Bitcoin Forum
May 04, 2024, 03:21:24 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 [4]  All
  Print  
Author Topic: ⚡ [ANN] ⚡ DeepOnion TOR integratie ⚡ Geen ICO 🚀 Free Airdrops 🚀 28 van 40 Ronden  (Read 2227 times)
EMWEE
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 102


View Profile
December 02, 2017, 09:36:21 PM
 #61

Je kan het beter zondag tijdens de airdrop in de gaten houden. Vorige week zakte de prijs ook op zondag om vervolgens maandag weer te stijgen. Het verleden geeft geen garanties voor de toekomst maar wellicht zou je er wat winst uit kunnen halen.

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project  ☞ Best privacy crypto-market! █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ───────────────── WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June][Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ Windows  |  macOS  |  Linux
1714792884
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714792884

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714792884
Reply with quote  #2

1714792884
Report to moderator
Every time a block is mined, a certain amount of BTC (called the subsidy) is created out of thin air and given to the miner. The subsidy halves every four years and will reach 0 in about 130 years.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714792884
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714792884

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714792884
Reply with quote  #2

1714792884
Report to moderator
1714792884
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714792884

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714792884
Reply with quote  #2

1714792884
Report to moderator
niklasmato (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 263


View Profile
December 04, 2017, 08:09:05 AM
 #62

Je kan het beter zondag tijdens de airdrop in de gaten houden. Vorige week zakte de prijs ook op zondag om vervolgens maandag weer te stijgen. Het verleden geeft geen garanties voor de toekomst maar wellicht zou je er wat winst uit kunnen halen.

Klopt zeker niet in crypto.. De prijs is ondertussen weer goed gestegen ..
Die domination tasks helpen wel natuurlijk .. ondertussen staat DO als eerste in google als je zoekt op anonymous cryptocurrency. Dit zal de prijs alleen doen stijgen.
Nu nog een betere exchange en we spreken makkelijk over 5 a 10$
mitserdt
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 51
Merit: 0


View Profile
December 04, 2017, 09:34:27 PM
 #63

Je kan het beter zondag tijdens de airdrop in de gaten houden. Vorige week zakte de prijs ook op zondag om vervolgens maandag weer te stijgen. Het verleden geeft geen garanties voor de toekomst maar wellicht zou je er wat winst uit kunnen halen.

Klopt zeker niet in crypto.. De prijs is ondertussen weer goed gestegen ..
Die domination tasks helpen wel natuurlijk .. ondertussen staat DO als eerste in google als je zoekt op anonymous cryptocurrency. Dit zal de prijs alleen doen stijgen.
Nu nog een betere exchange en we spreken makkelijk over 5 a 10$
Ik heb dit bij andere (jonge) crypto munten niet mee gekregen. Maakt de exchange (aantal of naam) iets uit voor de waarde van een betreffende munt? Handelen is nu ook al redelijk goed te doen toch, via cryptopia. Of heeft het meer met de het aanbod van andere crypto munten te maken (de pairs) zeg maar.
EMWEE
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 102


View Profile
December 05, 2017, 02:56:57 PM
 #64

Ik heb even geen source maar als je een coin op een grote exchange will hebben moet je een flinke zak geld meenemen. Heb gelezen dat dit zo 20 miljoen kost. Vandaar dat de beginnende coins op kleine exchanges te verkrijgen zijn.

Ondertussen blijf ik steeds maar bijkopen, en vandaag ook maar eens gekeken naar de DO tasks want zie mensen op maandag al met meer points dan ik in een week binnen haal.

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project  ☞ Best privacy crypto-market! █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ───────────────── WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June][Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ Windows  |  macOS  |  Linux
mitserdt
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 51
Merit: 0


View Profile
December 06, 2017, 09:54:42 AM
 #65

Ik heb even geen source maar als je een coin op een grote exchange will hebben moet je een flinke zak geld meenemen. Heb gelezen dat dit zo 20 miljoen kost. Vandaar dat de beginnende coins op kleine exchanges te verkrijgen zijn.

Ondertussen blijf ik steeds maar bijkopen, en vandaag ook maar eens gekeken naar de DO tasks want zie mensen op maandag al met meer points dan ik in een week binnen haal.
Oke, daar had ik geen idee van. Ik ging er vanuit dat het verdienmodel van een exchange juist baat zou hebben bij het toevoegen van zoveel mogelijk coins (elke fee en transactie is er immers een). Maar goed, ik heb inderdaad ook steeds redelijk bijgekocht. Voor nu lijkt het de goede kant op te gaan.
EMWEE
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 102


View Profile
December 06, 2017, 04:01:12 PM
 #66

Ja dat zou je denken maar blijkbaar moet dat dan weer een bak geld kosten. Ik heb gisteren nog bijgekocht en meteen al weer dikke winst erop. Voorlopig maar even laten zo en kijken wat het rendement nu is. Heb bijna 400 onions dus het rendement is wel lekker!

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project  ☞ Best privacy crypto-market! █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ───────────────── WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June][Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ Windows  |  macOS  |  Linux
mike78X
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 36
Merit: 0


View Profile
December 07, 2017, 11:38:13 AM
 #67

Heb het eens allemaal goed beken en dit zier er wel zeer interessant uit allemaal, hopelijk iets voor long-term.
richrock
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
December 10, 2017, 02:01:34 PM
 #68

Hallo,

Dit is een erg goede vertaling, and het is mij nu ook duidelijk hoe ik de Airdrops kan krijgen, het is wel een vereiste om Junior Member te zijn op Bitcointalk, weet
nog niet precies wat je daar voor moeten doen, en het is nu zo dat je voor 1 December Junior Member moet zijn, dus hopelijk gaat die datum binnenkort naar 1 januari.

Ik ga proberen om zo gauw mogelijk Junior Member te worden en blijf actief op dit forum.

Oh ja, ik heb nu 44 unions dus moet ook nog Unions kopen als de grens 100 unions is.

Bedankt voor de mooie vertaling en de goede uitleg van de Airdrops.
EMWEE
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 102


View Profile
December 11, 2017, 12:22:27 PM
 #69

Hallo,

Dit is een erg goede vertaling, and het is mij nu ook duidelijk hoe ik de Airdrops kan krijgen, het is wel een vereiste om Junior Member te zijn op Bitcointalk, weet
nog niet precies wat je daar voor moeten doen, en het is nu zo dat je voor 1 December Junior Member moet zijn, dus hopelijk gaat die datum binnenkort naar 1 januari.

Ik ga proberen om zo gauw mogelijk Junior Member te worden en blijf actief op dit forum.

Oh ja, ik heb nu 44 unions dus moet ook nog Unions kopen als de grens 100 unions is.

Bedankt voor de mooie vertaling en de goede uitleg van de Airdrops.

Om junior member te worden moet je activiteit hebben op bitcoin talk forum. Volgens mij kun je na 2 weken junior worden, weet het niet zeker dus kun je even opzoeken. Deze eis is alleen voor de zondag airdrop. Bij deze airdrop krijg je 5-8% over de onions die je in je wallet heb. Minimum is hierbij 100 onions.

Dan is er nog de zondag airdrop. Deze is op basis van DeepPoints. Deze zijn te verdienen op het forum door deel te nemen aan Deep Domination Tasks. Dit zijn taken tbv de promotie van DeepOnion. Hier kun je flink wat mee verdienen.

Voorheen werden ook normale posts op het forum beloond met DeepPoints, vanwege de farm van alle aziaten is dit er niet meer. Goede zaak, ik werd niet goed van al die kansloze topics.

Dus mijn advies zou zijn op te beginnen met de Deep Domination tasks, dit levert tevens meer op dan de vrijdag airdrop blij kleine hoeveelheden onions.

Succes!

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project  ☞ Best privacy crypto-market! █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ───────────────── WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June][Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ Windows  |  macOS  |  Linux
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
December 11, 2017, 05:12:39 PM
 #70

Hallo,

Dit is een erg goede vertaling, and het is mij nu ook duidelijk hoe ik de Airdrops kan krijgen, het is wel een vereiste om Junior Member te zijn op Bitcointalk, weet
nog niet precies wat je daar voor moeten doen, en het is nu zo dat je voor 1 December Junior Member moet zijn, dus hopelijk gaat die datum binnenkort naar 1 januari.

Ik ga proberen om zo gauw mogelijk Junior Member te worden en blijf actief op dit forum.

Oh ja, ik heb nu 44 unions dus moet ook nog Unions kopen als de grens 100 unions is.

Bedankt voor de mooie vertaling en de goede uitleg van de Airdrops.

Om junior member te worden moet je activiteit hebben op bitcoin talk forum. Volgens mij kun je na 2 weken junior worden, weet het niet zeker dus kun je even opzoeken. Deze eis is alleen voor de zondag airdrop. Bij deze airdrop krijg je 5-8% over de onions die je in je wallet heb. Minimum is hierbij 100 onions.

Dan is er nog de zondag airdrop. Deze is op basis van DeepPoints. Deze zijn te verdienen op het forum door deel te nemen aan Deep Domination Tasks. Dit zijn taken tbv de promotie van DeepOnion. Hier kun je flink wat mee verdienen.

Voorheen werden ook normale posts op het forum beloond met DeepPoints, vanwege de farm van alle aziaten is dit er niet meer. Goede zaak, ik werd niet goed van al die kansloze topics.

Dus mijn advies zou zijn op te beginnen met de Deep Domination tasks, dit levert tevens meer op dan de vrijdag airdrop blij kleine hoeveelheden onions.

Succes!

Juniormember worden gaat niet lukken in 2 weken.. kost minstend 4-6 weken afhankelijk van hoever je al bent..
Bovenstaande tip is de beste, gewoon deeppoints verzamelen en daarmee Onions verkrijgen. Ondertussen aan je BCT profiel status werken.

Duurt het allemaal te lang/kost het te veel tijd, het is nu een goedmoment om wat (bij) te kopen, de BTC/Onion koers is relatief laag, je krijgt nu dus meer Onions dan vorige week!

MeGaSonG
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
December 14, 2017, 07:09:14 AM
 #71

OMG, I have missed so many rounds. Must be quick for the rest Grin.
Impressive
Member
**
Offline Offline

Activity: 71
Merit: 21

DeepOnion


View Profile
March 28, 2018, 06:46:25 AM
 #72

Hallo vrienden.


Hello, I would like to ask everyone on this local forum to please upgrade your DeepOnion wallet to the latest version.

We still have 14 wallets using 1.6.0 or an early version
18 wallets are still using 1.6.0

Please upgrade as soon as possible. This is a mandatory upgrade and it is required for full functionality of your DeepOnion wallet.

Go here to upgrade:  https://deeponion.org/community/threads/deeponion-v-1-6-1-released-not-mandatory-but-recommended-upgrade.33401/
Pages: « 1 2 3 [4]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!