:23 PM
Arkadaşlar şuan gördüğüm kadarıyla baya fiyat farkı var sebebi nedir ? Şuan alımlar ve çekimler serbest mi ? Yardımcı olanlara tşkler
Pages: « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!