Bitcoin Forum
May 02, 2024, 10:09:49 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Programmeur gezocht  (Read 1315 times)
PaulEngelbertink (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 137
Merit: 100


View Profile WWW
June 13, 2017, 11:07:20 AM
 #1

Hi,

Ik wil graag een eigen coin lanceren. Ik wil graag een token maar op het Ethereum netwerk.

Ik weet dat er veel beschikbaar is open source, en zou dus graag op een variant willen doorbouwen.

Zijn er hier programmeurs?

Pokercoin.net - The Future of Poker! Welcome to the 1st cryptocurrency which is created for pokerplayers!
Join Now and Start Playing Online Poker on the first platform where accepting Pokercoin!
Website || Poker || Bounty || Twitter || Facebook
1714687789
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714687789

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714687789
Reply with quote  #2

1714687789
Report to moderator
The block chain is the main innovation of Bitcoin. It is the first distributed timestamping system.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714687789
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714687789

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714687789
Reply with quote  #2

1714687789
Report to moderator
Gumuservi
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 15
Merit: 0


View Profile
June 20, 2017, 04:05:09 PM
 #2

Wat is je UniqueSellingProposition? Op NovaExchange.com zijn bv. 1000den coins te vinden. 90% zullen binnen dit en een jaar dood en begraven zijn. Wat wel een zeer slechte naam creëert voor altcoins. Helemaal niets tegen 'shitcoins'. Soms lekker om een stuk of 10-20 te vergeten en een automatisch verkoop order in te geven met 30% winst op €10 koopprijs elk..... maar die bomen en het bos hé Wink
PaulEngelbertink (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 137
Merit: 100


View Profile WWW
June 21, 2017, 03:12:08 PM
 #3

Wat is je UniqueSellingProposition? Op NovaExchange.com zijn bv. 1000den coins te vinden. 90% zullen binnen dit en een jaar dood en begraven zijn. Wat wel een zeer slechte naam creëert voor altcoins. Helemaal niets tegen 'shitcoins'. Soms lekker om een stuk of 10-20 te vergeten en een automatisch verkoop order in te geven met 30% winst op €10 koopprijs elk..... maar die bomen en het bos hé Wink

Ik wil een BASE token maken, gebasseerd op het basisinkomen.

Munten worden automatisch gemined en toegevoegd aan wallets.

Op basis van vroege wallets krijg je meer tokens toebedeeld, en latere wallets minder.

Zo krijgt dus iedere wallet nieuwe coins elke maand/ elke 6 maanden... afhankelijk van berekeningen die ik nog niet heb gedaan.

Ik vind een e-currency wel wat maar distributie is niet eerlijk genoeg.

Dan; Hoe kan krijg je het netwerk up and running? Je kan wel minen, en extta beloningen ontvangen..

Idee waar je devs vindt?

Pokercoin.net - The Future of Poker! Welcome to the 1st cryptocurrency which is created for pokerplayers!
Join Now and Start Playing Online Poker on the first platform where accepting Pokercoin!
Website || Poker || Bounty || Twitter || Facebook
Herb619
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
June 27, 2017, 07:31:44 PM
 #4

Hoi Paul,

Dat klinkt wel leuk. Ik ben developer; momenteel op een klus maar in de niet al te verre toekomst zal ik wel tijd hebben, of ik kan het doorsturen aan anderen. In ieder geval benieuwd naar je ideeën. Mail me anders even op het adres dat aan mijn account hangt.

Groet,
Erik
thenoisywatcher
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0


View Profile
June 28, 2017, 11:50:10 AM
 #5

Hoi, kan je mij ook een PM sturen voor verder contact.
Ik ben een beginnende developer binnen blockchain wereld, maar ben fan van het basisinkomen idee.

Ik denk wel dat het niet zo simpel gaat zijn om een solide plan uit te werken voor distributie en funding etc.
Je gaat geld uit het niets creëren of ben ik mis?

Heb je hier al een idee over?
PaulEngelbertink (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 137
Merit: 100


View Profile WWW
June 28, 2017, 01:01:34 PM
 #6

Hoi,

Ik stuur jullie morgen beide een PM, zodat we samen kunnen chatten in een slack of ander type groep...

Voorkeur voor een platform?

Pokercoin.net - The Future of Poker! Welcome to the 1st cryptocurrency which is created for pokerplayers!
Join Now and Start Playing Online Poker on the first platform where accepting Pokercoin!
Website || Poker || Bounty || Twitter || Facebook
klaaas
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1568
Merit: 544



View Profile
June 28, 2017, 08:09:23 PM
 #7

Misschien de moeite waard om deze pagina langs te lopen. coindesk.com/the-ultimate-list-of-resources-for-researching-and-launching-icos/

Shopping online and sats back as a discount! (satsback) + LightningNetwork
thenoisywatcher
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0


View Profile
June 28, 2017, 11:24:39 PM
 #8

@Paul Slack is preferred way Smiley
@Gumuservi: I agree: veel ico's zijn shitty en niets waard. Maar ICOs nowadays zijn een manier om fundings op te halen. Het concept coin/token is eigenlijk niet echt op zijn plaats. Ik zou het meer bekijken als een fiat die waarde bevat. Puur funding.

@klaaas: Geweldige bron, bedankt! Bookmark waardig. Er valt weinig correcte info te vinden over het launchen van ICOs (binnen de wettelijkheden).
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!