Bitcoin Forum
October 20, 2020, 01:13:15 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.20.0 [Torrent]
 
  Home Help Search Login Register More  
  Show Posts
Pages: « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 64 »
41  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: ETHEREUM DİRİLİŞ on: November 18, 2018, 12:23:18 PM
Bu saatten sonra dedem dirilir ethereum dirilmez diye düşünen arkadaşlar var, en fazla 1-2 ay sonra tekrar 1000 dolarlara kafa atacak bu platform coini merak etmeyin Smiley
42  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Buying | Blockchain Tabanlı İlk E-Ticaret Platformuyla Tanışın on: November 18, 2018, 12:22:23 PM
Buying'in ben şahsen 2019 yılına damga vuracak bir proje olacabileceğine inanıyorum yeter ki dedikleri gibi eksiksiz ve güzel bir reklamla yapabilsinler gerisi çorap söküğü gibi gelir zaten
43  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Jinbi signature kampanyası dusunceleriniz? on: November 16, 2018, 10:42:00 AM
Bende ehliyet ve fatura gönderdim bakalım bide fotoğraf istediler ilk bilgileri doldururken bakalım belki de böylesi daha hayırlıdır kim bilir Smiley
44  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: XRP Ethereumu geçti 2. sırada on: November 16, 2018, 10:09:51 AM
Xrp nin ethereumu gerçek anlamda geçebilmesi mümkün değil teknik olarak ise evet mümkün çünkü ripple ethereumun tam 100 katı supply'e sahip Smiley
45  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: !!! SCAM ALERT ! JINBI KURAL DEĞİŞTİRDİ! İNSANLARIN EMEĞİNİ KULLANDI!!!!! on: November 16, 2018, 10:07:20 AM
Sylon açıklama yapmış galiba. Jinbitoken in ana başlığına bakın belki ilginizi çeker. Kyc süresi uzamış

Teşekkürler.

Adamın dediği gibi adamlar son anda kyc şartı koştular diye kyc süresini uzatmalarını söylemiş

Çevirisi şu şekilde ;

Quote
Jinbi Token ekibi, tüm potansiyel JINBI tokenleri sahiplerine (mevcut / gelecekteki düzenlemeler nedeniyle) bir KYC prosedürü uygulamaya karar verdi.
Bu nedenle, hepiniz https://jinbitoken.io/ web sitesinde KYC prosedüründen geçmeniz istenir.

http://Https://ico.jinbitoken.io/login adresine gidin ve hesabınızı oluşturun. KYC belgeleri daha sonra süreçte sorulacaktır.

Not: KYC dokümanları için son tarih uzatılacaktır, çünkü bu bilgi satışın sona ermesinden birkaç gün önce ortaya çıkmıştır.

Orijinal ;

Announcement



Jinbi Token team has decided to implement a KYC procedure for all of the potential JINBI tokens future holders (because of current/future regulations).
Thus, you are all kindly asked to go through the KYC procedure on https://jinbitoken.io/ website.

Go to https://ico.jinbitoken.io/login and create your account. KYC documents will be asked later in the process.

Note: the deadline for KYC docs will be extended, since this information came up just a few days before the token sale end.



Thank you for your comprehension!
46  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: BitWhite - BTW on: November 16, 2018, 10:03:25 AM
Airdrop yapılarak dağıtılan bir coinin ölmemesi için bir sebep yokki bu zamana kadar ayakta durması şaşırtıcı aslında Smiley
47  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Herkes Yükseliş Beklerse Olmaz Bu İş :) on: November 16, 2018, 10:02:13 AM
Herkes yükseliş bekler ise düşüş, düşüş bekler ise yükseliş olur derler ama bazen bunu tersine kullanırlar ki yatırımcının kafası karışsın diye Smiley şuan düşüş oldu diye herkes dahada düşüş beklicek ve yükseliş olacağını düşünüyorum
48  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: 25 dolar kazanın. Airdrop paylaşımı değildir. OKUYUN on: November 13, 2018, 02:42:19 PM
Bence son haftalarda açılan konuların kaçıncısı olursa olsun en faydalısı oldu bu konu adam görsel koymuş ve benim gibi haber bekleyen arkadaşlara beklemeyin direk kyc yapıp paranızı alın demiş çok teşekkür ederim
49  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Sidera.io SCAM çıktı geçmiş olsun on: November 13, 2018, 02:40:33 PM
Artık alıştık be abi scam proje görmeye ki zaten belliydi bu projenin böyle olacağı adamlar resmen scamız diye bağırıyorlardı siteye bakın mesela bu nasıl site Smiley umarım aramızda yatırım yapan yoktur ek olarak bi uyarıda bulunayım catex den uzak durun site zaten belli ediyo kendini bence fena can yakacaklar.
50  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Stakeleri Ethereuma cevirin on: November 13, 2018, 02:37:22 PM
Bu güzel bilgi için teşekkürler böyle bir şey olduğunu bilmiyordum bazı arkadaşların aksine eğer meritim olsaydı verirdim 1 merit ile arkadaşın profilini değiştirip imzalara katılabilmesini sağlayabilirsiniz arkadaşlar lütfen çok görmeyin.
51  Local / Konu Dışı / Re: BOUNTY İÇİN TAKİPLEŞELİM (SOSYAL MEDYA HESAPLARI) on: November 13, 2018, 02:05:49 PM
Bounty için açılan onlarca yüzlerce grup twitter gibi mecralar var zaten telegramda nereye uzansan bounty airdrop falan fistan grubu Smiley ama yinede sizi kırmayıp takip edeceğim birbirimize bu konuda yardımcı olmalıyız ama çıkar gözetmeksizin
52  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Orta Doğu'daki Bankasızların Bankası: MenaPay on: November 13, 2018, 02:03:47 PM
Bankasız yaşayan gerçekten çok insan var ve bazen hayret ediyorum ya adam diyoki ne uğraşıcam bankayla falan gidiyo başkasına muhtaç oluyo falan sonra faturaları gidip tek tek ödüyor yürüyerek adama diyorum bak enpara diye bişey var 5 kuruş almıyor kimseden yok diyo kimseye güvenmiyo benim anlamadığım asıl konu gerçekten yastık altımı yapıyo Grin
53  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: 1 TRİLYON DOLARIN YAKILMASI on: November 13, 2018, 02:01:34 PM
FED'in dolar yakmasıyla dolar gözüme btc,eth ya da eth scam coinlerinde olan burnleri hatırlattı ve btc gözümde değer kazandı.


Hangi dilde yazdın arkadaş, bu cümle/tümcenin öznesi, yüklemi ne Allah aşkına bir açıkla biz de anlayalım.

Cheesy düzelttim anlayanlar anlamayanlara anlatsın.

düzelttim demişsinde fed nerde dolar yaktığını söyledi kaynak var mı link var mı bi bakalım haberin aslı varmı diye çünkü 1 trilyon dolardan bahsediyorum 999 milyar dolar + 1 milyar dolar yani rakamlarla ifade edilemez sanırım 1.000.000.000.000 sanırım böyle
54  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: !!! SCAM ALERT ! JINBI KURAL DEĞİŞTİRDİ! İNSANLARIN EMEĞİNİ KULLANDI!!!!! on: November 13, 2018, 11:57:29 AM
Şimdi arkadaşlar bilip bilmeden konuşmuşsunuz da

Sitelerinde "All token holders" diyor ve yine telegram pinindede aynı şeyi yazmışlar yani arkadaşım bounty katılımcıları için bir kyc söz konusu değil kanıt gösterin boş boş konuşmayın

Sylon yada jinbi yönetimi ile bi konuşun arkadaşım bakalım kyc şart desin görüntüsünü alın buraya atın

diyelimki kyc şart, evet olabilir neden olmasın spammerleri engellemek adına az para vermiyorlar adamlar kyc yapmaları çok normal burda atıp gürleyen aslanlar spammer olup basıl bu kadar hesabı onaylıcaz diye mi gürlüyor diye düşünmüyor değilim Smiley

Kardeşim bi tane ehliyetin var fotoğrafını çek önlü arkalı sonrada bi fatura bul kendi adına olan ve üzerinde ikametgah olan hiçbiri yokmu babanınkini al yap yada bir arkadaşınkini merak etmeyin bi ehliyet bi faturayla kimse bişey yapamaz kimseye Smiley

Ehliyetim kayboldu dersin zaten faturalarıda kapıya asıp gidiyorlar genelde ne oalcak kardeşim amma abarttınız he  Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Dediğin gibi yaptım ve sordum Smiley https://i.hizliresim.com/0RjP79.png / https://hizliresim.com/0RjP79

Merhaba bounty katılımcıları kyc yapmak zorunda mı ?

Evet Öyle.

Peki türkiyede yaşıyorum ehliyet olur mu ?

Evet İyi Olur.

Sonuç olarak bi ehliyet birde fatura ile tamamdır bu iş olmazsa o zaman dünyayı başlarına yıkarım bunların

O zaman yapacak bişey yok dostum dediğin gibi ehliyet ve faturanın resmini çekip yükleyeceksin ha sende yoksa bir arkadaşından falan rica edeceksin ama eğer bizim türkiyedeki fatura falan kabul etmezlerse o zaman büyük bir sorun olduğunu söyleyebiliriz Smiley

Ya bide merak ediyorum aramızda hiç kimse yapmadı mı reddedilen onay bekleyen yada onaylanan falan yokmu aramızda yoksa kimse cesaret etmedimi  Grin
55  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: !!! SCAM ALERT ! JINBI KURAL DEĞİŞTİRDİ! İNSANLARIN EMEĞİNİ KULLANDI!!!!! on: November 13, 2018, 11:41:59 AM
Şimdi arkadaşlar bilip bilmeden konuşmuşsunuz da

Sitelerinde "All token holders" diyor ve yine telegram pinindede aynı şeyi yazmışlar yani arkadaşım bounty katılımcıları için bir kyc söz konusu değil kanıt gösterin boş boş konuşmayın

Sylon yada jinbi yönetimi ile bi konuşun arkadaşım bakalım kyc şart desin görüntüsünü alın buraya atın

diyelimki kyc şart, evet olabilir neden olmasın spammerleri engellemek adına az para vermiyorlar adamlar kyc yapmaları çok normal burda atıp gürleyen aslanlar spammer olup basıl bu kadar hesabı onaylıcaz diye mi gürlüyor diye düşünmüyor değilim Smiley

Kardeşim bi tane ehliyetin var fotoğrafını çek önlü arkalı sonrada bi fatura bul kendi adına olan ve üzerinde ikametgah olan hiçbiri yokmu babanınkini al yap yada bir arkadaşınkini merak etmeyin bi ehliyet bi faturayla kimse bişey yapamaz kimseye Smiley

Ehliyetim kayboldu dersin zaten faturalarıda kapıya asıp gidiyorlar genelde ne oalcak kardeşim amma abarttınız he  Grin Grin Grin Grin Grin Grin
56  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: 6ay içinde 10x 20x yapabilecek ALTcoinler on: November 11, 2018, 01:55:13 PM
Lütfen kimse kimseye tavsiye vermesin arkadaşlar ve lütfen kimse burada ki tavsiyelere göre hareket/yatırım etmesin. Çünkü kelin ilacı olsa önce kendi başına sürermiş ama ben şansımı deneyeceğim diyorsanız bazı arkadaşların yaptığı gibi ufak bi sepet yapabilirsiniz.
57  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Ethereum Platformunun Veliahtı on: November 11, 2018, 01:53:17 PM
Kesinlikle ethereum bu platformların hepsine on basar çünkü bir çok zorluk çekti cryptokitties gibi bi zorluğu gördü ama yılmadı ve dahada güçlenerek yoluna devam etti diğer platformların kırk fırın ekmek yemeleri lazım
58  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Banamı öyle geliyor yoksa azar azar altlar artıyor mu? on: November 11, 2018, 01:51:53 PM
Evet bazı altcoinlerde gözle görülür şekilde ama yavaş yavaş artmalar söz konusu olduğu doğrudur bu sonuca göre hiç kıpırdamayan yada çok az kıpırdayan coinlere göz dikmek lazım tabi aşağıda gidebilir ihtimalini göze alarak
59  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Neo nun hedef fiyatı on: November 11, 2018, 01:50:51 PM
Hangi coin için kendimce bir hedef fiyat belirtsem ya çok daha fazla yükseğe gider yada o fiyattan 10 kat aşağı gider artık bi başka psikolojiye girdim kendimi kötü hissettim ama tamamen kafada bitiyor bu olay
60  Local / Konu Dışı / Re: Havadan para kazanma AirDrop bilmeyenler için on: November 11, 2018, 01:49:03 PM
Bende ebtc yi kaçırdıktan sonra ebtc den kazanan insanları görünce bu airdrop oalylarına baya kafa yorup bir kaç 100 tane airdropa katıldım ama gelen para verdiğim zahmete değmedi ebtc ye öyle katılsaydım baya güzel para kazanabilirdim
Pages: « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 64 »
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!