Bende lg G4 var 1 yılını doldurdu hayalet ekran mıdır nedir ara ara o problemi çıkıyor başkada bir olayı şimdiye kadar çıkmadı ,alma sebebim ekran 2k çözünürlüğünde ve kamerası gerçekten kaliteli olmasıydı, samsung dan sıkılmam iphone u sevmemem di ,bundan sonra alırsam lg alırmıyım sanmıyorum.
Adam gibi telefon alalım dersen 3-5k gözden çıkarmak gerekiyor artık 300-500 tl lik telefonlardan nerelere geldik ya hiçbiri ederi fiyatında değil.