Bitcoin Forum
April 23, 2024, 09:54:54 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Beleggen (Geen Bitcoins, echte euro's) (vraag afkomstig van een nieuwkomer)  (Read 860 times)
Anony121 (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100



View Profile
September 16, 2017, 02:01:27 PM
 #1

Goedendag,

Omdat ik geen lul verhaal wil gaan opmaken kom ik maar meteen ter zake.
En dat is dat ik wel eens benieuwd ben of dat er hier iemand belegt buiten BTC om. Ik praat hier dus over 'echte' euro's.
Als er mensen zijn die dit doen dan wil ik je namelijk ook vragen waar je belegt maar ook wat je ervaringen zijn met hetgeen waar je belegt.

De reden dat ik mezelf dit afvraag is omdat ik zelf er nog aan zit te denken om buiten BTC om in te investeren maar omdat ik nog een complete nieuwkomer op dat gebied ben hoor ik het eerst liever van andere mensen.

Bij voorbaat dank,
Anony121

Quote
"Arguing with idiots is like playing chess with a pigeon. No matter how good you are, the bird is going to shit on the board and strut around like it won anyway."
1713866094
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713866094

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713866094
Reply with quote  #2

1713866094
Report to moderator
1713866094
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713866094

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713866094
Reply with quote  #2

1713866094
Report to moderator
Unlike traditional banking where clients have only a few account numbers, with Bitcoin people can create an unlimited number of accounts (addresses). This can be used to easily track payments, and it improves anonymity.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713866094
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713866094

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713866094
Reply with quote  #2

1713866094
Report to moderator
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
September 16, 2017, 02:57:53 PM
 #2

Goedendag,

Omdat ik geen lul verhaal wil gaan opmaken kom ik maar meteen ter zake.
En dat is dat ik wel eens benieuwd ben of dat er hier iemand belegt buiten BTC om. Ik praat hier dus over 'echte' euro's.
Als er mensen zijn die dit doen dan wil ik je namelijk ook vragen waar je belegt maar ook wat je ervaringen zijn met hetgeen waar je belegt.

De reden dat ik mezelf dit afvraag is omdat ik zelf er nog aan zit te denken om buiten BTC om in te investeren maar omdat ik nog een complete nieuwkomer op dat gebied ben hoor ik het eerst liever van andere mensen.

Bij voorbaat dank,
Anony121


Het is altijd verstandig om te spreiden. Dus binnen je crypto investering in meerdere coins. En daarbuiten in zaken als aandelen, obligaties, "bakstenen", evt. nog uit te breiden met goud/zilver/etc. en kunst. Om maar een paar voorbeelden te noemen.

Wanneer je over geringe bedragen praat, kun je overwegen om te beleggen in een of meer beleggingsfondsen van jouw bank.

En daarnaast kun je in incidentele projecten beleggen, zoals bijvoorbeeld een film.

sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 17, 2017, 12:21:30 PM
Last edit: October 19, 2017, 09:30:56 PM by sbogovac
 #3

Bij beleggen is "spreiden" inderdaad het "toverwoord" (ook weer niet te veel, want dan maak je onnodig kosten).

Naast natuurlijk de "traditionele" bakstenen en goud ook in aandelen.

Als je daar snel en helder veel over wilt leren kan ik je "The Little Book That Beats the Market" van Joel Greenblatt aanraden.


0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
October 16, 2017, 10:58:22 PM
 #4

Ja naast Bitcoin investeer ik in mijzelf.

Anony121 (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100



View Profile
October 17, 2017, 02:59:33 PM
 #5

Bedankt Brobbel & sbogovac voor de tips, ik zal er eens naar kijken.
Was dit topic overigens al helemaal vergeten (Tongue).

Quote
"Arguing with idiots is like playing chess with a pigeon. No matter how good you are, the bird is going to shit on the board and strut around like it won anyway."
baseball12
Member
**
Offline Offline

Activity: 73
Merit: 10


View Profile WWW
October 18, 2017, 11:18:00 PM
 #6

Vroeg ik me ook af.
CryptoTipsNL
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
November 10, 2017, 07:51:30 PM
 #7

Goedendag,

Omdat ik geen lul verhaal wil gaan opmaken kom ik maar meteen ter zake.
En dat is dat ik wel eens benieuwd ben of dat er hier iemand belegt buiten BTC om. Ik praat hier dus over 'echte' euro's.
Als er mensen zijn die dit doen dan wil ik je namelijk ook vragen waar je belegt maar ook wat je ervaringen zijn met hetgeen waar je belegt.

De reden dat ik mezelf dit afvraag is omdat ik zelf er nog aan zit te denken om buiten BTC om in te investeren maar omdat ik nog een complete nieuwkomer op dat gebied ben hoor ik het eerst liever van andere mensen.

Bij voorbaat dank,
Anony121


Investeer in BitConnect! Prachtig platform dat jou dagelijks 1% gemiddeld uitbetaald a.d.h.v. jou gemaakte investering in het platform.

Gebruik de link in mijn handtekening om je aan te melden. Dan krijg je 2.5% terug van mij van jou gemaakte investering.
Voor vragen, stuur me een privé berichtje Wink.
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
November 10, 2017, 08:45:27 PM
 #8



Investeer in BitConnect! Prachtig platform dat jou dagelijks 1% gemiddeld uitbetaald a.d.h.v. jou gemaakte investering in het platform.

Gebruik de link in mijn handtekening om je aan te melden. Dan krijg je 2.5% terug van mij van jou gemaakte investering.
Voor vragen, stuur me een privé berichtje Wink.

BitConnect staat bekend als Ponzi/Scam. Oftewel: trap er niet in.

Eenvoudig: als het te mooi is om waar te zijn, is het te mooi om waar te zijn. Niemand kan 1% per dag garanderen op een normale manier.

Helaas zullen er dankzij jouw site weer heel wat mensen intrappen, maar het kost even tijd en dan zul je zelf ervaren dat het echt scam is.

Anony121 (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100



View Profile
November 10, 2017, 08:56:21 PM
 #9

Bitconnect zou ik al niet in hebben geïnvesteerd na de vele reviews en verhalen die ik erover heb gehoord haha.
Ik heb overigens nog niet verder gekeken omdat ik op dit moment druk ben met mijn studie.

Quote
"Arguing with idiots is like playing chess with a pigeon. No matter how good you are, the bird is going to shit on the board and strut around like it won anyway."
CryptoTipsNL
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
November 10, 2017, 09:57:14 PM
 #10



Investeer in BitConnect! Prachtig platform dat jou dagelijks 1% gemiddeld uitbetaald a.d.h.v. jou gemaakte investering in het platform.

Gebruik de link in mijn handtekening om je aan te melden. Dan krijg je 2.5% terug van mij van jou gemaakte investering.
Voor vragen, stuur me een privé berichtje Wink.

BitConnect staat bekend als Ponzi/Scam. Oftewel: trap er niet in.

Eenvoudig: als het te mooi is om waar te zijn, is het te mooi om waar te zijn. Niemand kan 1% per dag garanderen op een normale manier.

Helaas zullen er dankzij jouw site weer heel wat mensen intrappen, maar het kost even tijd en dan zul je zelf ervaren dat het echt scam is.



Ponzi? Te mooi om waard te zijn? Bitconnect garandeerd helemaal niks, sterker nog. Er zijn dagen dat ze 0% uitkeren omdat er geen winst was die dag. Er staat nergens op de website dat ze 1% garanderen.

En te mooi om waard te zijn nogmaals? Een coin of altcoin die van 0,01$ cent naar 30$ stijgt is niet te mooi om waard te zijn en 1% per dag niet? Hou toch op. Het platform betaald al sinds Maart 2016.


CryptoTipsNL
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
November 10, 2017, 10:19:06 PM
 #11

Bitconnect zou ik al niet in hebben ge?nvesteerd na de vele reviews en verhalen die ik erover heb gehoord haha.
Ik heb overigens nog niet verder gekeken omdat ik op dit moment druk ben met mijn studie.

Er zijn negatieve zowel als positieve verhalen. De negatieve verhalen zijn alleen maar mensen die met meningen over het platform spreken. Bitconnect heeft nog nooit gescammed en betaald al een hele lange tijd uit. Er zijn meerdere mensen die schatjerijk er mee zijn geworden. Dus het is wel degelijk de moeite waard.
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
November 11, 2017, 06:01:48 AM
 #12



Investeer in BitConnect! Prachtig platform dat jou dagelijks 1% gemiddeld uitbetaald a.d.h.v. jou gemaakte investering in het platform.

Gebruik de link in mijn handtekening om je aan te melden. Dan krijg je 2.5% terug van mij van jou gemaakte investering.
Voor vragen, stuur me een privé berichtje Wink.

BitConnect staat bekend als Ponzi/Scam. Oftewel: trap er niet in.

Eenvoudig: als het te mooi is om waar te zijn, is het te mooi om waar te zijn. Niemand kan 1% per dag garanderen op een normale manier.

Helaas zullen er dankzij jouw site weer heel wat mensen intrappen, maar het kost even tijd en dan zul je zelf ervaren dat het echt scam is.


Ponzi? Te mooi om waard te zijn? Bitconnect garandeerd helemaal niks, sterker nog. Er zijn dagen dat ze 0% uitkeren omdat er geen winst was die dag. Er staat nergens op de website dat ze 1% garanderen.

En te mooi om waard te zijn nogmaals? Een coin of altcoin die van 0,01$ cent naar 30$ stijgt is niet te mooi om waard te zijn en 1% per dag niet? Hou toch op. Het platform betaald al sinds Maart 2016.




Onder jouw andere bericht heb ik een paar linkjes gestuurd met het hoe en waarom van deze beschuldiging. En helaas is er -naar mijn bescheiden mening- geen speld tussen te krijgen. Het feit dat ze al zo lang betalen betekent dat er nog steeds genoeg mensen intrappen. Vandaar deze waarschuwing!

En over dat hou toch op? Je zou er goed aan doen inderdaad op te houden met het promoten van dit soort scams.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!