Bitcoin Forum
May 08, 2024, 03:44:39 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: BIGUP  (Read 2200 times)
kaltun (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1540
Merit: 502


View Profile
March 09, 2016, 12:36:58 PM
 #1

YUP YUP Giddyup Hey iedereen het is tijd voor BigUP om alles ermee te doen……

Ben je er klaar voor de  BIGUP levensstijl?

ICO fase is nu voorbij!!!
Klik hier om mee te doen met BIGUP Life!


 bezoek de website 

Maak deel uit van de levenstijl die BIGUP biedt en sluit je aan en geniet van de grote gemeenschap voor BIGUP.
BIGUP is meer dan een munt, het is een levensstijl.

Duurzaam!

Belonend !!

Ontworpen voor de lange termijn !!!!!!
BIGUP LIFE is voor iedereen die een deel wilt worden van de levensstijl die BIGUP Biedt!

BIGUP specificaties:
Naam = BigUp
Symbool = BIGUP
maximale coins = ~4Miljard BIGUP
POS 2 @ 100% per jaar direct en vooraltijd

Port/RPC Port: 61609/61608

Grote beloningen!
Beloningen worden in BIGUP munten uitbetaald !!

Windows Wallet = 10M BIGUP - geclaimed  Betaald
Windows Wallet Virus Scan = 1M BIGUP - geclaimed   Betaald
Mac Wallet = 10M BIGUP - geclaimed
Block explorer = 10M BIGUP - geclaimed   Betaald
Papieren Wallet = 10M BIGUP - geclaimed   Betaald
Faucets (x2) = 2M 4M BIGUP + 500K 1M BIGUP ieders - 2 geclaimed   2 Betaald

Spellen = 20M BIGUP

Suggesties? ... Maak er één!


Vertalingen
Beloning 2M BIGUP ieder...

Russisch - wordt eraan gewerkt geclaimed betaald
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1376532.0

Spaans - wordt eraan gewerkt geclaimed betaald
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1377005.0

Italiaans - wordt eraan gewerkt  geclaimed betaald
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1379454.msg14031661

Turks - wordt eraan gewerkt geclaimed betaald
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1383543.0

Duits - wordt eraan gewerkt  [/s] geclaimed betaald
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1388636.msg14108575#msg14108575

Pools - wordt eraan gewerkt  [/s] geclaimed betaald
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1391060.0

Grieks- wordt eraan gewerkt  [/s] geclaimed betaald
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1390625.msg14126182#msg14126182

Indonesian - wordt eraan gewerkt

Portuguese - wordt eraan gewerkt


Wallet source:
https://github.com/BigUps/wallet


Windows wallet (temp download URL):
https://mega.nz/#!TQwC2aZZ!_0q0CDaxGW7dvdnr4f6DXnfhYSl4l8_CFqPhSzRKLfw


Nodes:
addnode=216.189.153.244:61609
addnode=52.26.37.254:61609
addnode=51.254.181.195:61609
addnode=54.191.50.172:61609
addnode=45.55.236.105:35459
addnode=193.192.37.135:58444
addnode=173.206.135.249:54054
addnode=82.74.207.217:49207
addnode=24.37.68.94:31745
addnode=104.55.5.73:49686



Papieren wallet (temp download URL):
https://mega.nz/#!iYNQnBQb!cyrCX2indKET_DcBPrDx7Xo2nC5ILNLDSCnLHaj-ZL0


Block Explorer:
http://www.tekyexplorer.xyz/bigup



BIGUP Faucet #1:
http://bigup.luckyfaucets.com/



BIGUP Faucet #2:
http://bigup.gq/



BIGUP Faucet #3:
http://altcoinix.com/bigup-faucet/



BIGUP beurzen!

YOBIT


winkels:
RESELLRIGHTS 


Grootste Lol !!!
Meer hoeft er niet gezegd te worden!!!



de Grootste munt zal BigUP worden !


BIGUP LIFE!!


 bezoek de website 



Er zijn in totaal ongeveer 4 Miljard BIGUP en de stake van de munten zijn 100%
Deze munt zal groeien en het zal Groot, GROTER enGROOTSTE worden Wink

Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715183079
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715183079

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715183079
Reply with quote  #2

1715183079
Report to moderator
1715183079
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715183079

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715183079
Reply with quote  #2

1715183079
Report to moderator
kaltun (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1540
Merit: 502


View Profile
March 09, 2016, 07:40:41 PM
 #2

tja,
ik ben nieuw in de cryptowereld, en mijn eerste project waar ik intensief mee doe zijn  BIGUP munten. momenteel beperkt in de aanbieding bij YOBIT, 1 sat per 1 bigup, de dev is actief bezig om BIGUP munt groter te maken Smiley.
en de munten die tijdens de ICO overblijven worden vernietigt, dus de munten worden zeldzamer Smiley

dus als je paar sathosi kunt missen dan kun je paar BIGUP kopen en kijken wat er mee gebeurd, voor 1 sat per BIGUP is de risico klein .
als je helemaal geen geld wilt uitgeven, ga je bitcoin faucetten langs , verdien paar k sathosi en koop je daarmee en als de BIGUP flop wordt , heb je tenminste geen geld verloren Wink.

leuke van BIGUP is , de wallet stakes lekker, in een week tijd heb ik ong 100K BIGUP gemined Smiley, enig wat ik deed is pc en de wallet aan laten staan Smiley  

je hoeft niet te kopen, ik projecteer alleen mijn enthousiasme naar jullie toe.
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
March 09, 2016, 08:21:49 PM
 #3

tja,
ik ben nieuw in de cryptowereld, en mijn eerste project waar ik intensief mee doe zijn  BIGUP munten. momenteel beperkt in de aanbieding bij YOBIT, 1 sat per 1 bigup, de dev is actief bezig om BIGUP munt groter te maken Smiley.
en de munten die tijdens de ICO overblijven worden vernietigt, dus de munten worden zeldzamer Smiley

dus als je paar sathosi kunt missen dan kun je paar BIGUP kopen en kijken wat er mee gebeurd, voor 1 sat per BIGUP is de risico klein .
als je helemaal geen geld wilt uitgeven, ga je bitcoin faucetten langs , verdien paar k sathosi en koop je daarmee en als de BIGUP flop wordt , heb je tenminste geen geld verloren Wink.

leuke van BIGUP is , de wallet stakes lekker, in een week tijd heb ik ong 100K BIGUP gemined Smiley, enig wat ik deed is pc en de wallet aan laten staan Smiley  

je hoeft niet te kopen, ik projecteer alleen mijn enthousiasme naar jullie toe.

er zijn best veel muntjes in omloop dit weerhoud mij er van ze te kopen
kaltun (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1540
Merit: 502


View Profile
March 09, 2016, 08:24:52 PM
 #4

tja,
ik ben nieuw in de cryptowereld, en mijn eerste project waar ik intensief mee doe zijn  BIGUP munten. momenteel beperkt in de aanbieding bij YOBIT, 1 sat per 1 bigup, de dev is actief bezig om BIGUP munt groter te maken Smiley.
en de munten die tijdens de ICO overblijven worden vernietigt, dus de munten worden zeldzamer Smiley

dus als je paar sathosi kunt missen dan kun je paar BIGUP kopen en kijken wat er mee gebeurd, voor 1 sat per BIGUP is de risico klein .
als je helemaal geen geld wilt uitgeven, ga je bitcoin faucetten langs , verdien paar k sathosi en koop je daarmee en als de BIGUP flop wordt , heb je tenminste geen geld verloren Wink.

leuke van BIGUP is , de wallet stakes lekker, in een week tijd heb ik ong 100K BIGUP gemined Smiley, enig wat ik deed is pc en de wallet aan laten staan Smiley  

je hoeft niet te kopen, ik projecteer alleen mijn enthousiasme naar jullie toe.

er zijn best veel muntjes in omloop dit weerhoud mij er van ze te kopen
hmmmm, maar ze zeggen dat Yobit gedeelte ( kleine 2 miljard) van de munten gaat verbranden.
maar hoe kun je zien dat er veel munten in de omloop zijn ?
maar ze hoeven toch ook niet duizenden sathosi te kosten , bij 2 sat is het al 100% winst.
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
March 09, 2016, 08:54:45 PM
 #5

tja,
ik ben nieuw in de cryptowereld, en mijn eerste project waar ik intensief mee doe zijn  BIGUP munten. momenteel beperkt in de aanbieding bij YOBIT, 1 sat per 1 bigup, de dev is actief bezig om BIGUP munt groter te maken Smiley.
en de munten die tijdens de ICO overblijven worden vernietigt, dus de munten worden zeldzamer Smiley

dus als je paar sathosi kunt missen dan kun je paar BIGUP kopen en kijken wat er mee gebeurd, voor 1 sat per BIGUP is de risico klein .
als je helemaal geen geld wilt uitgeven, ga je bitcoin faucetten langs , verdien paar k sathosi en koop je daarmee en als de BIGUP flop wordt , heb je tenminste geen geld verloren Wink.

leuke van BIGUP is , de wallet stakes lekker, in een week tijd heb ik ong 100K BIGUP gemined Smiley, enig wat ik deed is pc en de wallet aan laten staan Smiley  

je hoeft niet te kopen, ik projecteer alleen mijn enthousiasme naar jullie toe.

er zijn best veel muntjes in omloop dit weerhoud mij er van ze te kopen
hmmmm, maar ze zeggen dat Yobit gedeelte ( kleine 2 miljard) van de munten gaat verbranden.
maar hoe kun je zien dat er veel munten in de omloop zijn ?
maar ze hoeven toch ook niet duizenden sathosi te kosten , bij 2 sat is het al 100% winst.


100% inflatie per jaar met 2 miljard munten maakt dat er over 6 jaar 1280 btc per jaar in het protocol moet stromen om de inflatie op te vangen op 1 satoshi, het jaar erop 2560 enz. Ik vind die paar cent die nu in EƒL moeten al te veel, dus ook ik pas. Ik weet even niet hoe bram zijn opmerking bedoeld, in de zin van veel verschillende protocollen waar uit te kiezen valt of een grote hoeveelheid in circulatie, maar volgens mij zou hij dat laatste niet zo erg moeten vinden gezien zijn voorliefde voor NLG  Grin
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
March 09, 2016, 08:59:48 PM
 #6

tja,
ik ben nieuw in de cryptowereld, en mijn eerste project waar ik intensief mee doe zijn  BIGUP munten. momenteel beperkt in de aanbieding bij YOBIT, 1 sat per 1 bigup, de dev is actief bezig om BIGUP munt groter te maken Smiley.
en de munten die tijdens de ICO overblijven worden vernietigt, dus de munten worden zeldzamer Smiley

dus als je paar sathosi kunt missen dan kun je paar BIGUP kopen en kijken wat er mee gebeurd, voor 1 sat per BIGUP is de risico klein .
als je helemaal geen geld wilt uitgeven, ga je bitcoin faucetten langs , verdien paar k sathosi en koop je daarmee en als de BIGUP flop wordt , heb je tenminste geen geld verloren Wink.

leuke van BIGUP is , de wallet stakes lekker, in een week tijd heb ik ong 100K BIGUP gemined Smiley, enig wat ik deed is pc en de wallet aan laten staan Smiley  

je hoeft niet te kopen, ik projecteer alleen mijn enthousiasme naar jullie toe.

er zijn best veel muntjes in omloop dit weerhoud mij er van ze te kopen
hmmmm, maar ze zeggen dat Yobit gedeelte ( kleine 2 miljard) van de munten gaat verbranden.
maar hoe kun je zien dat er veel munten in de omloop zijn ?
maar ze hoeven toch ook niet duizenden sathosi te kosten , bij 2 sat is het al 100% winst.


100% inflatie per jaar met 2 miljard munten maakt dat er over 6 jaar 1280 btc per jaar in het protocol moet stromen om de inflatie op te vangen op 1 satoshi, het jaar erop 2560 enz. Ik vind die paar cent die nu in EƒL moeten al te veel, dus ook ik pas. Ik weet even niet hoe bram zijn opmerking bedoeld, in de zin van veel verschillende protocollen waar uit te kiezen valt of een grote hoeveelheid in circulatie, maar volgens mij zou hij dat laatste niet zo erg moeten vinden gezien zijn voorliefde voor NLG  Grin

Gulden heeft een stuk minder hoor, je snapt me wel
nickenburg
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 434
Merit: 511


View Profile
March 10, 2016, 05:14:57 PM
 #7

Hmm ik zeg je eerlijk ik denk niet dat dit veel gaat worden.
Een Ico op yobit was het en je kon de coins daar al kopen voor 1 satoshi.
En er waren er echt veel ter beschikking gesteld, Ik heb echt moeite gehad om er niet gewoon een paar te kopen, zodat ik die dan later door kon verkopen met winst.
Maar heb het niet gedaan, Op het moment is de prijs nu wel 3 satoshi maar er is een grote sell wall van 3 bitcoin, dat zijn allemaal mensen die gewoon hun geld willen verdubbelen, en er verder niks te maken mee willen hebben denk ik!
Bigup brengt ook helemaal geen nieuwe technology of iets waarvan je denkt ja dit moet ik hebben, dus ik zou uit de buurt blijven van Bigup!
kaltun (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1540
Merit: 502


View Profile
March 10, 2016, 06:01:11 PM
 #8

het hoeft ook veel te worden, kijk naar doge , is ook een "shitcoin" die is er nog steeds en gewild. en er zijn best veel munten verkocht , toen de dev  3,5 miljard beschikbaar stelde , is 1,5 miljard verkocht en de restanten worden vernietigd ( dat denk ik, ik snap yobit nog niet helemaal).
en ze zeggen dat dev nog  aan het ontwikkelen is , en momenteel is 2 sat , dit is wel 100% Up  Tongue.

@Yoshi Livo : vandaar dat de dev de munt BIGUP genoemd heef, het wordt steeds meer, wat ik niet snap omdat totaal ruim 4 miljard is Huh

maar wat ik al eerder zei , ben nieuw in de cryptowereld, en het is best ingewikkeld , btw als er boek/pdf is over cryptowereld voor dummies  hou ik mee aangeraden.

sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
March 10, 2016, 10:08:08 PM
 #9

[...]ben nieuw in de cryptowereld, en het is best ingewikkeld , btw als er boek/pdf is over cryptowereld voor dummies  hou ik mee aangeraden.

k'Zou zeggen: begin bij het begin (van Bitcoin).

En ga bijvoorbeeld verder met de Proof of Stake versus Proof of Work White Paper - BitFury Group - Sep 13, 2015 (Version 1.0)

Zoekt en gij zult vinden...  Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
nickenburg
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 434
Merit: 511


View Profile
March 10, 2016, 10:51:21 PM
 #10

het hoeft ook veel te worden, kijk naar doge , is ook een "shitcoin" die is er nog steeds en gewild. en er zijn best veel munten verkocht , toen de dev  3,5 miljard beschikbaar stelde , is 1,5 miljard verkocht en de restanten worden vernietigd ( dat denk ik, ik snap yobit nog niet helemaal).
en ze zeggen dat dev nog  aan het ontwikkelen is , en momenteel is 2 sat , dit is wel 100% Up  Tongue.

@Yoshi Livo : vandaar dat de dev de munt BIGUP genoemd heef, het wordt steeds meer, wat ik niet snap omdat totaal ruim 4 miljard is Huh

maar wat ik al eerder zei , ben nieuw in de cryptowereld, en het is best ingewikkeld , btw als er boek/pdf is over cryptowereld voor dummies  hou ik mee aangeraden.

Doge is zo groot geworden omdat het een grote internet meme was, en het dik werd gehyped op het internet zoals 4chan/reddit
Dat is zo alweer 2 jaar geleden en ik kan me herinneren dat hij rond de 300 satoshi per stuk was, nu nog maar 60 ofzo.
Omdat het gewoon niks meer als een hype eventjes is, en dan realiseren mensen zich dat het niks word.
Zowiezo gaat bigup niet zo groot worden als Doge.

De enigste reden dat dogecoin nog zo hoog staat op www.coinmarketcap.com bijvoorbeeld is omdat er ook heel veel dogecoins zijn, en daardoor is de marketcap hoger dan andere coins.
Vooral als je een beginnende In de cryptowereld bent is een coin als Bigup wel leuk om te kijken hoe het allemaal werkt, maar als je echt serieus voor iets goeds wilt gaat zou ik je toch bijvoorbeeld Ethereum, Lisk, Syscoin of Maidsafe aanraden!
Zijn een paar die ook redelijk nieuw zijn en toch echt een stuk serieuzer als Bigup.
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
March 10, 2016, 11:54:22 PM
 #11

het hoeft ook veel te worden, kijk naar doge , is ook een "shitcoin" die is er nog steeds en gewild. en er zijn best veel munten verkocht , toen de dev  3,5 miljard beschikbaar stelde , is 1,5 miljard verkocht en de restanten worden vernietigd ( dat denk ik, ik snap yobit nog niet helemaal).
en ze zeggen dat dev nog  aan het ontwikkelen is , en momenteel is 2 sat , dit is wel 100% Up  Tongue.

@Yoshi Livo : vandaar dat de dev de munt BIGUP genoemd heef, het wordt steeds meer, wat ik niet snap omdat totaal ruim 4 miljard is Huh

maar wat ik al eerder zei , ben nieuw in de cryptowereld, en het is best ingewikkeld , btw als er boek/pdf is over cryptowereld voor dummies  hou ik mee aangeraden.



zoiezo het EFL journaal als aanrader: egulden.org/flip/efljournaal12.html#1 (editienummer kan je simpel veranderen)

dan nog onze eGulden beginnersgids: http://egulden.org/download/index.php?7-Stappen-Handleiding-e-Gulden-Wallet
en tegenwoordig probeer ik filmpjes te maken (komen er nog wel wat meer) https://www.youtube.com/watch?v=BtWSWYBH4TE https://www.youtube.com/watch?v=OsNCLuUhCDI

Ons boek wordt eind dit jaar uitgegeven, contacteer ander eens buurman, hij is een fervent schrijver.

Heb je specifieke vragen, stuur een pm, dan kan ik het meenemen als ik weer een uitleg maak.
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
March 11, 2016, 10:07:50 AM
 #12

het hoeft ook veel te worden, kijk naar doge , is ook een "shitcoin" die is er nog steeds en gewild. en er zijn best veel munten verkocht , toen de dev  3,5 miljard beschikbaar stelde , is 1,5 miljard verkocht en de restanten worden vernietigd ( dat denk ik, ik snap yobit nog niet helemaal).
en ze zeggen dat dev nog  aan het ontwikkelen is , en momenteel is 2 sat , dit is wel 100% Up  Tongue.

@Yoshi Livo : vandaar dat de dev de munt BIGUP genoemd heef, het wordt steeds meer, wat ik niet snap omdat totaal ruim 4 miljard is Huh

maar wat ik al eerder zei , ben nieuw in de cryptowereld, en het is best ingewikkeld , btw als er boek/pdf is over cryptowereld voor dummies  hou ik mee aangeraden.



zoiezo het E.....

Dat gaat niet over bigup
kaltun (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1540
Merit: 502


View Profile
March 11, 2016, 10:33:05 AM
 #13

[...]ben nieuw in de cryptowereld, en het is best ingewikkeld , btw als er boek/pdf is over cryptowereld voor dummies  hou ik mee aangeraden.

k'Zou zeggen: begin bij het begin (van Bitcoin).

En ga bijvoorbeeld verder met de Proof of Stake versus Proof of Work White Paper - BitFury Group - Sep 13, 2015 (Version 1.0)

Zoekt en gij zult vinden...  Grin

bedankt voor de leesvoer, snel even gekeken en tis geen leesvoer voor een leek , maar maakt niet uit , in het weekend even lekker rustig lezen.

niet dat ik lui ben ofzo, maar er is zoveel info over cryprocoin, dat ik door de bomen het bos niet kan zien. en de meeste info is ook nog globaal

eventuele NL pdf zijn ook welkom Smiley
kaltun (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1540
Merit: 502


View Profile
April 05, 2016, 01:17:01 PM
 #14

wilde even volgende kwijt :

momenteel op bij C-CEX en Yobit 1 bigup 11 sat.

niet slecht voor een munt die niets speciaal te bieden had Smiley

jammer dat ik niet veel meer gekocht had tijdens de ico en toen 1 of 2 sat was, was nu mooie winst percentage. ik was verrast door de negatieve adviezen over BIGUP, wat mij weerhield om te beleggen.

ach ja soms moet je luisteren en soms ook niet , alleen is de kunst om te weten wanneer wel en niet  Cool




onlinedragon
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1036
Merit: 501


View Profile
April 05, 2016, 01:23:21 PM
 #15

Zag ze op Yobit al voorbij komen voor 1 Satoshi toentertijd. Dacht in begin ook dat het weer een shitcoin zou zijn door de vele coins die er verschijnen laatste tijd.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
April 05, 2016, 01:26:26 PM
 #16

k'Ben nog niet echt overtuigd door BigUp.

24h. volume $3000,-; en

Als ik naar de grafiek kijk, lijkt't mij eerder een "klassiek gevalletje pump-and-dump"; dus,

Mijn geld gaat'r niet in, maar we zullen zien... (Achteraf kijk je altijd de koe in d'r kont.)

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
kaltun (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1540
Merit: 502


View Profile
April 05, 2016, 02:30:52 PM
 #17

k'Ben nog niet echt overtuigd door BigUp.

24h. volume $3000,-; en

Als ik naar de grafiek kijk, lijkt't mij eerder een "klassiek gevalletje pump-and-dump"; dus,

Mijn geld gaat'r niet in, maar we zullen zien... (Achteraf kijk je altijd de koe in d'r kont.)

als jij dat zegt , dan moet het zo zijn, grapje Smiley

in het begin zeiden ze, dat BIGUP het niet verder dan 1 sat , toen 2 ... en nu is het 10, misschien heb je gelijk dat ze even snel gaan Pumpen en dan de genade klap en ineens alles dumpen. tja kan, weet niet, we zullen inderdaad in de kont van de koe kijken ( waarom ....geen idee Smiley )

het is vandaag een snelvaart trein geworden , na bekend maken dat de BIGUP in C-cex was, ging het ineens heel snel omhoog.

terwijl ik dit schreef, dumpte iemand BIGUPs bij Yobit en is nu 8 sat Sad



Danicole
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 21
Merit: 0


View Profile
June 21, 2017, 09:29:52 AM
 #18

Hoi zag deze topic daarnet pas. Op yobit is de wallet in onderhoud. Op coinexchange loopt deze coin echter best lekker. Onlangs op 19 sat.

kaltun (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1540
Merit: 502


View Profile
June 22, 2017, 05:32:01 PM
 #19

Hoi zag deze topic daarnet pas. Op yobit is de wallet in onderhoud. Op coinexchange loopt deze coin echter best lekker. Onlangs op 19 sat.



Yup je hebt gelijk , ik was die coinexchange vergeten en kennelijk heb ik ze heel goedkoop weggedaan ( voor doge)......

gelukkig heb ik nog een zakje over Smiley


je weet dat ze heel lekker staken Smiley


yeah baby let make it stake !!!! Smiley




memo036
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
December 22, 2018, 03:49:03 AM
 #20

oplichters
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!