Bitcoin Forum
May 04, 2024, 07:26:36 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: ★[ANN] [NAV] NAV COIN - ANONIEME TECH LANCERING 1 NOV  (Read 5654 times)
colvano
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 281
Merit: 250


View Profile WWW
December 20, 2016, 05:11:21 PM
Last edit: December 22, 2016, 08:56:58 PM by Mitchell
 #21

Full Node Portemonnee 3.9

Als je nog geen Full Node portemonnee gebruikt, volg dan deze handleiding: Het Instellen Van Uw Full Node Portemonnee

Volg deze stappen om over te stappen op de 3.9 Full Node portemonnee:
1. Ga naar de NavCoin2 map in Appdata map
2. Verwijder alles in de NavCoin2 map BEHALVE wallet.dat en navcoin.conf
3. Verwijder de map met daarin de Full Node portemonnee 3.7
4. Download de Blockchain Hier
5. Download de Full Node portemonnee 3.9 Hier
6. Pas het navcoin.conf bestand aan in de NavCoin2 map. Het moet eruit zien als:
-snip-
*** Ik heb zowel de nodes van 3.7 en 3.9 toegevoegd, hier te vinden
** In de nabije toekomst zou ik slechts nog de nodes van 3.9 gebruiken maar nu ook 3.7 om de Blockchain vlot te synchroniseren.

7. Open de navcoin-qt toepassing (dus het programma van de portemonnee 3.9 zoals te vinden in de gedownloade map) en laat de blockchain synchroniseren. Vervolgens is alles klaar om de portemonnee weer te gebruiken!


Hallo,

Kan ik hier ook een technisch vraagje stellen ?


Hoe komt het dat ik ondanks alle, denk ik, juiste handelingen  steeds maar 1 en soms 2 connecties met het netwerk krijg?
Ik heb nu versie 3.9 draaien maar had dit ook al bij 3.7.Ik gebruik de wallet sinds augustus
Ik heb windows 10
Mijn wallet synced meestal goed.
Maar soms als hij niet wil syncen dan moet ik nog handmatig nodes toevoegen ook al heb ik alles zoals (overigens prachtig) uitgelegd in mijn Navcoin2 folder toegevoegd en herstart.
Thank you


Heb me vandaag ook aangesoten bij jullie slack channel en net gelezen dat ook anderen ditzelfde probleem hebben so no worries  Wink


Ja het loopt momenteel niet volledig soepel. De 3.9 wallet komt zsm een fix voor omdat het synchroniseren niet ideaal gaat.

Zelf pak ik elke dag even de meeste recente lijst met nodes en pas dit aan in mijn configuratie bestand zodat ik zeker weet dat dat goed is!  Wink

NavtechServers.com - Navtech Servers: Status, Reviews, Information, Guides and News. Follow on Twitter
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!