ik zou Kraken aanraden aangezien de kosten goedkoopste is en is snel en betrouwbaar.. Coinbase zou ik wel van afblijven..
Coinbase (via GDAX.com - hun eigen exchange) is aanzienlijk goedkoper dan Kraken.
Kraken heeft ook aardig wat issues gehad in de afgelopen jaren.... en bovendien is het een zeer onoverzichtelijke site wanneer je die vergelijkt met de andere exchanges.
Ik raad af bij coinbase.. Kraken vind ik persoonlijk het beste exchange site dat er is.. het is zeer goedkoop, gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en zeer snel !
Leuk zo'n opmerking, maar het zou handig zijn als je dan wat meer info geeft waarom jij dat dankt.
1) zeer goedkoop -> Coinbase via GDAX.com is goedkoper
2) gebruikersvriendelijk -> ik vind het juist veel onoverzichtelijker dan BL3P.eu en GDAX.com
3) betrouwbaar -> dat zijn BL3P.eu en GDAX.com ook
4) snel -> dat zijn BL3P.eu en GDAX.com ook
Uiteraard zijn er verhalen van mensen die problemen hebben ondervonden met Coinbase/GDAX.com maar je hoeft niet veel verder te zoeken voor problemen met Kraken.com, die zijn er ook legio te vinden. Maar mijn ervaring met alle drie de sites zijn over het algemeen goed, alleen mijn voorkeur is duidelijk niet op Kraken.com gericht omdat ik het gewoon erg onoverzichtelijk vind.
Een voordeel van Kraken is wel dat je naast bitcoins ook diverse altcoins kunt kopen en verkopen. Dat ontbreekt bij de beide anderen.
En - bitstamp.com schijnt ook goed te zijn. Alleen heb ik daar zelf geen noemenswaardige ervaring mee.