Bitcoin Forum
December 09, 2023, 04:12:56 AM *
News: Mixers will no longer be allowed after Jan 1
 
  Home Help Search Login Register More  
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
1  Local / Türkçe (Turkish) / Re: Kaldıraçtan uzak durun! Bir Öykü. on: December 04, 2023, 06:34:37 PM
Kaldıraç, tehlikeli bir oyundur. Kesinlikle katılıyorum. Hatta bu konuda birçok ekonomistin görüşü aynıdır.

buffet dı sanırım finansal atom bombası diyordu
2  Local / Türkçe (Turkish) / Re: Kaldıraçtan uzak durun! Bir Öykü. on: December 04, 2023, 06:33:44 PM
yani şunu fark ettim bu kaldıraç olayında çok güzel kazanıyorum ama önce batıyorum Huh hayır battıktan sonra niye çıkıyor
hep aynı şeyler...heriflerle aynı düşünüyorum yani tahta yapıcılarla, onlar beni kesiyor ben onları, yapay zeka ve botlarla savaşıyorum  Cheesy
yalnız var ya dibi bulup giren yaşar...tabi ki yatırım teşviki ve tavsiyesi değildir olamaz da
ama süper bir trader olmak isterdim, paran mı bitti, koy 100-200 varsa 1000 2000 şaaaakkk para trink hesabında  Kiss 10 saniye bilemedin 2 dakikada

günümüzde algo kullanmadan bist dahil hangi platformda al-sat yaparsanız yapın kaybedersiniz . şansınız varsa 3-5-6 ay kazanır öyle kaybedersiniz . çünkü insanlar artık en basitinden 3 farklı karakterde çalışan algoyu tek enstrumanda çalıştırıyor . mesela bistte bir tanıdık tek enstrumanda 7 farklı farklı  çalıştırıyor. adam 150 msec de emir gönderiyor sen onun hızına yetişemezsin.
3  Local / Türkçe (Turkish) / Re: Bitcoin'i USD olarak bozup çekmek? - Varlık Barışı on: December 04, 2023, 04:06:56 PM
Güncel olarak vergisiz olarak çekim yapabileceğimiz varlık barışı alternatifi bir sistem var mıdır?

Hala borsadaki vergilerden ve hizmet ücretlerinden muaf olabilecek alternatif bir para çekme işlemi bulamadım ve bunu gerçekten umursamıyorum çünkü genel olarak borsanın, hizmetleri aracılığıyla ödemek zorunda olduğumuz hizmet ücretlerini alma hakkı da var. Aynı şekilde, zaten kaçınılması zor olan vergilerde de bu vergiler devlet gelirine geri dönecek olsa da, bu nedenle çok küçük miktarlarda kesinti yapılmasının bir sorun olacağını düşünmüyorum.

vergi kesiyorlar mı şuan ? öyle bir şey yok diye biliyorum.
4  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: (geyik değil) alt mı yoksa btc mi? on: July 13, 2023, 04:16:02 PM
Bence almış olmak kadar muhafaza etmek ve sabır gösterebilmekte oldukça önemli, çoğumuz bir hisse veya benzeri bir şey aldığımız zaman biraz kârlı durumu geçtiğinde kâr cebe yakışır mantığı ile satıyoruz. Geleceği planlamak ve yönetebilmek burada çok önemli yani bu devrimsel (blokchain) teknolojisini zamanında anlayıp geleceğini hayal edebilenler bu gün farklı hayallerini gerçekleştiriyor. Bitcoinle 2017 sonlarında tanıştım boğa sezonu ardından ayı sezonunu yaşayınca bu durumun bir balon gibi olunduğunu düşündük o zamanlar bile kısıtlı bütçeyle dahi yatırım yapabilsek bu gün çok farklı konumlarda olabilirdik. Ne olursa olsun herkes aynı şeyi düşünürken farklı olanı düşünmek ve farklı olanı yapabilmek önemli.

Bilemiyoruz ki böyle olacağını. Aslında bence Türk halkında genel olarak panik satışlarına yatkınlık var. Kendimizi garantici yatırıma yönlendirmek istiyoruz. Bitcoin ve altcoinlerde riskler büyük oluyor. Elbette artık bitcoin ve ethereum bir raya oturmuş sayılsa da diğer altcoinlerde hala böyle durumlar yaşanabilir. Bakın Luna olayına bir anda tepetaklak olma potansiyelini kim düşünüyordu ki? İlk 10’da yer alan bir coin battı, bitti mahvoldu. Bunu ona yoruyorum ben. Ben sizden sonra tanımış olsam da en azından bir miktar sabretmeyi öğrendim sayılır. En güzeli de cüzdana girip bakmamak. Ayrıca düzenli bir şekilde alım yapmakta en az bu kadar önemli.
Türk halkının zihniyeti çok belli hocam. 1 koysun 10-15 alsın 1 haftada hemen zengin olsun. Yatırdığı coinin değeri düşüyor mu? Ulan kim aldırdı bunu bana sat sat sat hemen diye panik satış. Üstüne çok zarar ettiği için aceleyle gene panik alış. Orada bir zarar daha. Sonra üstüne "ulan bu coin işleri hep dolandırıcılık beni soydular para yatırmayın buraya" diye düşmanlaşma. Türk halkı yatırımın y sini bilmiyor. Sadece son yıllarda biste ve coinlere giren genç eğitimli yatırımcılar biraz ihtiyatlı.

enflasyon buna mahkum ediyor malesef . çünkü sen yürüyorsun o koşuyor ,sen koşuyorsun o depar atıyor  . 2 sene önce 1 milyon çok iyi paraydı. şimdi egea alırsın. bir ev sordum 3 ay önce 1.5 milyonmuş,şimdi 2.2 milyon .     o yüzden kısıtlı sermaye ile insanlar çok şey yapmak istiyor. birde ülkede çalışarak,emekle,alınteri ile bir yere gelme fikrini öldürdüler.
5  Local / Madencilik (Alternatif Kripto-Paralar) / Re: Hangi coin kazmak mantıklı? on: July 13, 2023, 04:06:39 PM
madencilik bitmez bir ara yeniden canlanır illa. şimdi madencilik yapacağına elektrik masrafı ile coini alsan daha karlısın. aralıksız bir işe dönüşmesi için de kripto piyasasının stabil olması lazım. yoksa 1 senede 10x yap sonra 3 yıl uyu ile madencilik yapılmaz. eğer elektrik bi'şekilde bedavaysa bunun dışında tabi.
6  Local / Madencilik (Alternatif Kripto-Paralar) / Re: Kullanıcıların pow coin arayısı dikkat çekici bir hal aldı on: July 13, 2023, 03:58:03 PM
 sıfırdan başlayacaklar 300bin falan ayırıp 30 gpu ile macera yaşayabilir ama zor iş cidden. eskiden eth vardı şimdi ara et uygun miner uygun oc ayarı.... valla nefesin daralıyor gibi  Grin 
7  Local / Konu Dışı / Re: Bu fiyatlardan et yersem ....... on: July 02, 2023, 11:22:29 PM
senin hesapla tavuk eti de yurt dışına göre pahalı ki . arkadaş yolsuz kalınca burada yükselmiş işte. biraz gazını alın gider  Grin
8  Local / Konu Dışı / Re: mRNA aşısı Biontech hakkındaki suçlamalar gerçek olabilir mi? on: June 12, 2023, 08:14:57 PM
Çevremde yaşayan birçok kişi de benzer rahatsızlıkları duydum. Özellikle kalp ritim bozukluğu ve çarpıntı...

Hastanede uzun süre yatanlar da oldu.
Kalp krizi vakası olmadı ama organ yetmezliği yaşayan bir tanıdığım var. Covid-19'dan sonra çoğu insan eski sağlığına dönemedi.
Orta kulak iltihabına yakalanan, işitme sorunu yaşayan, tat ve koku kaybı yaşayan (2 yıldır devam eden bir tanıdığım var) saç dökülmesi, titreme ve göz seyirmesi olan, cinsel isteksizliği devam eden vb. Hepsi covid ve Alman aşısından sonra görüldü.

Alman aşısı olmadım. Çevremdeki insanlara olmamaları konusunda çok direttim ama dinletemedim. Hepsi pişman...


kuşun ötmemesi durumunu duydum . hemde bayağı sık . millet utancından söylemiyor. allahtan  sinovac olduk   Grin
9  Local / Konu Dışı / Re: Kokoreç - Kokoretsi on: June 12, 2023, 08:09:10 PM
en son kilosu 200 liraya dayanmıştı. içinden bok geçen şey işte bedava versen yenmeyecek şey olması lazım aslında.
10  Local / Konu Dışı / Re: Seçim Niye Kaybedildi on: June 02, 2023, 06:47:14 PM
çünkü piro çok akıllı, herşeyi biliyor,her şeye hakim. oy kullanacak göçmenler buna defalarca söylendi, biz biliyoz yeaa seçimin kaderine etki edecek kadar değil falan dedi geçti. sonuçta ona giren çıkan yok. biz eziliyoruz enflasyon altında.
11  Local / Türkçe (Turkish) / Re: seçim vaatlerinde kripto on: June 02, 2023, 06:45:36 PM
biz hala hayal aleminde yaşayıp. kripto falan diyoruz , hey yavrum hey .
12  Local / Konu Dışı / Re: Modern Kölelik on: June 02, 2023, 06:40:27 PM
Modern köleliğin en büyük silahlarından birisi sınırsız basılabilen fiat paralardır. Bir araba almak için 5 sene çalışırsınız siz yeterli miktara ulaştığınızı düşündüğünüzde basılan para ve buna uydurdukları enflasyon kılıfı sayesinde artık çalışıp biriktirdiğinizi 5 senenin sonunda 10 sene daha çalışmanız gerektiğini farkedersiniz. Sizi yaşam boyu çalışmaya zorlar. Çalışır kazanırsınız ve bu sırada paranın değeri gittikçe eridiği için sonsuz döngüye girersiniz.

Aslında enflasyon düzeninde bu böyle. Enflasyon olmasa ve teorik olarak 5 sene sonraki 1 lira, bugün ki 1 liraya eşdeğer olursa o zaman bir sıkıntı oluşmaz. Ancaaaak dediğimiz gibi bizim gibi enflasyonu hayatın göbeğine almış bir ülke için bu dediklerimiz fazlasıyla geçerli. Artık Türkiye’de basit bir çalışan bile parasını Türk parası yerine döviz veya alternatif paralara yönlendirmek zorunda kalıyor. Ne acı değil mi kendi ülkende birikimi yabancı ülke paraları ile yapar hale geldik veya gram altın ile birikim yapar hale geldik. Daha kötüsü, kendi ülkenin bankalarına güvenmiyorsun. Fiziksel döviz saklama dönemine giriyoruz neredeyse.

90lar da böyleydi . babam mark alırdı maaşdan artanla.
13  Local / Konu Dışı / Re: Sosyal medyada paylaşımlar için ölçü on: May 18, 2023, 04:11:52 PM
 çıkıp insanlara kefen bulamadım çocuğumu gömemedim, 3 aylık çocuğumun montu yok ayakları çıplak ,ailecek sokaktayız gibi türlü ajitasyon yapacaksın . ekmeğimiz yok nerede devlet diyeceksin .çocuğunun boğazından kestiği parayı sana gönderecek. yeri gelecek duygu sömürüsü yapıp kira vermeden bedava evlerinde oturacaksın . sonra sorumluya gidip %70 oy basacaksın .  yani kusura bakan baksın . o insanların da sana bir çift lafı olur . kimse enayi değil.
14  Local / Konu Dışı / Re: 14 Mayıs 2023 TBMM ve Cumhurbaşkanı seçimleri on: May 17, 2023, 08:51:19 AM
Arkadaş anlamıyorsunuz değilmi? Sosyal yardımlardan tutunda hiçkimse düzeninin değişmesini istemiyor. Adam ben neden sıfır araba alamıyorum demiyor, bir değeri 3-5 yerden aldığı maaaş elden gidecek diye başka partiye oy vermiyor. Kimsenin umrunda vatan, toprak bütünlüğü, göçmen meselesi yok bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın diyorlar. Mecliste pkk varmıi hizbullah varmış umrunda değil.  Bunlar sadece gündemi oyalayan konular. Vatan toprağı kaybetmemizi sağlayan bu partiye insanlar hala oy veriyor. Diyecek birşey yok


Adama soruyorsun neden OĞAN'a oy verdin diyorum. Teröre karşı tek kişi o diyor. TV'ye kırmızı bültenle aranan adamı sokmadılarmı? Sırf pkk sempatizanlarından oy gelsin diye ama pkklı chp.

Deprem bölgesine olan milletin tepkisini anlıyorum ama onlar anlamıyor. Binaların çoğu akp'nin iktidar olduğu dönemde imar barışı adı altında milleti caanlı kanlı tabuta koymadı mı? Aklı başında insan bunun için bile olsa oy vememeliydi ama ne oldu?

Bu topluluk bana göre rengini belli etti diyecek birşey yok zenginlerin düzeni bozulmasın yeter gerisinin pek önemi yok. Fakirler hayatalrından memnun değişimi isteyen yok.

Sınırlarıda chp elek etti.
Adamlar sahte video ile miting yaptı bir tane savcı yok. Hiçkimse huzuru bozulsun istemiyor. Bu sadece iktidar için değil muhalefet içinde geçerli.

Muharrem Ince’nin muhalefete yaptığı muhalefeti, muhalefet iktidara yapabilseydi bugün düzen değişebilirdi.Kaybettiği oran 0.5 olunca AKP, Sinan Oğan ve Zafer Partisi ile de görüşmeme kararı aldı deniliyor.Öyle ki aradaki farkı kapatacaklarına çok eminler.0.5 oy, 325 bin seçmen yapıyor, az değil.Ama o kadar eminler ki bize zaten oy verecek 325 bin kişi vardır diye rehavet kapladı piyasayı.İki gündür altın, döviz düşüş halinde.Piyasalar RTE’yi kabul etti bile.Hala 28 Mayıs bekliyoruz ama bahsettiğin sebeplere bakınca doğru, kimse düzeni bozulsun istemiyor…

kardeş yine mi muhareem yaa . adam seçimi bıraktı hala muharrem . bence en güzeli herkes kılıçdar lehine çekilsin seçimden .
15  Local / Konu Dışı / Re: HALK siyasilere ne mesaj verdi on: May 17, 2023, 08:49:50 AM
Halk mesaj veremedi çünkü görülüyor ki halkın oyları çalındı, ıslak imzalı tutanaklarla YSK verileri arasında akıl almaz tutarsızlıklar var belge üstüne belge yayınlanıyor, YSK korkudan veri bankasını erişime kapadı, at hırsızı YSK başkanı zavallı Türkçesiyle birşeyler geveleyip kaçarken tek bir gazeteci "kardeş niye kaçıyosun karşında hortlak mı var, iletişime niye bu kadar kapalısın neyin tribini yaşıyosun" diyemedi, neden kaçtığı seçimden birkaç gün sonra belli oldu.

Milletvekili ve Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin tekrar edilmesi gerekiyor burası eğer medeni bir hukuk devletiyse, görün şimdi olayları, yalnız öyle bir halk var ki, göz göre göre oyları çalındıktan sonra yine sesini çıkarmayabilir 20 yıldır çalınmayan hiçbirşey kalmadı Hırsızlar İmparatorluğunda, burada bile bazı Stockholm sendromu yaşayan arkadaşlar hileli seçimden sonra şimdiden hırsızlar kralına "reis vs" birşeyler gevelemeye başladılar, çok uyanık olun oylarınıza sahip çıkın beyler bayanlar.

arkadaşlar 2010 dan sonra 2 seçim sandık başkanlığı yaptık .çalınma falan yok .millet kartal gibi sandığın başında dikiliyor. nere çalıyon?  3-4 milyon oyu kaydırmak öyle kolay mı ? beceremedik demiyorlar da böyle bir yalan uydurmuşlar . bak bende chp ye oy veriyorum ama inanmayın bu yalancılara . bedavadan mv maaşı alıp yatıyorlar . bıktım yeminle bunlardan ,tiksinti geldi.
16  Local / Konu Dışı / Re: Kırılgan Devlet on: May 17, 2023, 08:46:23 AM
Her ışıkta ya dilenci ya bir şey satmaya çalışan ya cam silen ya zihinsel engelli biri var. Trafikte can ve mal güvenliği kalmamış. Daracık yollarda park yasağı varken park eden araçlar trafiği kilitliyor ne ceza kesen var ne aracı çeken. Yolda yürüyorsun sinyalciler her yerde markete giriyorsun dilenci değilim abi para istemiyorum bana yağ al makarna al. Bir değil iki değil her marketin önünü birileri parsellemiş. Ne polis ne zabıta ne trafik polisi görevini yapıyor devlet tüm kurumlarıyla çökmüş durumda. Yeni Türkiye dedikleri bu olsa gerek kanun yok hukuk yok kolluk kuvveti yok. Güvenliğimiz yok. Devlet memurları işini yapmaz ama maaşı almaya gelince en önden koşar.

böyle şeyleri kafana çok takarsan bu ülkede kafayı sıyırırsın .  bende bir örnek vereyim.  düzenli m.v maaşı alan , eski parayla katrilyon siyasi parti-seçim ödeneği alan adamlar hala sandık güvenliği için gidip fotoğraf çekmemizi,sisteme yüklememizi,yanlışlık varsa itiraz etmemizi istiyor .  yani bütün işi biz yapacağız cukkayı bu abiler alacak .  bu arada yandaşına yaptırdığı sistem de bok gibi . kafasına göre bi çalışıyor bi çalışmıyor.
17  Local / Konu Dışı / Re: 14 Mayıs 2023 TBMM ve Cumhurbaşkanı seçimleri on: May 15, 2023, 01:56:43 PM
2. tur çok heyecanlı olacak, AKP karşıtı olan herkes tedirgin ve üzülmüş durumda. Birkaç gün içerisinde toparlanılır ve yeni hazırlıklar yapılır.
Bir yanda Suriyelileri ülkesine geri göndermeyeceğini söyleyen (tabi onlardan aldığı oy miktarı da durumda etkili) bir Erdoğan, diğer yandan en katı çizgisi mülteci sorunu olan Sinan Oğan var. Normal şartlarda Oğan'ın Erdoğan'a karşı duracağına emin olabilirdik ama şu anda her şey belirsiz ve sürprizler görebiliriz.
Kılıçdaroğlu nasıl bir görüşme yapacak, Oğan'ı ikna edecek mi bilmiyorum. Tabi Oğan biz Kılıçdaroğlu'nu destekliyoruz dese halk da destek verecek mi o da ayrı mesele. 2 haftalık süreci muhalefetin çok çalışarak geçirmesi lazım.
Kılıçdaroğlu %47'yi alabilmiş olsaydı seçim kesin gelir derdim ama şu anki oran pek yüksek değil

tayyip %49.5 almış . hadi dedin mi %50  çok çok firesiz geçmesi lazım. düşük ihtimal  ama belki başarırlar . umarım başarırlar.
18  Local / Konu Dışı / Re: 14 Mayıs 2023 TBMM ve Cumhurbaşkanı seçimleri on: May 15, 2023, 01:55:21 PM
bu kadar kepazeliğe hala oy alamayan muhalefet var. umarım ikinci turdan sonra istifa eder de yüzünü görmek zorunda kalmayız . gerçi koltuğa yapıştı gitmez de . yine masal anlatır yok ders çıkaracağız yok oyumuzu artırdık .

kriz var ama avm ler ful diyenlere kızılıyordu ama adamlar sanırım haklı . kriz falan yok. eti bir tek ben 300 liraya alıyorum geri kalan herkes 50 liraya alıyor .
19  Local / Türkçe (Turkish) / Re: seçim vaatlerinde kripto on: May 14, 2023, 06:23:55 AM
Yanlış hatırlamıyorsam İyi Parti'nin bu konuda birkaç çalışması olmuştu ve açıklamışlardı ama arkası gelmedi. Diğer partiler bu konuya hiç yer vermedi sadece blokzincir diyerek geçiştirdiler. Sırf bu bile ülkedeki siyasetçilerin genel olarak teknolojiye ne kadar uzak olduklarını gösteriyor. Tek yaptıkları popülizm peşinde koşmak ve uçuk vaatler vermek.
Varlık barışı konusu ise farklı bir şey. Bence seçimi kim kazanırsa kazansın yüklü kripto kazançlarını vergisiz şekilde ülkeye getirmenin bir yolu her zaman olacaktır. Keşke kazansak da getirmesini düşünsek. Grin

adaylar 75 yaşında olunca teknolojiye anca bu kadar oluyor demek ki . mesela ben kripto ile alışveriş yapmak istiyorum, paramı rahatça ülkeye getirmek istiyorum . şu insanlar evini satmak istese tapuda akli dengesi yerinde raporu istiyorlar . ama gel gör ki ülke yönetecekler .
20  Local / Konu Dışı / Re: İşçiye %45 zam! on: May 13, 2023, 12:58:43 PM
aga özelde yol-yemek var ,sodexo var . gıda yardımı var . kamuda askeri personel polis hariç eşşeğin şeyi var. 12 bin maaş alıyorsun  yol yemekle asgari ücrete denk geliyor. bak bu böyle giderse rüşvet alır başını gider . ev sahipleri bol keseden kira istemeyi biliyor . marketler maşallah dakika dakika etiket güncelliyor . nasıl verilcek bu maaşla soran yok . 2019 da 20 tl ye yaptığım pazat şuan 250 tl ama benim maaşıma  bir sıfır eklenmedi .

2019’un 20 lirası ile her şey alabiliyordunuz, şimdi pazara gidiş geliş yol parası 30 lira, pazarda çantayı 250 liraya doldurabiliyorsanız iyi, 2 kg domates 50, 2 kg soğan 40 lira, sadece 2 ürüne 100 lira bayılmak zorunda kalıyorsunuz, mecburen para verilecek, zaten şu an o kadar çok para basılıyor ki bunu sağa sola vermeleri çok normal, vermezlerse oy alamayacaklar,

3 kişiyiz biri ufaklık zaten . mevsimi olmayan şeyleri almayız mesela . hem sağlıksız olduğunu düşünürüz hemde gereksiz pahalı . yoksa  patlıcan biber kabak yeşil fasülye herşey var pazarda alayım desen evin yolu bulunmaz.

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!