Bitcoin Forum
May 06, 2024, 05:51:54 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bitstamp donering!  (Read 873 times)
Bitforbit (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
March 21, 2013, 01:24:10 PM
 #1

Hej

Er der en der kan forklare mig hvad det er for nogle oplysninger bitstamp skal bruge for at man kan sætte penge ind på sin bitstamp konto.
Deres support hjelper ikke meget, jeg har bøvlet med det i 2 dage nu og fatter stadig ikke hvordan og hvorledes.

Mvh Bitforbit  Huh
1715017914
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715017914

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715017914
Reply with quote  #2

1715017914
Report to moderator
1715017914
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715017914

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715017914
Reply with quote  #2

1715017914
Report to moderator
Every time a block is mined, a certain amount of BTC (called the subsidy) is created out of thin air and given to the miner. The subsidy halves every four years and will reach 0 in about 130 years.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715017914
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715017914

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715017914
Reply with quote  #2

1715017914
Report to moderator
Herodes
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 868
Merit: 1000


View Profile
March 21, 2013, 06:25:55 PM
 #2

Hej

Er der en der kan forklare mig hvad det er for nogle oplysninger bitstamp skal bruge for at man kan sætte penge ind på sin bitstamp konto.
Deres support hjelper ikke meget, jeg har bøvlet med det i 2 dage nu og fatter stadig ikke hvordan og hvorledes.

Mvh Bitforbit  Huh

Det kan ikke være enklere å benytte en lokal exchanger ?

Se her:

https://localbitcoins.com/country/DK
minorman
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 945
Merit: 1003



View Profile
March 21, 2013, 07:42:33 PM
 #3

Hej

Er der en der kan forklare mig hvad det er for nogle oplysninger bitstamp skal bruge for at man kan sætte penge ind på sin bitstamp konto.
Deres support hjelper ikke meget, jeg har bøvlet med det i 2 dage nu og fatter stadig ikke hvordan og hvorledes.

Mvh Bitforbit  Huh

Det plejer at gå fint med bitstamp??

Du laver bare en almindelig udenlandsk overførsel i din netbank (SEPA overførsel). Modtagerkonto info (IBAN info mv.)  og den relevante "besked til modtager" får du fra bitstamp når det opretter et "deposit".


 ██▄                ██        ▄███████▄        ██                  ██      ▄█████████▄ 
 ████              ██      █                  █      ██                  ██      ██                ██
 ██  ▀█            ██    ▄█                  █▄    ██                  ██    ██                  ██
 ██    █▄          ██    ██                  ██    ██                  ██    ▀█                     
 ██      █▄        ██    ██                  ██    ██                  ██      ██                   
 ██        █▄      ██                                  ██                  ██       ▀████████▄   
 ██          █▄    ██    ██                  ██    ██                  ██                        ██ 
 ██            █▄  ██    ██                  ██    ██                  ██                          ██
 ██              █▄██    ██                  ██    ▀█                  █▀    ▄▄                  █▀
 ██                ███      █                  █        █                  █      ██                ██ 
 ██                  ▀█        ▀███████▀            ▀███████▀         ▀█████████▀   











Nousplatform Youtube     
Bitforbit (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
March 22, 2013, 03:21:25 PM
 #4

Feeedt fedt fedt fedt Nu køre det. Jeg fattede bare ikke en skid af hvordan man overførte, men det gør jeg nu  Wink
Herodes
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 868
Merit: 1000


View Profile
March 22, 2013, 04:22:20 PM
 #5

Feeedt fedt fedt fedt Nu køre det. Jeg fattede bare ikke en skid af hvordan man overførte, men det gør jeg nu  Wink

Haha, glimrende mann! Ofte første gangen som er vanskligst. Wink
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!