Bitcoin Forum
May 08, 2024, 04:59:41 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 [4]  All
  Print  
Author Topic: http://www.bitcoinsnorge.no  (Read 12822 times)
capsqrl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 444
Merit: 250



View Profile
May 30, 2013, 09:11:22 AM
 #61

http://www.bitmynt.no er meget godt gjennomtenkt, tross sitt enkle "design" :-) Drives av Sturle her på forumet. Man bestiller via IRC, og alt er fort og enkelt, og billig, og man får bitcoin levert svært kjapt. Anbefales!

Norsk Bitcoin-bruker? Kom til /r/BitcoinNO på reddit!
1715144381
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715144381

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715144381
Reply with quote  #2

1715144381
Report to moderator
In order to get the maximum amount of activity points possible, you just need to post once per day on average. Skipping days is OK as long as you maintain the average.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715144381
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715144381

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715144381
Reply with quote  #2

1715144381
Report to moderator
Kiders
Member
**
Offline Offline

Activity: 98
Merit: 10



View Profile
June 15, 2013, 12:55:49 AM
 #62

Finnes det noen andre sider som kansje er litt mer gjennomtenkt dær ute? Som er .no?

localbitcoins.com ikke helt .no men du finner folk rundt deg og kan avtale face to face møte. Fant Sturle gjennom localbitcoins og har kjøpt BTC fra han 2 ganger med positive opplevelser. Selv ser eg etter folk som vil selge litt billig BTC .
Flaago
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
July 04, 2013, 10:04:03 AM
 #63


Jeg betalte for noe over 2 døgn siden 1100 kr.... For nøyaktig 2 døgn siden fikk jeg mail om at de hadde mottatt pengene. Etter det har det vært helt tyst.
Jeg purret for et døgn siden, ikke et eneste svar...

Jeg begynner å frykte at de pengene er tapt.
Flaago
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
July 05, 2013, 12:04:41 AM
 #64

Fint om jeg heller kontakter dere en her på forumet??  Jeg sente mail for 3 dager siden og spurte hvor de ble av.. ikke EN eneste lyd før NÅ, når du leser dette...

Neste stopp hadde vært politiet.


Om du skal ha en bedrift som  levere noe slikt så må du ha en buffer på en 20-30 stk, så du kan levere små partier raskt, ikke skylde på  trege banker i Europa.

Blir ikke dere neste gang for å si det slik....

-Hans


Det skjer selvfølgelig ikke.
Det står i salgsbetingelsene det kan ta litt tid før du får dine bestilte bitcoins. Fint om du heller kontakter oss enn her...


Mvh Bitcoinsnorge.no


sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
July 05, 2013, 10:24:09 AM
 #65

Vanligvis klarer vi alltid levere BTC innen 24 timer, men grunnet feil hos bank i utlandet så har det være forsinkelser siste dagene. Beklager dette.
Regner med helt klar igjen i morgen.
Sel de bitcoin de ikkje har!?

Det gjer eg aldri.  Om eg ikkje har nok bitcoin att i bufferet, kjøper eg alltid inn før eg stadfestar handelen.  Alltid.  Normalt prøvar eg å ha dobbelt opp plassert ulike stader, slik at eg kan betale frå ulike kjelder dersom noko er nede.  Dersom eg ikkje har bitcoin inne eller nok pengar på børsen, sel eg ikkje.  Då må kunden vente.  Eg stolar ikkje på at bankane får fram pengar i tide, eller at børsane klarar å kreditere kontoen min som dei skal, og heller ikkje at børsane klarar å betale ut bitcoin når dei skal.  Eg overfører alltid nok bitcoin til lommeboka heime før eg avsluttar for kvelden, slik at eg kan betale ut om morgonen sjølv om børsane er nede eller alle fiber over Atlanterhavet er kappa.  Den lommeboka har eg kryptert backup av fleire stader, saman med alle notatar eg gjer for kvar handel (IRC-nick, bitcoin-adresse, btc og sum som skal betalast er alt eg noterer).  Det einaste eg er avhengig av er å finne nett ein eller annan stad i byen.

I verste fall kan utbetalinga bli eit par timar forseinka.  Det har skjedd dei siste par dagane fordi ADSL-linja mi heime har vore nede.  Dvs at dei som har kjøpt og betalt bitcoin kvelden før ikkje har fått dei utbetalt før i 9-tida om morgonen.  Vanlegvis betaler eg ut før 8, ved lunchtider og på ettermiddagen.  Bankane overfører pengar segimellom fire gongar for dagen.  Det er ingen grunn til å somle i 24 timar med utbetaling.

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
sturle
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1437
Merit: 1002

https://bitmynt.no


View Profile WWW
July 05, 2013, 12:13:12 PM
 #66

Vi pleier ha mye større buffer enn 20-30 stk vi også, men det har vært problemer med banktransaksjon. Beklager dette.
De kan alltids kjøpe inn av meg når bufferet er tomt.  Då vil de alltid klare å betale ut innan 24 timar; i alle fall på kvardagar. ;-)

Sjå https://bitmynt.no for veksling av bitcoin mot norske kroner.  Trygt, billig, raskt og enkelt sidan 2010.
I buy with EUR and other currencies at a fair market price when you want to sell.  See http://bitmynt.no/eurprice.pl
Warning: "Bitcoin" XT, Classic, Unlimited and the likes are scams. Don't use them, and don't listen to their shills.
Jonny Heggheim
Member
**
Offline Offline

Activity: 74
Merit: 10


View Profile
July 05, 2013, 06:13:40 PM
 #67

Vanligvis klarer vi alltid levere BTC innen 24 timer, men grunnet feil hos bank i utlandet så har det være forsinkelser siste dagene.
Hva med å bare deaktivere varen eller si at det er utsolgt?
mwold
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 9
Merit: 0


View Profile
July 06, 2013, 06:51:11 PM
 #68

Det skjer selvfølgelig ikke.
Det står i salgsbetingelsene det kan ta litt tid før du får dine bestilte bitcoins. Fint om du heller kontakter oss enn her...


Mvh Bitcoinsnorge.no



Her har kjøperen opplevd urimelig leveringstid på en vare i tillegg til at dere ikke har svart på hans henvendelse på epost.
At kjøperen da bruker forum for å få klarhet i saken er absolutt ikke urimelig. Det er snakk om åpenhet.

Malawi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100


One bitcoin to rule them all!


View Profile
July 06, 2013, 11:22:49 PM
 #69

Det skjer selvfølgelig ikke.
Det står i salgsbetingelsene det kan ta litt tid før du får dine bestilte bitcoins. Fint om du heller kontakter oss enn her...


Mvh Bitcoinsnorge.no


Her har kjøperen opplevd urimelig leveringstid på en vare i tillegg til at dere ikke har svart på hans henvendelse på epost.
At kjøperen da bruker forum for å få klarhet i saken er absolutt ikke urimelig. Det er snakk om åpenhet.


Moralen her må bli - svar på mail ;-)

BitCoin is NOT a pyramid - it's a pagoda.
BroTroxer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 290
Merit: 250


View Profile
November 25, 2013, 07:10:33 PM
 #70

bitcoinsnorge.no har nå byttet betalingsløsning til bips.me for personer som selger bitcoins. Vær obs på at dersom du ikke blir videresendt tilbake til bitcoinsnorge etter betalingen vil ordre aldri dukke opp i deres system, og pengene er da sannsynligvis tapt med mindre du sender inn til support. Jeg har fortsatt ikke fått bekreftet om jeg vil få pengene for de bitcoins som er sendt til dem. Dette skjedde selvsagt på et større beløp. Alle tidligere mindre transaksjoner har gått helt fint.
abrkn
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 232
Merit: 150



View Profile WWW
-
November 25, 2013, 07:55:51 PM
Last edit: March 15, 2015, 03:21:18 AM by abrkn
 #71

-

keybase.io/abrkn/key.asc
capsqrl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 444
Merit: 250



View Profile
November 25, 2013, 07:56:46 PM
 #72

bitcoinsnorge.no har nå byttet betalingsløsning til bips.me for personer som selger bitcoins.
Ingenting å si på timingen :-)

Norsk Bitcoin-bruker? Kom til /r/BitcoinNO på reddit!
BroTroxer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 290
Merit: 250


View Profile
November 26, 2013, 12:43:42 AM
 #73

bitcoinsnorge.no har nå byttet betalingsløsning til bips.me for personer som selger bitcoins. Vær obs på at dersom du ikke blir videresendt tilbake til bitcoinsnorge etter betalingen vil ordre aldri dukke opp i deres system, og pengene er da sannsynligvis tapt med mindre du sender inn til support. Jeg har fortsatt ikke fått bekreftet om jeg vil få pengene for de bitcoins som er sendt til dem. Dette skjedde selvsagt på et større beløp. Alle tidligere mindre transaksjoner har gått helt fint.

Det ble i alle fall orden på dette. Support svarer på e-post til langt på kveld, og fikk ordnet opp så snart vi ble enige om hva problemet var. Ser ut som bitcoinsnorge gjør det godt på kundebehandling for tiden, og de har vært spesielt raske med transaksjoner så lenge jeg har vært kunde.
bitcoinsnorge.no
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 26
Merit: 0


View Profile WWW
November 26, 2013, 01:04:52 AM
 #74

BIPS sender bitcoins til vår digitale lommebok. Vi bruker ikke BIPS som wallet, så ingen ting å uroe seg for :-)

(Man kan velge det i modulen)


mvh bitcoinsnorge.no



Pages: « 1 2 3 [4]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!