Bitcoin Forum
May 25, 2024, 12:12:28 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
  Home Help Search Login Register More  
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »
1  Local / Türkçe (Turkish) / Re: 50 BTC - Özel anahtar kayıp - Kurtarma ??? on: October 01, 2020, 05:34:44 AM
o tarihte coinbase mi vardı diye soran arkadaş içinse

Linkteki ekran görüntüsünde "esrar" mı yazıyor yoksa elf gözlerim bana yalan mı söylüyor?

Elf beyniniz size oyun oynuyor hocam. Orada geçen "esrar" kelimesi sır anlamındaki esrardır uyuşturucu madde olarak kullanılan esrardan bahsedilmiyor. Her blok kazıldığında onunla birlikte ortaya çıkan bir esrar (sır) vardır. Blok Hash olarak daha çok kullanıyoruz.
Eyvallah hocam, bunu bir türk polisi görse ne düşünür acaba merak içindeyim Cheesy
Çeviride başka eş anlamlı kelime daha uygun olurdu.
Esrar kelimesi esrarengizden geliyor hocam. Uyuşturucu olan ot da zamanında zor bulunduğundan ona esrar demiş olabilirler diye düşünüyorum.
2  Local / Ekonomi / Re: Doların gidebileceği son nokta ? on: October 01, 2020, 05:23:48 AM
Enflasyon ve işsizlik olan bi ülkede dolar her yere gider. Adalet ve güvenlik de olmayınca yabancı yatırımcı çekemiyorsun daha da gidiyor. Yani 15 de olur 30 da olur.
3  Local / Ekonomi / Re: JPMorgan’a tarihi ceza on: October 01, 2020, 05:21:44 AM
Aldığı ceza kaldırdığı paranın yanında hiçbir şey sanırım. Bitcoin üzerinden de manipülasyon yapıyordu bu herif 2017 yıllarında.
4  Local / Konu Dışı / Re: Bilim kuruluna ne kadar güveniyorsunuz? on: October 01, 2020, 05:17:18 AM
bilim kuruluna ve yaptığı açıklamalara güvenmiyorum ama bu durum onların birilerinin kölesi olduğu anlamına gelmiyor. bilim kurulu, saha çalışmaları neticesinde önüne gelen verileri değerlendiriyor ve doğru olan açıklamaları yapıyor olabilir.


üstü örtük konuşmak zor ama anlayabilecek kapasitede olmanız gerekiyor.


marketten aldığınız bozuk sütün sorumlusu üretici olmak zorunda değildir. tedarik zincirindeki bazı problemler bozuk süt satın almanıza neden olabilir. bilim kurulunun önüne ne koyarsanız onu değerlendirir. verileri manipüle edebilirsiniz, virüsün aslında olmadığını da söyleyebilirler.
Hocam şimdi bilim kuruluna giden veriler yanlış olabilir ama bunlar hiç mi çevreden gerçek verileri duymuyorlar.hiç mi meslektaşları yok. Böyle bi şey varsa istifa etsinler. Milletin dalga konusu oldular. Ne bilim kurulu
5  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Bitmex nickli soytarı on: September 30, 2020, 09:50:06 PM
Ezikliğin dibini yaşıyor resmen. Eğer gerçekten kazansaydı bitcoin adresi imzalayıp atardı. İmza blockchain piyasasında en etkili kanıttır.
6  Local / Konu Dışı / Re: 2020-2021 Süper Lig Sezonu on: September 30, 2020, 09:46:29 PM
bu hafta için en rahat takım beşiktaş gibi duruyor. ben beşiktaşın kesinlikle kazanacağını düşünüyorum.
çok büyük bir sürpriz olmaz ise galatasarayın da bu hafta 3 puanı hanesine yazdırması muhtemel.
trabzon ve başakşehir maçlarında beraberlik olabileceğini düşünüyorum.
Fenerbahçe ye gelecek olursak kendi sahasında ligin yeni ve şuana kadar oynadığı maçlarda en az 2 gol atmış namağlup takımına artık bir dur diyecektir heralde. çünkü derbide gördük ki fenerbahçe kolay kolay gol yemeyecek bir pozisyona yavaş yavaş gelmiş durumda.
Başakşehire beraberlik yetmez hocam. 3 haftadır kaybediyorlar artık kazanmaları gerekiyor diye düşünüyorum.bu takım şampiyonlar ligine gidecek.
7  Local / Konu Dışı / Re: Bilim kuruluna ne kadar güveniyorsunuz? on: September 30, 2020, 09:45:05 PM
Bugünkü her pozitif vaka hasta sayılmaz tarzı açıklamadan sonra gram güvenim kalmadı benim. Fox tvnin açıkladığı 30k vaka doğru sanırım.
8  Local / Konu Dışı / Re: Piyasaya sıcak para girişi mi oldu ? Satışlarım artıyor. on: September 30, 2020, 05:21:52 PM
Umarım devamı gelir. Bim ve a101 gibi marketler  epey kırtasiye ürünü sattı. Okullar tamamı ile açılacak mı belli değil? Eğer komple açılırsa hayat normale döner ve satışlarınız daha da artabilir
Devlet okulları açılmıyor hocam. Özeller gizliden açıyor ama kılıfına uydurarak. Onların da satışları çok artıracağını düşünmüyorum.
9  Local / Konu Dışı / Re: İmza Kampanya Öneri Konusu ( Kullanıcılar Tarafından Gelen Öneriler ) on: September 30, 2020, 05:17:32 PM
Bi tane tutan kampanya BTC ödemesi yapan kampanyadan kazanacağımdan çok daha fazla. Bi de BTC ödeme yapanlar kolay kolay almıyorlar.

Benim imza 3-4 güne bitecek. Güzel bi kampanya varsa önerilere açığım.

Hangisinin tutacağı belli değil. İmzası olan hangi bounty yi görursen dal gitsin hocam. Ben de ilk günden taşıdığım imzadayim daha spreadsheet te güncelleme vs yok. Aylık belli bir limit istiyordu galiba. Bakalım az bir zaman kaldı ne çıkacak.
Ben de o imzadayım hocam ilk günlerde girmiştim. Aylık istediği için en sonda güncellenecek diye düşünüyorum. Bounty manager hakkındaki yorumlar pozitif.
10  Local / Konu Dışı / Bilim kuruluna ne kadar güveniyorsunuz? on: September 30, 2020, 05:15:28 PM
Bilim kurulundaki doktorların hükümetin kölesi olduğunu düşünmeye başladım. Bu konu hakkında sizlerin de fikirlerini merak ediyorum.

Bilim kurulu salgının iyi yönetilmesini mi amaçlıyor yoksa bi kukla mı ?
11  Local / Konu Dışı / Re: İmza Kampanya Öneri Konusu ( Kullanıcılar Tarafından Gelen Öneriler ) on: September 30, 2020, 05:10:52 PM
Bi tane tutan kampanya BTC ödemesi yapan kampanyadan kazanacağımdan çok daha fazla. Bi de BTC ödeme yapanlar kolay kolay almıyorlar.

Benim imza 3-4 güne bitecek. Güzel bi kampanya varsa önerilere açığım.
12  Local / Konu Dışı / Re: Piyasaya sıcak para girişi mi oldu ? Satışlarım artıyor. on: September 30, 2020, 05:04:33 PM
Allah bereket versin hocam. İnsanlar normale dönmeye başlayınca satışlarda bi artış olması normal. Doların artışı da insanları ihtiyaçlarını almaya itti biraz da.
13  Local / Bitcoin Haberleri / Re: Bitcoin’de 6.400, 10.500 Doları Bilen Analist: Bu Çılgın Seviyelere Gidiyoruz! on: September 30, 2020, 05:01:26 PM
Her gün bi tane xx seviyeden xx'i bilen şuraya gidiyoruz buraya gidiyoruz diyip duruyor. Gına gelmeye başladı artık bu haberlerden.
14  Local / Konu Dışı / Re: Turkish state of İsrael- Sebepsiz, saçma bir harita on: September 30, 2020, 04:23:04 PM
Almışken Kıbrıs'ı da alsalardı bari.  Şaka Maka böyle bi şey olsaydı Avrupa Birliği falan fasa fiso olurdu.

Hocam ekşi sözlük linkine bakarsanız kıbrısı dahil ettikleri ikinci bir troll harita da yapmışlar  Grin İşsiz memlekette çok. Kesin bizim bir takım espritüel arkadaşın fikridir
Baya bi uğraşmış yalnız. Saat dilimini bile değiştirmiş. Pandemide insanlar sıkılıyor, böyle şeylerin ortaya çıkması çok normal Cheesy
15  Local / Bitcoin Haberleri / Re: Bitcoin ve Kripto Para İçin Vergi Gelebilir: Yeni Ekonomi Programı’na Dikkat! on: September 30, 2020, 04:18:39 PM
O deılde nasıl vergılendırecekler acaba turk borsasından alırken anında komısyon oranı gıbı vergı mı kesılecek yada borsaya para yatırırken mı kesecek
Bence borsanın aldığı fee'den gelir vergisi olarak kessinler. Herkes için okey olsun. Onun dışında her şey sıkıntılı olur.
16  Local / Konu Dışı / Re: Turkish state of İsrael- Sebepsiz, saçma bir harita on: September 30, 2020, 04:16:11 PM
Almışken Kıbrıs'ı da alsalardı bari.  Şaka Maka böyle bi şey olsaydı Avrupa Birliği falan fasa fiso olurdu.
17  Local / Türkçe (Turkish) / Re: Bitcoin’de Sazan Sarmalı: Bu Dolandırıcılık Yöntemine Dikkat on: September 30, 2020, 04:01:16 PM
Güzel bir bilgilendirme yazısı olmuş teşekkürler. Bir diğer yöntem de normal şekilde havale ile alıp havale itirazı oluşturma yöntemi. Bu sebeple borsalar dışında alım satım yapmak sıkıntılı bi durum.
18  Local / Bitcoin Haberleri / Re: Bitcoin ve Kripto Para İçin Vergi Gelebilir: Yeni Ekonomi Programı’na Dikkat! on: September 30, 2020, 03:55:41 PM
Gelmez. İnsanlar elden ele satış falan yapar vergi ödememek için. Sonra da dolandırılır. Olan devletin yargı sistemine olur.
19  Local / Servisler / Re: PrimeBit.com - P2P Para Birimleri için 200x'e kadar Kaldıraçlı P2P Alım-Satımı on: September 30, 2020, 03:54:22 PM


PrimeBit Demo Yarışması!

Sahip olduğunuz fonları riske etmeden, demo yarışma hesabınızı kullanarak kripto sözleşmeleriyle işlem yapın ve gerçek para kazanın! Toplamda 5000 USDT kazananlara paylaştırılacak. Kaçırmayın!
Daha fazla bilgi için blogumuza gidin.
200x nasıl oluyor. %0.5 değişim olunca tüm fon gidiyor mu? Hscimsiz bi ortamda tüm fonlar patlar çünkü. Anlayamadım.
20  Local / Yeni Başlayanlar & Yardım / Re: BTC Mining Tavsiye on: September 30, 2020, 03:51:00 PM
Bitcoin yerine ethereum madenciliğine yönelmenizi tavsiye ederim. Onun kâr oranı bitcoine göre daha iyi olmalı.
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!