Bitcoin Forum
April 19, 2024, 11:30:59 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [ANN] [ICO] CHANGE - De eerste decentrale CRYPTO BANK - ICO 16 SEPTEMBER  (Read 694 times)
xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
August 29, 2017, 04:15:09 PM
Last edit: August 29, 2017, 06:23:49 PM by xrpdavid
 #1











Beloningen en Bounty's (NL)
Change SLACK groep
Change Whitepaper (NL)
Change BLOG
Change Telegram groep




Klik hier voor de Engelse Bounty thread
Klik hier voor de Engelse ANN thread





Klik hier voor de CHANGE VIDEO














VEELGESTELDE VRAGEN


Wat is Change?
Change is een Crypto Bank, die een breed aantal financiele diensten aanbiedt, waaronder een betaalkaart, investeerkansen en mogelijkheden op een wereldwijde marktplaats voor cryptovaluta, verzekeringen en meer








LOPENDE REKENING




Wat is een Change Wallet?
De Change wallet is een zo genaamde multi-asset blockchain wallet, en ondersteunt een groeiend aantal cryptovaluta. Gebruikers kunnen deze versturen en ontvangen. Ook kunnen zij op elke locatie waar met Mastercard kan worden betaald, betalen.

Hoe werkt een Change Wallet?
De wallet wordt direct aangemaakt zodra gebruikers zich aanmelden bij Change. Via de Change phone app kun je bij je wallet, die onder meer gebruikt kan worden om te betalen of transacties te ontvangen, zoals een bank-app voor internetbankieren.

Is mijn geld wel veilig?
Op het gebied van beveiliging hanteert Change de allerhoogste normen uit de sektor. Alle funds zijn beveiligd door een combinatie van "hot" en "cold" opslagsystemen. Daarnaast zijn Change wallets beveiligd met P2SH.  

Hoe verstuur ik cryptovaluta naar mijn account in?
Het is snel en gemakkelijk. Bij elke wallet die je aanmaakt krijgt een gebruiker een ontvangstadres. Deze kun je gebruiken om cryptovaluta te ontvangen








CHANGE KAART




Wat is de Change kaart?
De Change kaart is een MasterCard die gebruikers in staat stelt om cryptovaluta uit te geven aan goederen en diensten en om geld te storten en op te nemen via geldautomaten overal ter wereld.

Hoe kunnen de reguliere, bestaande betaalmethoden samenwerken met cryptovaluta?
Gebruikers hoeven hun cryptovaluta niet eerst om te zetten naar FIAT om een betaling uit te voeren. Als een betaling wordt verricht of geld wordt opgenomen controleert het systeem of de gebruiker voldoende waarde aan cryptovaluta bezit, en trekt vervolgens het bedrag omgerekend in waarde van de cryptovaluta, af.

Waar zal de Change Card worden geaccepteerd?
De Change kaart is een MasterCard en wordt al vanaf het begin geaccepteerd op MILJOENEN online- en offline locaties ter wereld, waar MasterCard als betaalmiddel wordt geaccepteerd.

Wat zijn de voordelen aan het gebruik van de Change Kaart?
Elke keer als een gebruiker een betaling verricht met de Changer Kaart ontvangt hij of zij 0.05% vergoeding in de vorm van Change Coins. Die vergoeding zal worden verdubbeld wanneer de gebruiker met de Change Coin betaalt.








MARKTPLAATS





Wat is de Change Marketplace / Marketplaats
De Change Marketplace maakt het gebruikers mogelijk om te investeren in aandelen, P2P leningen, vastgoed en andere investeringsmogelijkheden, middels de mobiele app.

Wat doet de Change Marketplace anders dan anderen?
De Change Marketplace / Marktplaats geeft investeerders de mogelijkheid om toegang tot een divers palet aan diensten te krijgen, terwijl ze slechts eenmalig een KYC (klantcontrole) hoeven te voltooien. Ze kunnen funds direct in hun wallet storten en krijgen daarmee direct toegang tot de marketplace. Ook kunnen ze hun portfolio beheren via een gemakkelijk dashboard.

Hoe kan ik investeren?
Dat is eenvoudig. Gebruikers openen de mobiele app van Change en kunnen daar de mogelijkheden om te investeren, doorzoeken. Als er een investering gevonden wordt stellen ze het betaalbedrag in en versturen zij de transactie.

Hoe kunnen snelgroeiende bedrijven deelnemen?/b]
De app van Change heeft een API TSPSs die bedrijven kunnen gebruiken om hun aanbiedingen met Change te integreren. TSPS aanvragen kunnen via onze contactpagina aan Change worden opgestuurd.

Zijn mijn investeringen veilig?
Change wallets en accounts zijn beveiligd door de beste beveiliging en de hoogste normen die gelden binnen de industrie








ICO





Wat is een ICO?
Bij een ICO wordt een nieuwe cryptovaluta aangeboden aan het publiek, (vroege gebruikers, fans) en deze storten geld ,
 in ruil voor verhandelbare tokens.


Waarom een eigen cryptovaluta?
De Change Coin is ontworpen om de kernvaluta te zijn in het Change ecosysteem. Het maakt overdrachten van funds, en investeringsmogelijkheden makkelijker. De ICO geeft kans aan vroege belangstellende om de Change Coin te kopen en mogelijkheid te geven aan de ontwikkeling van Change en haar team.

Waarom is deze ICO anders dan andere ICO's?
Het Change team heeft de unieke positie om dit ambitieuze project door te zetten. De inspanningen worden geleid door 3 ervaren CEO's in de financiële technologie, en wordt door de gevestigden in de industrie ondersteund. Gevestigd in Singapore, dé wereldwijde hub in financieën en innovatie, is Change in staat om ontwikkelaars op wereldniveau binnen te halen, evenals financiële experts en andere competenties die nodig zijn om het project succesvol te maken.

Wanneer is de ICO?
De verkoop van de Change Coins middels de ICO zal plaatsvinden op 16 september, 12:00 Nederlandse tijd.

Hoe investeer ik in de Change ICO?
Om deel te nemen, moet je Ethereum of Bitcoin aan een door Change aangegeven adres, sturen. Uit veiligheidsoverwegingen is ervoor gekozen om dat adres pas vlak voor de ICO bekend te maken, middels de website. Om ervoor te zorgen dat je betaling aankomt, adviseren we je om elke transactie driemaal te controleren.








1713526259
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713526259

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713526259
Reply with quote  #2

1713526259
Report to moderator
1713526259
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713526259

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713526259
Reply with quote  #2

1713526259
Report to moderator
1713526259
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713526259

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713526259
Reply with quote  #2

1713526259
Report to moderator
"If you don't want people to know you're a scumbag then don't be a scumbag." -- margaritahuyan
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713526259
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713526259

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713526259
Reply with quote  #2

1713526259
Report to moderator
1713526259
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713526259

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713526259
Reply with quote  #2

1713526259
Report to moderator
1713526259
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713526259

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713526259
Reply with quote  #2

1713526259
Report to moderator
xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
August 31, 2017, 04:24:55 PM
 #2

Klik hier voor het draadje over de beloningen: (BOUNTY) https://bitcointalk.org/index.php?topic=2107897.0  Grin Grin Grin Grin

xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
August 31, 2017, 07:57:21 PM
 #3

Heeft iedereen zich al voor de nieuwsbrief ingeschreven? Je gaat hiervoor naar http://www.change-bank.com
Door je in te schrijven ontvang je een beloning in de vorm van Change Coins, maar daarnaast is het de enige manier waarop Change ons zal informeren over de pre-sale.

Inschrijven dus   Wink

xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 01, 2017, 07:14:54 AM
 #4

Maak kennis met het CHANGE team:

https://www.youtube.com/watch?v=hzq2AQhM52s   

xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 01, 2017, 07:15:51 AM
 #5

Maak kennis met Gustav, en zijn visie voor cryptovaluta:

https://www.youtube.com/watch?v=mUyAU2pbI0E&feature=youtu.be



xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 01, 2017, 07:17:28 AM
 #6

Maak kennis met Kristjan, de CEO van Change:

https://www.youtube.com/watch?v=3bEt_wyvdAQ

xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 01, 2017, 07:18:24 AM
 #7

Change, de eerste decentrale Crypto-bank:

https://www.youtube.com/watch?v=fHyzf-rQPdE

xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 03, 2017, 07:30:24 AM
 #8

Vragen over dit project? Dat kan ook hier!

sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 03, 2017, 02:44:24 PM
 #9

investeer hier alleen jouw tijd en geld in als je als grof vuil wenst te worden behandeld

Ik vraag oprecht om wat uitleg wat het onderscheidende (ten opzichte van reeds bestaande "bitcoin debit card" oplossingen) hiervan is en krijg een kinderachtige PM als antwoord:

[...] beste sbogovac  Roll Eyes dit draadje is de change bounty, die hoort thuis in de altcoin sectie. Als je de bounties niet wil zien, raad ik je aan om naar de engelse altcoin thread te gaan, waar ANN's zijn gescheiden van BOUNTY threads.
Ik verwees je eerder overigens niet naar de whitepaper, ik vroeg je of je die hebt gelezen. Je kan altijd je plek reserveren voor de ICO, dat doe je door naar de website van Change te gaan; http://www.change-bank.com

Ik reserveer helemaal niets bij deze shit. Zeker niet na jouw PM:

wtf, hoi puber.. ik verwijs je niet naar een whitepaper.. ik vraag aan je of je de whitepaper hebt gelezen, omdat ik vermoed van niet..
ga even ergens anders gefrustreerd doen dan in mijn draadje svp  Wink

Ik vraag je oprecht naar jouw (fundamentele) analyse (wat mij toch echt belangrijk lijkt voordat er iemand in wat dan ook investeert)

Wist je dat je met de Change Card straks vanaf dag 1 kunt betalen op ALLE miljoenen plekken ter wereld waar MasterCard wordt geaccepteerd?

In welk opzicht is dat anders dan; Bitpay, Cryptopay, Xapo, Wirex, Shift, Bitstamp of "any other" Bitcoin debit card leverancier?

Dus vanwaar jouw conclusie dat:

Dit [...] een grote ICO [gaat] worden [?!?]


En jij reageert met zo'n PM. Ik weet genoeg.

En mijn advies voor iedereen die dit ook maar aan het overwegen is: investeer hier alleen jouw tijd en geld in als je als grof vuil wenst te worden behandeld.

De mazzel!

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 03, 2017, 04:56:46 PM
 #10


Wist je dat je met de Change Card straks vanaf dag 1 kunt betalen op ALLE miljoenen plekken ter wereld waar MasterCard wordt geaccepteerd?

In welk opzicht is dat anders dan; Bitpay, Cryptopay, Xapo, Wirex, Shift, Bitstamp of "any other" Bitcoin debit card leverancier?

https://medium.com/@CryptoJudgemnt/comparing-cryptobanks-tenx-monaco-change-polybius-tokencard-bankera-54345c04c6a7

xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
September 17, 2017, 10:08:22 AM
 #11

De ICO is inmiddels live. Nog 4 uur profiteer je van een bonus van 20%.
40.000 ETH is inmiddels geïnvesteerd. Hardcap is 200.000 ETH.

www.change-bank.com

FUNDING ADDRESS:
0x4E86721a4e00D7167c11D9CfD2480403Bb630378


En hier de handleiding hoe je kunt deelnemen aan de ICO:
https://medium.com/@changebank/pre-sale-guide-how-to-invest-f86a65c3e160

gusgusest
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100



View Profile
September 29, 2017, 06:57:32 AM
 #12

Last chance to get in with a bonus!


CHANGE—First Global Crypto Bank | ICO |Discussion
xrpdavid (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 101


Join The Blockchain Revolution In Logistics


View Profile
October 01, 2017, 11:14:17 AM
 #13

Al 48.000 ETH opgehaald. www.change-bank.com

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!