Bitcoin Forum
October 28, 2020, 06:56:41 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.20.0 [Torrent]
 
  Home Help Search Login Register More  
  Show Posts
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
141  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Binance Coin (BNB) on: January 05, 2018, 12:39:18 AM
6 ay içinde 30 USD, bir yıl içerisinde 80 USD beklentim var. Şu an ki fiyatı 9 USD

gayet mantikli olabiliritesi olan fiyatlar ve olasi bir market dususunde dahi bu fiyatlara ulasilabilir cunku sonucta gene borsalar islemeye devam edecek.
142  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: INS 5.30 Saatte 30K ETH Topladı Son 30K 23Gün var :D on: January 04, 2018, 06:26:15 PM
INS şu an ne dağıtacak ne kadar dağıtacak bilgi var mı ? 500k token kesin mi ? Bence o kadar dağıtmaz.

kesin evet 500K INS.ilk baştada öyleydi zaten en başından beri..Çevirmeye çalıştılar çeviremediler Smiley

vay be harika bir haber bu cok sevindim iste simdi elimize iyi biseler gececek artik satmam bunu. Alamayan arkadaslar ilk önce bountyler dagitilacagi icin basta bi dump görebilir oradan toplarsiniz.
ilk önce ICO token ları dağıtalacak bounty ler şubatta


ozaman biz aldiktan sonra bir geri cekilme olacaktir diye dusunuyorum ben sahsen tutmayi dusunuyorum ama dagitilacak miktar cok oldugu icin bir geri cekilmede bekleyebiliriz.
143  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Monetha (MTH) Fiyat Tartışma Alanı on: January 04, 2018, 06:24:49 PM
2800e deydikten sonra(hatta gectikten sonra) biraz geri cekilme oldu simdi buradan guc toplayacak ver yukari atacak kendini hep merdiven gibi yukseliyor bir basamakta inerseniz digerinde daha yuksekten giriyorsunuz 10k monethami 6 k yaptim Sad arttirim derken azalttim ama dolar bazinda artidayim. Kim Aldi lan benim 4k monethami geri versin Sad
144  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: INS 5.30 Saatte 30K ETH Topladı Son 30K 23Gün var :D on: January 04, 2018, 06:19:19 PM
INS şu an ne dağıtacak ne kadar dağıtacak bilgi var mı ? 500k token kesin mi ? Bence o kadar dağıtmaz.

kesin evet 500K INS.ilk baştada öyleydi zaten en başından beri..Çevirmeye çalıştılar çeviremediler Smiley

vay be harika bir haber bu cok sevindim iste simdi elimize iyi biseler gececek artik satmam bunu. Alamayan arkadaslar ilk önce bountyler dagitilacagi icin basta bi dump görebilir oradan toplarsiniz.
145  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Binance Coin (BNB) on: January 04, 2018, 06:12:18 PM
binance gerçekten deli işler başardi yakından takip ediyoruz tüm forum ahalisi olarak yaptıkları da ortada benim merak ettiğim aslinda bittrex'in yerine coss geçer diye düşünmüştüm fakat binance o aradan sıyrıldı geçti gitti mesela helal olsun adamlara son derece ilgili ve hızlılar aklımda şuanda kucoin var  acaba bi süre sonra onlar da gerçek anlamda bir patlama yapabilirmi hacim ve kayıtlı kullanıcı olarak umarım daha iyi yerlere gelir bu tarz borsalarımız. kucoin'in launchpad varmi arkadaşlar bir de binance gibi mesela bilginiz varmi ?

toplar hocam cinde adamdan cok ne var hemen ucuza isci doldurmuslardir bile ekibe simdi egitim falan 2 haftaya hersey gene duzelir. Teknik kismi zaten cokda zorlamiyordu bnb borsayi.
146  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Monetha (MTH) Fiyat Tartışma Alanı on: January 04, 2018, 12:33:56 AM
miktar arttırımı yapmayı düşünüyorum ben de, güzel şeyer oluren az miktar ile kalmanın pişmanlığını yaşamayayım Cheesy

Arttırım için son şanslar... Yarın çok geç olabilir.... tarihe not düşeli. son fiyat 1995 sat

hocam sen balinamisin? Ciddi soruyorum bunu 1ksat altindan beridir al al diyorsun 2k oldu ve ne dediysen cikiyor. hadi cikisi bildin inisleri nerden biliyosun mubarek demezlermi adama:) kacta birakacan özelden yazda bizde orda cikalim.
147  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Monetha (MTH) Fiyat Tartışma Alanı on: January 03, 2018, 09:58:13 PM
Yılbaşı tatili biraz kafamı dinledim.  Smiley  Monetha için de biraz geri çekilme beklediğimden Diğer projelerle ilgi araştırma yaptım bu arada. Monethayı 1 ay civarı ben satarım. sonrasında yine en az 10x yapacak projeleri şimdiden incelemek lazım. Dün en son monethalarımı 1900 satdan aldım ve beklemeye başladık. Şunu belirteyim toplama işi bitti. Bundan sonra seri çıkış bekliyorum. Buradan takibe devam ederiz.
Monethadanmi 10X bekliyorsunuz? 1 ay icerisinde hemde? daha önceki bircok öngörünüz cikmis oyüzden soruyorum.
148  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: COSS exchange on: January 03, 2018, 09:56:37 PM
$0.298041 USD (50.06%)
0.00001548 BTC (54.59%)
0.00040319 ETH (46.15%)

Coss biraz gec basladi seruvenine diger coinlere gore ama iyi devam ediyor. Sunu belirteyim bu artisin yapilan yeniliklerle alakasi yok tum altcoinlere gelen pump dalgasidir bu.

$0.462451 USD (47.85%)
0.00003070 BTC (46.19%)
0.00049784 ETH (36.49%)



bugünde ikinci kirilma olmus hocam. Borsanin suanki volumesi 2Milyon bile degilken bu fiyatlar olusmus durumda ileride neler olur allah bilir.
149  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: ETH on: January 03, 2018, 02:43:21 PM
hic okumadiysam 20 farkli yerde ethereum 2018de patlama yapacak diye okudum. En Saglam ICOlar 2017de cikti bunlarin sistemleri islemeye baslayinca ethereumunda fiyati artacaktir diye tahmin ediyorum.
150  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Neo nun hedef fiyatı on: January 03, 2018, 02:42:15 PM
Neo son zamanlarda cok iyi cikis yakaladi 1 hafta önceye göre %50 degerli ve btc dususundende etkilenmiyor harika bir coin bu NEO daha fazla arttirmam lazim elimdeki miktarini.
151  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Monetha'yı takibe alın on: January 02, 2018, 09:45:51 PM
tekrar 2000satoshi bu token cidden patlama yapacak ama piyasanin biraz sakinlesmesi communityninde biraz daha inanmasi lazim projeye yani demo ciksin bi bakalim ona göre buna yatirimimi arttiracagim.
152  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: INS 5.30 Saatte 30K ETH Topladı Son 30K 23Gün var :D on: January 02, 2018, 09:44:27 PM
Nereye cekersen öyle bir yazi yazmislar madem 500k$ dagitilacak beklesinler piyasaya ciksin ürün o fiyat üzerinden dagitsinlar ben raziyim. Simdi biseler dagitacaklar ederi 100k$ olacak. birde biton Adam girdi üstümüze bise kalmicak yani gecmis olsun.
153  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Monetha'yı takibe alın on: January 02, 2018, 09:07:17 PM
Bu Bitcoin yükselisinde en hizli düsen coin monetha oldu yalniz böyle bir düsüs yok dolar bazinda %30 eridi resmen dakikalar icerisinde tekrar hizli toplarmi diger coinlerden monethaya gecsemmi emin degilim.
154  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: SON FIRSATINIZ on: January 01, 2018, 11:00:06 PM
Eyy müslüman kardeşim beni dinlemek dinlememek sana kalmış bu bir yatırım tavsiyesi değildir , Altcoinleri satman için sana son bir fırsat diye uyarmak istedim . Satmazsanız batacaksanız çökeceksiniz Ey ahbaplarım coin dünyası altcoinler her an çökebilir yalnızca 1 haftalık bir süre kaldı. Bitcoine geçiş için son FIRSATINIZ.

Ben ikna oldum beyler cikiyorum suanda herseyi satiyorum umarim sizde yakin zamanda kurtulursunuz altcoin piyasasindan. O degilde aslinda bu tarz basliklara mesaj atmamak lazimki yukselmesin.
155  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: İlk Hedef 10.000$ Sonra 100.000$ on: January 01, 2018, 10:38:29 PM
2018 yılının başında 2000$ civarı bir yatırım yaptım. ilk hedef 10.000$ hep birlikte izleyip görelim durum ne olucak. İlgiye göre portföy durumunu günlük güncelleyebilirim.




1. hedef 5 Kati 2. hedef 50 Kati bunun icin birkac sene Saglam sinirler ve sansli birkac al-sat lazim Dostum. Ha ucuz bir coin alip beklemekte cozum olabilir ama sans sart.
156  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Raiblocks XRB on: January 01, 2018, 09:40:08 PM
Ben bunu ilk coinmarketcap'de 200kusuruncu siralardayken gordum oralarda alsaydim eger simdiye zaten zengindim ama tek bir borsada olmasindan dolayi biraz güvensizligim var raiblocksa neden buyuk borsalarda degerlenmiyor bilgisi olan varmi ?
157  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: TIERION on: January 01, 2018, 09:36:19 PM
Haha Microsoft ortakligi olayini bende anlamlandiramiyorum cidden komik olmaya basladilar bu tarz ortaklik haberi aciklayan coinler yada tokenler ne tarz bi ortaklikmis bunuda belirteselerdi daha iyi olurdu sitesinde pek bise goremedim.
158  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: INS 5.30 Saatte 30K ETH Topladı Son 30K 23Gün var :D on: January 01, 2018, 03:36:01 PM
Hicmi hic umudum kalmadi bu projedne yolladim ne istiyorlarsa ama sanirim gelen coinleri cok dusuk fiyatlanmadigi surece dumplayacagim belki sonra yukselir ama ben sansimi baska coinlerde deneyecegim ve INS'i hic iiy bir proje olarak hatirlamayacagim.
159  Local / Konu Dışı / Re: Bounty'ler Kazandırıyor mu ? on: January 01, 2018, 03:28:53 PM
Kazandiriyor ama birazda sans isi oldu artik bountyler benim onceki bountyim INS arakdaslarda yazmis, cok karli bir bounty olacakken resmen cöp coin aldik tek umudumuz pump yemesi ama bu borsalarda imkansiz birde zaten cok para topladilar pump isi yatar yani.
160  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: ELIXIR (ELIX) on: December 31, 2017, 04:36:57 PM
lydian hoca oneriyorsa alacaksin aga o coini, Bende zamaninda elixir aldim ama sonradan satmistim capimiza bakmadan trading ile ugrasiyoruz sonra Boyle ortada kaliyoruz. :\ en guzeli HODL.
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!