Bitcoin Forum
April 24, 2024, 01:11:39 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Warning: One or more bitcointalk.org users have reported that they believe that the creator of this topic displays some red flags which make them high-risk. (Login to see the detailed trust ratings.) While the bitcointalk.org administration does not verify such claims, you should proceed with extreme caution.
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: SONM - Supercomputer Georganiseerd Door Netwerk Mining  (Read 2607 times)
FruitsBasket (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1232
Merit: 1017


View Profile
May 01, 2017, 10:39:33 AM
Last edit: May 06, 2017, 08:37:14 AM by FruitsBasket
 #1

SONM bonus campagnes forum discussie:

Alle communicatie die gaat over de bonus campagne zal in het desbetreffende forumdiscussie moeten worden geplaatst.

Stel u vragen over de bonussen, vertalingen en de management van de community in de hierboven genoemde bonus campagne forumdiscussie en dus niet in de aankondigings forumdiscussie.

Hartelijk bedankt!






















SONM is een wereldwijde gedecentraliseerde fog computer die bedoeld is voor alle algemene doelen - van websites hosten tot aan wetenschappelijke berekeningen doen.

Het doel van het SONM project is het vervangen van de op hash gebaseerde cryptovaluta mining, die nu het meest populair is in de blockchain wereld.









Kopers van gegevensverwerking kracht krijgen een betere kostenefficiëntie dan andere bedrijven kunnen aanbieden, zoals(Amazon, Microsoft, Google Cloud, Digital Ocean etc.).

We maken gebruik van fog computing in plaats van cloud, dus is het niet meer nodig om vooraf te betalen voor privé en gemonopoliseerde cloud computing. Doordat SONM volledig gedecentraliseerd is er dus geen centrale autoriteit die de distributie van de computing kracht controleert.





als je een mijner of een bezitter van veel computing kracht bent, dan is SOMN een grote kans om je materiaal te gebruiken voor handige berekeningen en het uitvoeren van handige taken.

SONM fog computing platform bied u een nieuwe kans om zelf te gaan minen. Er zijn veel miners die een GPU farm gebruiken. Deze GPU farms worden nutteloos doordat de moeilijkheidsgraad van de POW coins stijgt. In de afgelopen jaren was het alleen maar winstgevend als je deelnam via een mining pool. Ookal nam je deel via een mining pool, de winst was nog steeds een tamelijk klein percentage van je investering, sommige konden amper hun elektriciteitsrekening betalen.



Het SONM platform geeft de miners een lucratieve optie.


Met SONM stop je met het verspillen van je kilowatt voor de PoW mining en start je met het uitvoeren van nuttige berekeningen voor het internet. Voor diegene die verward zijn door de difficulty bom of anders genoemd Ethereum (en vele andere) PoS migratie, SONM geeft miners de kans om op een winstgevende manier hun hardware te gebruiken. CPU, GPU, ASIC, zelfs gaming consoles and smartphones kunnen worden gebruikt voor de SONM fog computing.

Het enigste wat je moet doen is een mining software downloaden en het aan zetten.






Lees de SONM technische document met gedetailleerde beschrijvingen van de technologie, de architectuur, het stappenplan en alle andere essentiële technische informatie over het platform:



Lees het SONM bedrijfs overzicht met gedetailleerde beschrijvingen van de SONM markt, het financiële model, de gedistribueerde computing markt analyse, de structuur van de SNM token, etc:








Van een technisch kijk is SONM de toplaag onder de P2P ( peer to peer) technologieën. – BitTorrent for het transporteren van data, Cocaine Paas platform als een gedecentraliseerde computing  technologie, Ethereum Slimme Contracten als a PoE (Proof of Execution) and consensus systeem, BitMessage voor communicatie etc.  


Er is geen gecentraliseerde controle achter het systeem en al helemaal geen achterdeurtjes of kleine vuiligheidjes. Een aantal bestaande technologieën waren gecombineerd en aangepast door onze developers om het nieuwe GRIB te maken (GRID + BLOCKCHAIN) technologie.




SONM is the Multi-agent systeem, dus elke gebruiker heeft de mogelijkheid om zijn slimme agenten te gebruiken om de winst te maximaliseren. Je kan kiezen of je dit process wil automatiseren of het handmatig wil doen. Het SONM systeem zal dan automatisch het meest winstgevende keuze maken voor jouw faciliteiten/uitrusting en zal dan automatisch betalingen naar je persoonlijke Ethereum address toe sturen.


SONM is gemaakt om zelf lerend te zijn en is volkomen veilig voor haar gebruikers.

Ons systeem steunt de anonimiteit tools zoals proxy, VPN of TOR, maar het kan niet gebruikt worden als een droom tool voor hackers. Slimme agenten zijn in staat om zichzelf dingen aan te kunnen leren, zodat ze schadelijke gebruikers buiten het netwerk kunnen houden, maar tegelijkertijd ook het meest efficiënte oplossing is, voor de miners en voor de computing kracht koper.
Ook heeft de SONM computing kracht exchange de eigenschappen van een vrije markt, dus kwaadaardige/schadelijke factoren kunnen genegeerd worden door de kopers en de miner doordat ze een slechte reputatie krijgen.



kort samengevat verwachten we dat SONM het slimste,het goedkoopste en de grootste gedecentraliseerde computing systeem wordt met strenge regels betreft de moraliteit en de loyaliteit. Dit allemaal dankzij het SONM reputatie netwerk en het zelflerende neurale netwerk.



Stroomdiagram van de cliënten-hub interactieprocessen:





Stroomdiagram van "miner-hub" berichten exchange:





Lees het SONM technische document om belangrijke informatie te weten te krijgen van het SONM systeem, de protocols die gebruikt worden en de planning:










Sergey Ponomarev
Oprichter, SONM Hoofd developer,
de oprichter van SONM multi-agent
and blockchain technologies
https://github.com/JackBekket




Andrey Voronkov
Oprichter, CEO van DrugDiscovery@home project
www.drugdiscoveryathome.com
BTT: digitalcoins


Anton Tiurin
Hoofd SONM P2P and PaaS technologie developer.
Een van de Cocaine PaaS platform oprichters.
https://github.com/noxiouz
https://twitter.com/noxi0uz




Maxim Taldykin
Slimme contracten, SONM DAO developer
http://stackexchange.com/users/49396
https://github.com/jorpic




Roman Sivakov
Development and Dev-ops architect




Michail Ivanov
Gewijd aan de optimalisatie dev-ops engineer




Nicolas Titov
Junior slimme contracten developer




Anastasiya Ashaeva
Machine learning en AI development




Sergei Sergienko
SONM adviseur, Chronobank CEO
https://www.chronobank.io




Oxana Lorie
Grafische designer
https://www.behance.net/Gilleas




Alexey Antonov
Marketing & financiele adviseur




Vasiliy Ivanov
ICO en crypto community adviseur
BTT: rebel.salesman




SONM Advisers:
(wordt nog aangekondigd)
– crypto guru
– cloud computing expert
– grid computing expert



SONM Advisers:
(twordt nog aangekondigd)
– crypto guru
– cloud computing expert
– grid computing expert









SONM platform maakt gebruik van een token, met dezelfde naam: – SONM (afkorting: SNM).  

Het token account is een kern component van SONM en het is gemaakt om flexibiliteit en controle voor de toekomstige evolutie van het project te garanderen.
Tokens zullen worden gecreëerd tijdens de Pre-ICO enICO. Het totale aantal tokens zal worden begrensd door het aantal tokens dat wordt aangemaakt in de crowdfunding periode. SNM tokens zullen worden gebruikt door de computing kracht kopers om te betalen voor de berekeningen die worden gemaakt en het gebruik van dit slimme contracten systeem.


SNM is een token die verspreid wordt op de Ethereum blockchain.  Het is gemaakt om door iedereen gebruikt te laten worden. Dit geeft de token houders een kans om zijn SNM tokens makkelijk op kan slaan in zijn Ethereum portemonnee.


Het SONM project crowdfunding (Pre-ICO and ICO) en SNM token creatie zullen gemaakt worden via het Ethereum smart contract.
Deelnemers die steun willen geven aan het SONM project kunnen een specifiek bedrag van ethereum sturen naar het genoemde ethereum smart contract address, deze transactie maakt SNM tokens aan volgens de bijbehorende SNM/ETH exchange ratio.




Lees het SONM bedrijfs overzicht met gedetailleerde beschrijvingen van de SONM markt, het financiële model, de gedistribueerde computing markt analyse, de structuur van de SNM token, etc:










U kunt een gedetailleerde beschrijving van de SONM ICO terms en het financiële model hier vinden in the project Business Overview document (section 3).


Datum van de main SONM crowdsale start en andere ICO informatie zal bekend worden gemaakt in deze forumdiscussie en op SONM sociale media accounts.
Ca. datum van de SONM ICO start: 25/05/2017



We maken gebruik van een tussenpersoon met meervoudige handtekeningen(multisignature) om de veiligheid van alle ICO investeerders te garanderen.
SebastianJU, de  legendarische bitcointalk tussenpersoon, zal zijn service geven voor de  SONM pre-ICO en de ICO.
Alle pre-ICO en ICO investeringen zullen in zijn wallet worden gestuurd.


ICO SNM tokens exchange ratio zal worden 1 ETH = 606 SNM.





fck@dt-alwayzz_newbz
1713921099
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713921099

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713921099
Reply with quote  #2

1713921099
Report to moderator
1713921099
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713921099

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713921099
Reply with quote  #2

1713921099
Report to moderator
1713921099
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713921099

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713921099
Reply with quote  #2

1713921099
Report to moderator
TalkImg was created especially for hosting images on bitcointalk.org: try it next time you want to post an image
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
FruitsBasket (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1232
Merit: 1017


View Profile
May 02, 2017, 07:39:05 AM
Last edit: May 04, 2017, 10:23:51 AM by FruitsBasket
 #2

Hoe kan ik ongebruikte computing kracht toch benutten?
Het eenvoudigste antwoord hierop zou zijn, het gebruik van fog computing. Dit houdt in dat je het ongebruikte deel van je totale computing kracht leent aan andere mensen op de wereld die daardoor bijvoorbeeld wetenscahhpelijke berekeningen sneller en makkelijker kunnen uitvoeren. De verstrekkers van de computing kracht krijgen een vergoeding uitbetaald in SNM tokens.

Engelse Bron: https://blog.sonm.io/how-сan-i-use-unused-computing-power-1aaf35225b42

fck@dt-alwayzz_newbz
Al_WaySlate
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 23
Merit: 0


View Profile
May 08, 2017, 10:14:53 PM
 #3

Ziet er mooi uit, ben benieuwd....eens kijken in de tech en market info...
FruitsBasket (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1232
Merit: 1017


View Profile
May 13, 2017, 07:10:24 AM
 #4

Ziet er mooi uit, ben benieuwd....eens kijken in de tech en market info...
Bedankt voor het compliment Smiley

Ik hoop dat verstrekte informatie genoeg is, als je nog vragen hebt over het SONM project, dan mag je die natuurlijk altijd gewoon stellen.

fck@dt-alwayzz_newbz
Panda Trump
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 588
Merit: 254



View Profile WWW
May 20, 2017, 08:06:40 AM
 #5

Waarom ben ik altijd te laat met vertalingen reserveren  Cry

FruitsBasket (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1232
Merit: 1017


View Profile
May 20, 2017, 09:11:06 AM
 #6

Waarom ben ik altijd te laat met vertalingen reserveren  Cry
Ja, sorry ik heb deze al geclaimed Smiley
Van mij mag je die FootbalCoin vertaling wel doen. Ik heb die ook al gereserveerd, maar als jij hem wil hebben zeg het dan, dan ga ik het doorgeven aan die eigenaar van die site.

fck@dt-alwayzz_newbz
FruitsBasket (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1232
Merit: 1017


View Profile
May 20, 2017, 10:35:13 AM
 #7

Attentie voor alle geinteresseerde potentiele investeerders, de ICO is uitgesteld naar 15 Juni 2017 en zal duren tot en met 15 Juli 2017. Dit komt omdat er legale problemen waren waardoor er meer tijd nodig is om het probleem op te lossen. U hoeft zich geen zorgen te maken, de ICO gaat gewoon door. De problemen zullen zo snel mogelijk worden opgelost.


*De orginele post wordt geupdate zodra ik de nieuwe afbeeldingen binnenkrijg met de juiste data erop.

fck@dt-alwayzz_newbz
Panda Trump
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 588
Merit: 254



View Profile WWW
May 20, 2017, 03:46:14 PM
 #8

Waarom ben ik altijd te laat met vertalingen reserveren  Cry
Ja, sorry ik heb deze al geclaimed Smiley
Van mij mag je die FootbalCoin vertaling wel doen. Ik heb die ook al gereserveerd, maar als jij hem wil hebben zeg het dan, dan ga ik het doorgeven aan die eigenaar van die site.
echt? Dat zou heel mooi zijn! Bedankt! Cheesy

FruitsBasket (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1232
Merit: 1017


View Profile
May 21, 2017, 10:07:13 PM
 #9

Waarom ben ik altijd te laat met vertalingen reserveren  Cry
Ja, sorry ik heb deze al geclaimed Smiley
Van mij mag je die FootbalCoin vertaling wel doen. Ik heb die ook al gereserveerd, maar als jij hem wil hebben zeg het dan, dan ga ik het doorgeven aan die eigenaar van die site.
echt? Dat zou heel mooi zijn! Bedankt! Cheesy
Ja, ik zal hem nu via slack benaderen en zeggen dat jij het van me zal overnemen als het nog steeds nodig is. Laat me wel even je slack gebruiksnaam achter of een ander contact gegeven.

fck@dt-alwayzz_newbz
Panda Trump
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 588
Merit: 254



View Profile WWW
May 22, 2017, 07:32:02 AM
 #10

Waarom ben ik altijd te laat met vertalingen reserveren  Cry
Ja, sorry ik heb deze al geclaimed Smiley
Van mij mag je die FootbalCoin vertaling wel doen. Ik heb die ook al gereserveerd, maar als jij hem wil hebben zeg het dan, dan ga ik het doorgeven aan die eigenaar van die site.
echt? Dat zou heel mooi zijn! Bedankt! Cheesy
Ja, ik zal hem nu via slack benaderen en zeggen dat jij het van me zal overnemen als het nog steeds nodig is. Laat me wel even je slack gebruiksnaam achter of een ander contact gegeven.

Ik heb nu alleen discord: KingRafa#8278, maar ik maak later vandaag wel een Slack account aan.

FruitsBasket (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1232
Merit: 1017


View Profile
May 22, 2017, 09:35:39 PM
 #11

Waarom ben ik altijd te laat met vertalingen reserveren  Cry
Ja, sorry ik heb deze al geclaimed Smiley
Van mij mag je die FootbalCoin vertaling wel doen. Ik heb die ook al gereserveerd, maar als jij hem wil hebben zeg het dan, dan ga ik het doorgeven aan die eigenaar van die site.
echt? Dat zou heel mooi zijn! Bedankt! Cheesy
Ja, ik zal hem nu via slack benaderen en zeggen dat jij het van me zal overnemen als het nog steeds nodig is. Laat me wel even je slack gebruiksnaam achter of een ander contact gegeven.

Ik heb nu alleen discord: KingRafa#8278, maar ik maak later vandaag wel een Slack account aan.
Oke is goed, ik hoor het wel wanneer je een slack account hebt, dan zeg ik het gelijk tegen de footballcoin eigenaar.

Dat terzijde, de SONM signature campaign is dus ook vier weken langer voor de geïnteresseerden.

fck@dt-alwayzz_newbz
Panda Trump
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 588
Merit: 254



View Profile WWW
May 23, 2017, 06:46:49 PM
 #12

Waarom ben ik altijd te laat met vertalingen reserveren  Cry
Ja, sorry ik heb deze al geclaimed Smiley
Van mij mag je die FootbalCoin vertaling wel doen. Ik heb die ook al gereserveerd, maar als jij hem wil hebben zeg het dan, dan ga ik het doorgeven aan die eigenaar van die site.
echt? Dat zou heel mooi zijn! Bedankt! Cheesy
Ja, ik zal hem nu via slack benaderen en zeggen dat jij het van me zal overnemen als het nog steeds nodig is. Laat me wel even je slack gebruiksnaam achter of een ander contact gegeven.

Ik heb nu alleen discord: KingRafa#8278, maar ik maak later vandaag wel een Slack account aan.
Oke is goed, ik hoor het wel wanneer je een slack account hebt, dan zeg ik het gelijk tegen de footballcoin eigenaar.

Dat terzijde, de SONM signature campaign is dus ook vier weken langer voor de geïnteresseerden.

In Slack is het de bedoeling om een Team aan te maken? Of moet ik zijn team vinden en me daaraan toevoegen?

EDIT: Ik heb een account aangemaakt met een groep, maar goed, daar ga ik wel uit wanneer ik de footballcoin groep gejoind ben? Mijn gebruikersnaam is "pandatrump".

Alvast bedankt,
-Trump

FruitsBasket (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1232
Merit: 1017


View Profile
May 25, 2017, 04:04:18 PM
 #13

Waarom ben ik altijd te laat met vertalingen reserveren  Cry
Ja, sorry ik heb deze al geclaimed Smiley
Van mij mag je die FootbalCoin vertaling wel doen. Ik heb die ook al gereserveerd, maar als jij hem wil hebben zeg het dan, dan ga ik het doorgeven aan die eigenaar van die site.
echt? Dat zou heel mooi zijn! Bedankt! Cheesy
Ja, ik zal hem nu via slack benaderen en zeggen dat jij het van me zal overnemen als het nog steeds nodig is. Laat me wel even je slack gebruiksnaam achter of een ander contact gegeven.

Ik heb nu alleen discord: KingRafa#8278, maar ik maak later vandaag wel een Slack account aan.
Oke is goed, ik hoor het wel wanneer je een slack account hebt, dan zeg ik het gelijk tegen de footballcoin eigenaar.

Dat terzijde, de SONM signature campaign is dus ook vier weken langer voor de geïnteresseerden.

In Slack is het de bedoeling om een Team aan te maken? Of moet ik zijn team vinden en me daaraan toevoegen?

EDIT: Ik heb een account aangemaakt met een groep, maar goed, daar ga ik wel uit wanneer ik de footballcoin groep gejoind ben? Mijn gebruikersnaam is "pandatrump".

Alvast bedankt,
-Trump
Kan je zeggen wanneer je die slack gejoined hebt? Dan kan ik namelijk je gebruikersnaam van die juiste chat doorsturen zodat ze jouw spreken in plaats van iemand anders met dezelfde gebruikersnaam in een andere chat. Stuur me dus je footbalcoin slack gebruikersnaam via PM.

fck@dt-alwayzz_newbz
Panda Trump
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 588
Merit: 254



View Profile WWW
May 26, 2017, 08:53:38 AM
 #14

Waarom ben ik altijd te laat met vertalingen reserveren  Cry
Ja, sorry ik heb deze al geclaimed Smiley
Van mij mag je die FootbalCoin vertaling wel doen. Ik heb die ook al gereserveerd, maar als jij hem wil hebben zeg het dan, dan ga ik het doorgeven aan die eigenaar van die site.
echt? Dat zou heel mooi zijn! Bedankt! Cheesy
Ja, ik zal hem nu via slack benaderen en zeggen dat jij het van me zal overnemen als het nog steeds nodig is. Laat me wel even je slack gebruiksnaam achter of een ander contact gegeven.

Ik heb nu alleen discord: KingRafa#8278, maar ik maak later vandaag wel een Slack account aan.
Oke is goed, ik hoor het wel wanneer je een slack account hebt, dan zeg ik het gelijk tegen de footballcoin eigenaar.

Dat terzijde, de SONM signature campaign is dus ook vier weken langer voor de geïnteresseerden.

In Slack is het de bedoeling om een Team aan te maken? Of moet ik zijn team vinden en me daaraan toevoegen?

EDIT: Ik heb een account aangemaakt met een groep, maar goed, daar ga ik wel uit wanneer ik de footballcoin groep gejoind ben? Mijn gebruikersnaam is "pandatrump".

Alvast bedankt,
-Trump
Kan je zeggen wanneer je die slack gejoined hebt? Dan kan ik namelijk je gebruikersnaam van die juiste chat doorsturen zodat ze jouw spreken in plaats van iemand anders met dezelfde gebruikersnaam in een andere chat. Stuur me dus je footbalcoin slack gebruikersnaam via PM.
Ik snap even niet wat je hiermee bedoelt.. 23 mei ben ik hem gejoind en mijn slack gebruikersnaam is pandatrump..

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!