|
Kontrol altına alınması bu doğrultuda hareket edilmesi bence iyi bir durum ,neticede sıkıntılı bir piyasa başı boşluk sebebi ile de önüne gelen site açıp coin satar oldu.
|
|
|
|
|
Yazık dünya kadar makine alet edevat çöp oldu,malesef herşey fişe takıp çalıştırmakla bitmiyor ,belki yüzmilyarlar yatırıp kurulan bu makineler için yeteri kadar önlem ve soğutma işlemi yapılmıyor buda ayrı bir muamma
|
|
|
|
|
Gelişmelerin ard arda gelmesi güzel oldu piyasa bunları duymak istiyor ,bittik battık çöktükler artık geride kalsın.
|
|
|
|
|
Sene sonunda net 5 tl gidişat bunu gösteriyor ,ne durumlara geldik millet el altındaki dolarları sattı ya ,doları olup o dönem satmayana vatan haini dediler,muz cumhuriyeti böyle oluyor demekki.
|
|
|
|
|
Transfer hızındaki sıkıntıları Lightning Network ile çözdülerse BTC nin önündeki en önemli sorunlardan biri kalkmış olacaktır,çok güzel bir gelişme gerçekten.
|
|
|
|
|
Yavaş yavaş sezonun sonuna gelindiğinin göstergesi işaretleri denilebilir bu piyasa hacminin de artmasıyla zaten kendi elle tutulur net bir seviyede olmasada göstergesidir .
|
|
|
|
|
Yükselmesin diye nasıl saçmalayacaklarını şaşırdılar artık ,yeter harbi yeter yani nedir bu her gün türeyen olumsuz haber furyası ,tamam da tamam balonsa balon ya
|
|
|
|
Milletin ağzı yanmış her yerde dolandırıcılık her yerde tokatçılar geziyor insanlar ister istemez kar kazanç vaadini duyunca geri duruyor ,bilinçlenme zamanla olacak bir şey bitcoin şudur demekle olmaz o iş 
|
|
|
|
Acelemiz yok yavaş girsin hızlı girsin her durumda bekliyoruz biz,ne zaman zengüün oluruz ozaman tamam deriz 
|
|
|
|
|
Tepesine vurmazlarsa güzel bir çıkış ivmesi kazandı piyasa ,şuanda çoğu kişi sadece izliyor olanları beklemede ,bu ivme istikrar sağlarsa güven kazanarak ilerleyecektir.
|
|
|
|
Gidipte 3-5 tane rig kurmak için hayallere dalmayın adamlar trilyonluk yatırım için oraları düşünüyorlar yoksa gelen 500 tl lik faturayı orada 450 ödesen ne fayda bu bizi aşar 
|
|
|
|
Hileden kanser olunacak bir oyun durumunda,vakit geçirip eğlenmek için girip söverek kapattığım oyun rütbeler silver gelene gidene tek atıyorlar  )
|
|
|
|
|
Konu tarihine bakmamıştım baya bir zaman nceki konuymuş ,Şuanda en mantıklısı monero ,zamanında yapmak lazım sonra işlemci vs hak getire bir işe yaramıyor
|
|
|
|
|
İnşAllah Boğa sezonu açılmıştır yapay yükseliş değildir ,bir müddet izlemek lazım sonra tepesine biniyorlar hevesi kaçıyor insanın
|
|
|
|
|
Umarım hevesimizi kırmazlar artık yükseliş gerekli can suyu gerekli piyasaya,yeteri kadar yoldular milleti
|
|
|
|
|
Hocam bu havuzun diğer havuzlara göre bir artısı eksisi varmı ,bende müsic coin kazıyorum o sebeple merak ettim.
|
|
|
|
|
Biliyorum buradan bir çok kişi para kazanmıştır bu şekilde ama uzak durun derim,gerçekten kumar oynamak tan hiç bir farkı yok saniyeler içerisinde olup bitiyor herşey ,canınız yanmasın al sat yapın ama bu tarz olaylardan uzak durun.
|
|
|
|
Hocam ben o hesaptan orta düzeyde bir btc ve alt coin transferi yapmıştım ,desenize 5-10k ya çökseydi hiç bir işlem yapamazdım 
|
|
|
|
|
John Mc Afee adam belli yaptığıda bence gayet normal bu tarz adamlardan böyle şeyler beklenir bu tarz haberler ve olaylar insanları olumsuz etkiliyor.
|
|
|
|
|
Hangisi rekora gitmedi ki ethereum da bu piayasaya değerlere göre bence olması gereken nokta da ilerliyor ,muhakkak ki tekrar eski seviyelerine dönecektir ama bu gün ama yarın.
|
|
|
|
|