Goedemiddag,
Ik heb een tijdje geleden kort naar Bitcoins gekeken, de miner aangezet (BTC Guild) en er niet meer naar om gekeken.
Ondertussen zit ik op meer dan een halve bitcoin, wat toch veel geld blijkt te zijn!
- Gaat de waarde van de Bitcoin omlaag vanwege de nieuwe computers die ervoor gemaakt worden?
- Waar kan ik mijn Bitcoins makkelijk verkopen zonder allerlei papieren op te hoeven sturen?
- Is het rendabel om mijn 's nachts pc aan te laten staan om te minen (GTX 550 Ti op 45,1 Mhash/s tijdens gebruik)?
- Is het rendabel/aan te raden om een nieuwe pc samen te stellen/videokaart toe te voegen vanwege het minen?
Alvast bedankt!
Groet,
Remco
Hallo Remco,
-de waarde is een kwestie van vraag en aanbod en staat niet in relatie tot minen zelf, de nieuwe gen mining pc ( asics ) zorgen wel voor een beter beveiliging van het btc netwerk door de toegenomen hashrate ( 65th) ong op dit moment hoe hoger deze hashrate hoe moeilijker eventuele overname vh netwerk.
-kleine hoeveelheden btc kun je hier makkelijk verkopen:
www.localbitcoins.com of ik koop ze van je tegen huidige koers pm me maar indien gewenst.
-een gtx kaart is denk ik nvidea die zijn minder geschikt dan bv amd ati kaarten bv hd5870, 5970, 6990, 7970 ect.
- antwoord op deze vraag is een kwestie van waarom je wilt minen, het is bijna niet rendabel meer met videokaarten, evt de LTC minen wel.
Verder goed lezen en zoeken, alles wat jij wilt weten is te vinden oa dit forum, goed zoeken..
Mvg frequency