Bitcoin Forum
April 16, 2024, 12:02:25 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [ANN] Notary Platform - [BOUNTIES LIVE] [ICO start 10 oktober]  (Read 721 times)
Reaper3 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 378
Merit: 250



View Profile
September 04, 2017, 11:41:09 AM
Last edit: September 11, 2017, 08:02:37 AM by Reaper3
 #1












CHANGE FINANCE First Decentralised Global Crypto Bank
[color=#15B5E2 ]LINK TO ICO | LINK TO DISCUSSION
1713268945
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713268945

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713268945
Reply with quote  #2

1713268945
Report to moderator
1713268945
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713268945

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713268945
Reply with quote  #2

1713268945
Report to moderator
There are several different types of Bitcoin clients. The most secure are full nodes like Bitcoin Core, which will follow the rules of the network no matter what miners do. Even if every miner decided to create 1000 bitcoins per block, full nodes would stick to the rules and reject those blocks.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713268945
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713268945

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713268945
Reply with quote  #2

1713268945
Report to moderator
Reaper3 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 378
Merit: 250



View Profile
September 11, 2017, 08:03:07 AM
 #2

ICO is vertraagd, deze zal starten op 10 oktober

CHANGE FINANCE First Decentralised Global Crypto Bank
[color=#15B5E2 ]LINK TO ICO | LINK TO DISCUSSION
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
September 14, 2017, 03:02:31 PM
 #3

Als dit goed wordt uitgevoerd, wordt dit een project met een lange toekomst. De financiële kranten schrijven al maanden en jaren over een decentralisatie van notarissen en contractuele overeenkomsten. Boeiend!

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
Reaper3 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 378
Merit: 250



View Profile
September 18, 2017, 10:48:37 AM
 #4

Een aantal nieuwe mensen maken nu deel uit van het Notary team:

Luka Pregelj
Juridisch adivseur en business consultant


 Saša Einsiedler
Ze is schrijver, spreker en TV presentatrice.


Volledige biografieën staan op de website:
www.notary-platform.com

CHANGE FINANCE First Decentralised Global Crypto Bank
[color=#15B5E2 ]LINK TO ICO | LINK TO DISCUSSION
Reaper3 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 378
Merit: 250



View Profile
September 18, 2017, 10:55:05 AM
 #5

Als dit goed wordt uitgevoerd, wordt dit een project met een lange toekomst. De financiële kranten schrijven al maanden en jaren over een decentralisatie van notarissen en contractuele overeenkomsten. Boeiend!

Zeker, als het werkt zou het een veilige en goedkope manier moeten zijn om overeenkomsten te sluiten. Het is wel belangrijk wat de juridsche waarde is van deze documenten, vooral binnen de EU.

CHANGE FINANCE First Decentralised Global Crypto Bank
[color=#15B5E2 ]LINK TO ICO | LINK TO DISCUSSION
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
September 18, 2017, 11:47:48 AM
Last edit: September 18, 2017, 12:19:35 PM by MoonIsBlue
 #6

Even heel snel (alleen introductie gelezen) en antwoord is meteen NEE!
waarom: De situatie die zij voorstellen bieden ze geen oplossing op. Uiteindelijk wanneer het gaat om goederen zoals auto's ga je toch wel een afspraak plannen en als je er dan zo'n eentje bent die zomaar ja zegt op alles, ga je die app van hun compleet vergeten of je bent veelste verlegen/durft 't niet aan en/of kan niet opkomen voor jezelf.

Deze app is compleet overbodig sinds mondelinge afspraken al juridisch bindend zijn. Tof idee maar denk zelf niet dat er vraag naar is of zal komen.

Succes ermee! Ik kijk wel vanaf de zij lijntjes toe!

-Edit- even gekeken naar de tokens, hoeveelheid en waarde. Deze bedrijven en ICO's schatten zichzelf zo ongeloofelijk hoog in meteen, vind 't belachelijk. Begin maar eerst eens met één of twee cent en zie hoe dat gaat... 0,11*150miljoen = 16,5 miljoen voor iets wat nog niet eens een product geleverd heeft en die beta versie kan ik ook nog nergens vinden.
0,01* 150 miljoen = 1,5 miljoen al een stuk realistischer. 0,02*150miljoen = 3 miljoen, vind dat ook nog redelijk kun je 'm goed marketen, daar heb je 16,5 miljoen niet voor nodig of willen ze soms er mee op TV?!
Hoeveel geld heb je überhaupt nodig om een app uit te brengen? Zie er genoeg die het doen zonder fondsen...
als ze al die tokens verkopen op 1 à 2 cent hebben ze ruim voldoende om de app te ontwikkelen en 'm te marketen.

En sowieso ik weet niet waar die tokens voor zijn, verwachten ze dat mensen die nu gaan gebruiken om betalingen te doen? Daar heb je toch echt betere en meer gevestigde cryptovaluta's al voor. Maarja ze moeten toch wat om de investeerder te incentiviseren die nutteloze troep te kopen.

Met al zoveel projecten die nog in ontwikkelingsfase zitten en de vele die uitkomen zou ik toch op me centjes letten wat de meeste gaan het toch echt niet halen, en ik heb nog nooit met zoveel zekerheid gekeken naar een die gedoemd is te falen.

Nouja oke en dan schrijf je zo'n leuk briefje  van schuld(letter of credit=optie op hun app), zonder je BKR registratie kom je alsnog nergens en hè is dat ff pech moet je alsnog naar een derden gaan.

Sorry als je me wat flauw vind, maar word zelf flauw van deze nutteloze projecten...

-Nog even een edit- Waar is het marketing onderzoek überhaupt, zitten mensen hier nou op te wachten? Voor piet die ff als een wijsneus zijn eigen contractjes opstelt?
en 10% van je geld (1,6 miljoen) naar kantoorkosten vind ik gewoon om te huilen en te lachen, weet niet zeker welke eerst.

40% PERSONEELS KOSTEN JE WILT ZEGGEN DAT BIJNA DE HELFT NAAR DIE WIJSNEUSEN GAAT DIE MOMENTEEL IN DAT TEAM ZITTEN?! Ga een eindje fietsen, naar denemarken ofzo. Kom op zeg is toch gewoon lekker cashen voor die lui, lekker weinig regeltjes en overzicht. Als het flopt hebben ze zo even 6,6 miljoen te verdelen.

-nog zo'n edit- voor 90% van de scenario's die zij beschrijven ben je gewoon wettelijk verplicht een notaris in te huren(behalve opties dat gaat via geacrediteerde bedrijven), dus tenzij zij wat leuke vrienden hebben in het parlement die hier een groot aandeel in hebben kun je dit hele project wel vergeten. En volgens mij weten die lui dat zelf ook donders goed. Met 1,6 miljoen kun je een leuk kantoortje kopen en met die 40% personeelskosten kun je aardig je bank spekken. We weten zelf ook wel dat er massale kantoor leegte is in Europa juist omdat bedrijven van die achterbakse dealtjes sluiten.

MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
September 18, 2017, 12:10:58 PM
 #7

Als dit goed wordt uitgevoerd, wordt dit een project met een lange toekomst. De financiële kranten schrijven al maanden en jaren over een decentralisatie van notarissen en contractuele overeenkomsten. Boeiend!

Zeker, als het werkt zou het een veilige en goedkope manier moeten zijn om overeenkomsten te sluiten. Het is wel belangrijk wat de juridsche waarde is van deze documenten, vooral binnen de EU.

Ja die waarde kun je vergeten, de hele reden dat de baan notaris bestaat is omdat deze mensen zich hebben verdiept in dit soort zaken en ervoor kunnen zorgen dat dit soort zaken waterdicht geregeld worden. En jan en alleman niet opgelicht worden, aangeklaagd worden en andere zaken. Notaris is natuurlijk van beroep gewoon een jurist.

NTRY
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 196
Merit: 100



View Profile WWW
September 26, 2017, 02:36:16 PM
 #8

Even heel snel (alleen introductie gelezen) en antwoord is meteen NEE!
waarom: De situatie die zij voorstellen bieden ze geen oplossing op. Uiteindelijk wanneer het gaat om goederen zoals auto's ga je toch wel een afspraak plannen en als je er dan zo'n eentje bent die zomaar ja zegt op alles, ga je die app van hun compleet vergeten of je bent veelste verlegen/durft 't niet aan en/of kan niet opkomen voor jezelf.

Deze app is compleet overbodig sinds mondelinge afspraken al juridisch bindend zijn. Tof idee maar denk zelf niet dat er vraag naar is of zal komen.

Succes ermee! Ik kijk wel vanaf de zij lijntjes toe!

-Edit- even gekeken naar de tokens, hoeveelheid en waarde. Deze bedrijven en ICO's schatten zichzelf zo ongeloofelijk hoog in meteen, vind 't belachelijk. Begin maar eerst eens met één of twee cent en zie hoe dat gaat... 0,11*150miljoen = 16,5 miljoen voor iets wat nog niet eens een product geleverd heeft en die beta versie kan ik ook nog nergens vinden.
0,01* 150 miljoen = 1,5 miljoen al een stuk realistischer. 0,02*150miljoen = 3 miljoen, vind dat ook nog redelijk kun je 'm goed marketen, daar heb je 16,5 miljoen niet voor nodig of willen ze soms er mee op TV?!
Hoeveel geld heb je überhaupt nodig om een app uit te brengen? Zie er genoeg die het doen zonder fondsen...
als ze al die tokens verkopen op 1 à 2 cent hebben ze ruim voldoende om de app te ontwikkelen en 'm te marketen.

En sowieso ik weet niet waar die tokens voor zijn, verwachten ze dat mensen die nu gaan gebruiken om betalingen te doen? Daar heb je toch echt betere en meer gevestigde cryptovaluta's al voor. Maarja ze moeten toch wat om de investeerder te incentiviseren die nutteloze troep te kopen.

Met al zoveel projecten die nog in ontwikkelingsfase zitten en de vele die uitkomen zou ik toch op me centjes letten wat de meeste gaan het toch echt niet halen, en ik heb nog nooit met zoveel zekerheid gekeken naar een die gedoemd is te falen.

Nouja oke en dan schrijf je zo'n leuk briefje  van schuld(letter of credit=optie op hun app), zonder je BKR registratie kom je alsnog nergens en hè is dat ff pech moet je alsnog naar een derden gaan.

Sorry als je me wat flauw vind, maar word zelf flauw van deze nutteloze projecten...

-Nog even een edit- Waar is het marketing onderzoek überhaupt, zitten mensen hier nou op te wachten? Voor piet die ff als een wijsneus zijn eigen contractjes opstelt?
en 10% van je geld (1,6 miljoen) naar kantoorkosten vind ik gewoon om te huilen en te lachen, weet niet zeker welke eerst.

40% PERSONEELS KOSTEN JE WILT ZEGGEN DAT BIJNA DE HELFT NAAR DIE WIJSNEUSEN GAAT DIE MOMENTEEL IN DAT TEAM ZITTEN?! Ga een eindje fietsen, naar denemarken ofzo. Kom op zeg is toch gewoon lekker cashen voor die lui, lekker weinig regeltjes en overzicht. Als het flopt hebben ze zo even 6,6 miljoen te verdelen.

-nog zo'n edit- voor 90% van de scenario's die zij beschrijven ben je gewoon wettelijk verplicht een notaris in te huren(behalve opties dat gaat via geacrediteerde bedrijven), dus tenzij zij wat leuke vrienden hebben in het parlement die hier een groot aandeel in hebben kun je dit hele project wel vergeten. En volgens mij weten die lui dat zelf ook donders goed. Met 1,6 miljoen kun je een leuk kantoortje kopen en met die 40% personeelskosten kun je aardig je bank spekken. We weten zelf ook wel dat er massale kantoor leegte is in Europa juist omdat bedrijven van die achterbakse dealtjes sluiten.

I guess we have a professional here. Smiley

Ok, I will be quick.

1)   Your reasoning is, that people wont use the app because they are afraid to stand up for themselves? Really? If you are buying 20k€+ car, you want to be protected. You will use an oral contract here? Serious? Try to prove in front of the court that I told you (when you bought the car from me) that the car was in perfect state...your word against mine, so, good luck! Even if it was written it can be falsified!

2)   You find it ridiculous that we are collecting that amount of money. Lets try calculating it together: 8 devs and 6 other employees. Lets say the devs have 5k€ netto....with taxes in Slovenia that comes to 10k€ per person (cost for the company), thats 140k€ per month...there is also rent, legal stuff,marketing and other expenses. How much is that per month? Per year? For employees alone.

3)   Beta is coming out this week. And before you say anything about cost of the development....I would like to see, that you find capable blockchain devs and build a team for cheap...really....If its that easy, please go ahead and show us how to do.
You probably dont know that there is a shortage of the blockchain devs, and the prices are rising...of course you dont...

4)   We are going on the Proof of Stake network....read in to that before you say the token is crap. If having a passive income is crap, then yes.

5)   Doomed to fail? We already have a list of companies that we are collaborating with. Those companies will implement our product in their business process asap. We are not going anywhere anytime soon Smiley

6) Yes, we have connections in the EU parliament...if you`d look in the project, you would know that.

What else? If you have any more questions, I will be on the ANN thread...so, post there, so anyone can see it Wink

Regards,
Saso

sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 26, 2017, 03:12:08 PM
 #9

[...]

I guess we have a professional here. Smiley

Ok, I will be quick.

1)   Your reasoning is, that people wont use the app because they are afraid to stand up for themselves? Really? If you are buying 20k€+ car, you want to be protected. You will use an oral contract here? Serious? Try to prove in front of the court that I told you (when you bought the car from me) that the car was in perfect state...your word against mine, so, good luck! Even if it was written it can be falsified!

2)   You find it ridiculous that we are collecting that amount of money. Lets try calculating it together: 8 devs and 6 other employees. Lets say the devs have 5k€ netto....with taxes in Slovenia that comes to 10k€ per person (cost for the company), thats 140k€ per month...there is also rent, legal stuff,marketing and other expenses. How much is that per month? Per year? For employees alone.

3)   Beta is coming out this week. And before you say anything about cost of the development....I would like to see, that you find capable blockchain devs and build a team for cheap...really....If its that easy, please go ahead and show us how to do.
You probably dont know that there is a shortage of the blockchain devs, and the prices are rising...of course you dont...

4)   We are going on the Proof of Stake network....read in to that before you say the token is crap. If having a passive income is crap, then yes.

5)   Doomed to fail? We already have a list of companies that we are collaborating with. Those companies will implement our product in their business process asap. We are not going anywhere anytime soon Smiley

6) Yes, we have connections in the EU parliament...if you`d look in the project, you would know that.

What else? If you have any more questions, I will be on the ANN thread...so, post there, so anyone can see it Wink

Regards,
Saso



1. Zelfs al heb je dat zwart op wit staan betekent dat helemaal niets. Niemand kan dat garanderen.

2. €10K bruto voor een developer in Slovenië?!? Grappenmaker.

3. Alleen al de belachelijke hoeveelheid shitcoins bewijst hoe gemakkelijk het is...

4. Passive income... klinkt meer als ponzi.

5. Succes daarmee!

6. Ja, iedereen in die Oostblok landen is wel gelinkt aan de Brusselse subsidiekraan. Fijn.

De groeten!

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
JohnUser
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1022
Merit: 725


View Profile WWW
September 26, 2017, 07:30:37 PM
 #10



The date is not the good one. Nothing is OK on this dutch translation.

If you need to talk PM me.

Others : join the EN ANN or telegram, look like you don't get it.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 27, 2017, 07:21:55 AM
 #11

[...] look like you don't get it.

Altijd een goed teken als de klant het heeft gedaan.

And BTW, it's: looks like you don't get it.

Als vervoegen al niet lukt... gaat helemaal goed komen... Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
September 28, 2017, 11:18:25 PM
 #12

Even heel snel (alleen introductie gelezen) en antwoord is meteen NEE!
waarom: De situatie die zij voorstellen bieden ze geen oplossing op. Uiteindelijk wanneer het gaat om goederen zoals auto's ga je toch wel een afspraak plannen en als je er dan zo'n eentje bent die zomaar ja zegt op alles, ga je die app van hun compleet vergeten of je bent veelste verlegen/durft 't niet aan en/of kan niet opkomen voor jezelf.

Deze app is compleet overbodig sinds mondelinge afspraken al juridisch bindend zijn. Tof idee maar denk zelf niet dat er vraag naar is of zal komen.

Succes ermee! Ik kijk wel vanaf de zij lijntjes toe!

-Edit- even gekeken naar de tokens, hoeveelheid en waarde. Deze bedrijven en ICO's schatten zichzelf zo ongeloofelijk hoog in meteen, vind 't belachelijk. Begin maar eerst eens met één of twee cent en zie hoe dat gaat... 0,11*150miljoen = 16,5 miljoen voor iets wat nog niet eens een product geleverd heeft en die beta versie kan ik ook nog nergens vinden.
0,01* 150 miljoen = 1,5 miljoen al een stuk realistischer. 0,02*150miljoen = 3 miljoen, vind dat ook nog redelijk kun je 'm goed marketen, daar heb je 16,5 miljoen niet voor nodig of willen ze soms er mee op TV?!
Hoeveel geld heb je überhaupt nodig om een app uit te brengen? Zie er genoeg die het doen zonder fondsen...
als ze al die tokens verkopen op 1 à 2 cent hebben ze ruim voldoende om de app te ontwikkelen en 'm te marketen.

En sowieso ik weet niet waar die tokens voor zijn, verwachten ze dat mensen die nu gaan gebruiken om betalingen te doen? Daar heb je toch echt betere en meer gevestigde cryptovaluta's al voor. Maarja ze moeten toch wat om de investeerder te incentiviseren die nutteloze troep te kopen.

Met al zoveel projecten die nog in ontwikkelingsfase zitten en de vele die uitkomen zou ik toch op me centjes letten wat de meeste gaan het toch echt niet halen, en ik heb nog nooit met zoveel zekerheid gekeken naar een die gedoemd is te falen.

Nouja oke en dan schrijf je zo'n leuk briefje  van schuld(letter of credit=optie op hun app), zonder je BKR registratie kom je alsnog nergens en hè is dat ff pech moet je alsnog naar een derden gaan.

Sorry als je me wat flauw vind, maar word zelf flauw van deze nutteloze projecten...

-Nog even een edit- Waar is het marketing onderzoek überhaupt, zitten mensen hier nou op te wachten? Voor piet die ff als een wijsneus zijn eigen contractjes opstelt?
en 10% van je geld (1,6 miljoen) naar kantoorkosten vind ik gewoon om te huilen en te lachen, weet niet zeker welke eerst.

40% PERSONEELS KOSTEN JE WILT ZEGGEN DAT BIJNA DE HELFT NAAR DIE WIJSNEUSEN GAAT DIE MOMENTEEL IN DAT TEAM ZITTEN?! Ga een eindje fietsen, naar denemarken ofzo. Kom op zeg is toch gewoon lekker cashen voor die lui, lekker weinig regeltjes en overzicht. Als het flopt hebben ze zo even 6,6 miljoen te verdelen.

-nog zo'n edit- voor 90% van de scenario's die zij beschrijven ben je gewoon wettelijk verplicht een notaris in te huren(behalve opties dat gaat via geacrediteerde bedrijven), dus tenzij zij wat leuke vrienden hebben in het parlement die hier een groot aandeel in hebben kun je dit hele project wel vergeten. En volgens mij weten die lui dat zelf ook donders goed. Met 1,6 miljoen kun je een leuk kantoortje kopen en met die 40% personeelskosten kun je aardig je bank spekken. We weten zelf ook wel dat er massale kantoor leegte is in Europa juist omdat bedrijven van die achterbakse dealtjes sluiten.

I guess we have a professional here. Smiley

Ok, I will be quick.

1)   Your reasoning is, that people wont use the app because they are afraid to stand up for themselves? Really? If you are buying 20k€+ car, you want to be protected. You will use an oral contract here? Serious? Try to prove in front of the court that I told you (when you bought the car from me) that the car was in perfect state...your word against mine, so, good luck! Even if it was written it can be falsified!

2)   You find it ridiculous that we are collecting that amount of money. Lets try calculating it together: 8 devs and 6 other employees. Lets say the devs have 5k€ netto....with taxes in Slovenia that comes to 10k€ per person (cost for the company), thats 140k€ per month...there is also rent, legal stuff,marketing and other expenses. How much is that per month? Per year? For employees alone.

3)   Beta is coming out this week. And before you say anything about cost of the development....I would like to see, that you find capable blockchain devs and build a team for cheap...really....If its that easy, please go ahead and show us how to do.
You probably dont know that there is a shortage of the blockchain devs, and the prices are rising...of course you dont...

4)   We are going on the Proof of Stake network....read in to that before you say the token is crap. If having a passive income is crap, then yes.

5)   Doomed to fail? We already have a list of companies that we are collaborating with. Those companies will implement our product in their business process asap. We are not going anywhere anytime soon Smiley

6) Yes, we have connections in the EU parliament...if you`d look in the project, you would know that.

What else? If you have any more questions, I will be on the ANN thread...so, post there, so anyone can see it Wink

Regards,
Saso


1) You're better off taking a camera with you in that case.

2) That salary in Slovenia with the job they practice is very high still. If you take a look at other projects you can see that they don't even spend half of what you do on employee costs. If your project will be such a tremendous succes why don't you pay them out in your tokens? They can sell it quickly with the immense popularity you will draw.

3) Think you should first come with a proper project. You don't bother to mention what I pointed out is that for 90% of the cases you describe you will need a notary anyway.
you can't make your own wedding contracts up, you can't make your own death certificates and you need a notary when it comes to a will, you can't make letters of credit or certification. Its just fucking ridiculous.

4) PoS is ponzi and any coin can do PoS it doesn't make it any better.

5) Tbh 90% of all the altcoins will fail. I don't see a market or your presentation is completely off. There are also businesses that buy sand, doesn't mean I'm going to invest in it.

6) No comment really, was ironic.

So anyone can see it? You take this way to personal. I don't have a feud and I certainly don't want to make one. If that is what you're after though then I'd think twice before posting anything cause you're still representing a company here. But you're free to post anything I have already written on your ANN aslong as you post it in full.
The arrogance of your post is dripping from the screen but its too bad you didn't actually give proper arguments then you would have had atleast that to show for.
In the end its investors money and if you can't take criticism then you should not bother doing business at all. Bit high and mighty cause you're running a ''business''?

I think you make yourself and your business look really bad responding in this matter, cause I did overreact and bashed the project without any decency. But the funny thing is that you respond in the same matter and try to fuel it and take it even further by wanting to start the same thing on your official ANN. Atleast there's a clear picture of who you're dealing with then.

Goodluck!

sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
October 20, 2017, 04:02:41 PM
 #13

Is helemaal goed gekomen...



Ik hoop dat niemand al teveel in het schip is gegaan hiermee...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
splashfu
Member
**
Offline Offline

Activity: 292
Merit: 10


View Profile WWW
October 22, 2017, 04:02:51 PM
 #14

jammer dat ze gestopt zijn met de ico,
ik vraag me af waarom ze dit besloten hebben

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!