Bitcoin Forum
May 08, 2024, 12:32:44 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: 1 2 [All]
  Print  
Author Topic: Mining hosting facility (datacenter)  (Read 3713 times)
emreisik (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10


View Profile
May 14, 2017, 12:35:05 PM
 #1

Weet toevallig iemand of hier in Nederland een datacenter is waarin ze mijn miners hosten?
1715171564
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715171564

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715171564
Reply with quote  #2

1715171564
Report to moderator
1715171564
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715171564

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715171564
Reply with quote  #2

1715171564
Report to moderator
"There should not be any signed int. If you've found a signed int somewhere, please tell me (within the next 25 years please) and I'll change it to unsigned int." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715171564
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715171564

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715171564
Reply with quote  #2

1715171564
Report to moderator
1715171564
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715171564

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715171564
Reply with quote  #2

1715171564
Report to moderator
emreisik (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10


View Profile
May 16, 2017, 08:42:10 AM
 #2

Weet toevallig iemand of hier in Nederland een datacenter is waarin ze mijn miners hosten?

weet er iets iemand?
ALT2017
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
September 05, 2017, 03:01:25 PM
 #3

Kijk eens op alticom.nl - Ik ken iemand die daar een 5-tal 20+ KW racks afneemt.
Zijn van oudsher gebouwd voor radio en tv, maar nu ook datacenters.

Ook de energieprijzen schijnen goed te liggen omdat er gekoeld wordt door buitenlucht.
emreisik (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10


View Profile
September 05, 2017, 03:03:54 PM
 #4

dank u!!
Tonnes
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 51
Merit: 0


View Profile
September 05, 2017, 06:24:26 PM
 #5

Hoi!

Om hoeveel kw gaat het en wat is je budget?
emreisik (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10


View Profile
September 06, 2017, 05:04:35 AM
 #6

Meerdere dash en litecoin miners van bitmain. Rond 30 stuks
jorrit
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 41
Merit: 0


View Profile
September 06, 2017, 07:28:14 AM
 #7

Nooit over deze optie nagedacht. Kan helaas niet veel aan de discussie toevoegen, maar ben wel benieuwd of alticom een rendabele en goede oplossing is. Kan je ons op de hoogte houden emreisik?
emreisik (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10


View Profile
September 06, 2017, 07:53:02 AM
 #8

Nooit over deze optie nagedacht. Kan helaas niet veel aan de discussie toevoegen, maar ben wel benieuwd of alticom een rendabele en goede oplossing is. Kan je ons op de hoogte houden emreisik?

sws
emreisik (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10


View Profile
September 07, 2017, 04:21:40 AM
 #9

ik heb met hun gesproken. ze geven 20kw racks.
prijs: 1790 Euro (weet niet of ex of incl btw)
+ 11 cent per kwh.

is eigenlijk te duur. je kan liever dan zelf iets huren..
ALT2017
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
September 12, 2017, 07:33:31 AM
 #10

Zelf wat huren rendabeler voor 30 miners?
Ben je ook in een toren geweest?
emreisik (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10


View Profile
September 13, 2017, 11:46:55 AM
 #11

Zelf wat huren rendabeler voor 30 miners?
Ben je ook in een toren geweest?

ja ik ben wel in een toren gewesen. natuurlijk is het rendabeler vanaf 20 miners zelf iets te huren..
CJdigital
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
September 13, 2017, 10:10:24 PM
 #12

Hi,

Ik ben nieuw hier op dit forum en overweeg ook naar een datacenter te gaan. Als je zelf iets huurt, hoe ga je dan om met koeling en beveiliging? De meeste datacenters hebben dit volgens mij goed voor elkaar. Als je dat zelf zou willen doen moet je toch ook fors investeren. En ook de kosten voor de koeling e.d. moet je toch ook rekenen? Heb bij meerdere datacenter ook prijzen opgevraagd, maar daar liggen de kosten voor energie veel hoger. Gemiddeld 0,15 a 0,16 ct ex. Btw. Ook kon ik niet veel meer dan 8 kva per rack krijgen wat ook al gauw richting de 900,00 per maand ging. Als je wat gaat huren, ben ik erg benieuwd wat je bevindingen zijn. Wellicht het overwegen waard.

CJ
emreisik (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10


View Profile
September 14, 2017, 09:42:43 AM
 #13

voor de koeling moet je ervoor roosters kopen naast de deur zodat er een luchtstroom is. beveiliging weet ik niet.
Wwac
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100

Hostyourminer.com THE miner Colocation


View Profile WWW
September 15, 2017, 02:00:03 PM
 #14

Ik ben met een partner bezig met het opzetten van een datacenter voor miners. We willen een soort pakketten aannbieden waardoor het ook voor de recreatieve miners onder ons interessant is om het hosten uit te besteden. Dus in principe willen we er naartoe werken dat we per miner al hosting aan kunnen bieden, maar ook met grotere racks.

Ik hou jullie op de hoogte over de prijzen en pakketten.

Hostyourminer.com

Makes hosting a single miner profitable!
PaulusDixit
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 37
Merit: 0


View Profile
September 18, 2017, 10:33:32 AM
 #15

Ik ben benieuwd naar hoeveel zoiets zou kosten, heb zelf ook een aantal miners onderweg en in huis zijn die dingen nog al overheersend qua geluid ;-)
Wwac
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100

Hostyourminer.com THE miner Colocation


View Profile WWW
September 19, 2017, 07:04:55 PM
Last edit: September 21, 2017, 11:00:17 AM by Wwac
 #16

Bij deze hebben jullie alvast wat info.

We gaan dus all-in pakketten per miner aanbieden. Dus een vaste prijs voor bijvoorbeeld een antminer S9.
De prijzen zijn per maand (dus ook per maand opzegbaar) per half jaar prepaid en een jaar prepaid. Uiteraard hoe langer het hosting abonnement, hoe hoger de korting.

Daarbij is de prijs voor electriciteit + Hostfee. Dus niet apart een rack huren en dat daarbij nog electrakosten komen. Het is 1 bedrag, all inclusive, geen bijkomende kosten.

Ik kan het nog niet definitief toezeggen, maar je moet voor een antminer D3, L3+ of S9 (grofweg tussen de 800 en 1500 watt/h rekenen op een allin prijs van ongeveer EUR: 200 per maand. Dit kan dus afhankelijk van het aantal miners, het abonnement en de duur ervan hoger of lager uitvallen, maar hierdoor hebben jullie alvast een richtprijs.



Hostyourminer.com

Makes hosting a single miner profitable!
CJdigital
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
September 21, 2017, 09:42:04 AM
 #17

Interessant Wwac!

Ik weet dat er 24 x L3+ miners in een Rack kunnen. Dan hangen er 8 legplanken in een rack en kunnen er 3 miners per plank.
Ik ga hoogstwaarschijnlijk in de toren van Lopik starten met 1 rack medio oktober.

Kosten maand:

1 rack - 1.925,00
energieverbruik: 20 kW x 730 uur (maand) = 14.600 kWh x 0,11 ct - 1.606,00

Totaal 3.531,00 per maand

Moet wel per rack worden afgenomen, maar mijn apparatuur staat wel superveilig, goed gekoeld en valt nooit uit door die enorme noodstroomgagegraten die ze hebben.

Ik twijfel nog, maar zie niet direct andere mogelijkheden en zeker niet qua kosten.
Wwac
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100

Hostyourminer.com THE miner Colocation


View Profile WWW
September 21, 2017, 11:15:55 AM
 #18

Hey Cjdigital

bedankt voor je bijdrage. Ik betwijfel het overigens of ze alle 24 in 1 rack kunnen? Dat is bij de facilities die ik bekeken heb iig niet zo. Vaak zijn deze beperkt tot 8kva. Waarschijnlijk ga je een extra rackfee krijgen waardoor er EUR: 1925 per maand bij zal komen. Zelfs als het zou gaan vraag ik me af of je geen koelproblemen gaat krijgen.

Even een update nog. De gemiddelde prijs voor een (ant)miner ligt rond de 200 euro afhankelijk van het gekozen abonnement en miner (een l3+ verbruikt een stuk minder dan bijvoorbeeld een S9 dus die zal het laagste uitvallen). Zoals al eerder aangegeven willen we het ook voor de recreatieve miner interessant houden en die zijn vaak niet in de gelegenheid een heel rack te huren.

Daarom hanteren wij vaste prijzen per miner. Boven de 10 miners maken we een offerte op maat. Bij interesse kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Hostyourminer.com

Makes hosting a single miner profitable!
Kenny001
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 329
Merit: 250


View Profile
September 21, 2017, 02:32:33 PM
 #19

Wanneer bieden jullie dit aan?  Midden oktober zou ik plaats moeten hebben.
emreisik (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 97
Merit: 10


View Profile
September 21, 2017, 02:40:20 PM
 #20

Wanneer bieden jullie dit aan?  Midden oktober zou ik plaats moeten hebben.

kenny,
heb je ook een hosting facility/?
Wwac
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100

Hostyourminer.com THE miner Colocation


View Profile WWW
September 21, 2017, 02:52:10 PM
 #21

@Kenny001    We verwachten binnen 3, hooguit 4 weken helemaal operationeel te zijn. De webiste is over 2 weken af en daarop zal vrijwel alle informatie te zien zijn.
Overigens is iedereen voor die tijd welkom om een afspraak te maken bij ons op kantoor om het e.e.a door te nemen.

Hostyourminer.com

Makes hosting a single miner profitable!
Kenny001
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 329
Merit: 250


View Profile
September 21, 2017, 05:49:38 PM
 #22

Waar gaat het gelegen zijn?
Kenny001
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 329
Merit: 250


View Profile
September 21, 2017, 05:51:04 PM
 #23

Wanneer bieden jullie dit aan?  Midden oktober zou ik plaats moeten hebben.

kenny,
heb je ook een hosting facility/?

Nee, aangezien hosting moeilijk te vinden is in onze streken dacht ik zelf een loods te huren en ze daar te plaatsen. Ik geef nog altijd de voorkeur in een datacenter.
Wwac
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100

Hostyourminer.com THE miner Colocation


View Profile WWW
September 21, 2017, 10:28:23 PM
 #24

Waar gaat het gelegen zijn?

In Noord Brabant,tegen gelderland aan. Vrij centraal in nederland.

Hostyourminer.com

Makes hosting a single miner profitable!
Kenny001
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 329
Merit: 250


View Profile
September 22, 2017, 05:06:48 PM
 #25

Wat moet er nog gebeuren. Je mag me altijd een prijsopgave maken.  Zie pm


Doen jullie ook gpu miners? 
Wwac
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100

Hostyourminer.com THE miner Colocation


View Profile WWW
September 22, 2017, 06:32:26 PM
 #26

Wat moet er nog gebeuren. Je mag me altijd een prijsopgave maken.  Zie pm


Doen jullie ook gpu miners? 

We zijn momenteel bezig met het opbouwen de eerste unit met rekken waar de miners in komen te staan.
In totaal zullen we in deze facility plaats hebben voor 5 units van ca 50 miners.(evt nog uitbreidbaar)

Op de achtergrond wordt hard gewerkt aan de website en algemene voorwaarden.

Gpu miners zijn ook welkom. Ik heb je een pm terug gestuurd.

Hostyourminer.com

Makes hosting a single miner profitable!
CJdigital
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
September 23, 2017, 05:43:36 PM
 #27

24 x L3+ miners passen precies in een 42U rack met een breedte van 80 cm. 8 Legplanken gemonteerd en elk 3 op een rij. Ik zou meer willen, maar het datacenter heeft nog wat eisen i.v.m. de luchtdoorstoom en ook mogelijke hotspot m.b.t. de voedingen. Ze hebben bij een andere klant dit reeds uitgevoerd en komen op ca. 18,7 kW per rack. Dit is geen probleem en er komen gegarandeerd geen extra kosten bij.

Hoe krijg je de beschikking over zoveel vermogen? Heb je een oude fabriek gehuurd o.i.d?
En hoe regel je de koeling en beveiliging?

Ik ben erg benieuwd naar je website en voorwaarden.

Veel succes!
Bigf00t
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 60
Merit: 0


View Profile
September 23, 2017, 07:27:18 PM
 #28

Nee, aangezien hosting moeilijk te vinden is in onze streken dacht ik zelf een loods te huren en ze daar te plaatsen. Ik geef nog altijd de voorkeur in een datacenter.

Als je op grotere schaal bezig bent is een eigen loods sowieso voordeliger. Neem bijvoorbeeld een oude fabriekshal waar al genoeg stroom beschikbaar is. Het enige wat je dan nog moet regelen is een internetverbinding en koeling. Ik maak de internetverbinding redundant door middel van 1Gb/s glasvezel en een 4G verbinding als backup. Dit zou eventueel ook een *DSL lijntje kunnen zijn.

Qua UPS en agregraat ga ik niets regelen. We hebben een redelijk stabiel stroomnet in Nederland en alles wordt zo ingericht dat het automatisch weer opstart na een eventuele dip.

Een datacenter is vaak wel beter beveiligd. Maar als je je eigen loods voorziet van anti-rampalen voor de deur, een alarminstallatie, IP camera's en rackspaces die afgesloten zijn heb je genoeg opstakels om de schade bij eventuele inbraken te beperken.
Wwac
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100

Hostyourminer.com THE miner Colocation


View Profile WWW
September 24, 2017, 07:54:22 PM
 #29

24 x L3+ miners passen precies in een 42U rack met een breedte van 80 cm. 8 Legplanken gemonteerd en elk 3 op een rij. Ik zou meer willen, maar het datacenter heeft nog wat eisen i.v.m. de luchtdoorstoom en ook mogelijke hotspot m.b.t. de voedingen. Ze hebben bij een andere klant dit reeds uitgevoerd en komen op ca. 18,7 kW per rack. Dit is geen probleem en er komen gegarandeerd geen extra kosten bij.

Hoe krijg je de beschikking over zoveel vermogen? Heb je een oude fabriek gehuurd o.i.d?
En hoe regel je de koeling en beveiliging?

Ik ben erg benieuwd naar je website en voorwaarden.

Veel succes!


Bedankt voor je aanvulling. Ik ben erg huiverig over je koelprobleem wat je gaat krijgen met 24 L3's in 1 rack, maargoed.

We hebben inderdaad beschikking over een pand waar vroeger veel (krachtstroom)machines in stonden. Beveiliging met camera's, vrij uitgebreid alarmsysteem en vrijwel altijd iemand van ons fysiek aanwezig.

Ik hou jullie op de hoogte over de vorderingen.

Hostyourminer.com

Makes hosting a single miner profitable!
CryptoMiningServices
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
October 14, 2017, 11:54:35 AM
 #30

Crypto Mining Services is een organisatie die ernaar streeft om het ''minen'' van crypto-currencies voor iedereen mogelijk te maken. Lawaaierige machine's, teveel hitte, onvoldoende stroomaansluiting; al deze problemen lossen wij graag voor u op! In onze mining farm hebben wij ruimte gemaakt voor de particulieren. Door de grote aantallen miners kunnen wij onze overhead- energiekosten laag houden.

U kunt van ons de volgende service verwachten:
? Het aansluiten/plaatsen van de miners in onze mining farm;
? 24/7 monitoring, onderhoud, troubleshooting;
? De stroomvoorziening & koeling van de miners;
? Garantie dat wij er alles aan doen om voor zoveel mogelijk uptime te zorgen, mits binnen onze macht.

De miners worden in onze mining farm geplaatst welke voorzien is van:
? Een automatisch lucht aan en afvoersysteem die ervoor zorgt dat de temperatuur van de miners op niveau blijft;
? Brandbeveiliging
? Inbraakbeveiliging door middel van geregistreerde sloten, camerabeveiliging op het pand & enkel toegang tot de farm via een vergrendelde deur met toegangscode.

Voor de meest voorkomende modellen ziet u hieronder de prijs per miner per maand.

? Antminer S9 (13.5 Th/s) ? 150,00 p/maand
? Antminer L3+ (504 Mh/s) ? 120,00 p/maand
? Antminer D3 (15 Gh/s) ? 145,00 p/maand

Meer info: www.cryptominingservices.nl
Wwac
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100

Hostyourminer.com THE miner Colocation


View Profile WWW
October 16, 2017, 08:14:52 PM
 #31

Mensen de eerste unit van 50 miners is operationeel. We hebben nog extra aantrekkelijke prijzen voor de early birds!
PM voor meer info!

Hostyourminer.com

Makes hosting a single miner profitable!
CJdigital
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
October 18, 2017, 11:56:01 AM
 #32

Ik kreeg deze link doorgestuurd.
Volgens mij hebben ze met koeling geen problemen en al helemaal niet met stroom.

https://youtu.be/wUslLh4kjog
sluppy
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2020
Merit: 1041



View Profile
October 30, 2017, 11:26:07 AM
 #33

Erg duur allemaal zeker die 200 euro per KWH is veel te hoog. dat data center is dan goedkoper @ 176 per maand per Kwh allin maar dan moet je wel veel afnemen in een keer.
Ook een jaar vooruit betalen aan een nieuw bedrijf is niet echt fijn om te doen.
Het is leuk dat mensen dit willen opzetten maar als klant zie ik veel risico's die ik bij een datacenter niet zou hebben.


The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing. Edmund Burke -- May the forces of evil become confused on the way to your house.George Carlin
We pay for life with death , so everything in between should be free. Bill Hicks -- It is during our darkest moments that we must focus to see the light. Aristotle
Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment. Buddha -- The only true wisdom is in knowing you know nothing. Socrates
Wwac
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100

Hostyourminer.com THE miner Colocation


View Profile WWW
October 31, 2017, 12:25:36 PM
Last edit: November 10, 2017, 12:27:02 AM by Wwac
 #34

Erg duur allemaal zeker die 200 euro per KWH is veel te hoog. dat data center is dan goedkoper @ 176 per maand per Kwh allin maar dan moet je wel veel afnemen in een keer.
Ook een jaar vooruit betalen aan een nieuw bedrijf is niet echt fijn om te doen.
Het is leuk dat mensen dit willen opzetten maar als klant zie ik veel risico's die ik bij een datacenter niet zou hebben.



Qua prijs hebben we het nodige bekeken en die hebben we ook aangepast. Door de energiecontracten langduriger af te sluiten en de units zo efficient mogelijk te bouwen hebben we veel scherpere prijzen kunnen hanteren. Je moet inmiddels denken aan ca EUR: 115 per KW per maand. Bij afname van 10 miners of hoger kan dit nog scherper.s

Jaar vooruitbetalen is overigens een optie voor de klant, dit is niet verplicht. Het is ook gewoon mogelijk per maand te betalen. Zelfs betalen in BTC of crypto behoort tot de opties.

Hostyourminer.com

Makes hosting a single miner profitable!
CJdigital
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
November 08, 2017, 11:50:35 AM
 #35

Ik ben eindelijk gestart met 6 antminers L3+ bij Alticom in IJsselstein Smiley
Had al eerder willen starten, maar de risico's en prijzen waren nog niet zoals ik dat wilde.

Ik woon zelf in IJsselstein, vandaar dat deze plek voor mij perfect is.
Ik ga nu 0,17ct per kWh betalen en dit is all-in en ook nog een flexibel contract. Dus betaal alleen voor wat ik verbruik tegen een acceptabel tarief. Internet zit erbij en kan te alle tijde bij mijn eigen private rack. Ze hebben er ook van die planken in gemonteerd. Helemaal top!

Mocht ik in de toekomst meer miners willen plaatsen, kan ik zo rond de 0,15 ct uitkomen. Een vriend van me gaat er waarschijnlijk volgend jaar starten met 5 of 6 .

Ik raad iedereen daar te gaan kijken!

 

Wwac
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100

Hostyourminer.com THE miner Colocation


View Profile WWW
November 10, 2017, 12:34:27 AM
 #36

Bij HostYourMiner zit je dus op EUR: 0,157 per KW All-in!. Dit wordt overigens minder bij het plaatsen van meer miners. Flexibel contract per maand.
Inclusief verzekering plaatsing en onderhoud. En absoluut zonder bijkomende kosten!

Hostyourminer.com

Makes hosting a single miner profitable!
befrank
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 174
Merit: 100


View Profile
November 12, 2017, 03:27:11 PM
 #37

Hey iedereen

Ik heb contact met een datacenter en zij willen een mining operatie opstarten (Belgie-Limburg). Wij zoeken iemand die ons kan begeleiden en adviseren bij onze operatie. Zijn er mensen hier dit dit zien zitten? Uiteraard wordt je advies en hulp met crypto vergoed. Graag iets laten weten, hier in dit forum al dan niet via een private message.
JemmerTjop
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
November 15, 2017, 04:32:18 PM
 #38

Interessant Wwac!

Ik weet dat er 24 x L3+ miners in een Rack kunnen. Dan hangen er 8 legplanken in een rack en kunnen er 3 miners per plank.
Ik ga hoogstwaarschijnlijk in de toren van Lopik starten met 1 rack medio oktober.

Kosten maand:

1 rack - 1.925,00
energieverbruik: 20 kW x 730 uur (maand) = 14.600 kWh x 0,11 ct - 1.606,00

Totaal 3.531,00 per maand

Moet wel per rack worden afgenomen, maar mijn apparatuur staat wel superveilig, goed gekoeld en valt nooit uit door die enorme noodstroomgagegraten die ze hebben.

Ik twijfel nog, maar zie niet direct andere mogelijkheden en zeker niet qua kosten.

Thanks voor de uitleg, heel duidelijk  Cheesy!
Wwac
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100

Hostyourminer.com THE miner Colocation


View Profile WWW
November 20, 2017, 09:44:11 AM
 #39

Interessant Wwac!

Ik weet dat er 24 x L3+ miners in een Rack kunnen. Dan hangen er 8 legplanken in een rack en kunnen er 3 miners per plank.
Ik ga hoogstwaarschijnlijk in de toren van Lopik starten met 1 rack medio oktober.

Kosten maand:

1 rack - 1.925,00
energieverbruik: 20 kW x 730 uur (maand) = 14.600 kWh x 0,11 ct - 1.606,00

Totaal 3.531,00 per maand

Moet wel per rack worden afgenomen, maar mijn apparatuur staat wel superveilig, goed gekoeld en valt nooit uit door die enorme noodstroomgagegraten die ze hebben.

Ik twijfel nog, maar zie niet direct andere mogelijkheden en zeker niet qua kosten.



Thanks voor de uitleg, heel duidelijk  Cheesy!


Een L3+ kost bij ons €105 per maand. x24 = €2520 per maand All-in. Maar dit mogen er dus ook minder zijn aangezien je niet verplicht bent per rack o.id. Af te nemen.

Hostyourminer.com

Makes hosting a single miner profitable!
Pages: 1 2 [All]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!