Bitcoin Forum
April 18, 2024, 06:53:23 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: 1 2 [All]
  Print  
Author Topic: Meest belovende coin van dit moment (mei 2017)  (Read 5804 times)
simon149 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 113
Merit: 10


View Profile WWW
May 23, 2017, 11:52:37 AM
 #1

Hallo allemaal,

her en der wat informatie verspreid maar ik ben erg benieuwd welke coins jullie zien als een goede investering op lange termijn.
Naast Bitcoin geloof ik zelf het meeste in:

Ethereum
Ripple
Lumen
en misschien PIVX.

Welke munten zouden jullie hier aan toevoegen en welke zou je er absoluut uithalen?

Side note: Is investeren in lange termijn uberhaupt verstandig, of gaat het bij altcoins vooral om daytrading.

Volg mijn blog over Bitcoins voor uitleg, tips en nieuwtjes over Bitcoin.
1713423203
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713423203

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713423203
Reply with quote  #2

1713423203
Report to moderator
1713423203
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713423203

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713423203
Reply with quote  #2

1713423203
Report to moderator
1713423203
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713423203

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713423203
Reply with quote  #2

1713423203
Report to moderator
Be very wary of relying on JavaScript for security on crypto sites. The site can change the JavaScript at any time unless you take unusual precautions, and browsers are not generally known for their airtight security.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
FIEX
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 630
Merit: 276


View Profile
May 23, 2017, 09:57:54 PM
 #2

Ripple heb ik verkocht... geloof er niet meer in. Kan natuurlijk mis zijn. Lumen heb ik ook staan maar begin ook te twijfelen omdat ze eind juni heel veel Lumens gaan weggeven waardoor de prijs serieus zal dalen.

Ik heb vorige week mijn Ripple opbrengsten verdeeld over XEM (+152%), DigiByte (+102%) en Augur (+60%). No regrets Wink
simon149 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 113
Merit: 10


View Profile WWW
May 24, 2017, 10:04:59 AM
 #3

hah you did well.
Goede keuze gemaakt Smiley.

Welke sources gebruik jij om op de hoogte te blijven?

Volg mijn blog over Bitcoins voor uitleg, tips en nieuwtjes over Bitcoin.
Hendrik1985
Member
**
Offline Offline

Activity: 67
Merit: 10

@DCORP


View Profile WWW
May 24, 2017, 11:46:35 AM
 #4

Ripple heb ik verkocht... geloof er niet meer in. Kan natuurlijk mis zijn. Lumen heb ik ook staan maar begin ook te twijfelen omdat ze eind juni heel veel Lumens gaan weggeven waardoor de prijs serieus zal dalen.

Ik heb vorige week mijn Ripple opbrengsten verdeeld over XEM (+152%), DigiByte (+102%) en Augur (+60%). No regrets Wink


Dat is wel een goede keuze geweest, ik heb net mijn Nem verkocht gebeurt niet zo heel veel meer mee... In Ripple en XRP geloof ik juist nog heel erg!

simon149 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 113
Merit: 10


View Profile WWW
May 24, 2017, 01:48:36 PM
 #5

Net sinds lange tijd even wat cijfers berekend.

Hoewel het niet lastig is met de huidige markt een gemiddelde winst van 601% (!) op altcoins gemaakt; met 1 coin maar liefst 1570%.
Dit in een periode van 6 maanden.
Idioot hoe snel het kan gaan.

Op mijn bank krijg ik nog geen 1% per jaar.

Volg mijn blog over Bitcoins voor uitleg, tips en nieuwtjes over Bitcoin.
Hendrik1985
Member
**
Offline Offline

Activity: 67
Merit: 10

@DCORP


View Profile WWW
May 24, 2017, 03:23:25 PM
 #6

Net sinds lange tijd even wat cijfers berekend.

Hoewel het niet lastig is met de huidige markt een gemiddelde winst van 601% (!) op altcoins gemaakt; met 1 coin maar liefst 1570%.
Dit in een periode van 6 maanden.
Idioot hoe snel het kan gaan.

Op mijn bank krijg ik nog geen 1% per jaar.


Ja moet je nagaan als Ether ook nog met proof of stake komt, dan krijg je gewoon tien procent rendement! Terwijl je op de bank moet betalen voor je geld. Dan stroomt er nog meer geld deze markt binnen.

mortare
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 765
Merit: 283



View Profile WWW
May 26, 2017, 09:49:38 AM
 #7

Mijn gok:

Stratis en NEM

.
.
.
▬◇
▬◇▬◆
▬◇▬◇▬◆
.
.







███
███░░░███
███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░███░░░░░░░░░░░░░░░███░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░███░░░░░░░░░░░░░░░███░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░░░░░░░███
███░░░░░░░░░███
███░░░███
███
.
.
.
◇▬
◆▬◇▬
◆▬◇▬◇▬
.
.
HarryKPeters
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 896
Merit: 1000


Live Stars - Adult Streaming Platform


View Profile
May 26, 2017, 02:43:25 PM
 #8

Mijn gok:

Stratis en NEM

Zelf heb ik Waves, Stratis waar ik veel van verwacht. Qua prijs maar ook de innovatie die ze brengen.
+ Staking en Leasing is een mooie bonus

Lun, Ark en Lisk zijn ook goede coins. Alleen jammer dat de ETH coins geen staking kennen.

TheNewAnon135246
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2198
Merit: 1989


฿uy ฿itcoin


View Profile
May 26, 2017, 03:29:09 PM
 #9

Ik heb goede verhalen gehoord over VIA. Ik zag in hun announcement topic dat een zeeeeeeer grote whale (Otoh) aan het investeren is in VIA. Hij was ook al vroeg betrokken bij DASH etc. en daar is hij niet bepaald armer door geworden Grin.
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
May 26, 2017, 06:44:32 PM
 #10

Ik heb goede verhalen gehoord over VIA. Ik zag in hun announcement topic dat een zeeeeeeer grote whale (Otoh) aan het investeren is in VIA. Hij was ook al vroeg betrokken bij DASH etc. en daar is hij niet bepaald armer door geworden Grin.

bedoel je deze? https://viacoin.org

niet echt hoopgevend, aantal links werken niet, zelfs die naar de (osx) wallet niet...
TheNewAnon135246
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2198
Merit: 1989


฿uy ฿itcoin


View Profile
May 27, 2017, 07:12:55 AM
 #11

Ik heb goede verhalen gehoord over VIA. Ik zag in hun announcement topic dat een zeeeeeeer grote whale (Otoh) aan het investeren is in VIA. Hij was ook al vroeg betrokken bij DASH etc. en daar is hij niet bepaald armer door geworden Grin.

bedoel je deze? https://viacoin.org

niet echt hoopgevend, aantal links werken niet, zelfs die naar de (osx) wallet niet...

Dat heeft vast hier mee te maken:

Hello everyone, cant download last windows x64 version 0.10.11 from viacoin.org , dead link Sad  

https://github.com/viacoin/viacoin/releases/download/v0.10.11/viacoin-0.10.11-win32.exe

Sorry I'm working and moved stuff arround on github.
Here's the link
https://github.com/viacoin/viacoin-obsolete/releases

Als je op de onderste link klikt kan je de OSX wallet downloaden.
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
May 27, 2017, 07:55:28 AM
 #12

Ik heb goede verhalen gehoord over VIA. Ik zag in hun announcement topic dat een zeeeeeeer grote whale (Otoh) aan het investeren is in VIA. Hij was ook al vroeg betrokken bij DASH etc. en daar is hij niet bepaald armer door geworden Grin.

bedoel je deze? https://viacoin.org

niet echt hoopgevend, aantal links werken niet, zelfs die naar de (osx) wallet niet...

Dat heeft vast hier mee te maken:

Hello everyone, cant download last windows x64 version 0.10.11 from viacoin.org , dead link Sad  

https://github.com/viacoin/viacoin/releases/download/v0.10.11/viacoin-0.10.11-win32.exe

Sorry I'm working and moved stuff arround on github.
Here's the link
https://github.com/viacoin/viacoin-obsolete/releases

Als je op de onderste link klikt kan je de OSX wallet downloaden.

Thanks voor de headsup. Ik had het gelezen in het topic  Grin heb nu de wallet geinstalleerd op een windowsbak. Ziet er inderdaad veel belovend uit, ben benieuwd.
Dvd1989
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
May 30, 2017, 03:37:20 PM
 #13

Ik heb goede verhalen gehoord over VIA. Ik zag in hun announcement topic dat een zeeeeeeer grote whale (Otoh) aan het investeren is in VIA. Hij was ook al vroeg betrokken bij DASH etc. en daar is hij niet bepaald armer door geworden Grin.

bedoel je deze? https://viacoin.org

niet echt hoopgevend, aantal links werken niet, zelfs die naar de (osx) wallet niet...

Dat heeft vast hier mee te maken:

Hello everyone, cant download last windows x64 version 0.10.11 from viacoin.org , dead link Sad  

https[Suspicious link removed]

Sorry I'm working and moved stuff arround on github.
Here's the link
https://github.com/viacoin/viacoin-obsolete/releases

Als je op de onderste link klikt kan je de OSX wallet downloaden.

Thanks voor de headsup. Ik had het gelezen in het topic  Grin heb nu de wallet geinstalleerd op een windowsbak. Ziet er inderdaad veel belovend uit, ben benieuwd.

Met welke bedragen investeren jullie doorgaans?
jurthetauren
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
June 01, 2017, 08:35:24 PM
 #14

Ripple heb ik verkocht... geloof er niet meer in. Kan natuurlijk mis zijn. Lumen heb ik ook staan maar begin ook te twijfelen omdat ze eind juni heel veel Lumens gaan weggeven waardoor de prijs serieus zal dalen.

Ik heb vorige week mijn Ripple opbrengsten verdeeld over XEM (+152%), DigiByte (+102%) en Augur (+60%). No regrets Wink


Waarom is er zo een hype rondom DGB? Ik zie dat hun Digi Gaming Platform helemaal stil ligt. Ze geven openlijk toe dat ze hun team weer moet heropbouwen.
Wanneer ik kijk op bijvoorbeeld LinkedIn, dan zie ik dat er officieel nog maar drie man actief zijn bij het DGB team?
Ik kan het mis hebben, maar is deze Coin niet gewoon overhyped op het moment?

Ik kan het volledig mis hebben hoor, maar ik zie graag nieuwe projecten van deze jongens, als ze er zijn tenminste. Iemand meer op de hoogte van DigiByte?
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
June 02, 2017, 12:15:11 PM
 #15

Ripple heb ik verkocht... geloof er niet meer in. Kan natuurlijk mis zijn. Lumen heb ik ook staan maar begin ook te twijfelen omdat ze eind juni heel veel Lumens gaan weggeven waardoor de prijs serieus zal dalen.

Ik heb vorige week mijn Ripple opbrengsten verdeeld over XEM (+152%), DigiByte (+102%) en Augur (+60%). No regrets Wink


Waarom is er zo een hype rondom DGB? Ik zie dat hun Digi Gaming Platform helemaal stil ligt. Ze geven openlijk toe dat ze hun team weer moet heropbouwen.
Wanneer ik kijk op bijvoorbeeld LinkedIn, dan zie ik dat er officieel nog maar drie man actief zijn bij het DGB team?
Ik kan het mis hebben, maar is deze Coin niet gewoon overhyped op het moment?

Ik kan het volledig mis hebben hoor, maar ik zie graag nieuwe projecten van deze jongens, als ze er zijn tenminste. Iemand meer op de hoogte van DigiByte?

DGB heeft best grote community en denk dat segwit er ook mee te maken heeft, maar over hun projecten en team durf ik niets te zeggen
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
June 04, 2017, 08:30:11 AM
 #16

Ripple heb ik verkocht... geloof er niet meer in. Kan natuurlijk mis zijn. Lumen heb ik ook staan maar begin ook te twijfelen omdat ze eind juni heel veel Lumens gaan weggeven waardoor de prijs serieus zal dalen.

Ik heb vorige week mijn Ripple opbrengsten verdeeld over XEM (+152%), DigiByte (+102%) en Augur (+60%). No regrets Wink


Waarom is er zo een hype rondom DGB? Ik zie dat hun Digi Gaming Platform helemaal stil ligt. Ze geven openlijk toe dat ze hun team weer moet heropbouwen.
Wanneer ik kijk op bijvoorbeeld LinkedIn, dan zie ik dat er officieel nog maar drie man actief zijn bij het DGB team?
Ik kan het mis hebben, maar is deze Coin niet gewoon overhyped op het moment?

Ik kan het volledig mis hebben hoor, maar ik zie graag nieuwe projecten van deze jongens, als ze er zijn tenminste. Iemand meer op de hoogte van DigiByte?

DGB heeft best grote community en denk dat segwit er ook mee te maken heeft, maar over hun projecten en team durf ik niets te zeggen

In dit artikel staan enkele redenen: https://www.slashgear.com/why-digibytes-price-is-soaring-dgb-minecraft-memes-and-citibank-02487283/

Ook gaat Jaxx wallet (https://jaxx.io/) DGB ondersteunen.

Ik denk dat de lage prijs per coin ook meespeelt. Het is nu nog goedkoop om ze aan te schaffen maar de verwachting is dat de prijs nog flink omhoog gaat.

EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=PU_4_WebB7s

Dat van minecraft is puur een server geen samenwerking
joshvdk
Member
**
Offline Offline

Activity: 96
Merit: 10


View Profile
June 08, 2017, 12:07:22 PM
 #17

Ik zelf ben op dit moment voor viacoin en ZCoin. Beide hebben op dit moment nog een lage marketcap en ZCoin gaat binnenkort hun MTP(merkle tree proof) releasen zie ook dit filmpje voor uitleg : https://www.youtube.com/watch?v=_BKFGSpHwBs&t=430s .  Op dit moment gaan ze ongeveer voor 7.3$ per Zcoin dus er zit ruimschoots potentieel in Smiley . Als je wat crypto gurus volgt op twitter kan je ook zien dat er velen zijn die denken dat zcoin binnenkort zal uitbreken. En er zijn ook velen die voorspellen dat ZCoin het potentieel heeft om Zcash te benaderen.

TheNewAnon135246
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2198
Merit: 1989


฿uy ฿itcoin


View Profile
June 10, 2017, 06:03:30 AM
 #18

Ripple heb ik verkocht... geloof er niet meer in. Kan natuurlijk mis zijn. Lumen heb ik ook staan maar begin ook te twijfelen omdat ze eind juni heel veel Lumens gaan weggeven waardoor de prijs serieus zal dalen.

Ik heb vorige week mijn Ripple opbrengsten verdeeld over XEM (+152%), DigiByte (+102%) en Augur (+60%). No regrets Wink


Waarom is er zo een hype rondom DGB? Ik zie dat hun Digi Gaming Platform helemaal stil ligt. Ze geven openlijk toe dat ze hun team weer moet heropbouwen.
Wanneer ik kijk op bijvoorbeeld LinkedIn, dan zie ik dat er officieel nog maar drie man actief zijn bij het DGB team?
Ik kan het mis hebben, maar is deze Coin niet gewoon overhyped op het moment?

Ik kan het volledig mis hebben hoor, maar ik zie graag nieuwe projecten van deze jongens, als ze er zijn tenminste. Iemand meer op de hoogte van DigiByte?

DGB heeft best grote community en denk dat segwit er ook mee te maken heeft, maar over hun projecten en team durf ik niets te zeggen

In dit artikel staan enkele redenen: https://www.slashgear.com/why-digibytes-price-is-soaring-dgb-minecraft-memes-and-citibank-02487283/

Ook gaat Jaxx wallet (https://jaxx.io/) DGB ondersteunen.

Ik denk dat de lage prijs per coin ook meespeelt. Het is nu nog goedkoop om ze aan te schaffen maar de verwachting is dat de prijs nog flink omhoog gaat.

EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=PU_4_WebB7s

Dat van minecraft is puur een server geen samenwerking

Klopt, maar in samenwerking met de nieuwste Minecraft update kan het een hoop aandacht trekken. Er komen nog meer dingen voor DGB zoals een store waar je PSN games kan kopen met alleen DGB.

Ik heb nog wat DGB en kijk wel wat daarmee gaat gebeuren. Ik heb het meeste in VIA gestopt. Die dev maakt echt overuren Cheesy.
FIEX
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 630
Merit: 276


View Profile
June 10, 2017, 08:48:07 AM
 #19

Mijn coins voor de maand juni: (% na 1 juni +-)
- Gulden (+35%)
- Siacoin (+50%)
- Sumocoin (+110%)

Assets:
- Wings ( +40%)
- BAT (+24%)
- ARDOR (+15%)
simon149 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 113
Merit: 10


View Profile WWW
June 10, 2017, 01:04:19 PM
 #20

mooie percentages.
Heb je ook verliesmakende coins?

Volg mijn blog over Bitcoins voor uitleg, tips en nieuwtjes over Bitcoin.
Quinsb
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
June 11, 2017, 09:09:59 AM
 #21

Hallo allemaal,

her en der wat informatie verspreid maar ik ben erg benieuwd welke coins jullie zien als een goede investering op lange termijn.
Naast Bitcoin geloof ik zelf het meeste in:

Ethereum
Ripple
Lumen
en misschien PIVX.

Welke munten zouden jullie hier aan toevoegen en welke zou je er absoluut uithalen?

Side note: Is investeren in lange termijn uberhaupt verstandig, of gaat het bij altcoins vooral om daytrading.

Ik heb veel verwachtingen van Sia coin / Rise / Ubiq en Reddcoin
Nu nog laag eind vh jaar zien we verder
FIEX
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 630
Merit: 276


View Profile
June 11, 2017, 02:42:31 PM
 #22

mooie percentages.
Heb je ook verliesmakende coins?

Tuurlijk, meestal zijn dit dan ondoordachte buy ins die ik dan veel te laat verkoop.
Ik probeer wel mijn verlies zo klein mogelijk te houden maar altcoins is van geven en nemen Smiley
Dvd1989
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
June 17, 2017, 10:08:38 AM
 #23

Ik zat te denken om EUR 100,= te investeren in de navolgende coins:

- Ripple
- Golem
- Stratis
- NXT
- Wings

Wat zeggen jullie daarvan?
henkcryptotank
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 721
Merit: 252


View Profile
June 17, 2017, 10:55:31 PM
 #24

Ik ga ook voor SIA als meestbelovende alt op dit moment voor lange termijn!

Groeten Henk
simon149 (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 113
Merit: 10


View Profile WWW
June 18, 2017, 02:22:45 PM
 #25

Ik heb ook vandaag nog wat SIA gekocht.

Litecoin is afgelopen dagen goed geweest (en lange termijn wrs ook).

Eventueel BAT en Mona.

Volg mijn blog over Bitcoins voor uitleg, tips en nieuwtjes over Bitcoin.
FIEX
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 630
Merit: 276


View Profile
June 18, 2017, 07:50:12 PM
 #26

Ik heb ook vandaag nog wat SIA gekocht.

Litecoin is afgelopen dagen goed geweest (en lange termijn wrs ook).

Eventueel BAT en Mona.

BAT is zeker een goeie long term! Deze gaat zeker nog enorm stijgen. Dev is zeer actief bezig.
SIA ook goede investering.
FIEX
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 630
Merit: 276


View Profile
June 18, 2017, 07:51:33 PM
 #27

Ik zat te denken om EUR 100,= te investeren in de navolgende coins:

- Ripple
- Golem
- Stratis
- NXT
- Wings

Wat zeggen jullie daarvan?

Mooie lijst maar haal Ripple eruit.
Steek 5 euro extra bij de andere!
Dvd1989
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
June 19, 2017, 06:42:17 AM
 #28

Ik zat te denken om EUR 100,= te investeren in de navolgende coins:

- Ripple
- Golem
- Stratis
- NXT
- Wings

Wat zeggen jullie daarvan?

Mooie lijst maar haal Ripple eruit.
Steek 5 euro extra bij de andere!

Thanks!

Zit er ook over na te denken om te investeren in Wagerr. Die ICO is nog bezig en het ziet er redelijk goed uit.

Iemand hier ervaringen daarmee?
TheNewAnon135246
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2198
Merit: 1989


฿uy ฿itcoin


View Profile
June 20, 2017, 12:53:13 PM
 #29

Ik heb een paar BTC in Viacoin zitten en tot nu toe heb ik mijn inleg al ruim verdubbeld. Binnen enkele dagen hopen ze segwit te signallen en komen de volgende updates. De laatste dagen stijgt het volume op de exchanges en neemt de supply af.
GreenCandlestick
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile
June 20, 2017, 03:05:08 PM
 #30

Ik heb een paar BTC in Viacoin zitten en tot nu toe heb ik mijn inleg al ruim verdubbeld. Binnen enkele dagen hopen ze segwit te signallen en komen de volgende updates. De laatste dagen stijgt het volume op de exchanges en neemt de supply af.

Ik zit er ook met iets van 3,5 BTC in , ben van plan nog wat bij te kopen na de volgende correctie , ik heb hoge verwachtingen van Viacoin  Grin.
Welke wallet heb jij?
Dvd1989
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
June 20, 2017, 03:16:51 PM
 #31

Ik stop EUR 150,= in de volgende drie ICO's:

- Wagerr
- CIVIC
- Tezos

Ik heb het idee dat je met een ICO de grootste klappers kan maken. Hoe staan jullie daarin?
FIEX
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 630
Merit: 276


View Profile
June 20, 2017, 07:11:02 PM
 #32

Ik stop EUR 150,= in de volgende drie ICO's:

- Wagerr
- CIVIC
- Tezos

Ik heb het idee dat je met een ICO de grootste klappers kan maken. Hoe staan jullie daarin?

Ik zit ook in Wagerr!
Wat heeft me overtuigd? Hun value coupling! Zeer interessant.

CIVIC ken ik niet en Tezos doe ik zeker ook mee!
klaaas
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1568
Merit: 544



View Profile
June 20, 2017, 09:43:55 PM
 #33

Ik heb een paar BTC in Viacoin zitten en tot nu toe heb ik mijn inleg al ruim verdubbeld.

ik heb hoge verwachtingen van Viacoin  Grin.

Ik heb VIA al een tijdje op het oog, de roadmap gaat hard en zegt dat VIA nog erg veel potentie heeft.
Om via nu in je portfolio te nemen is nog steeds erg gunstig.




Ik heb het idee dat je met een ICO de grootste klappers kan maken. Hoe staan jullie daarin?
Dit is wel een mooi overzicht om te vergelijken.

Shopping online and sats back as a discount! (satsback) + LightningNetwork
Dvd1989
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 252



View Profile
June 21, 2017, 07:16:18 AM
 #34





Misschien moet ik hier ook eens in investeren. Goede tip!
Pages: 1 2 [All]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!