Bitcoin Forum
May 06, 2024, 07:56:27 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: EN BITCOIN-FORHANDLER, SOM DEN BØR VÆRE  (Read 1988 times)
DanishGuy (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile WWW
November 07, 2017, 09:01:14 PM
 #1

Hej alle! Wink

Nu er BetterCoins.dk åbnet. En Bitcoin-forhandler som den bør være.

BetterCoins.dk stræber ikke efter at være den 'førende forhandler i Danmark' - og skilter heller ikke med det, men det vi stræber efter er at være den bedste. Vi stræber efter at være den bedste på samtidlige parametre - og med et afsæt i communitiet, ønsker vi at give tilbage, hvorfor at 10% af kommisionen går til non-profit organisationer, der kæmper for udbredelsen af Bitcoin samt Blockchain i Danmark og i resten af norden. Uden nye tiltag vil kun et fåtal blive introduceret til Bitcoin samt Blockchain, hvorfor det er vigtigt, at vi støtter op omkring communitiet som forhandler.

Køb - samt sælg Bitcoins på https://bettercoins.dk/! Smiley
1715025387
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715025387

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715025387
Reply with quote  #2

1715025387
Report to moderator
1715025387
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715025387

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715025387
Reply with quote  #2

1715025387
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715025387
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715025387

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715025387
Reply with quote  #2

1715025387
Report to moderator
SRHP
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
November 11, 2017, 12:51:12 AM
 #2

Slap af..
Var lige ved at få noget galt i halsen da jeg læste 10% kommission haha Tongue

Godt jeg læste forkert / for hurtigt Tongue


Jo flere muligheder jo bedre Cheesy


Ses på FB


Mvh Sune Wink
Rubberduck59
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 340
Merit: 100


NEM <3


View Profile
November 13, 2017, 04:46:08 PM
 #3

Ikke umiddelbart en service jeg kommer til at bruge, men fedt med mere focus på det i Danmark. Håber det bliver en succes  Tongue

DeepOnion    ▬▬  Anonymous and Untraceable  ▬▬    ENJOY YOUR PRIVACY  •  JOIN DEEPONION
▐▐▐▐▐▐▐▐   ANN  Whitepaper  Facebook  Twitter  Telegram  Discord    ▌▌▌▌▌▌▌▌
Get $ONION  (✔Cryptopia  ✔KuCoin)  |  VoteCentral  Register NOW!  |  Download DeepOnion
pshemek
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 434
Merit: 250


View Profile
November 17, 2017, 07:09:03 PM
 #4

held og lykke med det. altid dejligt med nye muligheder inden for bitcoinhandel men umiddelbart ikke en side jeg kommer til at bruge.


 
                  ▄▄████████▄▄▄
              ▄███████████████▄
          ▄███████████░░▀█████▄
        ██████████████░░░███████
      ▐█████████████░░░██████▌
      █████████▀▀▀▀▀▀░░░████████
      ██████░░░░░░░░░░███████
      ██████░░░▄███▄░░░████████
      ▐██████░░░▀████░░░███████
        ███████░░░░░░░▀░░███████
          ▀██████▄▄▄▄▄▄▄░░█████▀
              ▀████████████████▀
                  ▀▀▀██████▀▀▀
DSTRA  F R O M   C O M M U N I T Y,
  C   O  M  E  S      U   N   I  T   Y    
[
               █████████
             ███░░░░░███
             ███░░░░░███
        ▄██████████████▄
        ████████████████
        ████████████████
        ████████████████
        ████████████████
        ████████████████
        ▀██████████████▀

 
PRIVACY

                  ▄▄███████▄▄
              ▄█████▌░▐█████▄
            ▄█████░░░░░▐████▄
           █████▌░▐▌░█░▐█████
          ███████░░░▐████████
         ▐████████░░░▐██████▌
           █████▌░█▌▐▌░▐█████
            ▀█████░░░░░▐████▀
                ▀████▌░▐█████▀
                   ▀▀██████▀▀

 
  LOW FEES

                ▄▄███████▄▄
            ▄█████████████▄
          ▄███░░▐██░░█████▄
         ██████░░▐██░░█████
        ████████░░▐██░░████
       ▐██████░░▐██░░█████▌
         ████▌░░██▌░░██████
          ▀███████████████▀
             ▀████████████▀
                 ▀▀██████▀▀

 
     FAST
]▬▬▬  BTC ANN  ▬▬▬
WEBSITE    TWITTER
FACEBOOK DISCORD
CryptoDenmark888
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile WWW
December 03, 2017, 09:41:38 PM
 #5

Hej DanishGuy,

Det er det at se du vil prøve at udfordre markedet. Jeg startede selv http://coinbox.dk op for nogle måneder siden og kan mærke interessen hele tiden stiger, når bitcoin får ny ATH og de danske medier skriver om btc. Det er fedt foretagende, at du har valgt 10% af kommisionen går til nonprofit formål, det er i hvert fald noget jeg selv vil overveje.
supctrong
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 24
Merit: 0


View Profile
December 06, 2017, 12:49:37 PM
 #6

Held og lykke med foretagenet.

Det er sikkert nogle, som vil bruge din tjeneste. For mig selv personligt vil jeg dog foretrække overførsel til Kraken.com via SEPA for et 20 kr. gebyr.

Jeg kan dog ikke lide dine betingelser, som gør, at jeg:
1) Ikke kan vide mig sikker på købs-/salgskurs.
2) Ikke kan vide mig sikker på, at de handelsbetingelser som var gældende for ordretidspunktet, er de samme gældende handelsebetingelser efter afgivelse af min ordre.
3) Kun kan være sikker på, at ordren er færdigbehandlet indenfor 24 timer, men ingen beskrivelse af kompensation eller andet, hvis dette ikke er tilfældet. Hvad sker der, hvis ordren ikke er færdigbehandlet? Kompenseres kunden så evt. og hvordan og i henhold til hvad?
4) Du beskriver ikke hvordan du lever op til Persondataloven, men vil alligevel have folks personlige informationer såsom cpr. nr., sygesikring, pas eller kørekort.
5) Du fraskriver dig også enhvert ansvar, hvis en kunde taber sine Bitcoins pga. en fejl fra din side. Du kan evt. tage alle kundens Bitcoins, overføre til din egen personlige wallet, og henvise til dine betingelser.
6) Du forbeholder dig også retten til, at annullere enhver ordre uden begrundelse. Det kan man da som kunde ikke være tjent med.

"Sælger har til hver en tid ret til at ændre, modificere og tilføje elementer til handelsbetingelserne uden varsel. Ændringerne træder i kraft straks efter publicering på hjemmesiden. Det eneste sælger forpligter sig til herom er at opdatere datoen for opdatering, hvilken ses længere oppe på siden."

Herudover:
"Vi garanterer, at alle ordrer vil være færdigbehandlet indenfor 24 timer efter ordreafgivelse, såfremt at alle betingelser er overholdt, herunder AML-politik og indbetaling af midler."

Synes også det her er gemt væk i betingelserne:
"Under ordreafgivelse af ordre på en større sum af kr. 7.500 på løbende 30 dage, skal vi kunne identificere dig. Det indebærer, at du skal fremvise et gyldigt ID, herunder sygesikringskort, pas eller kørekort. Dette kan sendes på e-mail eller uploades direkte på vores hjemmeside."

Det her er også noget af en ansvarsfraskrivelse:
"Vi fraskriver os ethvert ansvar for tab, som du som kunde måtte lide under en minimering eller forsvinden af værdien på dine Bitcoin eller anden værditab, der måtte forekomme. BetterCoins.dk ApS kan aldrig holdes ansvarlig for værditab, der måtte forekomme før, under og efter bestillingen, uagtet om det gælder køb eller salg af Bitcoins."

Herudover:
"BetterCoins.dk ApS forholder sig ret til enhver tid at annullere en respektive ordre, uden nødvendigvis at give begrundelse til kunden herom."
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!