Bitcoin Forum
October 22, 2020, 04:43:19 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.20.0 [Torrent]
 
  Home Help Search Login Register More  
  Show Posts
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 »
821  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Electroncash.org BCH'ler Gözükmüyor!![500 Tl ÖDÜLLÜ] on: November 13, 2017, 07:21:43 AM
consola girip kilidi açın sonra  dumpprivkey <1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD> yazın
sonra onu electrona import edin
Hocam 1 ağustos salı gününe kdr güncellendi orada durdu , 14 hafta geride diyor.Tam fork günü heralde ? Hiçbir şekilde ilerlemiyor.
822  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Electroncash.org BCH'ler Gözükmüyor!![500 Tl ÖDÜLLÜ] on: November 12, 2017, 10:56:26 PM
consola girip kilidi açın sonra  dumpprivkey <1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD> yazın
sonra onu electrona import edin
Birşey daha soracağım,bchleri alamama gibi bir durum olabilir mi ? Veya çalınmış olabilir mi ? Çalınsa hesapta gözükmez dmi ? Tşkler yorumlar için

Çalınsa dediğiniz gibi zaten gözükmez. Geri kalan 0.5 için kullanılmış adresleri kontrol edebilirsiniz. Eğer hala yapamadıysanız gönderin pkeyi çekip size atayım derdim ama uykum var ayakta zor duruyorum. Pkeyi de kimseye vermeyin.

Abc corenin güncellenmesi yarını bulur inşallah olurda kurtulurm.Yoksa çok kafa yormam gerekicek.
823  Local / Ekonomi / Re: Bitcoin teknolojisi Tıkanıyor! (Tıkandırıyolar Heyecan Yapmayın) on: November 12, 2017, 10:40:41 PM
Aranızdan birisi Btc 100 $ seviyesindeyken 7K $ olacağını tahmin edebiliyor muydu? Daha 3 ay öncesine kadar 2500 $ iken , ben bile 7K$'a imkansız diyordum.

Şimdi Bch'ın Btc'yi geçmeyeceğine nasıl kanaat getiriyorsunuz.Bizler piyasa yapıcı değiliz.

Roger wer'in elindeki 25K btc'den bahsediliyor. Dile kolay 25000 btc.

Ben kenara bch alıp koydum, bakarsınız ilerde btc'yi geçer .


Çok ilerde de geçeceğini sanmıyorum.Btc tüm dünyaya kök salıp baya baya kabul edilmiş.Yüzlerce borsada işlem görüyor neredeyse her ülkede !! Bch ne farkı var ? 8mb blok mu ? Cheesy Güldürmeyin beni bitcoin 2mb blokla bchyi ÇÖP EDER Smiley O yüzden fazla güvenmemek lazım böyle şeylere.Alabildiğimce btc alacağım
824  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Electroncash.org BCH'ler Gözükmüyor!![500 Tl ÖDÜLLÜ] on: November 12, 2017, 10:14:51 PM
consola girip kilidi açın sonra  dumpprivkey <1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD> yazın
sonra onu electrona import edin
Birşey daha soracağım,bchleri alamama gibi bir durum olabilir mi ? Veya çalınmış olabilir mi ? Çalınsa hesapta gözükmez dmi ? Tşkler yorumlar için
825  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Electroncash.org BCH'ler Gözükmüyor!![500 Tl ÖDÜLLÜ] on: November 12, 2017, 09:15:11 PM
consola girip kilidi açın sonra  dumpprivkey <1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD> yazın
sonra onu electrona import edin
İşte işin kötü tarafı abc core indirdim benm coreyi açmaya çalışıyorum abc core açılıyor ? Şimdi bu bi yüklensin gene olmaz ise dediğinizi yapacağım.
abc core muhtemelen sizin wallet.dat ile senkronize olur. sorun çözülüp bakiyeniz orda gözükür.

Tam dediğiniz şey olurken ben import priv key dedim bnm priv keyi girdim , null diye cevapladı konsol.Ondan 5 dk sonra 3 yıl 10 hafta fln kalmışken tekrar başa sardı acaba hiç karışmasam daha mı iyi olacaktı Smiley)
Privatekey değil hocam. dumpprivkey <1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD>  bu adresin keyini almanız lazım.
Bi güncellensin olmazsa yaparsınız.

Onun değil ama aynı cüzdandaki başka adresin privkeyiydi bu.Sonuçta hepsi aynı privkye çıkmıyor mu ?
electronda bccnin olduğu adres görünüyor mu adres kısmında ona göre cevap değişir

Yok işte o adres gözükmyordu sadece 1 adres vardı
o zaman aynı değil hocam. o adresin privatekeyini çekmeniz lazım. ABC işinizi çözecektir ama muhtemelen. olmazsa o adresin privatekeyini çekip deneyin.

Peki neden 3.2 var ? Fork zamanı 3.7 idi.Çok umrumda değil ama küçük meblağda değil şuan.Umarım ulaşırım yoksa yazık olacak.s
Kalan 0.5 başka bi cuzdanda olabilir. Onlarıda kontrol edersiniz senkronize tamamlanınca.
Hepsini araştırdım sadece 95 $ lık daha buldum. O kalan 0.5 yok.Ama senk olunca gelebilir tşkler bu şekil olmazsa sizin dediğinz şekl yapıcam
826  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Electroncash.org BCH'ler Gözükmüyor!![500 Tl ÖDÜLLÜ] on: November 12, 2017, 08:40:35 PM
consola girip kilidi açın sonra  dumpprivkey <1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD> yazın
sonra onu electrona import edin
İşte işin kötü tarafı abc core indirdim benm coreyi açmaya çalışıyorum abc core açılıyor ? Şimdi bu bi yüklensin gene olmaz ise dediğinizi yapacağım.
abc core muhtemelen sizin wallet.dat ile senkronize olur. sorun çözülüp bakiyeniz orda gözükür.

Tam dediğiniz şey olurken ben import priv key dedim bnm priv keyi girdim , null diye cevapladı konsol.Ondan 5 dk sonra 3 yıl 10 hafta fln kalmışken tekrar başa sardı acaba hiç karışmasam daha mı iyi olacaktı Smiley)
Privatekey değil hocam. dumpprivkey <1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD>  bu adresin keyini almanız lazım.
Bi güncellensin olmazsa yaparsınız.

Onun değil ama aynı cüzdandaki başka adresin privkeyiydi bu.Sonuçta hepsi aynı privkye çıkmıyor mu ?
electronda bccnin olduğu adres görünüyor mu adres kısmında ona göre cevap değişir

Yok işte o adres gözükmyordu sadece 1 adres vardı
o zaman aynı değil hocam. o adresin privatekeyini çekmeniz lazım. ABC işinizi çözecektir ama muhtemelen. olmazsa o adresin privatekeyini çekip deneyin.

Peki neden 3.2 var ? Fork zamanı 3.7 idi.Çok umrumda değil ama küçük meblağda değil şuan.Umarım ulaşırım yoksa yazık olacak.s
827  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Electroncash.org BCH'ler Gözükmüyor!![500 Tl ÖDÜLLÜ] on: November 12, 2017, 08:20:28 PM
consola girip kilidi açın sonra  dumpprivkey <1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD> yazın
sonra onu electrona import edin
İşte işin kötü tarafı abc core indirdim benm coreyi açmaya çalışıyorum abc core açılıyor ? Şimdi bu bi yüklensin gene olmaz ise dediğinizi yapacağım.
abc core muhtemelen sizin wallet.dat ile senkronize olur. sorun çözülüp bakiyeniz orda gözükür.

Tam dediğiniz şey olurken ben import priv key dedim bnm priv keyi girdim , null diye cevapladı konsol.Ondan 5 dk sonra 3 yıl 10 hafta fln kalmışken tekrar başa sardı acaba hiç karışmasam daha mı iyi olacaktı Smiley)
Privatekey değil hocam. dumpprivkey <1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD>  bu adresin keyini almanız lazım.
Bi güncellensin olmazsa yaparsınız.

Onun değil ama aynı cüzdandaki başka adresin privkeyiydi bu.Sonuçta hepsi aynı privkye çıkmıyor mu ?
electronda bccnin olduğu adres görünüyor mu adres kısmında ona göre cevap değişir

Yok işte o adres gözükmyordu sadece 1 adres vardı
828  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Electroncash.org BCH'ler Gözükmüyor!![500 Tl ÖDÜLLÜ] on: November 12, 2017, 07:58:51 PM
consola girip kilidi açın sonra  dumpprivkey <1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD> yazın
sonra onu electrona import edin
İşte işin kötü tarafı abc core indirdim benm coreyi açmaya çalışıyorum abc core açılıyor ? Şimdi bu bi yüklensin gene olmaz ise dediğinizi yapacağım.
abc core muhtemelen sizin wallet.dat ile senkronize olur. sorun çözülüp bakiyeniz orda gözükür.

Tam dediğiniz şey olurken ben import priv key dedim bnm priv keyi girdim , null diye cevapladı konsol.Ondan 5 dk sonra 3 yıl 10 hafta fln kalmışken tekrar başa sardı acaba hiç karışmasam daha mı iyi olacaktı Smiley)
Privatekey değil hocam. dumpprivkey <1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD>  bu adresin keyini almanız lazım.
Bi güncellensin olmazsa yaparsınız.

Onun değil ama aynı cüzdandaki başka adresin privkeyiydi bu.Sonuçta hepsi aynı privkye çıkmıyor mu ?
829  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Electroncash.org BCH'ler Gözükmüyor!![500 Tl ÖDÜLLÜ] on: November 12, 2017, 07:44:33 PM
consola girip kilidi açın sonra  dumpprivkey <1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD> yazın
sonra onu electrona import edin
İşte işin kötü tarafı abc core indirdim benm coreyi açmaya çalışıyorum abc core açılıyor ? Şimdi bu bi yüklensin gene olmaz ise dediğinizi yapacağım.
abc core muhtemelen sizin wallet.dat ile senkronize olur. sorun çözülüp bakiyeniz orda gözükür.

Tam dediğiniz şey olurken ben import priv key dedim bnm priv keyi girdim , null diye cevapladı konsol.Ondan 5 dk sonra 3 yıl 10 hafta fln kalmışken tekrar başa sardı acaba hiç karışmasam daha mı iyi olacaktı Smiley)
830  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Electroncash.org BCH'ler Gözükmüyor!![500 Tl ÖDÜLLÜ] on: November 12, 2017, 07:38:50 PM
consola girip kilidi açın sonra  dumpprivkey <1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD> yazın
sonra onu electrona import edin
İşte işin kötü tarafı abc core indirdim benm coreyi açmaya çalışıyorum abc core açılıyor ? Şimdi bu bi yüklensin gene olmaz ise dediğinizi yapacağım.
831  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Electroncash.org BCH'ler Gözükmüyor!![500 Tl ÖDÜLLÜ] on: November 12, 2017, 07:35:37 PM
Ayrıca diğer adreslerinize şu yolu izleyerek ulaşabilirsiniz;

1. View e tıkla.
2. Menüden Show Addresses i seç.
3. Addresses tabına tıkla.

Burada tüm adresler ve bakiyeleri listeniyor.
Başka ne önerirsin ? Şu btc adresim = 1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD , Bcc bakiyesi görünüyor 3.2 adet ama 3.7 olması lazım.Hadi onada razıyım da oda görünmedi electromcash de Sad Şimdi abc core indiyorum bakalım onda import priv key dedim girdim onda da görünmezse ne yapmam lazım ? O adres de ki 3.2 kesinlikle o adresin içindemidir biryere gitmemiş mi çalınmamış mı ? Yardım edenlere minettarım

BTC tuttuğunuz adresin PrivateKeyini export/import etmeniz lazım!

1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD adresindeki BCHlerde sorun yok aşağıdaki adresten içeriği görüntüleyebilirsiniz.
https://www.blocktrail.com/BCC/address/1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD        Balance   : 3.20967900 BCC

O bcc olan adresin priv keyi ile electroncash e öyle girdim indirdim.Ama bcc bakiyesi görünmedi.Bilmiyorum napacağmı
832  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Electroncash.org BCH'ler Gözükmüyor!![500 Tl ÖDÜLLÜ] on: November 12, 2017, 06:51:16 PM
Ayrıca diğer adreslerinize şu yolu izleyerek ulaşabilirsiniz;

1. View e tıkla.
2. Menüden Show Addresses i seç.
3. Addresses tabına tıkla.

Burada tüm adresler ve bakiyeleri listeniyor.
Başka ne önerirsin ? Şu btc adresim = 1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD , Bcc bakiyesi görünüyor 3.2 adet ama 3.7 olması lazım.Hadi onada razıyım da oda görünmedi electromcash de Sad Şimdi abc core indiyorum bakalım onda import priv key dedim girdim onda da görünmezse ne yapmam lazım ? O adres de ki 3.2 kesinlikle o adresin içindemidir biryere gitmemiş mi çalınmamış mı ? Yardım edenlere minettarım
833  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: Electroncash.org BCH'ler Gözükmüyor!![500 Tl ÖDÜLLÜ] on: November 12, 2017, 05:53:29 PM
Ayrıca diğer adreslerinize şu yolu izleyerek ulaşabilirsiniz;

1. View e tıkla.
2. Menüden Show Addresses i seç.
3. Addresses tabına tıkla.

Burada tüm adresler ve bakiyeleri listeniyor.

Denedim olmadı.Benm arkadaş diyorki senn bccler şu adreste ; 1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD

bu adres benm btc core alma adresimdi.Ben bununla değilde şu adresle priv key almıştım btc core den = 136uJYZCFZCP6dYnT3iyY3hY4tRWRbrED4

ama sonuçta privkey hangi adresle alınırsa alınsın 1 tane değilmidir ?

Birde şu adreste ; 1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD  3.2 bcc varmış ama 3.7 olması gerekiyordu ? İyice karıştı kafam ve hala bakiyem nerede bulamadım btc cash core indiyorm şmdi ona da import edicem keyi
834  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: BCH'leri nasıl alırım ? (ÖDÜLLÜ) on: November 12, 2017, 04:50:15 PM
PM ile veya buradan adresi gönderebilir misiniz?

Adress mi ? şöyle birşey var = 136uJYZCFZCP6dYnT3iyY3hY4tRWRbrED4

Bu adrese ait 2 tranfer var;
https://www.blocktrail.com/BCC/address/136uJYZCFZCP6dYnT3iyY3hY4tRWRbrED4/transactions

1BCC giriş ve çıkış ama 5 ay önce diyor?!

yeni konu açtım ordan devam edermisnz birde yardım ltfen tşkler
835  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: BCH'leri nasıl alırım ? (ÖDÜLLÜ) on: November 12, 2017, 04:49:55 PM
PM ile veya buradan adresi gönderebilir misiniz?

Adress mi ? şöyle birşey var = 136uJYZCFZCP6dYnT3iyY3hY4tRWRbrED4

Bu adrese ait 2 tranfer var;
https://www.blocktrail.com/BCC/address/136uJYZCFZCP6dYnT3iyY3hY4tRWRbrED4/transactions

1BCC giriş ve çıkış ama 5 ay önce diyor?!

anlamadım ki bende öyle birşey nasıl oluyor ?
836  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Electroncash.org BCH'ler Gözükmüyor!![500 Tl ÖDÜLLÜ] [[[MUTLU SON <3 ]]] on: November 12, 2017, 04:49:31 PM
Arkadaşlar sorunum şu ; electroncash e priv key import ettim ve bakiye = 0 gözüküyor.Daha önce bunla ilgili sorun  yaşayanlar olmuş bazıları düzeltmiş , pek ingilizcem yok ben anlayamadım :/

Sorunlu olan kişinin konusu ; https://bitcointalk.org/index.php?topic=2059091.20 (ileriki sayfada düzeltenler var sanırım)

bch alma adressi = 136uJYZCFZCP6dYnT3iyY3hY4tRWRbrED4

btc adressim = 1GpYCBBr4yxLgXtEWpvVnUtcgkQYMhfjrD

Fork zamanı kesinlikle btc 'ler core cüzdandaydı.Baya bi zaman onuda güncellememiştim.Şimdi btcleri başka yere aldım.Cash import ettim ama gözükmyor.Yardımlarınza şmdiden tşklerr


1 sorum daha var bitcoinabc.org dan kendi core sini indirmeye çalıştım blokindeksi yükleniyorda kaldı.Bence core vardı zaten.Şimdi benm kendi core açmaya çalışıyorum bitcoinabc nin coresi açılıyor blokindeksi yükleniyor diyor bekletiyor.Benim BTC core'ye ne oldu nasıl ona geçiş yapıcam Cheesy tşkler tekrar
837  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: BCH'leri nasıl alırım ? (ÖDÜLLÜ) on: November 12, 2017, 04:40:11 PM
PM ile veya buradan adresi gönderebilir misiniz?

Adress mi ? şöyle birşey var = 136uJYZCFZCP6dYnT3iyY3hY4tRWRbrED4
838  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: BCH'leri nasıl alırım ? (ÖDÜLLÜ) on: November 12, 2017, 04:24:47 PM
electroncash hakkında pek iyi şeyler söylenmiyor. arada sorun yaşayanlar var. sıkıntı yaşamazsınız umarım.  dikkatli olunuz.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2059091.160


Elbette hiçbir 3. parti cüzdan %100 güvenilir değildir!

O, sorun yaşadım diyen kişi 1 Agustos günü yani fork günü işlem yapmış!

Electrum un konu ile ilgili o güne ait açıklaması;
https://twitter.com/ElectrumWallet/status/892433256385261568          10:14 - 01 Ağu 2017

@ElectrumWallet
"It seems a BCC Electrum server that returns a peer list poisoned with BTC servers can cause Electron Cash clients to switch to the BTC chain

@ElectrumWallet
... to prevent that, disable auto-connect if you use Electron Cash."
>>>>>

Hiç kimsenin hiçbir cüzdana kefil olacağını düşünmüyorum!

Aşağıda ismi geçen Coinomi bu piyasada eskiden beri var olan bir multicüzdan elbette onu da tercih edebilirsiniz! Fakat ne olursa olsun, risk hep size ait!

Herhangi bir online cüzdandan yapabilirsiniz eğer Private Key varsa. Ben Coinomi kullandım bir ara. Oradan kolaylıkla yapılabiliyor. İlk önce Coinomi app'ini indireceksiniz telefonunuza ve üyelik işlemini yapacaksınız. Daha sonra BitcoinCash wallet'ınıza girip sağ üst seçeneklerden "Sweep Wallet" seçeneğini seçeceksiniz.

Altta çıkan yere Private Key' girip işleminizi gerçekleştireceksiniz. Coinler hesabınıza yansır böylelikle. Daha sonra oradan başka bir yere aktarırsınız dilerseniz.

Edit: Şuraya ekran görüntüsünü ekledim
 
https://i.hizliresim.com/mJNgYR.png

...
çok teşekkr ederm ama bu şekil alan biri oldu mu kesin mi yani ? birde şurada ; https://electrum.org/bcc2.txt  electrum cash güvenli değil diye bir yazı varmış dedi arkadaş.Yada bizim yanlışımız var ? Bitcoin ABC ile aynı işlemler yapılır mı ? Daha güvenli olmaz mı ? Tşkler yorumlar içinn

Elbette kendi Core cüzdanı daha mantıklı fakat 153GB lık bir veri indirmeniz gerekecek.

electorncash ile yaptım adımları takip ettim ama balance 0 gözüküyor ?
839  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: BCH'leri nasıl alırım ? (ÖDÜLLÜ) on: November 12, 2017, 02:35:36 PM
Ödül istemiyorum, PM ile de gönderdiğim adımları buradan da yazıyorum;

Aşağıdaki siteleri inceleyin, Electrum un BCH/BCC için ElectronCash i desteklediğini göreceksiniz.
https://electrum.org/bcc.txt
https://electrum.org/bcc2.txt

Şimdi yapacaklarınız sırasıyla şöyle;

1. https://electroncash.org/  adresine girin ve işletim sisteminize uygun olan versiyonu indirin.
2. BTC Cüzdanınızın(sizde Core cüzdanın) PrivateKeyinin YEDEĞİNİ ALIN!!
3. Cüzdandaki BTCleri başka bir adrese gönderin, cüzdanda BTC kalmasın!
4. ELECTRONCASH programını kurun.
İleri ileri mantığıyla kurulan bir cüzdan, kurulum adımları;

4a. What kind of wallet do you want to create?
      >STANDART WALLET

4b. Do you want to create a new seed, or restore a wallet using an existing seed?
      >Use pubic or private key

4c. Create keystore from keys
      >buraya PrivateKey yapıştırılacak/yazılacak

4d. NEXT.

5. Cüzdanı açtığınızda BCHler görünmeli!


çok teşekkr ederm ama bu şekil alan biri oldu mu kesin mi yani ? birde şurada ; https://electrum.org/bcc2.txt  electrum cash güvenli değil diye bir yazı varmış dedi arkadaş.Yada bizim yanlışımız var ? Bitcoin ABC ile aynı işlemler yapılır mı ? Daha güvenli olmaz mı ? Tşkler yorumlar içinn
840  Local / Alternatif Kripto-Paralar / Re: BCH'leri nasıl alırım ? (ÖDÜLLÜ) on: November 12, 2017, 02:25:46 PM
Ödül 250 tl güncelliyorum.Daha önce bu şekil alan biri yardım etsn ltfen
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 »
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!