Bitcoin Forum
April 23, 2024, 10:55:01 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Nederlandse Ethereum cloud miningdienst  (Read 1140 times)
bluedaddy (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
August 24, 2017, 08:32:19 AM
 #1

Hoi mensen!

Zojuist heb ik ontdekt dat er een Nederlandse cloudminingdienst actief is!
www.bluemining.nl kun je gaan cloudminen wat dus enorm veel voordeel opbrengt
ten opzichte van offline mining.
Hier zitten GEEN maandelijkse kosten (elektriciteit etc) aan verbonden. Eenmalig een pakket
afnemen en wekelijks uitbetaald krijgen 2 jaar lang.
Nadeel van een miner KOPEN is dat je met je maandelijkse lasten zit en ze zijn zelfs soms ook
nog eens duurder qua aanschaf + minstens 4-6 weken levertijd.
Bij bluemining is alles binnen 48 uur geregeld. Heb me 2 weken geleden aangemeld, maar ze betalen
mij gewoon wekelijks uit op de vrijdag. Kennissen en vrienden van mij zijn tevens ook ingestapt.
Ik raad dus iedereen aan, dat als je gaat minen gewoon via deze NEDERLANDSE dienst gaat minen.
Heb alles onderzocht en het is gewoon een legaal bedrijf, geen een of andere SCAM zoals heel
veel anders bedrijven. Deze gasten hebben complete mining grote miningfarms verspreid door NL.

Check dus ff www.bluemining.nl
1713912901
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713912901

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713912901
Reply with quote  #2

1713912901
Report to moderator
1713912901
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713912901

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713912901
Reply with quote  #2

1713912901
Report to moderator
"If you don't want people to know you're a scumbag then don't be a scumbag." -- margaritahuyan
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
August 24, 2017, 09:02:16 AM
 #2

Hoi mensen!

Zojuist heb ik ontdekt dat er een Nederlandse cloudminingdienst actief is!
www.bluemining.nl kun je gaan cloudminen wat dus enorm veel voordeel opbrengt
ten opzichte van offline mining.
Hier zitten GEEN maandelijkse kosten (elektriciteit etc) aan verbonden. Eenmalig een pakket
afnemen en wekelijks uitbetaald krijgen 2 jaar lang.
Nadeel van een miner KOPEN is dat je met je maandelijkse lasten zit en ze zijn zelfs soms ook
nog eens duurder qua aanschaf + minstens 4-6 weken levertijd.
Bij bluemining is alles binnen 48 uur geregeld. Heb me 2 weken geleden aangemeld, maar ze betalen
mij gewoon wekelijks uit op de vrijdag. Kennissen en vrienden van mij zijn tevens ook ingestapt.
Ik raad dus iedereen aan, dat als je gaat minen gewoon via deze NEDERLANDSE dienst gaat minen.
Heb alles onderzocht en het is gewoon een legaal bedrijf, geen een of andere SCAM zoals heel
veel anders bedrijven. Deze gasten hebben complete mining grote miningfarms verspreid door NL.

Check dus ff www.bluemining.nl

Ik hoop dat je gelijk hebt, dat dit bedrijf legitiem is.

PRO: Ze zijn ingeschreven bij KvK, hebben een fysiek adres in Zwolle.
CONTRA:
Quote
De andere Ethereum mining farms zullen wij niet blootstellen, vanwege klant protectie en veiligheid wat hoog in ons vaandel staat.

Oftewel, ze zijn bepaald niet zo open dat het allemaal controleerbaar is.

Daarnaast is de inschrijving bij de Kamer van Koophandel wel heel erg breed, oftewel dit is even een "dingetje" wat ze erbij doen.

En het feit dat ze nu uitbetalen is ook al geen garantie: zo werken alle HYIP's ook - en HashOcean heeft dat destijds zelfs meer dan een jaar gedaan voordat ze er met de poen vandoor gingen.

bluedaddy (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
August 24, 2017, 09:08:34 AM
 #3

Ik snap wat je bedoelt, maar dat is het hele probleem met al die internet SCAMS.
Tevens zijn dat altijd LTDS uit engeland. Bluemining staat gewoon netjes ingeschreven bij het KVK
en is een Nederlands bedrijf.
Ik kan zelf verder niks opmerken dat het een scam is. Wekelijks wordt er gewoon uitbetaald.
Ik ben zelf bekend met de SCAMS die er zijn/waren omdat ik zelf ook daarin mee ging en helaas
bestolen werd. Dat gevoel heb ik totaal niet bij deze gasten + de website ziet er mega pro uit  Grin Grin Grin
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
August 24, 2017, 09:14:40 AM
 #4

Ik snap wat je bedoelt, maar dat is het hele probleem met al die internet SCAMS.
Tevens zijn dat altijd LTDS uit engeland. Bluemining staat gewoon netjes ingeschreven bij het KVK
en is een Nederlands bedrijf.
Ik kan zelf verder niks opmerken dat het een scam is. Wekelijks wordt er gewoon uitbetaald.
Ik ben zelf bekend met de SCAMS die er zijn/waren omdat ik zelf ook daarin mee ging en helaas
bestolen werd. Dat gevoel heb ik totaal niet bij deze gasten + de website ziet er mega pro uit  Grin Grin Grin

Helaas: ik heb even verder gekeken...

Hello!
I am pleased to announce that Hashmining already tried this and failed (where you copied the Policy and other texts from).
The entire muck-up of a website is delicious - no substance anywhere - no contact emails - no active social media - what were you thinking!
Check it out at  https://bitcointalk.org/index.php?topic=1973676.120
So go away, get a real job where you also have to provide something to gain something Smiley

Kijk ook even naar de replies op je andere berichten, maar het ziet er niet goed uit.
Bijvoorbeeld:

Bluemining.net is hashmining.eu

Head over to https://www.bluemining.net/terms-conditions/

Read down to:
1. INFORMATION ABOUT US
1.1 We operate the site, Bluemining.net. To contact us, please see our support, info@bluemining.net.

So click on "info@bluemining.net" and guess what?
It generates an email to info@hashmining.eu
bluedaddy (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
August 24, 2017, 09:29:02 AM
 #5

Nope, dat is een totaal andere eigenaar die iedereen oplicht.
Kennelijk heeft bluemining het misschien wel geplakt en geknipt maar dat zegt absoluut niks.
Die andere gozer die belazert de boel en bluemining is een totaal ander en nieuw bedrijf.
Geloof me bluemining is totaly legal 100%
Sterker nog, ik ken mensen die het bedrijf persoonlijk kennen en de farms zijn hoogstwaars.
de grootste van heel Europa dus SCAM? nope trust me  Kiss
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
August 24, 2017, 09:40:42 AM
 #6

Nope, dat is een totaal andere eigenaar die iedereen oplicht.
Kennelijk heeft bluemining het misschien wel geplakt en geknipt maar dat zegt absoluut niks.
Die andere gozer die belazert de boel en bluemining is een totaal ander en nieuw bedrijf.
Geloof me bluemining is totaly legal 100%
Sterker nog, ik ken mensen die het bedrijf persoonlijk kennen en de farms zijn hoogstwaars.
de grootste van heel Europa dus SCAM? nope trust me  Kiss

Uiteraard is het mogelijk dat ze geknipt en geplakt hebben van een script die dan -helaas- ook door anderen misbruikt zijn (omgekeerd zijn er sowieso scrypts te koop van legitieme bedrijven zodat het makkelijk is deze te 'kopiëren'), maar het geeft mij geen vertrouwen.

En de opmerking "de farms zijn hoogstwaars. de grootste van heel Europa" klinken leuk als verkoopargument, maar gezien de geheimzinnigheid om de locatie ook niet echt geloofwaardig.

Uiteraard hoop ik voor jou dat ik ongelijk heb - mij heb je niet overtuigd.
KlaasV
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
October 13, 2017, 05:37:03 PM
 #7

Nope, dat is een totaal andere eigenaar die iedereen oplicht.
Kennelijk heeft bluemining het misschien wel geplakt en geknipt maar dat zegt absoluut niks.
Die andere gozer die belazert de boel en bluemining is een totaal ander en nieuw bedrijf.
Geloof me bluemining is totaly legal 100%
Sterker nog, ik ken mensen die het bedrijf persoonlijk kennen en de farms zijn hoogstwaars.
de grootste van heel Europa dus SCAM? nope trust me  Kiss

Uiteraard is het mogelijk dat ze geknipt en geplakt hebben van een script die dan -helaas- ook door anderen misbruikt zijn (omgekeerd zijn er sowieso scrypts te koop van legitieme bedrijven zodat het makkelijk is deze te 'kopiëren'), maar het geeft mij geen vertrouwen.

En de opmerking "de farms zijn hoogstwaars. de grootste van heel Europa" klinken leuk als verkoopargument, maar gezien de geheimzinnigheid om de locatie ook niet echt geloofwaardig.

Uiteraard hoop ik voor jou dat ik ongelijk heb - mij heb je niet overtuigd.

NIET AAN BEGINNEN, DIT ZIJN OPLICHTERS, HELAAS HEB IK DIT ZELF ONDERVONDEN.. IK HEB INMIDDELS JURIDISCHE STAPPEN ONDERNOMEN!
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!