|
Allah hepimiz kurtarmış valla. Şimdi bende hold luyorm zararın neresinden dönersen kardır ayağına elimden başka bir çözüm gelmiyor diğer türlü coin arası geçişlerde hep zarar yazıyor en iyisi hold sabit kal abi başka yolu yok
|
|
|
|
|
Şuan burda duydum bu firmayı bu borsayı isminde hayır yokki bu borsanın kendisinde hayır olsun ilk önce ismi bi güven vermesi lazım borsanın ama nerde nasıl okunduğu bile bilinmiyor yada telaffuzu çok zor girmem ben buraya
|
|
|
|
|
En sıkı takip ettiğim kripto yatırım firması pantera en çok bunların yatırımlarına bakıyorum adamlar cidden çok sağlam yatırımlara giriyolar her projeyede girmiyolar her yerde göremezsiniz panterayı kesin takibe alın
|
|
|
|
|
Çok anlamam ama grafikten binance coinin çok iyi bir coin gelecekte çok iyi işler yapabilecek bir coin olduğunu biliyorum aslında bundan bir miktar alınıp unutulmalı çünkü binance böyle liderliğini sürdürürse çok iyi fiyatlara gelir bu coin
|
|
|
|
|
Amazix çok kötü sakın bulaşmayın bu takıma ve bountysuite sitesi falan güzel kullanıyorum beğendimde. Liste çok iyi olmuş ama ico derecelendirme siteleri çok fazla gereksiz olmui sağlam olanları koysaydın daha iiyiydi
|
|
|
|
|
Genelde gas limitini ethgasstation sitesinden bakıp öyle yolluyorum tıkanıklık varmı en az ne kadar gas kullanarak yollayabilirim diye ucuzdan kapatıyorum site kullanın bu siteyi iyi iş çıkarıyolar altyapıyı nerden çekiyolar bilmiyorum ama nokta atışları hep gasda
|
|
|
|
|
Ünlü yatırımcı NoqTaHaN bitcoinin 2018 sonunda 15-20k aralarında olucağını düşünüyor bunlarıda hiç bir şey ile desteklemiyor çünkü kendisinden emin bir fiyat söylüyor çoğunluk gibi sallamıyor emin konuşyorum
|
|
|
|
Ya nefret edilmesinin sebebi 100 dolar olmaması bu coinin  cidden bu fiyatlar konuşuluyor bazı yerlerde hele twitterlarda nasıl olucak acaba bu fiyat toplma adeti belli bu coinin dedikleri fiyat olursa kaç milyar market capleri oluyor haberleri yok şuan o market cap genele piyasada yok
|
|
|
|
|
Bence 160-170 arası dib seviyeydi dahada düşmez bitcoin bugün tekrar 200 doları gördü dahada düşürmezler sanıyorum o fiyata düşerse sadece şu sec haberinden sonra biraz daha düşer ondan sonra alım olmaz bu fiyatlara
|
|
|
|
|
ico fiyatına göre 1 ether etsin istiyosan gelen tokenler ama şuan piyasada ne kadar ettiği önemli o tokenin çoğu icodan sonra hep zararla çıkıyor çıkmayan yok nerdeyse çok nadir 100 projeden biri ico fiyatına yada üstüne çıkabiliyor
|
|
|
|
|
Proje büyük ihtimalle türk projesi sanırım bunlar yabancı olsada bir şey olcaklarını sanmıyorum airdropla iyi miktar dağıttılar hiç gerek yok bu bitwhite ı hala konuşmaya unutun gitsin airdroplardan alanlarda satabiliyolarsa satsınlar
|
|
|
|
|
Şu saatten sonra giren girmiş beyler daha neyin ğeşindesiniz seve seve bekleyeceksiniz satarsanız mallık yapmış olursunuz bu piyasan para yiyen çok adam var elbet yükselticekler piyasayı o kadar borsa var yılda 300-500milyon dolar kar ediyolar bitirtirler mi kendileri basalr parayı
|
|
|
|
|
Allah rahmet eylesin piyasa iyice öldü daha ne kadar ölür bilemiyorum ama burdan gerisi cehennemin dibi gibi dureuyor çok çok düştü olmaz böyle bir düşüş ethereum 200 doların altına indiğini gördük ya helal olsun bize
|
|
|
|
|
Etf nin ertlenmesi durumuda var tekrardan illa eylül sonu kesin bir karar açıklamak zorunda değiller diye biliyorum ertelenebilirmiş büyük ihtimalle tekrardan seneye kabul olucak diyo btün adamlar 1 sene beklemek lazım malesef
|
|
|
|
|
Çok güzel bir grafik bazı şeyleri idden resmediyor ama bu grafik ne kadar doğru yani zamanlaması elbet olucaklar bunlar ama işte zaman aralıklarıda önemli en üstün en alta 1 senede düştü 1 senede çıkacak mı ortalaacak mı sanmıyorum
|
|
|
|
|
Hepsinin tek amacı bu sene etf red olsun diye seneye kesinlikle etf kabul edilecek görüyosunuz tek haberler piyasada neler oluyor sec bunu böyle göre göre kabul eder mi etmez şu sıralar paralı adamların toplama zamanları satmayın ihtiyacınız yoksa elinizdekileri.
|
|
|
|
|
120 nereye düşüyor ya şu sıralar çok fud var etherein üzerinde normal düşmesi piyasa kan ağlıyor zaten düşer yani tabi çok ddüştü ona bir şey demiyoruz zaten ama öld demeyin öldürmeyin şu krallar gibi coine geri dönücektir her türlü
|
|
|
|
|
8 dolardan alan geleceği görmüştür 1500 dolardan alan adamda geleceği görmüştür tabi beklemeleri lazım 1500den alanlar şu sıralar çok zor gelicek olsada beklemekte fayda var yada trade biliyolarsa yapsınlar katlasınlar elindekileri
|
|
|
|
|
3-4 tanesinden başkasına girmem diğerleri hep çöp coin bana göre hiç bir etki etmeyecektir piyasada tabi boğa gelir yüükselir mi x yaparmı yapar bi balina dadanırsa boğada x yapmayan coini bulan hakkat helal derim yani
|
|
|
|
|
Geldiğini anlaşmışsınızdır artık boğanın elimize sağlam şekilde verdiler işte ne boğasından bahsediyorsunuz abi yok öyle bişey yakın zamanda en az 3 ayı var boğanın gelmesi için bu bile çok erken bi tahmin valla
|
|
|
|
|