Bitcoin Forum
January 19, 2020, 01:17:29 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.19.0.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
  Print  
Author Topic: Sesli Düşünceler (Kripto Günlüğü)  (Read 27024 times)
byhasan
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 16
Merit: 0


View Profile
May 18, 2017, 11:58:30 AM
 #281

Digibyte i beklentin hala yukarı yönlümü kardeşim yoksa elden çıkaralım mı
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1579396649
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1579396649

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1579396649
Reply with quote  #2

1579396649
Report to moderator
1579396649
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1579396649

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1579396649
Reply with quote  #2

1579396649
Report to moderator
Ozza
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
May 18, 2017, 12:05:13 PM
 #282

Digibyte i beklentin hala yukarı yönlümü kardeşim yoksa elden çıkaralım mı
Çıkarma pisman olursun Cheesy elden cikart diye biraz dump yapıyorlar zaten.

Bağış yapmak isteyenler için My Digibyte: D95izgSwah15tVWbQv1PYCNR5mYw1EsJnj Cheesy
byhasan
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 16
Merit: 0


View Profile
May 18, 2017, 12:19:42 PM
 #283

Tamam Kardeşim ozaman beklemeye devam zaten 175 den almıştım senin ilk mesaj ı gördükten sonra 😀
Ozza
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
May 18, 2017, 04:17:21 PM
 #284

Tamam Kardeşim ozaman beklemeye devam zaten 175 den almıştım senin ilk mesaj ı gördükten sonra 😀
Risk sevmiyorsan benim gibi 0.000024 ten satisa koy. Risk seviyorsan, 0.000036 dan koy.

Bağış yapmak isteyenler için My Digibyte: D95izgSwah15tVWbQv1PYCNR5mYw1EsJnj Cheesy
Penguen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 700
Merit: 500



View Profile
May 18, 2017, 04:47:21 PM
 #285

Böyle bir trade sistemi ilk duydum Smiley

Kalemder
Legendary
*
artcontest
Offline Offline

Activity: 1288
Merit: 1281


First 100% Liquid Stablecoin Backed by Gold


View Profile
May 18, 2017, 04:57:07 PM
 #286

Böyle bir trade sistemi ilk duydum Smiley

Anlamadım hocam?

*****

Bugün çok hareketli bir gündü.
Neler oldu neler Smiley
Not etmeye bile vakit olmuyor takipten.
 Cool

tayfundeniz
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 826
Merit: 296



View Profile
May 18, 2017, 05:16:57 PM
 #287

Twiter'da dolaşan haber

DigiByteCoin' Her yerde twaits planı 10 sent arasında bir dolar, bir dolar daha yakın sanırım, büyük teknoloji ve geliştirme huge büyüme bekliyoruz.
1-10 dolar uzun vadede kolay çarpacak... Biz 10 sent isabet düşünüyorum kısa vadeli

yazılanlar bunlar.Karar sizin Smiley
coinzoid
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 250



View Profile
May 20, 2017, 08:39:04 PM
 #288

Pump daha gelmedi diyorum. Hala cok ucuz. Ben 10x yapinca cikacagim dedigim gibi.

Kısa vadeli bir tavsiyeniz var mı?
Ozza
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
May 20, 2017, 08:42:11 PM
 #289

Pump daha gelmedi diyorum. Hala cok ucuz. Ben 10x yapinca cikacagim dedigim gibi.

Kısa vadeli bir tavsiyeniz var mı?
SHIFT

Bağış yapmak isteyenler için My Digibyte: D95izgSwah15tVWbQv1PYCNR5mYw1EsJnj Cheesy
Penguen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 700
Merit: 500



View Profile
May 20, 2017, 08:54:16 PM
 #290

XEM bir pump daha bekliyorum şahsen. Ayrıca DGB 450 görürsem tekrar girerim:)

bobita
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1064
Merit: 660


In CryptoEnergy we trust


View Profile
May 21, 2017, 08:23:53 AM
 #291

Pump daha gelmedi diyorum. Hala cok ucuz. Ben 10x yapinca cikacagim dedigim gibi.

Kısa vadeli bir tavsiyeniz var mı?
SHIFT
Ozza DGB şu anda 750 seviyesinde, hala pişmedi, fırında kalsın mı diyorsun?
Not: İyi ki seni dinleyip elimde tutmuşum, teşekkürler  Smiley

Ozza
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
May 21, 2017, 08:39:02 AM
 #292

Pump daha gelmedi diyorum. Hala cok ucuz. Ben 10x yapinca cikacagim dedigim gibi.

Kısa vadeli bir tavsiyeniz var mı?
SHIFT
Ozza DGB şu anda 750 seviyesinde, hala pişmedi, fırında kalsın mı diyorsun?
Not: İyi ki seni dinleyip elimde tutmuşum, teşekkürler  Smiley
Btc ciktigi icin satis emrimi 0.00002 civarina dusurdum. 0.00002 den satışa koy Cheesy

Bağış yapmak isteyenler için My Digibyte: D95izgSwah15tVWbQv1PYCNR5mYw1EsJnj Cheesy
tayfundeniz
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 826
Merit: 296



View Profile
May 21, 2017, 09:02:50 AM
 #293

ozza gidiyoruz dgb ile  Grin Grin Grin
Ozza
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
May 21, 2017, 09:07:13 AM
 #294

ozza gidiyoruz dgb ile  Grin Grin Grin
ben size dipteyken demistim Cheesy 1 haftada para 10 katina cikacak Cheesy

Bağış yapmak isteyenler için My Digibyte: D95izgSwah15tVWbQv1PYCNR5mYw1EsJnj Cheesy
coinzoid
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 250



View Profile
May 21, 2017, 10:56:10 AM
 #295

ozza gidiyoruz dgb ile  Grin Grin Grin
ben size dipteyken demistim Cheesy 1 haftada para 10 katina cikacak Cheesy

bugünkü fiyattan mı 10 katına çıkacak yoksa 1 hafta önceki durumdan mı?
Ozza
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
May 21, 2017, 11:04:24 AM
 #296

ozza gidiyoruz dgb ile  Grin Grin Grin
ben size dipteyken demistim Cheesy 1 haftada para 10 katina cikacak Cheesy

bugünkü fiyattan mı 10 katına çıkacak yoksa 1 hafta önceki durumdan mı?
Kisa vadede 3 katina cikar. uzun vadede 10 kati.

Bağış yapmak isteyenler için My Digibyte: D95izgSwah15tVWbQv1PYCNR5mYw1EsJnj Cheesy
lowcost
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 171
Merit: 100


View Profile WWW
May 29, 2017, 06:11:25 PM
 #297

ltc 168 eth 438 olacak deyolar grafiğine göre ne dersiniz arkadaşlar?

mela65
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 630
Merit: 281



View Profile WWW
May 31, 2017, 08:25:23 PM
 #298

ltc 168 eth 438 olacak deyolar grafiğine göre ne dersiniz arkadaşlar?

Hocam ETH için herkes yükselecek diyor. Ama bahsettiğin 438 şu an ki fiyatın 2 katı, uzun vadede olur ama 3-5 günlük iş değil şahsi fikrim.
Kalemder
Legendary
*
artcontest
Offline Offline

Activity: 1288
Merit: 1281


First 100% Liquid Stablecoin Backed by Gold


View Profile
May 31, 2017, 10:41:22 PM
 #299

Vay be! Dönüp bakınca neler yazmışım, neler... Smiley

XRP ve STR en önemli çıkarımlarım olmuş büyük pumplardan önce.
Haricen diğer yazdıklarımda katladı zaten.

Bu trenlerden sonra ETC'ye bindiğimi filan yazmışmıydım bilmiyorum.
Hala ETC ve Waves peşindeyim.
Waves az önce tarihi zirvede bozdum.

İyi tradeler!

emreunsal10
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 826
Merit: 256


View Profile
June 01, 2017, 07:40:53 AM
 #300

Vay be! Dönüp bakınca neler yazmışım, neler... Smiley

XRP ve STR en önemli çıkarımlarım olmuş büyük pumplardan önce.
Haricen diğer yazdıklarımda katladı zaten.

Bu trenlerden sonra ETC'ye bindiğimi filan yazmışmıydım bilmiyorum.
Hala ETC ve Waves peşindeyim.
Waves az önce tarihi zirvede bozdum.

İyi tradeler!

hocam neden bozdun ki? baya yükselecek falan diyorlar.
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!