Bitcoin Forum
January 18, 2021, 02:02:10 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.21.0 [Torrent]
 
  Home Help Search Login Register More  
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 106 »
1  Local / Pazar Alanı / miningde kullanılmış amd vega 56 -64 alınır on: June 22, 2020, 06:07:57 PM
Canı çıkmamış, temiz kullanılmış kartlarınızdan 1 adet alınır. Bizim emektar rx570 can vermek üzre Cheesy
Araç piyasası gibi fiyatlarla gelmeyin ltf Wink
2  Local / Konu Dışı / Re: 6k$ Bütçe ile ne yapılabilir? on: May 15, 2020, 02:33:59 AM
"KELİN İLACI OLSA KENDİ BAŞINA SÜRERMİŞ"

Buradan sana iş çıkmaz galiba aga... Şu an Türkiye'yi bırak Dünya'da ekonomi boktan durumda. Senin elinde 6K $ ile ne yapabilirsin ki? Hele ki al kaç yapıyım diyorsun. Ooooo işin gerçekten zor... Sigara zam kapıda gibi görünüyor git elindeki tüm parayla Sigara al sonra bi spotcu ile anlaşıp ona satabilirsin başka da bi yol olmaz Smiley
 
Veya @blacknavy nin dediği gibi git bir tane eskort tut Smiley günlüğü 1000 TL olsa 1 ay kapatırsın bolca video , resim çekip at onlyfans'a. Tabi birde onun pezosuyla uğraşmak zorunda kalırsın Smiley

Senin uç fikirlerin var zaten...

Site çökmüş. 100 tane hesap açıp 20 liradan satarım tertemiz  Grin


Herkes pezeveng hesabını biliyor meraklısınız galiba anlamadım yahu  Grin iyi makara konusu çıktı virüsten sıkılanlara valla. Forumu sömürdükten sonra ufak çaplı vurgunlara vakit harcayasım gelmiyor. Nasıl sömürdüğümü merak edenler trustlarıma bakabilir. Pek övünmüyorum ama zamanında 5 sıfırlı rakamlar kaldırmışlığım vardır  Wink
bu arada 100 hesap tabikide şakaydı. 3 tane açtım, olur da görmeyen bir tanıdık falan olur hediye ederim sevindiririm maksadıylan.
Hadi size iyi eglenceler başka kapıya  Roll Eyes
3  Local / Konu Dışı / Re: 6 Bütçe ile ne yapılabilir? on: May 15, 2020, 12:33:43 AM
E-pezevenklik.
Ege Fitness’i izlerken Arlin Valera internette diabla213 olarak taninan kiz idman ayağina kendi reklamini yapmişti. Onlyfans’tan aylik 8 dolara nude atip milleti tokatliyor. Uniden ya da herhangi bir yerden oynak bir kiz bulunup win-win yapilabilir (evet ciddiyim Grin). Senin payin fikri olusturmak, reklamini yapmaktan geliyor. Bir tür pazarlamacilik olabilir ;~ nude atmak kanunen suc olmamalii. tertemiz helalTM legal iş.

6K’ya anca bu olur krdşm
Siz bayaa ilgilisiniz galiba hocam araştırmışsınız  Grin

Quote
6K’ya anca bu olur krdşm
6k dolardır belki, ben öyle anladım
evet $ - düzelttim
4  Local / Konu Dışı / Re: GTA 5 EPIC GAMES üzerinden bedava olacak. on: May 14, 2020, 04:47:43 PM
Site çökmüş. 100 tane hesap açıp 20 liradan satarım tertemiz  Grin

Donanımhaber nickiniz ne hocam?
Bende bugün bir yerlerde gördüm satmak için alınırmı bilmem de NBA 2k20 22TL'ye satılıyormuş 14 Mayıs'a kadar. Bir sürü oyun oldu Steam'de oynayabilecekmiyim o kadar oyunu o bile belli değil. Ondan beni pek sarmadı.
dh asla kullanmadım hocam. bu aralar gelir sağlayacak her şeye saldırasım var..
5  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Ethereum 2.0 - ETH2 - Yeni Ethereum on: May 14, 2020, 04:14:13 PM
Eth madencilikle yükseldi posla ölecek. Vaziyet alın ortalık karışacak.
6  Local / Konu Dışı / Re: GTA 5 EPIC GAMES üzerinden bedava olacak. on: May 14, 2020, 04:05:15 PM
Site çökmüş. 100 tane hesap açıp 20 liradan satarım tertemiz  Grin
7  Local / Konu Dışı / Re: Oyun tavsiyesi on: May 14, 2020, 12:29:13 PM
Valla ben bi pubg oynuyorum nickim ahanda burdakiyle aynı. Harbiden prof oynayan varsa eklesin duo atalım çünkü ben çok iyi değilim  Grin
8  Local / Konu Dışı / Re: Hakkımda "ekiller" Kamuoyu bilgilendirmesi. on: May 14, 2020, 12:17:11 PM
Geldiğimde mutlaka görüşürüz abi. Peder beyinle görüşmüştük R9 290x almıştın sanırım benden ethereum miningin efsane keyifli olduğu zamanlar, peder'e teslim etmiştim  Cheesy
9  Local / Konu Dışı / Bence dünya ortak karar aldı covid 19 ! on: May 14, 2020, 12:12:57 AM
Salgın bitmemişken berberler ve avmler açıldı. Akla mantığa sığmayan durumlar. Maddi çöküşü kurtarmak için yapıldıysada salgının bomba gibi yayılmasından sonra daha büyük maddi sıkıntı ortaya çıkacak bu sefer marketler bile açılamayacak duruma gelecek. Hayalet şehirler olacak.
Prof doktorlar bu virüse karşı bağışıklık kazanmadan atlatamayız dedi; sonuç olarak avmler berberler saçma sapan heryer açılıyor. Ne hikmetse haftasonu sokağa çıkma yasağı devam ediyor. Nasıl bir mantık la? avmde göt göte millet fingirdeşecek ama haftasonu yasak. Bunu mantıklı bulanın mantığını okşayayım.

2. dalga çok fena gelecek, aha konu burda beni not alın. Gümbür gümbür hastalık yayılacak, güçlüler hayatta kalacak güçsüzler ve savunmasız yaşlılar göçüp gidecek.
Sokayım avmsine, mis gibi sahiller parklar açık hava varken avmde gezen de maldır açıkçası. Virüsten hiç endişelenmedim fakat yaşlı ebeveynlerimizi düşünmeliyiz..
PS: avm bağımlıları ilk günden sıralara girmiş. Bilanço 1.5milyon avm sevdalısı yarım akıllı.
10  Local / Konu Dışı / Re: monitorden anlayan adam gibi adamlar on: May 14, 2020, 12:05:06 AM
Hocam @Blacknavy geçenlerde laptop alıyordu kendisine baya araştırmıştı sanırım konu açmıştı. kendisi yardımcı olabilir belki ona sormanızı tavsiye ederim. Acer nitro laptop kullandım yıllarca beni yarı yolda bırakmadı nitro serisi iyi diye biliyorum

Teşekkürler @Captainowl. Bu konu zaten @Blacknavy üstada ait Smiley O yüzden buradan sordum ki; hem kendisi hem de diğer ilgili arkadaşlar görüp cevaplar diye.
Geçenlerde de monitör almıştı bu konudaki fikirler üzerinden. Demek ki laptop da almış. Güle güle kullansın hepsini Blacknavy hocamız.
İnternetten aldım bakalım, ölü piksel çıkmaz umarım!

Teşekkürler @alpsea. İlk kez Acer deneyeceğim; artık yorumlarımı yazarım kullandığımda.
Ben de endişelenerek aoc aldım. modeli şu: https://www.hepsiburada.com/aoc-g2590vxq-24-5-75hz-1ms-analog-hdmi-display-freesync-full-hd-oyuncu-monitoru-p-HBV00000AV5WL
fazlasıyla memnunum. sizinki bi tık daha iyi ips çünkü. 19'' 720p monitörden sonra 2 3 ay aşk yaşadım diyebiliriz.
11  Local / Konu Dışı / Re: 1 haziranda iş başı yapiyorum. on: May 14, 2020, 12:02:20 AM
Bakkal, supermarket ve yemek dükkanı olanların dışındaki %99 battı veya fena zarar etti. Burda çalışan %99 işsiz kaldı veya ücretsiz izinde. Devletin 3 aylık işsizlik ödeneği yardımı kesildikten sonra kaosu o zaman görün siz. Cinayetler, yağmalamalar, gasplar hırsızlıklar abowww
12  Local / Konu Dışı / Re: Oğlum oluyor isim önerilerinizi bekliyoruz. on: May 13, 2020, 11:54:37 PM
EGE - ALP - CAN
3 HARFLİ İSMİ OLSUN Kİ EN AZINDAN ARABA ALDIĞINDA PLAKASINA İSMİNİ KOYAR ORTAMDA ŞEKLİ OLUR Smiley
13  Local / Konu Dışı / Re: Oğlum oluyor isim önerilerinizi bekliyoruz. on: May 13, 2020, 11:53:51 PM
EGE - ALP - CAN
14  Local / Konu Dışı / Re: monitorden anlayan adam gibi adamlar on: May 13, 2020, 11:46:52 PM
Güzel cihaz. Özellikleri tam kıvamında. 1ms 75hz orta seviye sisteme yeterde artar. IPS olması gözünüzün size teşekkür etmesini sağlayacaktır. FreeSync sayesindede yırtılma yapmaz yağ gibi akar amd kartlarla.
15  Local / Konu Dışı / Re: 6k Bütçe ile ne yapılabilir? on: May 13, 2020, 11:43:23 PM
Fırsat kollamak lazım, kriptoda fırsatlar bitmez. sağlam düşerse 300-500 ne gelirse artık...gerçi bunun da ayarı yok, geçen düştü, 9k'nın hemen altından aldım indi 8100'e Smiley zor kurtardık paçayı
Kriptoda tek zıplayacağım nokta etherin 50 dolara yaklaşması olur. İşte o zaman elimde avcumda donuma kadar herşeyimi satar ethere basarım ama şuan tek kuruş sokmam borsaya. Tokat show zamanı..
16  Local / Konu Dışı / Re: Akılsız Televizyon Tavsiyesi on: May 13, 2020, 11:39:08 PM
Hocam akılsız HD READY tarzı uygun bir tv alabilirsiniz en uygunu awox hi level ve dijitsu marka. Aralarından herhangi birini seçebilirsiniz
Bunlara kuruş para vermem. Hele arçelik gibi bir markanın full hd tvsindeki görüntünün 720p den daha kötü göründüğünü gözlerimle onayladıktan sonra lg, samsung, philips dışına çıkmam. Panasonic Toshiba bile vestele geçmiş kasaları içleri dışları aynı.
17  Local / Konu Dışı / Re: Kanunlar sadece bize var. 20 Yıllık göçmen kaçakçısından itiraflar on: May 13, 2020, 11:37:10 PM
Arkadaşlar aklima da gelmedi degil konulari uyandiriyorum kusura bakmayin sırlarımizdaki gocmenler ile ilgili hergun haberler duyardik bu haberlerde yok oldu ne garip degil mi nere gitti bu kadar insan ne yapiyor?
İstanbula kaynamışlardır, ekmek elden su gölden. Ortalık düzelince ekonomimizi beğenmeyen suriyeli piçler tekrar euro kazanmak için kapılara dayanacaktır.
18  Local / Konu Dışı / 6k$ Bütçe ile ne yapılabilir? on: May 13, 2020, 11:26:14 PM
Mining yaptım, bizden geçti. Borsaya girmem.
El elden üstündür mantığıyla fikirleriniz değerlendirilir. Toplam 6k$ bütçem var ve 24 saat zamanım var. Stokta 1 adet üst seviye masaüstü ve 2 orta seviye laptop var.
Knight farm tarzı mmorpg oyun goldu satış işini bile düşündüm.
Gelirli insta, web veya mobil uygulamalarınızı değerlendirebilirim. Gelir kapısı lazım, birşeylerle uğraşmak lazım. Gidişat kötü. Hayırlı geceler.
19  Local / Konu Dışı / Re: Akılsız Televizyon Tavsiyesi on: May 10, 2020, 08:20:03 PM
Hocam gerçekten tek problem kanal geçişleriniz ise yani buna takıyorsanız , harici 50-100 TL ye bir uydu alıcı alın . Bu durumda kanal geçişleri çok seri olacaktır. Akıllı televizyonlardaki kanal geçişlerinin yavaşlığı kendinden uydulu olmasından bilginiz olsun
Bu konudaki cihazda dahili uydu alıcılı hocam. Akılsız olmasından dolayı amacı sadece tv yayını oldugu için çok seri..
20  Local / Konu Dışı / Akılsız Televizyon Tavsiyesi on: May 10, 2020, 08:09:00 PM
 Emektar LG 42LA613s ömrünü tamamladı. 4. yılından sonra ledleri yanmaya başladı, biraz forum forum araştırdım herkes bu sorundan şikayetçi. Lg sanki cihazı programlamış gibi 4-5. yıllarında ledleri yanan cihaz sayısı bir hayli fazla. İşin kötü ledler seri bağlandığı için sallıyorum 50 ledden 1i patlayınca devre iptal oluyor tv çalışır vaziyette siyah ekran ve ses bizi karşılıyor.
Son 1 buçuk senede 4 sefer led değiştirdik ve esnaftan alınmasına rağmen led seti 150tl civarında.

 Neyse konumuza gelelim; Akılsız tvlerin seriliği gerçekten akıllılara göre fazla. Kanal geçişleri veyahut menü olsun smart tvler insanı kanser ediyor. Büyük ekranlı FHD veya WQHD veya 4K akılsız tv arıyorum. 4. nesil Apple tv ile aptal televizyonu akıllı yapıyorum acayip seri ve keyifli oluyor. Hele o apple tvnin ufacık kumandası yok mu efso. Sarjı falan 2ay gidiyor namussuzun.
Bütçe 2,5-4 civarları..

Not: Bu arada cihaz en son led değişiminde kazaya kurban gitti paneli darbe yedi ekranda sevimsiz çizgiler çıktı. Kasa mainboard, powerboard sapasağlam. Ledleri sıfır. Bir ihtiyacı olan vardır, ışık olarak kullanacak vardır veya paneli düşeş getirir kullanırım diyen varsa cihaz uyguna satılıktır
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 106 »
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!