Bitcoin Forum
May 10, 2024, 02:04:12 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bitcoin minen met een PHP Script op een webserver  (Read 752 times)
Jorwas (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
May 12, 2013, 07:40:14 PM
 #1

Is het mogelijk om met een php-script bitcoins te minen op een server. Je maakt dan gebruik van de rekenkracht van de server. Iemand enig idee?
1715306652
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715306652

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715306652
Reply with quote  #2

1715306652
Report to moderator
"You Asked For Change, We Gave You Coins" -- casascius
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
pieppiep
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 502


View Profile
May 12, 2013, 07:45:18 PM
 #2

Ik denk wel dat het mogelijk is.
Maar je bent op die manier met de CPU aan het minen wat erg langzaam gaat.
Hierdoor zal je met solo minen 99,99999999999999% zeker geen block vinden, en pools hebben (vaak of altijd?) een minimum hoeveelheid bitcoins dat ze je uitbetalen wat erg lang zal gaan duren om iets te krijgen op die manier.

Als je zelf de server draait zijn de electriciteits kosten vele malen hoger dan wat het oplevert.
Als je de server ergens huurt of je site ergens gehosted wordt zal waarschijnlijk de beheerder erachter komen dat jou site de CPU wel erg zwaar belast en je site uitzetten of een extra rekening sturen voor de electra o.i.d.
Om de GPU te gebruiken is denk ik niet mogelijk vanuit PHP.
Jorwas (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
May 12, 2013, 07:49:29 PM
 #3

Ik denk wel dat het mogelijk is.
Maar je bent op die manier met de CPU aan het minen wat erg langzaam gaat.
Hierdoor zal je met solo minen 99,99999999999999% zeker geen block vinden, en pools hebben (vaak of altijd?) een minimum hoeveelheid bitcoins dat ze je uitbetalen wat erg lang zal gaan duren om iets te krijgen op die manier.

Als je zelf de server draait zijn de electriciteits kosten vele malen hoger dan wat het oplevert.
Als je de server ergens huurt of je site ergens gehosted wordt zal waarschijnlijk de beheerder erachter komen dat jou site de CPU wel erg zwaar belast en je site uitzetten of een extra rekening sturen voor de electra o.i.d.
Om de GPU te gebruiken is denk ik niet mogelijk vanuit PHP.
Bedankt voor je antwoord.
Ik weet enkele gratis servers waarop ik PHP kan hosten, maar dat gaat dus blijkbaar niet lukken, hellaas.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!