Bitcoin Forum
April 25, 2024, 08:17:41 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
Author Topic: bitcoins strax cashen op 4000? of op 7000?  (Read 3959 times)
xrpdavid
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
August 31, 2017, 11:28:31 AM
 #21

Het gekke is, ik durf nu niet te cashen omdat de koers volg.week weer hoger staat

Zo raar, gewoon houden uit angst voor stijging
Eigenlijk word ik nu gegijzeld...

moderne slavernij is het!  Angry

1714033061
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714033061

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714033061
Reply with quote  #2

1714033061
Report to moderator
1714033061
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714033061

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714033061
Reply with quote  #2

1714033061
Report to moderator
1714033061
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714033061

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714033061
Reply with quote  #2

1714033061
Report to moderator
"The nature of Bitcoin is such that once version 0.1 was released, the core design was set in stone for the rest of its lifetime." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
peterspijzer (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
August 31, 2017, 02:29:16 PM
 #22

crypto slavernij eigenlijk


maarjah..... hoe gaat het stijgingsverloop toch worden? knalt-ie dalijk ineens naar 10K of blijft-ie even hangen hier op 4

got got got wat een problemen

Eram
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 31
Merit: 0


View Profile
August 31, 2017, 06:01:45 PM
 #23

Ik denk dat er echte kans bestaat dat 1 bitcoin over 10 jaar €1.000.000,- waard kan zijn, dus elk geld dat je als middellange termijn hebt geïnvesteerd in bitcoin zou je het best lekker laten staan.

Als het je om de korte termijn gaat en wilt cashen voordat bitcoin een tijdelijke dip krijgt zul je de markt moeten lezen en dat is zoiets als het bedrijven van alchemie en waarzeggerij  tegelijkertijd.  Tongue

Persoonlijk denk ik dat bitcoin bezig is om langzaamaan door te breken naar het grotere publiek.
Goldman Sachs raad zijn klanten nu zelfs aan om bitcoin te overwegen als investering.

De nieuwe CEO van Uber is de ex CEO van expedia, waar hij bitcoin als betaalmiddel heeft ingevoerd.
Zal hij hetzelfde voor elkaar krijgen bij Uber?  Zou me niks verbazen.

Met dit soort ontwikkelingen zou het me ook niks verbazen als bitcoin het komende jaar al stijgt naar €20.000,- of zelfs €30.000,-.

Als het balletje eenmaal momentum krijgt dan kan het heel snel gaan.

sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
August 31, 2017, 06:10:51 PM
 #24

[...] Als het je om de korte termijn gaat en wilt cashen voordat bitcoin een tijdelijke dip krijgt zul je de markt moeten lezen en dat is zoiets als het bedrijven van alchemie en waarzeggerij  tegelijkertijd.  Tongue [...]

Ik zou dan toch eerder 'Technical Analysis, The Complete Resource for Financial Market Technicians' van Kirkpatrick et al adviseren...  Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
peterspijzer (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
September 01, 2017, 07:51:26 AM
 #25

Ik denk dat er echte kans bestaat dat 1 bitcoin over 10 jaar €1.000.000,- waard kan zijn, dus elk geld dat je als middellange termijn hebt geïnvesteerd in bitcoin zou je het best lekker laten staan.

Als het je om de korte termijn gaat en wilt cashen voordat bitcoin een tijdelijke dip krijgt zul je de markt moeten lezen en dat is zoiets als het bedrijven van alchemie en waarzeggerij  tegelijkertijd.  Tongue

Persoonlijk denk ik dat bitcoin bezig is om langzaamaan door te breken naar het grotere publiek.
Goldman Sachs raad zijn klanten nu zelfs aan om bitcoin te overwegen als investering.

De nieuwe CEO van Uber is de ex CEO van expedia, waar hij bitcoin als betaalmiddel heeft ingevoerd.
Zal hij hetzelfde voor elkaar krijgen bij Uber?  Zou me niks verbazen.

Met dit soort ontwikkelingen zou het me ook niks verbazen als bitcoin het komende jaar al stijgt naar €20.000,- of zelfs €30.000,-.

Als het balletje eenmaal momentum krijgt dan kan het heel snel gaan.




eram, ik deel je mening grotendeels
eventueel bijkopen is wel logisch nadat er een flinke dip is geweest

eventueel gedeeltelijk alvast verzilveren is inderdaad wat minder logisch,
want dat zou dan bij voorkeur na een spitse stijging moeten gebeuren

maarjah,  dat zou dan NU zo'n beetje moeten zijn..  Smiley
nou, ik doe het gewoon TOCH niet, HAHAHAHA
Eram
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 31
Merit: 0


View Profile
September 01, 2017, 10:39:20 AM
 #26

[...] Als het je om de korte termijn gaat en wilt cashen voordat bitcoin een tijdelijke dip krijgt zul je de markt moeten lezen en dat is zoiets als het bedrijven van alchemie en waarzeggerij  tegelijkertijd.  Tongue [...]

Ik zou dan toch eerder 'Technical Analysis, The Complete Resource for Financial Market Technicians' van Kirkpatrick et al adviseren...  Grin

Dat ziet er veelbelovend uit sbovac.
Die lees ik zeker uit.
Bedankt voor de tip.


Wat ik eigenlijk zoek zijn een aantal nieuws portals over bitcoin en een aantal alternatieve coins die erom bekend staan vooraan te lopen met brekende nieuwtjes.
Zoals laatst met de bekendmaking dat de IRS in de VS een software programma gaat inzetten om het transactieverkeer in bitcoin beter in kaart te brengen en daarmee de anonimiteit van bitcoingebruikers verlaagd. Als ik zoiets op dag 1 had gelezen en niet na een dag of 4 zoals nu, dan had ik wel een gokje durven wagen op altcoins als monero.  Nu las ik het pas toen de prijs al met 40% gestegen was.

En om het onderwerp terug ontopic te brengen:
Als het gaat om geld dat je je kunt veroorloven om te verliezen is het denk ik een goude tijd om bitcoin af en toe om te zetten in bepaalde altcoins, mits je een gegronde reden hebt om aan te nemen dat die munt wel eens snel kan gaan stijgen.

Ik moet eerlijk zeggen dat het me meestal een raadsel is waarom bepaalde altcoins ineens met een paarhonderd procent kunnen stijgen in een korte tijd.
pnx17
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 55
Merit: 0


View Profile
September 01, 2017, 10:50:58 AM
 #27

Bij een bank krijg je een beleggersprofiel gaande van conservatief (zeer voorzichtig) tot agressief (zeer riskant).
Bitcoin hoort bij de agressieve beleggingen: kan zeer snel stijgen, kan zeer snel dalen.
Als je daar hartkloppingen van krijgt of slapeloze nachten, dan is Bitcoin niks voor jou.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Het is als met aandelen, je gebruikt enkel geld waarvan je kunt permitteren om het te verliezen.
peterspijzer (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
September 04, 2017, 07:37:02 PM
 #28

goede posts in deze topic, fijn om van gedachten te wisselen over de hoogte van de koers,
in combinatie met het cashen op een bepaalde hoogte van de koers, en gezien de tijdsspanne van koersdalingen en stijgingen

buy the dips, is voor mij, op DIT moment het enige juiste...

klein beetje bijgekocht om 20.00 uur op 3562 per bitcoin (ja, natuurlijk geen hele bitcoin, he)

thang long
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 100


View Profile
September 05, 2017, 06:41:29 PM
 #29

goede posts in deze topic, fijn om van gedachten te wisselen over de hoogte van de koers,
in combinatie met het cashen op een bepaalde hoogte van de koers, en gezien de tijdsspanne van koersdalingen en stijgingen

buy the dips, is voor mij, op DIT moment het enige juiste...

klein beetje bijgekocht om 20.00 uur op 3562 per bitcoin (ja, natuurlijk geen hele bitcoin, he)


Zo deed ik dat ook gisteren. Even dat onafwendbare gevoel afwachten en bam! instappen met weer 200 euro. Zo elke maand 10% of met btc of met alts.
Vervelende is alleen het verzilveren
ronajon
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 29
Merit: 0


View Profile
September 05, 2017, 07:05:28 PM
 #30

goede posts in deze topic, fijn om van gedachten te wisselen over de hoogte van de koers,
in combinatie met het cashen op een bepaalde hoogte van de koers, en gezien de tijdsspanne van koersdalingen en stijgingen

buy the dips, is voor mij, op DIT moment het enige juiste...

klein beetje bijgekocht om 20.00 uur op 3562 per bitcoin (ja, natuurlijk geen hele bitcoin, he)


Zo deed ik dat ook gisteren. Even dat onafwendbare gevoel afwachten en bam! instappen met weer 200 euro. Zo elke maand 10% of met btc of met alts.
Vervelende is alleen het verzilveren

Hier hetzelfde. Elke maand een vast bedrag van m'n salaris omzetten naar altcoin. Deels portfolio opbouwen en een bagger creëeren en een deel om te traden (buy low, sell high .... Als t lukt )
JessicaG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 343
Merit: 252



View Profile
September 05, 2017, 09:30:07 PM
 #31

In the Wall Observer thread, I was reading a comment something like "The best time to buy Bitcoin was 7 years ago. The second best time is today."

Which the history charts of the Bitcoin in mind till this day, I must say that I agree on such comment  Smiley

      ░▓██████████████░
    ░▒██            ▒██▒░         ▓█████▓                               ░█████▒               ███                   
█████▓░     ██████░   ▒▓████      ██░░░▓█▓                             ▒███▒▓███              ███                     
██        █▓▒▒▒▒▒▓▓█▓▒    ██     ▒█▓    ██                             ███   ▒██▒                                 
▓█      ░█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█░  █▓     ▓█▒   ▒█▓  ░████▓    █████   ░█████▓  ██▓    ██▓  ███████▓   ▓██   ▒█████▓   ███████▓
░█░    ░█▓▒▒░░░░░▒ ░▒██  ░█░     ██    ██░  ██  ▓█▒  ██░ ▒█▓  ▓█▓  ██  ██▓    ██▓  ███▒ ▓███  ███  ▒██▓ ▒██▒  ███▒ ▓███
 ██    ██▒░░░▒▒ ░░▒▒▓█▒  ██     ▒█▓    ██  ██   ▒█▒ ▓█░   █▓  ██   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ██▓  ███   ███
 ▒█░ ░▒█▒▒▒░░░░░▒▒▒▒▒▒█ ░█▒     ▓█░   ▒█▓  ███████  ███████░ ░█▓   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
  ██ ░██▓▒▒░░░▒▒▒▒░░░█░ ██      ██    ██░ ▒█▓░▒░░  ░█▓░▒░░░  ▓█░  ▒█▒  ██▓    ██▓  ███  ░███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
   ██  █▓██▓▒▒▒▒░▒▒▓█▒ ██      ▒█▓   ░██  ██       ▓█░       ██   ██   ███   ▒██▒  ███  ░███  ███  ▓██   ██▓  ███  ░███
    ██    ▒▓███████▓  ██       ██▒  ▒██   ██  ░██  ▓█░  ██░ ░██  ▓█▓   ▓██▓▒▒███   ███  ░███  ███  ░██▓░▓██▒  ███  ░███
     ██░       ░    ░██        ██████▓    ▒█████   ░█████░  ▓█████▓     ▒█████▓    ███  ░███  ███   ▒█████▒   ███  ░███
      ▒██          ██▒                                      ██                                                   
        ▒██░     ▓██                                       ▒█▓                                                         
          ▓██░ ▓██░                                        ██░                                                         
            ▒██▓
Tor Integrated & Secured
Walker0118
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 347
Merit: 100

😶😶😶😶😶


View Profile
September 26, 2017, 05:49:27 PM
 #32

Ik had al eerder zo'n topic aangemaakt, want ik kan mij niet voorstellen dat we binnenkort een hele harde correctie gaan krjigen.

bij de 5K USD/btc zitten we op 500% winst sinds begin mei. De 2013 bel klapte ook rond 500%.

Volgens mij is het daarna maar helemaal hoeveel MOFO de markt intreed. Als dat niet voldoende is gaan mensen uitstappen, en ik denk met zoveel lucht in deze markt dat het dan wel eens heel hard kan gaan.


Hey boys,

Ik denk dat de bubbel zo wel gaat klappen oor , rond 5000 of zo dan
effe hard naar beneden.

t moet wel ook kunnen mensen nog meer geld verdienen.

gr





Klopt moet wel ff crashen zodat mensen extra rijk gaan worden. Maar denk dat het rond 6500 is. En Dan even dip naar 5000   
Het is geen bubbel

Gr

Sestro


WildJippy
Member
**
Offline Offline

Activity: 67
Merit: 10


View Profile
September 27, 2017, 01:15:37 PM
 #33

Ik ben persoonlijk van mening dat het wel goed is om een target voor jezelf te zetten i.p.v. voor altijd te blijven hodlen. Zowel per coin als in het totaal. Het target moet dan natuurlijk wel een realistisch afgeleide zijn van hetgeen je bereid bent om te investeren. Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik x10 ga op mijn investering dat ik 70% eruit haal. De rest laat ik staan. Helaas hebben we nog wel even te gaan voordat we op dat punt zitten.

splashfu
Member
**
Offline Offline

Activity: 292
Merit: 10


View Profile WWW
September 28, 2017, 06:45:01 PM
 #34

Ik denk dat bitcoin nog wel de 5k gaat halen, vooral omdat er nu nog een aantal hard forks aan zitten te komen

JessicaG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 343
Merit: 252



View Profile
September 28, 2017, 07:45:36 PM
 #35

Ik denk dat bitcoin nog wel de 5k gaat halen, vooral omdat er nu nog een aantal hard forks aan zitten te komen

Which hard forks are you referring to if I might ask?

      ░▓██████████████░
    ░▒██            ▒██▒░         ▓█████▓                               ░█████▒               ███                   
█████▓░     ██████░   ▒▓████      ██░░░▓█▓                             ▒███▒▓███              ███                     
██        █▓▒▒▒▒▒▓▓█▓▒    ██     ▒█▓    ██                             ███   ▒██▒                                 
▓█      ░█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█░  █▓     ▓█▒   ▒█▓  ░████▓    █████   ░█████▓  ██▓    ██▓  ███████▓   ▓██   ▒█████▓   ███████▓
░█░    ░█▓▒▒░░░░░▒ ░▒██  ░█░     ██    ██░  ██  ▓█▒  ██░ ▒█▓  ▓█▓  ██  ██▓    ██▓  ███▒ ▓███  ███  ▒██▓ ▒██▒  ███▒ ▓███
 ██    ██▒░░░▒▒ ░░▒▒▓█▒  ██     ▒█▓    ██  ██   ▒█▒ ▓█░   █▓  ██   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ██▓  ███   ███
 ▒█░ ░▒█▒▒▒░░░░░▒▒▒▒▒▒█ ░█▒     ▓█░   ▒█▓  ███████  ███████░ ░█▓   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
  ██ ░██▓▒▒░░░▒▒▒▒░░░█░ ██      ██    ██░ ▒█▓░▒░░  ░█▓░▒░░░  ▓█░  ▒█▒  ██▓    ██▓  ███  ░███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
   ██  █▓██▓▒▒▒▒░▒▒▓█▒ ██      ▒█▓   ░██  ██       ▓█░       ██   ██   ███   ▒██▒  ███  ░███  ███  ▓██   ██▓  ███  ░███
    ██    ▒▓███████▓  ██       ██▒  ▒██   ██  ░██  ▓█░  ██░ ░██  ▓█▓   ▓██▓▒▒███   ███  ░███  ███  ░██▓░▓██▒  ███  ░███
     ██░       ░    ░██        ██████▓    ▒█████   ░█████░  ▓█████▓     ▒█████▓    ███  ░███  ███   ▒█████▒   ███  ░███
      ▒██          ██▒                                      ██                                                   
        ▒██░     ▓██                                       ▒█▓                                                         
          ▓██░ ▓██░                                        ██░                                                         
            ▒██▓
Tor Integrated & Secured
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
September 29, 2017, 03:54:30 AM
 #36

Ik denk dat bitcoin nog wel de 5k gaat halen, vooral omdat er nu nog een aantal hard forks aan zitten te komen

Which hard forks are you referring to if I might ask?

Ben ik ook wel benieuwd naar. Eentje is bekend: in november de verdubbeling van de blokgrootte wanneer Segwit2X doorgaat.
JShort
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 40
Merit: 0


View Profile
September 29, 2017, 09:38:06 AM
 #37

Ik cash als 'ie op 6000 staat... heb gekocht op 3000.. Rather play it safe :-)
splashfu
Member
**
Offline Offline

Activity: 292
Merit: 10


View Profile WWW
September 30, 2017, 03:28:18 PM
 #38


Ben ik ook wel benieuwd naar. Eentje is bekend: in november de verdubbeling van de blokgrootte wanneer Segwit2X doorgaat.

Op 25 oktober komt er nog een fork genaamd bitcoin gold,
hier kun je er meer over lezen: https://www.coindesk.com/first-cash-now-gold-another-bitcoin-hard-fork-way/

deftronic
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
September 30, 2017, 04:06:18 PM
 #39

Bekijk het anders om. Wat is je doel en stel daar je gedrag er op af. Wil je financieel onafhankelijk worden hou ze dan +10y. Wil je een nieuwe koelkast kopen verkoop dan wanneer dat mogelijk is. Andere gedachte: room steeds wat van je winst af.
JessicaG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 343
Merit: 252



View Profile
September 30, 2017, 07:49:15 PM
 #40


Ben ik ook wel benieuwd naar. Eentje is bekend: in november de verdubbeling van de blokgrootte wanneer Segwit2X doorgaat.

Op 25 oktober komt er nog een fork genaamd bitcoin gold,
hier kun je er meer over lezen: https://www.coindesk.com/first-cash-now-gold-another-bitcoin-hard-fork-way/

Hmm... I think that that Jack Liao is actually a pretty smart cookie!

Instead of just launching another new coin, the plan is to just fork off the most valuable chain, then change the algorithm (!), and still call it a 'Bitcoin'! That's some pretty smart marketing crap  Smiley

      ░▓██████████████░
    ░▒██            ▒██▒░         ▓█████▓                               ░█████▒               ███                   
█████▓░     ██████░   ▒▓████      ██░░░▓█▓                             ▒███▒▓███              ███                     
██        █▓▒▒▒▒▒▓▓█▓▒    ██     ▒█▓    ██                             ███   ▒██▒                                 
▓█      ░█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█░  █▓     ▓█▒   ▒█▓  ░████▓    █████   ░█████▓  ██▓    ██▓  ███████▓   ▓██   ▒█████▓   ███████▓
░█░    ░█▓▒▒░░░░░▒ ░▒██  ░█░     ██    ██░  ██  ▓█▒  ██░ ▒█▓  ▓█▓  ██  ██▓    ██▓  ███▒ ▓███  ███  ▒██▓ ▒██▒  ███▒ ▓███
 ██    ██▒░░░▒▒ ░░▒▒▓█▒  ██     ▒█▓    ██  ██   ▒█▒ ▓█░   █▓  ██   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ██▓  ███   ███
 ▒█░ ░▒█▒▒▒░░░░░▒▒▒▒▒▒█ ░█▒     ▓█░   ▒█▓  ███████  ███████░ ░█▓   ██  ██▓    ██▓  ███   ███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
  ██ ░██▓▒▒░░░▒▒▒▒░░░█░ ██      ██    ██░ ▒█▓░▒░░  ░█▓░▒░░░  ▓█░  ▒█▒  ██▓    ██▓  ███  ░███  ███  ▓██   ███  ███  ░███
   ██  █▓██▓▒▒▒▒░▒▒▓█▒ ██      ▒█▓   ░██  ██       ▓█░       ██   ██   ███   ▒██▒  ███  ░███  ███  ▓██   ██▓  ███  ░███
    ██    ▒▓███████▓  ██       ██▒  ▒██   ██  ░██  ▓█░  ██░ ░██  ▓█▓   ▓██▓▒▒███   ███  ░███  ███  ░██▓░▓██▒  ███  ░███
     ██░       ░    ░██        ██████▓    ▒█████   ░█████░  ▓█████▓     ▒█████▓    ███  ░███  ███   ▒█████▒   ███  ░███
      ▒██          ██▒                                      ██                                                   
        ▒██░     ▓██                                       ▒█▓                                                         
          ▓██░ ▓██░                                        ██░                                                         
            ▒██▓
Tor Integrated & Secured
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!