Bitcoin Forum
April 25, 2024, 07:39:43 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bitcoins kopen  (Read 1022 times)
JDL14 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
October 19, 2017, 11:49:00 AM
 #1

Beste forumleden,

Ik ben volledig nieuw in deze wereld. Sinds een aantal dagen ben ik begonnen met het inlezen in bepaalde cryptomunten en het volgen van bepaalde koersen. Nu ben ik benieuwd en zit ik er sterk aan te denken om te gaan investeren in de bitcoin en een ander deel in de ethereum. Gewoon even kijken wat het doet met mijn geld en hoe het allemaal werkt.

Wat zijn de belangrijkste dingen die ik moet weten voordat ik er in stap?

Er zijn namelijk veel verschillende soorten tactieken wat ik heb gelezen. Je kunt gewoon kopen en wachten tot het gaat stijgen, of juist nauwlettend opletten om ze goedkoop in te kopen en vervolgens weer te verkopen. Waar gaat jullie voorkeur naar uit en waar ligt het risico en de moeilijkheidsgraad?

Bij voorbaat dank,
1714030783
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714030783

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714030783
Reply with quote  #2

1714030783
Report to moderator
1714030783
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714030783

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714030783
Reply with quote  #2

1714030783
Report to moderator
1714030783
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714030783

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714030783
Reply with quote  #2

1714030783
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714030783
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714030783

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714030783
Reply with quote  #2

1714030783
Report to moderator
NL-Bitcoin
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 50
Merit: 0


View Profile
October 19, 2017, 02:59:13 PM
 #2

Dit zijn de punten waarop ik persoonlijk let,

1) Investeer nooit wat je niet kan verliezen.
2) Meld je aan op een exchange zoals Bittrex.com om in verschillende crypto te inverteren (LET OP! Zet nooit al je Bitcoin(s) of andere cryptomunten op een exchange, uit veiligheid zet je een deel tenminste veilig op een offline/hardware wallet).
3) Investeer alleen in cryptocurrenties waar je ook echt in gelooft en goed onderzoek naar hebt gedaan, natuurlijk heeft niemand een glazenbol om de koers hiervan te kunnen bepalen maar een beetje voorwerk doet wonderen.
4) Tactiek is persoonlijk en zal je in de loop der tijd zelf achter komen, begin gewoon met kleine aantallen Wink
5) 'Stalen ballen' Wat? ja! Stalen ballen heb je nodig hiervoor want als je in paniek raakt en snel weer wilt verkopen loopt dit uit op verlies. De koers kan namelijk van +20% na een dag alweer naar -30% gaan vandaar dat je alleen moet investeren in crypto waar je echt in gelooft en misschien voor long/mid term kan gaan Grin

Niemand is in één keer goed met het verhandelen van crypto daarom zal je er eerst mee moeten leren omgaan Smiley

Hopelijk heb je wat aan deze informatie Grin
zenchi8
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 78
Merit: 0


View Profile
November 05, 2017, 03:42:35 PM
 #3

Koop nooit voor meer geld dan je bereid bent te verliezen.
Het snel verliezen zal denk ik niet snel gebeuren, maar het kan in principe wel.
Als je kijkt naar de hele grafiek van bitcoin dan zie je het nonstop stijgen en zakken, stijgen en zakken. Maar de grote lijn is dat het stijgt.
Ik zie het niet gebeuren dat je echt al je geld zult verliezen, maar wie weet.

Via o.a. bitmymoney kun je makkelijk eens de bitcoin proberen.

Ik wens je er veel succes en plezier mee  Smiley


ps: ethereum daarbij zie ik dat het redelijk stabiel blijft. Het stijgt niet enorm. Wel lees ik dat mensen bijv. 75% bitcoins doen en 25% ethereum. Maar als je kijkt naar de hele grafiek van ethereum dan zie ik niet hoe je daar winst mee kunt behalen. Of verwachten mensen dat het op een dag boven de 250 euro uit zal stijgen? Idem dito met litecoin. Die is al een hele lange tijd ongeveer tussen de 60 en de 40 euro waard. Die bestaat een stuk langer en ik zie die niet ineens gaan stijgen in waarde.
Wat is dan het nut volgens mensen om daar in te investeren?
Cryptalking
Member
**
Offline Offline

Activity: 120
Merit: 10

Riding Whales to the Moon!


View Profile WWW
November 26, 2017, 10:21:14 PM
 #4

Ik denk dat NL-bitcoin een zeer nauwkeurige opsomming heeft gegeven. Sterker nog, ik denk dat zijn opsomming erg lijkt op die van mij. Niet veel meer aan toe te voegen. Ik wens je vooral veel plezier. Een tip: Je ziet meestal vanaf Vrijdag tot Zaterdag/Zandag een kleine dip in de grafieken omdat bepaalde exchanges of bedrijfen die handelen sluiten. Ook rond of net na een 'Hard Fork' zie je meestal een dip. Dit zijn mooie momenten om in de gaten te houden als je wat goedkoper wilt inkopen. Voor de rest is het veel research en een beetje geluk, succes!  Grin

DeepOnion    ▬▬  Anonymous and Untraceable  ▬▬    ENJOY YOUR PRIVACY  •  JOIN DEEPONION
▐▐▐▐▐▐▐▐   ANN  Whitepaper  Facebook  Twitter  Telegram  Discord   ▌▌▌▌▌▌▌▌
Get $ONION  (✔Cryptopia  ✔KuCoin)  |  VoteCentral  Register NOW!  |  Download DeepOnion
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!