Bitcoin Forum
May 10, 2024, 03:57:51 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Poll
Question: Bitcoin lommebok
Bitcoin lommebok - 0 (0%)
Bitcoin hardware wallet - 0 (0%)
Total Voters: 0

Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bitcoin Hardware Wallet i Norge.  (Read 11354 times)
Bitcoin samurai (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
April 07, 2017, 01:52:10 PM
 #1

Nå kan du få kjøpt hardware wallet i Norge. En sikker måte å oppbevare dine Bitcoins og Altcoins. Cheesy

Bitcoinlommebok.no oppnevnes videreselger (retailers) av Ledger krypto-valuta hardware lommebøker som Ledger Nano, Ledger Nano_S, Ledger Blue og andre ledger produkter.

http://www.bitcoinlommebok.no/ Grin
"With e-currency based on cryptographic proof, without the need to trust a third party middleman, money can be secure and transactions effortless." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715356671
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715356671

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715356671
Reply with quote  #2

1715356671
Report to moderator
1715356671
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715356671

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715356671
Reply with quote  #2

1715356671
Report to moderator
1715356671
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715356671

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715356671
Reply with quote  #2

1715356671
Report to moderator
capsqrl
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 444
Merit: 250



View Profile
April 29, 2017, 03:57:34 PM
 #2

Dette satte i gang fullt av alarmklokker hos meg. Dårlig språk fullt av tomme, generiske vendinger, man må kontakte dere for å få lov til å betale med bitcoin osv. Hadde tenkt å høre med Ledger om dette faktisk var en legitim distributør, men så så jeg at dere er listet på Ledgers nettsted. Fint.

Har selv kjøpt Ledger Nano S direkte fra produsent. Ble levert meget raskt, måtte ikke fortolles av en eller annen grunn, og frakten var billig.

Kjøper man Ledger Nano S fra dere, og betaler med PayPal (eneste metode som ikke koster ekstra eller ikke krever at man kontakter dere), koster det 1 314 kroner inkludert frakt. Kjøper man fra produsenten i Frankrike, betaler man 767 kroner inkludert frakt. Dere tar altså 71% høyere pris, og påstår at det er på tilbud. Den ordinære prisen dere oppgir er 1 479 - nesten dobbel pris!

Dette er selvsagt ikke godt nok, særlig når dere ikke tilfører noe verdi. Dere er en ren mellommann. Firmaet som står bak er "ORGANO GOLD NORGE RENATO FLORIDA KRISTENSEN" (https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=999207685), et selskap som driver med "sunnere kaffe og te". Nettstedet har flere mangler, utover at det virker som en stor scam, som nevnt over. Særlig har man ikke HTTPS for bestilling. Og grunnleggende ting som at "www.bitcoinlommebok.no" fungerer, men "bitcoinlommebok.no" fungerer ikke.

Folk får gjøre sine egne vurderinger, men om jeg blir spurt, vil jeg definitivt fraråde å handle her. Jeg er veldig glad i min Ledger Nano S og selskapet bak det er flott. Få din egen rett i postkassen for 767 kroner.

Norsk Bitcoin-bruker? Kom til /r/BitcoinNO på reddit!
Bitcoin samurai (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
May 01, 2017, 06:26:58 PM
 #3

Det er riktig at Bitcoinlommebok.no er legitim distributør av Ledgerwallet.com.
Hvis du virkelig vil betale med bitcoin, så kan du legge igjen telefonbeskjed eller sende oss en e-post om det.

Nettstedet er ikke scam, vi har allerede fått 6 bestillinger og disse er sendt til personer og alle er fornøyde. Det er ikke kommet klage, kun deg capsqrl som foreløpig har klaget på bitcoinlommebok.no

Prisen er heller ikke så verst. Hvis du bestiller 1 stk. Ledger Nano S direkte fra Ledger, så koster den 805kr med frakt, også må den fortolles kr 201kr. Totalt kr 1006, og i tillegg så tar det tid å få levert til deg ca. 7-21 dager fra Paris. Hos bitcoinlommebok.no så koster 1 stk. Ledger Nano S kr 1199, kun 193kr forskjell fra Ledgerwallet.com. og den får du i posten i løpet av 2-5 dager eller hentes direkte selv i Oslo.

Viktigste for oss er at det er lett å kjøpe bitcoin hardware wallet i Norge og at Bitcoin blir mer og mer pupolær her i Norge også.  Smiley

Til slutt så er jeg er enig med deg capsqrl, folk får lov til å gjøre sine egne vurderinger.  Cool
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!