Bitcoin Forum
April 25, 2024, 07:39:43 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bitcoins kopen  (Read 1022 times)
JDL14 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
October 19, 2017, 11:49:00 AM
 #1

Beste forumleden,

Ik ben volledig nieuw in deze wereld. Sinds een aantal dagen ben ik begonnen met het inlezen in bepaalde cryptomunten en het volgen van bepaalde koersen. Nu ben ik benieuwd en zit ik er sterk aan te denken om te gaan investeren in de bitcoin en een ander deel in de ethereum. Gewoon even kijken wat het doet met mijn geld en hoe het allemaal werkt.

Wat zijn de belangrijkste dingen die ik moet weten voordat ik er in stap?

Er zijn namelijk veel verschillende soorten tactieken wat ik heb gelezen. Je kunt gewoon kopen en wachten tot het gaat stijgen, of juist nauwlettend opletten om ze goedkoop in te kopen en vervolgens weer te verkopen. Waar gaat jullie voorkeur naar uit en waar ligt het risico en de moeilijkheidsgraad?

Bij voorbaat dank,
1714030783
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714030783

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714030783
Reply with quote  #2

1714030783
Report to moderator
1714030783
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714030783

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714030783
Reply with quote  #2

1714030783
Report to moderator
1714030783
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714030783

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714030783
Reply with quote  #2

1714030783
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714030783
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714030783

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714030783
Reply with quote  #2

1714030783
Report to moderator
NL-Bitcoin
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 50
Merit: 0


View Profile