Bitcoin Forum
June 18, 2024, 02:48:16 AM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: [TE KOOP] 100Mh/s @ 100% PPS Mining Bonds, wekelijkse uitbetaling.  (Read 1474 times)
PsychoticBoy (OP)
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
May 29, 2013, 10:06:40 PM
 #21

@PsychoticBoy

Glazen bol heeft niemand, zodoende dat ik zo goed als mogelijk een aantal uitgangspunten hanteer welke in mijn optiek redelijk zijn. En feit blijft "achteraf kijk je een koe altijd in de kont".

Je moet overigens wel goed blijven lezen.
Immers zeg ik
Quote
Als ik mijn berekening verder door trek (waarvan je volgens mij niet kunt zeggen dat ik absurde uitgangspunten heb).
In mijn uitgangspunten staat dat ik er vanuit ga dat de diff 8% per week stijgt.
Dat is wellicht de komende paar weken aan de hoge kant maar op het moment dat de ASIC's van de band rollen lijkt het me aan de lage kant.


Difficulty stijgt niet per week, maar per 2016 blocken en dat is met een stijging van 10% 12,5 dag.

Ik zeg ook niet dat de diff daadwerkelijk per week stijgt, ik zeg dat ik in mijn uitgangspunten aanneem dat de diff per week 8% stijgt. Dit om een berekening op weekbasis te maken. Als je het even heel dom omrekend is 8% in 7 dagen... 14.3% in 12.5 dagen. Maar dit zal uiteindelijk zeker gen 6BTC en ook geen 3BTC verschil maken.

Ik vraag je niet het eens te worden met mijn uitgangspunten, echter heb je me nog geen berekening laten zien die jou prijs van 1.30 btc voor 100 Mh/s rechtvaardigd. Dit ben je overigens ook niet verplicht, maar nogmaals juist voor de onervaren mensen is het wel goed om een volledig verhaal te vertellen, juist omdat ze niet alles uit willen zoeken en de zorgen niet willen hebben (je eigen woorden).



Ik heb de berekening voor mij zelf wel gemaakt.

Maar iedereen moet zijn eigen inzicht en kennis gebruiken en voor zichzelf beslissen.
Ik ben hier niet om mensen op te lichten, zou wel raar zijn als geidentificeerd moderator/staff member Wink
Maar om mensen tegen een redelijke prijs in te laten stappen in het bitcoin minen zonder zelf alle zorg te moeten dragen voor een mining farm.
En als je de huidige waarde neemt van een FPGA (800+Mh/s voor 7-12 BTC, ligt aan de hardware en staat van de hardware) dan is 100Mh/s tegen de huidige prijs van 1.3 Btc helemaal zo gek nog niet.
En als je mijn asset vergelijkt met andere perpetual mining bonds dan ben ik de voordeligste (vergelijk met JAH en RTM).
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
May 29, 2013, 10:10:28 PM
 #22

Als iemand de intentie heeft om met de shares te gaan traden dan heb je, ook in vergelijking met andere aanbieders, een aardig aanbod dat is juist.

Overigens beticht ik je ook zeker niet van oplichting.

Het gaat er inderdaad om dat iedereen zijn eigen afwegingen maakt.


1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!