Bitcoin Forum
June 19, 2024, 12:21:07 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]  All
  Print  
Author Topic: Stammtisch/Treffen Saarbrücken, Saarland  (Read 52738 times)
3btc (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
June 18, 2024, 12:40:24 PM
 #201

Oleck! Soviel Andrang, geil!  Grin

Aber der Reihe nach:

1. Ich hatte schon überlegt, den Stammtisch im Juni zu machen... aber ich war mir nicht sicher, wieviel Interesse bestünde. Ich brauchte nach 10 Jahren auch mal eine Verschnaufpause, obendrein ging da viel meiner Zeit für familiäres und Umzug drauf.

2. Offensichtlich hat diese Pause gereicht, um den obigen Poster völlig aus der Bahn zu werfen. Wer mich kennt weiß, daß ich sonst nicht mit meiner Meinung hinterm Berg halte. Wer uns beide kennt, wird sich selber ein Urteil bilden können (und ggf. nachfragen). Ich habe da einige Vermutungen, aber es wäre nicht fair, sowas öffentlich zu machen. Jedenfalls kann ich dem Post reinen Gewissens widersprechen.

3. Super, daß sich hier gerade so viele neue Coiner einfinden! Mir geht das Herz auf! Ich denke, das beste wird sein, einen neuen Thread für Saarbrücken starten (hier mache ich gleich das Licht aus). Viel Erfolg! Und hoffentlich schaffe ich es auch mal hin.

Zum Schluß: Vielen Dank an alle, die da waren. Es war eine sehr bunte Mischung an Leuten Cheesy Ich bin froh, daß ich alle die meisten davon zu meinen Freunden zählen kann. Danke <3


PS: Wenn Ihr in Saarbrücken einen Stammtisch aufmacht, noch ein paar Tipps/Hinweise: Macht Eure Invites mehrsprachig (zumindest englisch), allein die Leute von der Uni wollt Ihr Euch nicht entgehen lassen. Legt es zentral, mit Parken und ÖPNV. Und gutes Essen dabei hat noch nie jemandem geschadet (Hendriks mit Starkoch Alwin war da schon echt gut).



Yikes, so many new people, awesome!  Grin

Anyway, let's keep some order:

1. I had considered to call for a meeting in June... just wasn't sure how many people would be interested/joining. And, after 10 years, I really needed a break, on top of that most of my time was being consumed by family matters and a moving.

2. Well, that break seemed enough for at least one person to go ballistic. Anyone who has met me knows that I do not hide my opinion. People who know us both can reach their own conclusions (or ask). I do have some faint ideas but it wouldn't be fair to do so in public. Finally, I do contradict those claims with a clear conscience.

3. Fantastic to see so many people coming in right now! I love it and absolutely support it. Having said that, I think it's still be better for your topic to start a new thread for our little fine Saarland (I'll turn it off here after this). Good luck! Looking forward to join you, time permitting.

Finally: Thanks
to anyone who joined! It was a wonderful and diverse bunch of people! Cheesy And I am happy, nay, honoured to be friends with all most of you. Thanks! <3


PS: For starting a new meetup, perhaps I can bother you with some pointers for consideration? Keep your invite multi language (at least english, too), you don't want to miss out on any fellas from the university. Find a good central spot (both parking and public transport). Finally, think of food, some people might come straight from work (Hendriks legendary cook was always a bonus).





Sell * Buy * Anything * Decentralized * Free

OpenBazaar.Org
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!