Bitcoin Forum
March 28, 2024, 10:56:59 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Te laat om in bitcoin te stappen?  (Read 1863 times)
zenchi8 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 78
Merit: 0


View Profile
November 11, 2017, 04:45:50 PM
 #1

Leuk artikel er over:
https://allesovercrypto.nl/article/laat-investeren-bitcoin
1711623419
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1711623419

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1711623419
Reply with quote  #2

1711623419
Report to moderator
1711623419
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1711623419

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1711623419
Reply with quote  #2

1711623419
Report to moderator
No Gods or Kings. Only Bitcoin
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
November 11, 2017, 04:55:09 PM
 #2

mooi stuk!


hopelijk kunnen we stellen dat crypto nog in de peuterschoenen staat.....
zenchi8 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 78
Merit: 0


View Profile
November 11, 2017, 05:06:03 PM
 #3

Ik hoop het ook en denk van wel.
En dan hoop ik ook dat bitcoin degene is die altijd bovenaan staat. Dat verdient ie wel  Grin
peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
November 11, 2017, 06:01:22 PM
Last edit: November 12, 2017, 10:41:54 AM by peterspijzer
 #4

ik kijk wel eens naar andreas andropoulos (zoiets) op youtube.com

https://www.youtube.com/watch?v=LIQkuF_I5Xo


deze man is helemaal bitcoin goeroe, hoewel de laatste tijd ook positieve teksten over ethereum
tja, en dan denk ik ook van: die bitcoin is toch wel een "store of value" en tegelijk ook de eerste en bij de meeste mensen de bekendste


oh, waarschijnlijk niet te laat om in te stappen, juist niet, na deze daling van 1000 dollar per bitcoin

cryptowoman2017
Member
**
Offline Offline

Activity: 88
Merit: 10

Javascript Developer / Technical writer, blogger


View Profile WWW
November 17, 2017, 02:36:32 PM
 #5

het is nooit te laat en alles kan gebeuren.
klaaas
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1568
Merit: 544



View Profile
November 17, 2017, 03:24:39 PM
 #6

'Ondanks' de vaart van dit jaar loont het zeker om nog mee te liften voor de komende jaren.
Vertrouwen in de blockchain en het aantal gebruikers zullen alleen maar toenemen en waarde toevoegen.

Shopping online and sats back as a discount! (satsback) + LightningNetwork
Best2Invest
Member
**
Offline Offline

Activity: 127
Merit: 10


View Profile
November 18, 2017, 01:41:03 PM
 #7

Ik denk dat we aan het begin staan en BTC nog (flink) kan groeien.
Aan de andere kant er komen nu steeds meer alternatieven (altcoins)

Ik denk dat het niet onverstandig is geld te spreiden en ook een aantal goeie altcoins aan te schaffen (en te wachten tot die hun bitcoin momentje krijgen)

En idd hoeveel % mensen op de wereld hebben nu crypto valuta.. en wat als dat in een (paar) jaar vertienvoudigd?  
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
November 19, 2017, 03:15:05 PM
 #8

Het is nooit te laat, ligt ook aan je perspectief erop. Je zult geen % stijging zien zoals toen Bitcoin van een paar dollar of zelfs een paar cent naar duizend ging maar in vergelijking met de beurs is dit nog steeds erg rendabel.Velen kijken naar prijs en concluderen het is te duur maar ik kijk zelf liever naar %. Je kunt ook nog altijd in wat investeren in altcoins i.p.v. Bitcoin maar dan moet je wel je instappunt goed bepalen, heb zelf Waves gekocht en elke keer op z'n bodem bijgekocht, is toch al zo'n +40% en dat in een paar maandjes...
Hoop dat die in 2018 wat meer beweging krijgt en meer klanten aantrekt. Ze hebben in ieder geval een erg goede roadmap en ideeën voor de toekomst. Kunnen zich ook prima aanpassen waar ik Ethereum niet echt veel moeite voor zie doen.

nashanas
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
November 19, 2017, 03:21:49 PM
 #9

ik vind dat het nu beetje paniek is. Het is duur en ben je beetje bang wanneer je ziet dat zakt.
Coin.Master636
Member
**
Offline Offline

Activity: 68
Merit: 10


View Profile
November 20, 2017, 10:58:36 AM
 #10

Het is nooit te laat, ligt ook aan je perspectief erop. Je zult geen % stijging zien zoals toen Bitcoin van een paar dollar of zelfs een paar cent naar duizend ging maar in vergelijking met de beurs is dit nog steeds erg rendabel.Velen kijken naar prijs en concluderen het is te duur maar ik kijk zelf liever naar %. Je kunt ook nog altijd in wat investeren in altcoins i.p.v. Bitcoin maar dan moet je wel je instappunt goed bepalen, heb zelf Waves gekocht en elke keer op z'n bodem bijgekocht, is toch al zo'n +40% en dat in een paar maandjes...
Hoop dat die in 2018 wat meer beweging krijgt en meer klanten aantrekt. Ze hebben in ieder geval een erg goede roadmap en ideeën voor de toekomst. Kunnen zich ook prima aanpassen waar ik Ethereum niet echt veel moeite voor zie doen.

Ik ga helemaal akkoord! Of je nu 100 bitcoins hebt en ze stijgen van 1 euro naar 100 euro per stuk, of je hebt er 0.01 en bitcoin stijgt van 100 naar 10000 euro per stuk, je verdient even veel erop. Natuurlijk moeten we wel kijken naar de snelheid van de groei. Op een bepaald moment is de stijging echt "geboomd" en toen viel er heel wat geld te rapen. Wie weet of dit nog eens zal gebeuren... Om dezelfde percenten te halen, moet bitcoin nu natuurlijk in absolute waarde wel veel meer groeien dan in het begin.

DeepOnion    ▬▬  Anonymous and Untraceable  ▬▬    ENJOY YOUR PRIVACY  •  JOIN DEEPONION
▐▐▐▐▐▐▐▐   ANN  Whitepaper  Facebook  Twitter  Telegram  Discord   ▌▌▌▌▌▌▌▌
Get $ONION  (✔Cryptopia  ✔KuCoin)  |  VoteCentral  Register NOW!  |  Download DeepOnion
Cryptalking
Member
**
Offline Offline

Activity: 120
Merit: 10

Riding Whales to the Moon!


View Profile WWW
November 26, 2017, 08:37:41 PM
 #11

Goed stuk, als je naar de grafieken en voorspellingen kijkt denk ik peroosnlijk dat het voorlopig nog niet te laat is om in te stappen. Wel zal je door de stijgende lijn vaker het gevoel hebben dat je te laat instapt  Tongue voorbeeld: ik zelf was van mening dat ik best laat was ingestapt (op €3200) maar kijk waar hij nu staat. Maar als ik nu wil bijkopen heb ik sowieso het gevoel dat te hoog inkoop omdat ik van 3200 kom. Probeer daarom altijd in te stappen wanner je denkt dat de dip op dat moment zo laag mogelijk is. Meestal rond een hard fork of het einde van de week. Beter einde van de week tijdens een hard fork hehe. Maar goed, wederom k hou deze in de gaten. Succes guys

DeepOnion    ▬▬  Anonymous and Untraceable  ▬▬    ENJOY YOUR PRIVACY  •  JOIN DEEPONION
▐▐▐▐▐▐▐▐   ANN  Whitepaper  Facebook  Twitter  Telegram  Discord   ▌▌▌▌▌▌▌▌
Get $ONION  (✔Cryptopia  ✔KuCoin)  |  VoteCentral  Register NOW!  |  Download DeepOnion
peterspijzer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 499
Merit: 304


View Profile
November 26, 2017, 11:36:47 PM
 #12

procenten, inderdaad.... daar gaat het om (deze week bijvoorbeeld: 15% hoger)


en nog een reden dat het niet te laat is, om in te stappen, en dat druk ik ook uit in procenten:
ongeveer 3% van de bevolking wereldwijd (nog veel te hoog ingeschat) heeft wat bitcoin(-fracties)
en dat kan best  IN DE PEUTERSCHOENEN  genoemd worden

nog een reden:
ik lees net dat op dit moment 3,8 miljoen bitcoins als "lost" aangemerkt mogen worden
en dat is 20% minder bitcoins, dus 20% schaarser dan ingeprijst



Kahoona
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
December 02, 2017, 01:21:11 PM
 #13

Ik hoor mensen die er verstand van zouden kunnen hebben roepen dat bitcoin binnen een paar jaar op 1 miljoen dollar zal staan. Demand neemt alleen maar toe, supply staat redelijk vast ... dat zijn ingrediënten om nog vele malen over de kop te gaan.

In Japan bijv. gaat men helemaal los op bitcoin ... in landen met een zwakke valuta gaat dit ook gebeuren. Nog niet zo lang geleden is Rusland  "failliet" gegaan, waarbij het opgebouwde vermogen van zowat iedereen weg was (Annemarie van Gaal kan erover meepraten) ... dan ligt het voor de hand om wat in bitcoins en fysiek goud te stoppen.
mitserdt
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 51
Merit: 0


View Profile
December 02, 2017, 02:38:05 PM
 #14

Wat ik niet begrijp is dat bicoin nog steeds de boventoon voert, terwijl de investeerders massaal in crypto te lijken duiken. Als je dan toch een grote klap wil maken, zou ik eigenlijk verwachten dat er meer op de andere coins wordt ingezet. Het nieuws gaat alleen maar over bitcoin en hoe je daar in kunt stappen.
Mijntje
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 1


View Profile
December 02, 2017, 08:38:28 PM
 #15

Volgens mij maakt het bijna niet meer uit onderhand waar je instapt. Alles lijkt booming te zijn!
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
December 03, 2017, 04:40:52 AM
 #16

Wat ik niet begrijp is dat bicoin nog steeds de boventoon voert, terwijl de investeerders massaal in crypto te lijken duiken. Als je dan toch een grote klap wil maken, zou ik eigenlijk verwachten dat er meer op de andere coins wordt ingezet. Het nieuws gaat alleen maar over bitcoin en hoe je daar in kunt stappen.

Eenvoudig: de naam bitcoin is al heel lang bekend - de andere nog maar nauwelijks. En voor veel coins geldt dat je er alleen maar in kunt handelen met bitcoin (in ieder geval vaak niet met je eurootjes)
MoonIsBlue
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 111



View Profile
December 03, 2017, 06:37:16 PM
 #17

Ik hoor mensen die er verstand van zouden kunnen hebben roepen dat bitcoin binnen een paar jaar op 1 miljoen dollar zal staan. Demand neemt alleen maar toe, supply staat redelijk vast ... dat zijn ingrediënten om nog vele malen over de kop te gaan.

In Japan bijv. gaat men helemaal los op bitcoin ... in landen met een zwakke valuta gaat dit ook gebeuren. Nog niet zo lang geleden is Rusland  "failliet" gegaan, waarbij het opgebouwde vermogen van zowat iedereen weg was (Annemarie van Gaal kan erover meepraten) ... dan ligt het voor de hand om wat in bitcoins en fysiek goud te stoppen.

Gebeurt al, landen met slecht presterende valuta's betalen vaak extra premies bovenop de marktprijs van Bitcoin. Komt omdat er grote vraag is en klein aanbod.

Kahoona
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
December 04, 2017, 09:58:08 AM
 #18

Wat ik niet begrijp is dat bicoin nog steeds de boventoon voert, terwijl de investeerders massaal in crypto te lijken duiken. Als je dan toch een grote klap wil maken, zou ik eigenlijk verwachten dat er meer op de andere coins wordt ingezet. Het nieuws gaat alleen maar over bitcoin en hoe je daar in kunt stappen.
Ethereum wordt ook wel genoemd, maar daarnaast inderdaad niet. Tsja, welke crypto gaat die grote klap geven ? ... that's the million dollar question.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!