Bitcoin Forum
May 13, 2024, 09:28:38 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: bitcoinsnorway.com  (Read 17267 times)
bitcoinsnorge.no (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 26
Merit: 0


View Profile WWW
October 10, 2014, 08:53:54 AM
 #1

Vi har oppdatert design på nettsiden. Håper dere liker det.
Vi ruller ut flere nye spennende funksjoner de neste ukene.

Mvh Bitcoinsnorway.com
1715592518
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715592518

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715592518
Reply with quote  #2

1715592518
Report to moderator
"I'm sure that in 20 years there will either be very large transaction volume or no volume." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715592518
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715592518

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715592518
Reply with quote  #2

1715592518
Report to moderator
1715592518
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715592518

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715592518
Reply with quote  #2

1715592518
Report to moderator
1715592518
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715592518

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715592518
Reply with quote  #2

1715592518
Report to moderator
capsqrl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 444
Merit: 250



View Profile
October 10, 2014, 06:16:03 PM
 #2

Quote
Flere tusen nordmenn bruker bitcoinsnorway.com som deres handelsplass for kjøp og salg av bitcoin

Det var betydelig flere enn jeg ville ha anslått. Kjekt å se at Bitcoin er blitt såpass stort i Norge!

Norsk Bitcoin-bruker? Kom til /r/BitcoinNO på reddit!
Fatman3001
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1013


Make Bitcoin glow with ENIAC


View Profile
August 04, 2015, 04:36:02 PM
 #3

Har prøvd å ta ut en liten sum NOK fra Bitcoinsnorway.com i noen uker nå. Er dere konkurs eller dratt på ferie? Hva skjer?

"I predict the Internet will soon go spectacularly supernova and in 1996 catastrophically collapse." - Robert Metcalfe, 1995
Hanslo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 263
Merit: 250


View Profile WWW
August 05, 2015, 03:05:48 PM
 #4

Har prøvd å ta ut en liten sum NOK fra Bitcoinsnorway.com i noen uker nå. Er dere konkurs eller dratt på ferie? Hva skjer?

Har du mottatt kvittering for uttak til mailen din? Uttak blir overført til din bankkonto i løpet av 48 timer.
Fatman3001
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1013


Make Bitcoin glow with ENIAC


View Profile
August 05, 2015, 04:49:20 PM
 #5

Har prøvd å ta ut en liten sum NOK fra Bitcoinsnorway.com i noen uker nå. Er dere konkurs eller dratt på ferie? Hva skjer?

Har du mottatt kvittering for uttak til mailen din? Uttak blir overført til din bankkonto i løpet av 48 timer.

Fire ganger, men pengene kom i dag. Jeg har tidligere opplevd å måtte ta ut på nytt, men denne gangen ble det litt mye krøll.

Gikk over kvitteringene på nytt og ser at jeg hadde forsøkt å ta ut 60 øre for mye den første gangen. Men uttaket ble likevel godkjent både på nettsiden og ifølge kvitteringen.

Generelt får jeg følelsen av at nettsiden deres kunne hatt godt av en grundigere gjennomgang for å rydde opp i slike småting. I dette tilfellet hadde det vært greit om jeg kunne se hva som var på kontoen når jeg skal skrive hvor mye jeg skal ta ut. Det kunne og være greit med en feilmelding dersom man overstiger beløpet istedet for "Withdrawal Request Was A Success" eller hva det nå var.

"I predict the Internet will soon go spectacularly supernova and in 1996 catastrophically collapse." - Robert Metcalfe, 1995
Hanslo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 263
Merit: 250


View Profile WWW
August 05, 2015, 07:09:14 PM
 #6

Har prøvd å ta ut en liten sum NOK fra Bitcoinsnorway.com i noen uker nå. Er dere konkurs eller dratt på ferie? Hva skjer?

Har du mottatt kvittering for uttak til mailen din? Uttak blir overført til din bankkonto i løpet av 48 timer.

Fire ganger, men pengene kom i dag. Jeg har tidligere opplevd å måtte ta ut på nytt, men denne gangen ble det litt mye krøll.

Gikk over kvitteringene på nytt og ser at jeg hadde forsøkt å ta ut 60 øre for mye den første gangen. Men uttaket ble likevel godkjent både på nettsiden og ifølge kvitteringen.

Generelt får jeg følelsen av at nettsiden deres kunne hatt godt av en grundigere gjennomgang for å rydde opp i slike småting. I dette tilfellet hadde det vært greit om jeg kunne se hva som var på kontoen når jeg skal skrive hvor mye jeg skal ta ut. Det kunne og være greit med en feilmelding dersom man overstiger beløpet istedet for "Withdrawal Request Was A Success" eller hva det nå var.

Enig med deg. Det er noe krøkkig det der.
bitcoinsnorge.no (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 26
Merit: 0


View Profile WWW
August 06, 2015, 08:48:09 AM
 #7

Vi jobber med en oppdatering av nettsiden. Kommer snart.

Vi hadde problemer med mail server i 8 dager siste uke. Dermed ble det problemer med noen uttak. Se vår facebook side.

Takker for tilbakemelding. Når det gjelder support, er det raskere å skrive til support@bitcoinsnorge.no - Må regne med 1 til 2 døgn før vi svarer, da vi har ganske mange henvendelser.

Håper dere har forståelse for det.


Mvh Bitcoinsnorway.com
gamblingbad
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 568
Merit: 500


https://bit-exo.com/?ref=gamblingbad


View Profile WWW
September 02, 2015, 04:01:56 PM
 #8

Har hatt problemer med å få ut penger fra bitcoinsnorway hver gang eg har prøvd, må purre på med email kver gang men vet ikke om det hjelper.
Det gjør at eg ikke stoler på bitcoinsnorway, enten har dei eit dårlig og treigt system (manuelt) eller så har dei penge problemer. Vist man skal ha btc til nok kjapt er det bedre å bruke bitmynt.no . Og eg ville ikke stolt på bitcoinsnorway med veldig store summer.


░▄░   ████   ░▄░
████░░██████░░████
▄▄░░▄██████████████████▄░░▄▄
░██████████████████████████████░
▀████▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀██████▀
▄▄▄█████▌                  ▀█████▄▄▄
▐████████▌                   ▐███████▌
▀███████▌     ███████▄      ▐██████▀
▄███████▌     ███████▀      ▐██████▄
▐█████████▌     ▀▀▀▀▀▀       ▄█████████▌
▐█████████▌                   ▀████████▌
▀███████▌     ████████▄      ▐█████▀
▄███████▌     ████████▀      ▐█████▄
▐████████▌     ▀▀▀▀▀▀▀        ▐██████▌
▀▀▀█████▌                   ▄████▀▀▀
▄████▌                 ▄█████▄
░██████████████████████████████░
▀▀░░▀██████████████████▀░░▀▀
████░░██████░░████
░▀    ████    ▀░
.
Bit-Exo



                 ▄████████████████
                ▐█▀
      ▄▄▄▄▄▄▄▄▄██▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
     ▐████████████████████████████
▄██▄ █████████████████████████████
▀██▀ ████           █     ▐██   █
 ▐▌  ████  ██████▌  █     ██    █
 ▐▌  ████  ██ ▐██   █    ▐█▌    █
 ▐▌  ████     ██    █    ██     █
 ▐▌  ████    ▐█▌    █   ▐█▌     █
█████████    ██     █           █
▀▀▀▀▀████   ▐█▌     █           █
     ████           █           █
     █████████████████████████████
▄█████████████████████████████████
██████████████████████████████████



             ▄████████▄
          ▄██████████████▄
       ▄▄ ████████████████ ▄▄
      ████████████████████████
     ▐█▌  ▀██████████████▀  ▐█▌
     ▐█▄   ▐████████████▌   ▄█▌
      ▀██▄  ████████████  ▄██▀
        ▀██▄ ██████████ ▄██▀
          ▀██████████████▀
          ▀██▀████████▀██▀
▄▄▄▄▄▄▄▄       ██████       ▄▄▄▄▄▄▄▄
  ██████▄▄▄▄▄▄▄▐████▌▄▄▄▄▄▄▄██████
▀▀▀▀███████████ ████ ███████████▀▀▀▀
     ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▐████▌▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
              ▄██████▄
           ▄████████████▄
           ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

▄▄░░░░░░░░▄▄
▄▄████▌░░░░░░▐████▄▄
▄░███████▌░░░░░░▐███████░▄
▄░░░░███████░░░░░░███████░░░░▄
▄░░░░░░██████████████████░░░░░░▄
▐░░░░░░░░████  ██  ██████░░░░░░░░▌
░░░░░░░░░███▀        ▀█████░░░░░░░░
▐▄▄▄▄▄▄▄████▄  ▐███▄   █████▄▄▄▄▄▄▄▌
█████████████  ▐███▀   █████████████
█████████████         ▀█████████████
█████████████  ▐████▄   ████████████
▐▀▀▀▀▀▀▀████▀  ▐████▀   ████▀▀▀▀▀▀▀▌
░░░░░░░░░███▄         ▄████░░░░░░░░
▐░░░░░░░░████  ██  ██████░░░░░░░░▌
▀░░░░░░██████████████████░░░░░░▀
▀░░░░███████░░░░░░███████░░░░▀
▀░███████▌░░░░░░▐███████░▀
▀▀████▌░░░░░░▐████▀▀
▀▀░░░░░░░░▀▀




Hanslo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 263
Merit: 250


View Profile WWW
September 03, 2015, 09:30:25 AM
 #9

Ja, det har vært en god del tøys med de  Angry
Fatman3001
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1013


Make Bitcoin glow with ENIAC


View Profile
December 06, 2015, 03:36:40 PM
Last edit: December 06, 2015, 06:19:42 PM by Fatman3001
 #10

Bitstamp har $392 og Bitfinex viser $396.

Hos meg ser jeg NOK 3008 ($353) Kjøp og NOK 3137 ($369) Selg hos Bitcoinsnorway.com

Jeg har slettet cookies og annen nettleserdata for å være sikker på at det ikke er nettleseren min som tuller.

Er disse prisene riktige eller er det problemer med nettsiden?

Edit: Ser det har løsnet og handelen ligger opp mot markedspris.

"I predict the Internet will soon go spectacularly supernova and in 1996 catastrophically collapse." - Robert Metcalfe, 1995
capsqrl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 444
Merit: 250



View Profile
December 06, 2015, 09:14:42 PM
 #11

Prisene du så var nok "riktige", men det er den siste prisen det var handlet for. Av og til går det lang tid mellom hver handel på Bitcoinsnorway; ser ut som de bare har 5-6 handler på en typisk dag.

Norsk Bitcoin-bruker? Kom til /r/BitcoinNO på reddit!
bthusby
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile WWW
December 20, 2015, 02:04:03 AM
 #12

Hei alle!

Vi jobber for tiden med å fikse opp Bitcoins Norway -nettsiden, og med å sørge for rask behandling av ordrer. Problemet vårt er at alt skjer via bankoverføring, og det tar 2-3 virkedager før vi får mottatt penger og behandlet ordren. Vi opplever at dette går for tregt for mange. Vi er helt enige, og vi håper myndighetene og bankene tilbyr bedre rammebetingelser for Bitcoin.

All support må sendes til support@bitcoinsnorge.no, og ikke på facebook eller andre kanaler.

Jeg skriver blogg for Bitcoins Norway, og vi lager ny artikkel hver uke om Bitcoin på norsk, og publiserer de på vår facebook-side. Er det mange som følger oss, og kjenner bloggen? Vi tar gjerne tilbakemeldinger og innspill til tema Smiley

https://blog.bitcoinsnorway.com
xqus
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 172
Merit: 100



View Profile
December 30, 2015, 10:55:02 AM
 #13

Jeg skriver blogg for Bitcoins Norway, og vi lager ny artikkel hver uke om Bitcoin på norsk, og publiserer de på vår facebook-side. Er det mange som følger oss, og kjenner bloggen? Vi tar gjerne tilbakemeldinger og innspill til tema Smiley

https://blog.bitcoinsnorway.com

Kjenner ikke til den, nei. Tok en titt nå. Den har forøvrig ugyldig sikkerhetssertifikat.

PGP fingerprint: B17233A1 || Bitrated user: xqus ≡ Free trust agent || LocalBitcoins ≡ Buy bitcoins locally
Wallet and Exchange security ≡ A security overview of wallets and exchanges. (forum thread)
Fatman3001
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1013


Make Bitcoin glow with ENIAC


View Profile
January 03, 2016, 10:56:44 AM
 #14

Jeg skriver blogg for Bitcoins Norway, og vi lager ny artikkel hver uke om Bitcoin på norsk, og publiserer de på vår facebook-side. Er det mange som følger oss, og kjenner bloggen? Vi tar gjerne tilbakemeldinger og innspill til tema Smiley

https://blog.bitcoinsnorway.com

Kjenner ikke til den, nei. Tok en titt nå. Den har forøvrig ugyldig sikkerhetssertifikat.

Får og sikkerhetsnotifikasjon når jeg trykker på linken. Bitcoinere kan være veldig påpasselige med slike ting.

"I predict the Internet will soon go spectacularly supernova and in 1996 catastrophically collapse." - Robert Metcalfe, 1995
bthusby
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile WWW
January 13, 2016, 08:15:10 PM
 #15

Skal ta problemet med sikkerhetssertifikat til etterretning. Blog ligger på et annet domene enn https://bitcoinsnorway.com. Takk for tilbakemelding Smiley Dere kan bruke direktelinken inntil videre: https://bthusby.silvrback.com

Hva med innholdet? Er det for lavt nivå, eller for avansert? Forslag til tema?
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!