|
Herkesin beklentisi o yönde ,vergi vs işleri de güzel haber olarak düşünüldüğünde düzeliş için gerekli ortam ve duyumlar yavaş yavaş gerçekleşiyor herhalde.
|
|
|
|
Arkadaşlar 20.08.2017 poloniex de bulunan BTS yi bittrex hesabıma gönderdim Gönderim de beklerken aşağıda resmini gösterdiğim gibi bir hata oluştu ne bana iade oldu nede bittrex hesabıma gitti polo ya 5-6 defa destek birimine hatanın resmi ile yazdım ama hiç bir dönüş olmadı ,bu tarz problem yaşayan yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı desteğinizi rica ediyorum. 
|
|
|
|
|
Bilip bilmeden ne bir şey almak nede girmek lazım bu sitelere ,hiçbir şey yapmasalar kart ile ödeme alıyoruz deseler bile kart bilgilerini ele geçirirler ,en iyi durumda bile virüs vs makineye sızabilir
|
|
|
|
|
Olayı anlamadım sen şimdi 20 btc ye 1600000 DogeCoin + 1 adet 6 senelik Facebook hesabını mı satıyorsun yoksa 20 btc ve 1600000 DogeCoin + 1 adet 6 senelik Facebook hesabını mı satıyorsun böyleyse kaça satıyorsun merak ettim.
|
|
|
|
|
Vergi gelmesi demek bu işin güzelleşeceği anlamına gelir bence olumlu bir haber en azından ne zaman kapanacak bitecek ne zaman yasaklanacak derdi ortadan kalkar.
|
|
|
|
|
Kötü bir şey değil bence doğru bir adım atmış ,bu tarz eklentilerden ister istemez herkes mağdur oluyor ,malum piyasa ortada her gün sahte siteler sahte hesaplar türüyor
|
|
|
|
|
Neredeyse çöp olacak coinden iyi para kazandım deyip kimsenin hakkına girme hocam,bilip bilmeden her duyduğu ile hareket eden insanlar var malum umut dünyası..
|
|
|
|
|
Emeğine saygı duyuyorum ama gerçekten çok uzun bir kısmını okudum ,bunun bir özeti yapabilirsen konuyu rahat okuyabiliriz,sırf uzun olduğu için çoğu kişi okumadan geçecektir.
|
|
|
|
|
İsviçreli bilim adamları kripto para dünyasınamı merak salmış,var sayalım %35 düştü nedir yani herkes yandı bitti deyip satacak mı varı yoğu ,şu haberlerin ardı arkası kesilmiyor ya
|
|
|
|
|
Dolandırmak çalmak çırpmak aldatmak yerine geliştirmek fikir üretmek destek vermek ileriyi görenlerle ilerlediğimiz zaman bizde bir güç haline gelmiş ve gelişmekte olacağız.
|
|
|
|
|
Fikir olarak bir yön olmuş bu açıdan güzel ,teknik kısmı o işin mutfağı zaten bilgili arkadaşlar bu konuda ne düşünüyorlar gerçekten merak ediyorum.
|
|
|
|
|
Sakin olun ve sadece olanları izleyin ,zarardaysanız kendinize çıkan haberlerden umut sandalı yapıp hayallere açılmayın dahada geriye düşürür daha da karamsar yapar bu durum sizi.
|
|
|
|
Yokmu Hocam ether btc dash ltc bize bunlarla gel hocam  cücük coin satışı olmuş seninki
|
|
|
|
|
Hocam bot işi baya baya sıkıntı oldu malum piyasanın önde gelen borsaları günden güne patlıyor,belki de bilinçli bir şekilde yapılıyor bot kullanılan hesaplar tespit edilip borsalar tarafından patlatılıyor.
|
|
|
|
|
Altı üstü bir kripto para toplantısı düzenlemek olan konu nerelere gelmiş üzücü bir durum,cinayetler gasp etmeler vs olay bambaşka bir boyuta geçmiş.
|
|
|
|
|
En az 1-1.5 ay daha bu düşüş trendinin devam edeceğini düşünüyorum,sonrası inşAllah hepimiz için güzel olacak az daha sabır.
|
|
|
|
|
Sular durulana kadar sağlam limanda demir atman mantıklı olur BTC gibi ,şahsen ben bunu yapamadım terste kaldım ama sana tavsiyem o olur .
|
|
|
|
|
Çiftlik banka süt banka inek tavuk banklara para gönderilirken sıkıntı yokta btc için mi yapılan işlemlerde sıkıntı oluyormuş,muz cumhuriyeti olunca bir ülke böyle oluyor..
|
|
|
|
|
Bir çoğunu bilmiyordum güzel yararlı paylaşım olmuş , bu tarz siteleri öğrenip takip etmek isteyen yeni gelen arkadaşlar için de bulunmaz nimet teşekkür ederim
|
|
|
|
|