Bitcoin Forum
May 03, 2024, 07:26:20 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: cryptocurrencyreview.nl feedback  (Read 2077 times)
cryptotrader123 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
May 01, 2017, 08:50:28 AM
Last edit: May 02, 2017, 11:56:54 AM by cryptotrader123
 #1

Beste leden, afgelopen tijd ben ik bezig met het opzetten van een website met uiteraard betrekking over cryptocurrency.

Hierop wil ik regelmatig in hett Nederlands artikelen gaan plaatsen over trends, pumps en dumps, algemene info, bepaalde coins enz.
Daarnaast heb ik er nog wat basisinformatie over koersen, ICO en exchanges erop geplaatst.

Graag zou ik feedback van jullie willen ontvangen over: de layout, indeling, artikelen. Eventueel wat beter kan of juist erbij.
Alle meningen zijn welkom positief en negatief!

De website:
https://cryptocurrencyreview.nl/

Edit: Wellicht dat sommige mensen het interessant/leuk lijkt om zelf af en toe iets te publiceren op deze website. Een eigen account is zo gemaakt, bij interesse hoor ik het graag!
1714764380
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714764380

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714764380
Reply with quote  #2

1714764380
Report to moderator
1714764380
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714764380

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714764380
Reply with quote  #2

1714764380
Report to moderator
"Governments are good at cutting off the heads of a centrally controlled networks like Napster, but pure P2P networks like Gnutella and Tor seem to be holding their own." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
cryptotrader123 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
May 02, 2017, 11:56:16 AM
 #2

Niemand die hier feedback kan geven?
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
May 02, 2017, 08:58:04 PM
 #3

Niemand die hier feedback kan geven?

Vind het wel een aardige site, nog wel beetje magertjes kwa content
cryptotrader123 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
May 03, 2017, 12:25:46 PM
 #4

Vind het wel een aardige site, nog wel beetje magertjes kwa content

Danku, content wordt in ieder geval in de loop der tijd nog aangevuld!
LostWords
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 280
Merit: 101


View Profile
May 05, 2017, 07:42:38 PM
 #5

Het ziet er ook heel 'saai' uit. Beetje als een website waar je op komt en na 2 sec beseft dat de website niet meer bestaat en het gewoon een standaard layout is van de hosting die dat domeinnaam + hosting verkopen. Ik kan je er wel bij helpen als je me PM't.
EdgarJohn
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 326
Merit: 256


View Profile WWW
May 08, 2017, 02:51:53 PM
 #6

Eerste indruk is prima met die icoontjes in het midden en aan de zijkant.

De banner vind ik nog een beetje magertjes, die mag er wel wat meer uitspringen.

De links bovenin vind ik het lettertype niet prettig leesbaar en te dun. Misschien bold maken of een ander lettertype zou ik prettiger vinden.

Leuk iniatief verder, zeker behoefte aan.

Misschien kan je een beloningsysteem introduceren voor het posten van artikelen?

Ik heb ook weleens zitten denken om zo een website te maken. Het lijkt me echter ontzettend lastig om bezoekers geboeid te laten terugkomen. Wanneer ik zelf naar informatie ben ga ik toch op zoek naar forums of slack. Voornamelijk bij de handel in cryptocurrency wil je bovenop het nieuws zitten.

Integratie met dat soort kanalen wellicht mogelijk, dat je daaruit de laatste nieuwtjes direct op je website projecteert?

Succes verder.

Anony121
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100



View Profile
May 08, 2017, 03:13:19 PM
 #7

Ziet er op eerste instantie wel netjes uit, voor de rest heb ik ook niet echt iets meer toe te voegen omdat het al een keer is gezegd.
Je staat in ieder geval open voor feedback en de wil om veranderingen aan te brengen. Dus dat is al een goed teken.
Voor de rest wens ik je ook succes met je website  Wink

Quote
"Arguing with idiots is like playing chess with a pigeon. No matter how good you are, the bird is going to shit on the board and strut around like it won anyway."
cryptotrader123 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
May 09, 2017, 04:45:45 PM
 #8

Ziet er op eerste instantie wel netjes uit, voor de rest heb ik ook niet echt iets meer toe te voegen omdat het al een keer is gezegd.
(...)
Voor de rest wens ik je ook succes met je website  Wink
Eerste indruk is prima met die icoontjes in het midden en aan de zijkant.
(...)
Succes verder.

Bedankt! Er zal wat aan gedaan worden!  Grin
Bfljosh
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 714
Merit: 500


Skol!


View Profile
May 13, 2017, 12:27:59 PM
 #9

Ik heb het idee dat je gewoon artikelen van bestaande sites vertaalt.
cryptotrader123 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
May 14, 2017, 08:01:35 AM
 #10

Ik heb het idee dat je gewoon artikelen van bestaande sites vertaalt.

De website is geen verzameling van vertaalde artikelen en zal dit ook niet worden,
maar net als de beste kranten en nieuwswebsites nemen we soms informatie over van anderen.
Zeker in het begin ligt de focus nog op de website vullen met veel content,
op den duur zal der meer 'originele' content komen en minder op basis van nieuwssites/blogs.
Bodahir
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
June 01, 2017, 07:17:40 PM
 #11

Ik heb het idee dat je gewoon artikelen van bestaande sites vertaalt.

De website is geen verzameling van vertaalde artikelen en zal dit ook niet worden,
maar net als de beste kranten en nieuwswebsites nemen we soms informatie over van anderen.
Zeker in het begin ligt de focus nog op de website vullen met veel content,
op den duur zal der meer 'originele' content komen en minder op basis van nieuwssites/blogs.

Ook dit is feedback... en niet per se negatieve feedback  Wink Het zegt (vanuit die persoon in elk geval) dat je content niet uniek genoeg is.

Mijn eerste indruk is: je hebt een "review" website. Gooi je laatste post dan ook naar boven. Net als bij coindesk

Ik heb zelf een blog gehad, en dat is wat het wordt als je "artikelen plaatst". Zorg dan dat het ook meteen duidelijk is door niet alleen een kopje in je menu te maken, maar ook de content bovenaan te zetten.

Succes met je site Smiley
onlinehandelen
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10

Win free bitcoins every hour!


View Profile WWW
June 07, 2017, 01:25:17 PM
 #12

Hallo,

Ik zelf ben eigenaar van tientallen websites, ad networks, media buy groups etc. voor een jaar of tien. iGB awards winnaar in binary options en forex trading 2 maal en 6 maal genomineerd en shortlisted. Ik zie precies wat je doet. Je kan erom heen draaien maar neem het als goed advies: Je vertaald artikelen uit het Engels naar het Nederlands en dit is volgens jou, je eigen unieke content. Dit werkt op de korte termijn heel goed. Ik deed dit voluit in het begin. Maar neem van mij aan, vroeg of laat, zeker als je een mailinglist gaat creeeren en je terugkerende bezoekers op 40% of hoger ligt, ga je klachten hierover krijgen. Je adsense en affiliate inkomsten lopen terug en je kan je kan je hoofd wel tegen de muur slaan. Ik heb dit zelf dus meegemaakt met een bepaalde Google update met als resultaat 50%+ traffic en dus inkomsten loss.

Mijn advies, en dat kan je ook vinden door te kijken naar seminars als succesgids.nl en Eelco de Boer en dergelijke:

1. Nooit een engels/nederlands domeinnaam. Cryptocurrency= engels en dan review = engels, met een punt NL extentie, overall een heel en heel slecht domeinnaam. (Ook erg lang, longtail kan je strategie zijn maar het werkt niet tenzij niche)
2. Ik ben het volledig eens met Bodahir, je maakt posts, dit is een blog, je ''reviewed'' immers crypto: laatste post boven aan, wel zo professioneel.
3. Je site heeft niet de feeling van een blog, meer van een ICO splashpage.
4. plaatjes van artikelen/blog entries zijn raar, neem een voorbeeld aan cointelegraph, waar alle plaatjes/featured images in een zelfde stijl zijn ontworpen. Betaal hier desnoods via fiverr iemand voor.
5. De site heet cryptocurrencyreview.nl, wat best ingekort kan worden naar cryptoreview.nl naar mijn mening maar enfin, er is nog geen 1 cryptocurrency daadwerkelijk ''gereviewed'', enkel en allen Engels naar Nederlands vertaalde posts van Coinbase, Cointelegraph en cryptonews. Je zou je naar mijn mening met zo'n domein meer kunnen focussen op: wat is ripple, wat is ethereum, monero review 2017, Is dash nog een goede investering? Al dat soort dingen.

Dit lijkt op een hate post, is het niet, PM me als je hulp wilt, ik biedt het graag aan. 

https://www.onlinehandelen.com De beste broker en crypto exchanges vergelijkingswebsite
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!