Gerçekten şaşırtıcı ama çok güzel şeyler çıkıyor bu yeniliğe ayak uydurmak bunun kullanımın artması yatırımların yapılması bu işin doğru yolda ilerlediğini gösteriyor herhalde 
|
|
|
|
Yöntem güzel gayet  bence doğru düşünmüş adamlar bari geçiriyoruz söylemeyelim demişler  neyse sıkıntı yok devam devam basın oyları 
|
|
|
|
|
Şuanda yüksek adetli makinelerle ancak kazıldığında ortalama bir gelir bırakıyor diye biliyorum ,onunda zorluğu arttı şuanda bir kaç makine ile kazanmak imkansız
|
|
|
|
|
Şu merit işi ilerlemeyi bitirdi yeni hesaplar artık çöp gibi ,iyi birşey yapalım derken yeni gelenleri bitirdiler
|
|
|
|
|
Bakalım nasıl bir etki edecek fiyatlara sağlam bir çıkış bekliyorum önemli bir haber artık yüzümüz gülsün önümüze bakalım.
|
|
|
|
|
Yaptırım yasak vs yok dimi bu işin hocam hani başkasının hesabı felanya bilmiyorum bi sıkıntı oluyormu bu şekilde alıp kullanılınca forumdan ban vs gibi ?
|
|
|
|
Paranın kokusunu alıyor tabi zeki adam bunun karşısına sağlam birşey çıkarın katlayın parayı vurun diyor tüyo vermiş adam ,eminim kendi yatırımı ve coin düşüncesi planları vardır bu gün çıkarsa yarın satar 
|
|
|
|
|
Ön görüsü ve anlattıkları için karar vermek vermemek size kalmış ,neticede bu adam garantici birisi, bu hareketlilik piyasa onu korkutuyor üstelik kaybedecek birşeyide yok.
|
|
|
|
|
Paylaşım için sağol bu tarz bilgilere türkçe kaynaklara çok ihtiyacımız var onur beye de teşekkür ediyorum
|
|
|
|
|
öncelikle özüne kestirdiğin coinleri uzun bir süre takip edeceksin taban ve tavan noktalarını az çok bilip ona göre ufak miktarla ile başlayıp tecrübe edeceksin.
|
|
|
|
|
Yüklü girmeyecekseniz denemeye değer bir coin pişman edeceğini üzeceğini sanmıyorum beklentiler yüksek ekipte sağlam ve çalışıyor
|
|
|
|
Adamlar şimdilik sıkıntı yok takılın diyorlar bu da değişik bir durum açıkçası tam olarak ne düşünüyorlar ilerisi için merak ettiğim bu 
|
|
|
|
Değerinin 3-5 katı üstüne kademeli şekilde satış emri verip arkana bakmadan kaç ,kısmet tutarsa kazanırsın tutmazsa zaten senin değildir 
|
|
|
|
|
O öyle bağırıp çağırmakla olmaz düşmez senin seslenmenle ,icraat ortaya koyacaksın piyasa bitik ekonominin durumuda ortada sonumuz hayırolsun inşALLAH bir inattır restleşmedir gidiyor gitsin bakalım nereye kadar böyle.
|
|
|
|
Aslında denemek lazım hiç bu tarz bir şeye katılmışlığım olmadı bilgilendirme için sağol benim gibi bilmeyenler için iyi oldu 
|
|
|
|
|
Millet alt coinlerde eli kolu bağlı hapis önce altlardan zararlarını çıkarıp sonra btc ye geçecek diye düşünüyorum tabi bu süreç içerisinde btc nin yükselişi devam edecektir.
|
|
|
|
|
Genel olarak hayat içerisinde de yapılması ve bilinip uygulanması gerekenler burada sıralanmış emeğine sağlık.
|
|
|
|
Şuanda piyasadaki bu belirsizlik sebebi ile al sat yapanalar ciddi kazanım içerisinde biz beklemedeyiz 
|
|
|
|
|
Yeni başlayanlar için güzel bir bilgi yazısı olmuş kesinlikle okuyun yararı olacaktır emeğine sağlık.
|
|
|
|
|
bitcoin ve ethereum çıkartılabilir mi diye sormuşsun byte coin vs gibi işlemci ile kazılan coinleri kazabilirsin ama bu makineden 300-400 tane açman gerekli kazanç sağlaman için.
|
|
|
|
|