Bitcoin Forum
June 25, 2026, 01:45:37 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Πουλαω Crypto ΚΡΗΤΗ  (Read 7527 times)
BitcoinsGreece (OP)
Member
**
Offline

Activity: 178
Merit: 16


View Profile
May 16, 2025, 05:33:38 PM
 #21

Εχω πουλησει σε αρκετους μεσα απο το φορουμ και μια χαρα πηγε ολες τις φορες .

condoras
In memoriam
Legendary
*
Offline

Activity: 3388
Merit: 1176


This is what I do. I drink and I know things.


View Profile
May 17, 2025, 04:12:57 PM
 #22

Εχω πουλησει σε αρκετους μεσα απο το φορουμ και μια χαρα πηγε ολες τις φορες .

Σε αρκετούς;! Δεν ήξερα πως η Κρήτη έχει τόσους αγοραστές κρύπτο και μάλιστα προτιμούν να το κάνουν με φυσική παρουσία... Roll Eyes
Παρολ'αυτά, καμία απο αυτές τις "φορές" δεν έχεις ποστάρει την παραμικρή απόδειξη πως πραγματικά υπήρξε οποιαδήποτε ανταλλαγή/ πώληση. Εφόσον είσαι έμπειρος, θα έπρεπε να γνωρίζεις πως χωρίς αποδείξεις, είναι απλά λόγια του αέρα.
BitcoinsGreece (OP)
Member
**
Offline

Activity: 178
Merit: 16


View Profile
May 31, 2025, 07:47:46 AM
 #23

Still selling

Ultegra134
Legendary
*
Offline

Activity: 2324
Merit: 1311


R.I.P Condoras


View Profile
June 01, 2025, 11:14:11 PM
 #24

Σε αρκετούς;! Δεν ήξερα πως η Κρήτη έχει τόσους αγοραστές κρύπτο και μάλιστα προτιμούν να το κάνουν με φυσική παρουσία... Roll Eyes
Παρολ'αυτά, καμία απο αυτές τις "φορές" δεν έχεις ποστάρει την παραμικρή απόδειξη πως πραγματικά υπήρξε οποιαδήποτε ανταλλαγή/ πώληση. Εφόσον είσαι έμπειρος, θα έπρεπε να γνωρίζεις πως χωρίς αποδείξεις, είναι απλά λόγια του αέρα.
Και εμένα λίγο ουτοπικό μου ακούγεται να έχει τόσους αγοραστές η Κρήτη από αυτό το φόρουμ αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Καλό θα ήταν να βλέπαμε κάποια κίνηση για καλύτερη αξιοπιστία, αν και εφόσον πουλάς από κοντά με μετρητά πχ, δε θεωρώ ότι υπάρχει το τεράστιο ρίσκο (εκτός αν σε μπουζουριάσει κανείς). Πουλάς μόνο ή αγοράζεις κιόλας; Αν αγοράζεις ίσως με ενδιέφερε, αν όχι τώρα για το μέλλον. Πάντως μου κάνει εντύπωση που λες ότι έχεις συναλλαγές με άτομα από εδώ, δεν ήξερα ότι υπάρχει ιδιαίτερο κοινό.

 
 b1exch.to 
  ETH      DAI   
  BTC      LTC   
  USDT     XMR    
.███████████▄▀▄▀
█████████▄█▄▀
███████████
███████▄█▀
█▀█
▄▄▀░░██▄▄
▄▀██▄▀█████▄
██▄▀░▄██████
███████░█████
█░████░█████████
█░█░█░████░█████
█░█░█░██░█████
▀▀▀▄█▄████▀▀▀
BitcoinsGreece (OP)
Member
**
Offline

Activity: 178
Merit: 16


View Profile
June 02, 2025, 11:02:20 AM
 #25

Σε αρκετούς;! Δεν ήξερα πως η Κρήτη έχει τόσους αγοραστές κρύπτο και μάλιστα προτιμούν να το κάνουν με φυσική παρουσία... Roll Eyes
Παρολ'αυτά, καμία απο αυτές τις "φορές" δεν έχεις ποστάρει την παραμικρή απόδειξη πως πραγματικά υπήρξε οποιαδήποτε ανταλλαγή/ πώληση. Εφόσον είσαι έμπειρος, θα έπρεπε να γνωρίζεις πως χωρίς αποδείξεις, είναι απλά λόγια του αέρα.
Και εμένα λίγο ουτοπικό μου ακούγεται να έχει τόσους αγοραστές η Κρήτη από αυτό το φόρουμ αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Καλό θα ήταν να βλέπαμε κάποια κίνηση για καλύτερη αξιοπιστία, αν και εφόσον πουλάς από κοντά με μετρητά πχ, δε θεωρώ ότι υπάρχει το τεράστιο ρίσκο (εκτός αν σε μπουζουριάσει κανείς). Πουλάς μόνο ή αγοράζεις κιόλας; Αν αγοράζεις ίσως με ενδιέφερε, αν όχι τώρα για το μέλλον. Πάντως μου κάνει εντύπωση που λες ότι έχεις συναλλαγές με άτομα από εδώ, δεν ήξερα ότι υπάρχει ιδιαίτερο κοινό.
Καλησπερα, εχω πουλησει σε αρκετα ατομα στο παρελθον face2face, επισεις προ καιρου αγοραζα (δες εδω https://bitcointalk.org/index.php?topic=5471837. ) και παλι βρηκα ατομο απο Κρητη για face2face.

Τωρα τι λεει ο αλλος δεν μπορω να καταλαβω ουτε του δινω σημασια.

Αυτο το καιρο δεν αγοραζω μονο πουλαω.

Ultegra134
Legendary
*
Offline

Activity: 2324
Merit: 1311


R.I.P Condoras


View Profile
June 02, 2025, 04:46:57 PM
 #26

Καλησπερα, εχω πουλησει σε αρκετα ατομα στο παρελθον face2face, επισεις προ καιρου αγοραζα (δες εδω https://bitcointalk.org/index.php?topic=5471837. ) και παλι βρηκα ατομο απο Κρητη για face2face.

Τωρα τι λεει ο αλλος δεν μπορω να καταλαβω ουτε του δινω σημασια.

Αυτο το καιρο δεν αγοραζω μονο πουλαω.
Δεν ήξερα ότι υπήρχε κοινό στη Κρήτη, οπότε μου έκανε εντύπωση, όπως επίσης ότι έχεις όντως πουλήσει εδώ σε μέλη του φόρουμ. Γενικά είμαστε λίγοι Έλληνες, και ακόμα λιγότεροι οι Κρητικοί. Αν κάποια στιγμή αγόραζες, ίσως και με ενδιέφερε μελλοντικά, γιατί θέλω να αποφύγω μεσάζοντες (exchanges, τράπεζες κλπ) όσο μπορώ. Ταυτόχρονα, ένα ATM που υπάρχει χρεώνει τεράστιες προμήθειες και απ'όσο έχω ακούσει ζητάει κανονικά ταυτότητα και τα στοιχεία σου, οπότε το ξεχνάμε.

 
 b1exch.to 
  ETH      DAI   
  BTC      LTC   
  USDT     XMR    
.███████████▄▀▄▀
█████████▄█▄▀
███████████
███████▄█▀
█▀█
▄▄▀░░██▄▄
▄▀██▄▀█████▄
██▄▀░▄██████
███████░█████
█░████░█████████
█░█░█░████░█████
█░█░█░██░█████
▀▀▀▄█▄████▀▀▀
condoras
In memoriam
Legendary
*
Offline

Activity: 3388
Merit: 1176


This is what I do. I drink and I know things.


View Profile
June 02, 2025, 06:28:16 PM
 #27

Τωρα τι λεει ο αλλος δεν μπορω να καταλαβω ουτε του δινω σημασια.

Το βέβαιο είναι πως από τρόπους "σκίζεις"! Ήμουν σαφέστατος στο τι είπα και αν δεν μπορείς να το καταλάβεις, τότε προκύπτουν άλλου είδους προβλήματα.
Αν πάντως σου ζήταγα να αγοράσω, θα μου έδινες σημασία. Λογικό για κάποιον που δεν μπορεί να αποδείξει τα λεγομενά του.

αν και εφόσον πουλάς από κοντά με μετρητά πχ, δε θεωρώ ότι υπάρχει το τεράστιο ρίσκο (εκτός αν σε μπουζουριάσει κανείς).

Ή σου την έχουν στημένη και σου πάρουν ότι έχεις χωρίς φυσικά να πάρεις τίποτα. Εσύ θα πρέπει να έχεις τα μετρητά, όχι ο πωλητής. Αυτό το λες και τεράστιο ρίσκο.
Ultegra134
Legendary
*
Offline

Activity: 2324
Merit: 1311


R.I.P Condoras


View Profile
June 02, 2025, 08:10:00 PM
 #28

Ή σου την έχουν στημένη και σου πάρουν ότι έχεις χωρίς φυσικά να πάρεις τίποτα. Εσύ θα πρέπει να έχεις τα μετρητά, όχι ο πωλητής. Αυτό το λες και τεράστιο ρίσκο.
Ναι, δεν αντιλέγω εννοείται, θεωρητικά μπορείς να λάβεις κάποια βασικά μέτρα προστασίας, όπως να συναντηθείς σε δημόσιο χώρο με κόσμο, να έχεις μαζί σου κάποιον φίλο κλπ, αλλά φυσικά δεν εγγυάται κανείς τίποτα (και δεν μιλάω για τη περίπτωση του OP αλλά γενικά). Κάπως, πρέπει να διασφαλίσεις ότι θα λάβεις αυτό που θες, είτε είναι μετρητά, είτε Bitcoin, κάτι που μπορεί να γίνει χέρι με χέρι, με όποιο ρίσκο περιλαμβάνει αυτό. Αυτή τη στιγμή δε ψάχνομαι να πουλήσω, αλλά θα ήθελα να μπορώ να πουλήσω (under the table).

 
 b1exch.to 
  ETH      DAI   
  BTC      LTC   
  USDT     XMR    
.███████████▄▀▄▀
█████████▄█▄▀
███████████
███████▄█▀
█▀█
▄▄▀░░██▄▄
▄▀██▄▀█████▄
██▄▀░▄██████
███████░█████
█░████░█████████
█░█░█░████░█████
█░█░█░██░█████
▀▀▀▄█▄████▀▀▀
alani123
Legendary
*
Offline

Activity: 3164
Merit: 1841


Condoras: Aθάνατoς


View Profile
June 03, 2025, 03:33:09 PM
 #29

@condoras Ο άνθρωπος δεν είπε δα και κάτι τόοοοοοσο κακό για να τον κάνεις έτσι κόσκινο.
Δηλαδή και εσύ από μεριάς σου δεν έχεις 100% άδικο αλλά δεν θα κάτσω να το συζητήσω γιατί σέβομαι την άποψη σου αλλά και του OP και δεν θέλω να σας πείσω για κάτι.


Απλά ήθελα να επισημάνω πως αν εσύ και εγώ δεν θέλαμε να κάνουμε κάτι δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να το κάνει κανένας. Εδώ ρε φίλε άνθρωποι πάνε και κάνουν κοσμητικές επεμβάσεις με ρίσκο τον ΘΑΝΑΤΟ απλά για να φαίνονται ελαφρός αλλιώς. Ο OP κρίνει πως έτσι προστατεύει καλύτερα τα λεφτά του. Και ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ!

Εμάς τι θα μας νοιάξει αν ο OP θέλει να ρισκάρει τα λεφτά του βάση του τι πιστεύουμε εμείς; Μας νοιάζει που χιλιάδες συμπολίτες μας ψάχνουν και ρωτάνε πως να φορολογήσουν τα crypto τους στο κωλοκράτος οικειοθελώς; Αυτουνού που θέλει να κάνει αγοραπωλησίες με τον πλέον πατροπαράδοτο τρόπο γιατί να τον κρίνουμε;

Anyway. Υπάρχουν πιο σοβαρά ζητήματα να κάτσουμε να αναλύσουμε απ' το αν κάποιος είναι κατσαπλιάς ή όχι επειδή πουλάει crypto απλά χωρίς άλλες ενδείξεις.


███████▄▄███▄███▄
███▄▄████████▌██
▄█████████████▐██▌
██▄███████████▌█▌
███████▀██████▐▌█
██████████████▌▌▐
████████▄███████▐▐
█████████████████
███████████████▄██▄
██████████████▀▀▀
█████▀███▀▀▀

▄▄▄██████▄▄▄███████▄▄▄
███████████████████████████
███▌█████▀███▌█████▀▀███████████▄▄▄▄▄▄▄▄
███▌█████▄███▌█████▄███▐███████████████████▄
▐████████████▀███████▄██████████▀▀▀▀▀▀▀▀████▀
▐████████████▄██▄███████████▌█████████▄████▀
▐█████████▀█████████▌█████████████▄▄████▀
██████████▄███████████▐███▌██▄██████▀
██████████████▀███▐███▌██████████████████████
████▀██████▀▀█████████▌███▀▀▀▀███▀▀▀▀▀▀▀████▌
 
      P R E M I E R   B I T C O I N   C A S I N O   &   S P O R T S B O O K      

█▀▀









▀▀▀

▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

  98%  
RTP

 
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

▀▀█









▀▀▀

█▀▀









▀▀▀

▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

 HIGH 
ODDS

 
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

▀▀█









▀▀▀
 
..PLAY NOW..
condoras
In memoriam
Legendary
*
Offline

Activity: 3388
Merit: 1176


This is what I do. I drink and I know things.


View Profile
June 04, 2025, 04:16:09 PM
 #30

@condoras Ο άνθρωπος δεν είπε δα και κάτι τόοοοοοσο κακό για να τον κάνεις έτσι κόσκινο.

Που να τον έκανα και κόσκινο δλδ... Roll Eyes Grin

Απλά ήθελα να επισημάνω πως αν εσύ και εγώ δεν θέλαμε να κάνουμε κάτι δεν σημαίνει πως δεν μπορεί να το κάνει κανένας. Εδώ ρε φίλε άνθρωποι πάνε και κάνουν κοσμητικές επεμβάσεις με ρίσκο τον ΘΑΝΑΤΟ απλά για να φαίνονται ελαφρός αλλιώς. Ο OP κρίνει πως έτσι προστατεύει καλύτερα τα λεφτά του. Και ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ!

Εμάς τι θα μας νοιάξει αν ο OP θέλει να ρισκάρει τα λεφτά του βάση του τι πιστεύουμε εμείς; Μας νοιάζει που χιλιάδες συμπολίτες μας ψάχνουν και ρωτάνε πως να φορολογήσουν τα crypto τους στο κωλοκράτος οικειοθελώς; Αυτουνού που θέλει να κάνει αγοραπωλησίες με τον πλέον πατροπαράδοτο τρόπο γιατί να τον κρίνουμε;

Για να το πάρουμε σωστά, εφόσον πουλάει crypto, δεν έχει να ρισκάρει κάτι άμεσα. Ο αγοραστής έχει πρωτίστως, με το που πιάσει το τηλέφωνο να επιβεβαιώσει τη θέση του. Πάει αυτό.
Για όσους ψάχνονται οικοιοθελώς να φορολογηθούν, εφόσον δεν καταλαβαίνουν ή φοβούνται, δεν μπορώ να κάνω κάτι. Δεν σημαίνει πως δεν με νοιάζει. Μπορώ να γράψω κάπου όση γνώση κατέχω αλλά εκείνοι θα πρέπει να το βρούν και να το διαβάσουν. Όσο για τον OPie, δεν κρίνουμε αυτόν αλλά τον τρόπο του ο οποίος θα κρίνει και εκείνον. Όλοι κρινόμαστε, θέλοντας ή μη.
Εδώ, είναι ένα δημόσιο forum που ο καθένας μπορεί να γράψει και να πει ότι θέλει. Σαφώς δεν θα έχουμε όλοι την ίδια άποψη σε κάποια θέματα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως δεν μιλάμε γενικά και ανταλλάσουμε απόψεις, μιλάμε για συναλλαγή. Ειδικά για όσους προσφέρουν συναλλαγές σαν υπηρεσία, η βαρύτητα και η σοβαρότητα του εκάστοτε νήματος, πρέπει να αποδειχθούν με συγκεκριμένα μέσα και τρόπους. Αν θες να πουλήσεις - αγοράσεις εδώ, σε αυτό το forum, πρέπει να το κάνεις με συγκεκριμένο τρόπο που υπάρχει και τηρείται για κάποιους λόγους όλα τα χρόνια (και πιστεψέ με, θα συνεχιστεί). Τώρα, αν δεν μπορείς ή δεν σου αρέσει, it's ok np. Πήγαινε αλλού! Απλό και ξεκάθαρο.

Anyway. Υπάρχουν πιο σοβαρά ζητήματα να κάτσουμε να αναλύσουμε απ' το αν κάποιος είναι κατσαπλιάς ή όχι επειδή πουλάει crypto απλά χωρίς άλλες ενδείξεις.

Συμφωνώ και επ'αυξάνω. Βέβαια, για κάποιους είναι σοβαρότατο με ποιόν και που θα δώσουν τα λεφτά τους με φυσική παρουσία και εκεί έγγυται και η διαφορά. Εδώ θέλουμε αποδείξεις και όχι ενδείξεις, ακριβώς για να μειώσουμε τους όποιους επίδοξους κατσαπλιάδες (πόσο καιρό είχα να ακούσω την λέξη... Cheesy).
alani123
Legendary
*
Offline

Activity: 3164
Merit: 1841


Condoras: Aθάνατoς


View Profile
June 04, 2025, 04:29:51 PM
 #31

Όλοι ρισκάρουν σε μια συναλλαγή. Τα λεφτά που κυκλοφορούν είναι πενηντάρικα και ακόμη και για 1000€ θες 20 τέτοια. Θα ελέγχεις και θα μετράες ένα ένα; Αλλιώς ρισκάρεις να φας στην μάπα όλα τα πλαστά που είναι άχρηστα.

Χρειάζεται εμπιστοσύνη σε τέτοιες συναλλαγές και εσύ που κράζεις έτσι τον OP αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι ότι δεν έχεις λόγο να το κάνεις. Γιατί και ας είναι μια συναλλαγή που εκφέρει ρίσκο ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ άλλωστε, τα μετρητά παραμένουν ο πιο «έμπιστος» τρόπος να κάνεις συναλλαγές με crypto διότι δεν χρειάζεται καμία εναπόθεση εμπιστοσύνης σε συστημικά ρίσκα όπως τράπεζες, εφορία ή ρίσκα διαχείρισης τρίτων όπως ανταλλακτήρια. Αν έχεις κύκλο στα κρυπτο θα ξέρεις πως πολλοί έφαγαν φαπα έτσι.

Το ρίσκο είναι επί της ουσίας πολύ μικρότερο κιόλας!

Νομίζω φίλε condoras καθόμαστε και αναλωνόναστε με μαλακίες. Ο OP μπορεί να κάνει ότι σκατά θέλει, έτσι είναι τα crypto. Και το ζήτημα είναι πως ως τώρα δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι κάνει κάτι στραβά. Άρα και δεν αξίζει καν κουβέντα. Το αν συμφωνούμε με το θέμα πώλησης crypto για μετρητά μηδενική σημασία έχει γιατί και αγοραστές θα συνεχίσει να βρίσκει και δεν έχει καμία αξία να το συζητήσαμε.


███████▄▄███▄███▄
███▄▄████████▌██
▄█████████████▐██▌
██▄███████████▌█▌
███████▀██████▐▌█
██████████████▌▌▐
████████▄███████▐▐
█████████████████
███████████████▄██▄
██████████████▀▀▀
█████▀███▀▀▀

▄▄▄██████▄▄▄███████▄▄▄
███████████████████████████
███▌█████▀███▌█████▀▀███████████▄▄▄▄▄▄▄▄
███▌█████▄███▌█████▄███▐███████████████████▄
▐████████████▀███████▄██████████▀▀▀▀▀▀▀▀████▀
▐████████████▄██▄███████████▌█████████▄████▀
▐█████████▀█████████▌█████████████▄▄████▀
██████████▄███████████▐███▌██▄██████▀
██████████████▀███▐███▌██████████████████████
████▀██████▀▀█████████▌███▀▀▀▀███▀▀▀▀▀▀▀████▌
 
      P R E M I E R   B I T C O I N   C A S I N O   &   S P O R T S B O O K      

█▀▀









▀▀▀

▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

  98%  
RTP

 
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

▀▀█









▀▀▀

█▀▀









▀▀▀

▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

 HIGH 
ODDS

 
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀

▀▀█









▀▀▀
 
..PLAY NOW..
Ultegra134
Legendary
*
Offline

Activity: 2324
Merit: 1311


R.I.P Condoras


View Profile
June 04, 2025, 07:02:19 PM
Merited by alani123 (5)
 #32

Όλοι ρισκάρουν σε μια συναλλαγή. Τα λεφτά που κυκλοφορούν είναι πενηντάρικα και ακόμη και για 1000€ θες 20 τέτοια. Θα ελέγχεις και θα μετράες ένα ένα; Αλλιώς ρισκάρεις να φας στην μάπα όλα τα πλαστά που είναι άχρηστα.

Χρειάζεται εμπιστοσύνη σε τέτοιες συναλλαγές και εσύ που κράζεις έτσι τον OP αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι ότι δεν έχεις λόγο να το κάνεις. Γιατί και ας είναι μια συναλλαγή που εκφέρει ρίσκο ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ άλλωστε, τα μετρητά παραμένουν ο πιο «έμπιστος» τρόπος να κάνεις συναλλαγές με crypto διότι δεν χρειάζεται καμία εναπόθεση εμπιστοσύνης σε συστημικά ρίσκα όπως τράπεζες, εφορία ή ρίσκα διαχείρισης τρίτων όπως ανταλλακτήρια. Αν έχεις κύκλο στα κρυπτο θα ξέρεις πως πολλοί έφαγαν φαπα έτσι.

Το ρίσκο είναι επί της ουσίας πολύ μικρότερο κιόλας!

Νομίζω φίλε condoras καθόμαστε και αναλωνόναστε με μαλακίες. Ο OP μπορεί να κάνει ότι σκατά θέλει, έτσι είναι τα crypto. Και το ζήτημα είναι πως ως τώρα δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι κάνει κάτι στραβά. Άρα και δεν αξίζει καν κουβέντα. Το αν συμφωνούμε με το θέμα πώλησης crypto για μετρητά μηδενική σημασία έχει γιατί και αγοραστές θα συνεχίσει να βρίσκει και δεν έχει καμία αξία να το συζητήσαμε.
Και εμένα το ρίσκο μου φαίνεται μικρότερο από το να κάνω P2P συναλλαγή σε κάποια πλατφόρμα, μου φαίνεται πιο συνοπτική και απλή η διαδικασία. Ούτως ή άλλως, μπορείς να πάρεις κάποια συγκεκριμένα "μέτρα" ασφαλείας όπως ανέφερα και προηγουμένως. Προσωπικά, επειδή θέλω να αποφύγω το ρίσκο να φορολογηθώ κάτι υπέρογκο ούτε να "στοχοποιηθώ", και αυτό σε περιπτώσεις που μιλάμε για μεγαλύτερα ποσά, όχι €500 και €1000, αλλά ο παραδοσιακός τρόπος των μετρητών δεν είναι και τόσο κακή ιδέα.

 
 b1exch.to 
  ETH      DAI   
  BTC      LTC   
  USDT     XMR    
.███████████▄▀▄▀
█████████▄█▄▀
███████████
███████▄█▀
█▀█
▄▄▀░░██▄▄
▄▀██▄▀█████▄
██▄▀░▄██████
███████░█████
█░████░█████████
█░█░█░████░█████
█░█░█░██░█████
▀▀▀▄█▄████▀▀▀
condoras
In memoriam
Legendary
*
Offline

Activity: 3388
Merit: 1176


This is what I do. I drink and I know things.


View Profile
June 07, 2025, 06:03:59 PM
 #33

Όλοι ρισκάρουν σε μια συναλλαγή. Τα λεφτά που κυκλοφορούν είναι πενηντάρικα και ακόμη και για 1000€ θες 20 τέτοια. Θα ελέγχεις και θα μετράες ένα ένα; Αλλιώς ρισκάρεις να φας στην μάπα όλα τα πλαστά που είναι άχρηστα.

Χρειάζεται εμπιστοσύνη σε τέτοιες συναλλαγές και εσύ που κράζεις έτσι τον OP αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι ότι δεν έχεις λόγο να το κάνεις. Γιατί και ας είναι μια συναλλαγή που εκφέρει ρίσκο ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ άλλωστε, τα μετρητά παραμένουν ο πιο «έμπιστος» τρόπος να κάνεις συναλλαγές με crypto διότι δεν χρειάζεται καμία εναπόθεση εμπιστοσύνης σε συστημικά ρίσκα όπως τράπεζες, εφορία ή ρίσκα διαχείρισης τρίτων όπως ανταλλακτήρια. Αν έχεις κύκλο στα κρυπτο θα ξέρεις πως πολλοί έφαγαν φαπα έτσι.

Το ρίσκο είναι επί της ουσίας πολύ μικρότερο κιόλας!

Νομίζω φίλε condoras καθόμαστε και αναλωνόναστε με μαλακίες. Ο OP μπορεί να κάνει ότι σκατά θέλει, έτσι είναι τα crypto. Και το ζήτημα είναι πως ως τώρα δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι κάνει κάτι στραβά. Άρα και δεν αξίζει καν κουβέντα. Το αν συμφωνούμε με το θέμα πώλησης crypto για μετρητά μηδενική σημασία έχει γιατί και αγοραστές θα συνεχίσει να βρίσκει και δεν έχει καμία αξία να το συζητήσαμε.

Είναι μικρότερο όταν ξέρεις με ποιόν το κάνεις. Έχω κάνει τέτοιες συναλλαγές και γνωρίζω άτομα που το κάνουν μα κανένας δεν ήταν απο το forum. Ούτε 1 φορά δεν έχω ποστάρει για κάποια F2F συναλλαγή μου. Γιατί απλά εδώ, οι όποιες διαδικασίες δεν διασφαλίζονται απλά με λόγια. Αν δεν μπορείς ή δεν θέλεις να παρουσιάσεις στοιχεία για τα λόγια σου, τότε μην ξεκινήσεις να προσφέρεις τις όποιες υπηρεσίες εδώ. Έχεις δίκιο πάντως στο ότι αναλωνόμαστε πέραν του δέοντως, κάποιες φορές, με μαλακίες. Cool

Και εμένα το ρίσκο μου φαίνεται μικρότερο από το να κάνω P2P συναλλαγή σε κάποια πλατφόρμα, μου φαίνεται πιο συνοπτική και απλή η διαδικασία. Ούτως ή άλλως, μπορείς να πάρεις κάποια συγκεκριμένα "μέτρα" ασφαλείας όπως ανέφερα και προηγουμένως. Προσωπικά, επειδή θέλω να αποφύγω το ρίσκο να φορολογηθώ κάτι υπέρογκο ούτε να "στοχοποιηθώ", και αυτό σε περιπτώσεις που μιλάμε για μεγαλύτερα ποσά, όχι €500 και €1000, αλλά ο παραδοσιακός τρόπος των μετρητών δεν είναι και τόσο κακή ιδέα.

Καθόλου κακή, αν βέβαια μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις. Εννοώ να δείχνουν-είναι καθαρά. Εδώ όμως έγγυται το με ποιόν θα το κάνεις αυτό και απο που προέρχεται. Πχ, θα δεχόσουν ευκολότερα να το κάνεις με κάποιον που εδώ θα είχε trust, history, και θα παρουσίαζε κάτι ή κάποιον που θα ήταν το ακριβώς αντίθετο; Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν αλλά αν κάποιος θέλει να κάνει δουλεία εδώ, θα πρέπει να το κάνει όπως ορίζεται εδώ. Ακόμα και εκτός forum, το βασικό κριτήριο (τουλάχιστον για εμένα) θα ήταν απο που προέρχεται και ποιός τον συστήνει, άσχετα αν έχω πολύ δυνατές δικλείδες ασφαλείας.
Νομίζω πως το υπεραναλύσαμε και καταχραστήκαμε ολίγον το νήμα του OPie. Καλή τύχη, θα την χρειαστεί 2000% αν θέλει να κάνει δουλειά εδώ με αυτόν τον τρόπο.
BitcoinsGreece (OP)
Member
**
Offline

Activity: 178
Merit: 16


View Profile
June 24, 2026, 12:58:44 PM
 #34

ακομα πουλαμε.

Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!