Bitcoin Forum
June 19, 2024, 11:09:18 AM *
News: Voting for pizza day contest
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
Author Topic: Beste manier BTC omzetten naar bankaccount  (Read 766 times)
rodyw
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 378
Merit: 102


View Profile
January 19, 2018, 01:06:34 PM
 #41

Als aanvullende vraag hierop. Wat is de meest efficiënte manier om je crypto van andere exchanges naar Gdax, bl3p of Kraken te krijgen? De meeste exchanges gebruiken trading pairs met BTC, maar volgens mij zijn de transaction fees voor BTC belachelijk hoog. Het overmaken van bijv. Cryptopia naar Gdax van BTC is dan niet echt aantrekkelijk. Is het dan beter om eerst BTC om te zetten naar ETH of LTC (extra fees) en dan naar Gdax of maakt dat uiteindelijk niets uit?

brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
January 19, 2018, 01:55:18 PM
 #42

Als aanvullende vraag hierop. Wat is de meest efficiënte manier om je crypto van andere exchanges naar Gdax, bl3p of Kraken te krijgen? De meeste exchanges gebruiken trading pairs met BTC, maar volgens mij zijn de transaction fees voor BTC belachelijk hoog. Het overmaken van bijv. Cryptopia naar Gdax van BTC is dan niet echt aantrekkelijk. Is het dan beter om eerst BTC om te zetten naar ETH of LTC (extra fees) en dan naar Gdax of maakt dat uiteindelijk niets uit?

Het is inderdaad veel goedkoper om LTC of ETH over te maken dan BTC.
Een uitzondering: coins versturen vanaf GDAX is altijd (!) gratis. Let op: alleen vanaf GDAX.com, dus niet vanaf Coinbase zelf!

Maar wanneer je dus je coins naar GDAX (of een andere exchange) wilt sturen, is het verstandig om te kijken naar de kosten - let ook op de koers. Wanneer de koersen erg verschillen kan dit zowel een voor- als nadeel opleveren. Kijk dus niet alleen naar de transferfee!
rodyw
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 378
Merit: 102


View Profile
January 19, 2018, 06:22:26 PM
 #43

Als aanvullende vraag hierop. Wat is de meest efficiënte manier om je crypto van andere exchanges naar Gdax, bl3p of Kraken te krijgen? De meeste exchanges gebruiken trading pairs met BTC, maar volgens mij zijn de transaction fees voor BTC belachelijk hoog. Het overmaken van bijv. Cryptopia naar Gdax van BTC is dan niet echt aantrekkelijk. Is het dan beter om eerst BTC om te zetten naar ETH of LTC (extra fees) en dan naar Gdax of maakt dat uiteindelijk niets uit?

Het is inderdaad veel goedkoper om LTC of ETH over te maken dan BTC.
Een uitzondering: coins versturen vanaf GDAX is altijd (!) gratis. Let op: alleen vanaf GDAX.com, dus niet vanaf Coinbase zelf!

Maar wanneer je dus je coins naar GDAX (of een andere exchange) wilt sturen, is het verstandig om te kijken naar de kosten - let ook op de koers. Wanneer de koersen erg verschillen kan dit zowel een voor- als nadeel opleveren. Kijk dus niet alleen naar de transferfee!
Bedankt! Het maakt het wel wat omslachtig en daardoor onoverzichtelijk door eerst een extra tussenstap te zetten via LTC/ETH, maar ok. Ik blijf me overigens verbazen over de relatief grote verschillen in verkoopprijs van o.a. BTC -> Euro bij enkele bekende 'nederlandse' partijen. Als voorbeeld 3 vergelijkingen op hetzelfde tijdstip:
BTCDirect: 1BTC -> 9265 Euro
Bitonic: 1 BTC -> 9239 Euro
Anycoindirect: 1 BTC -> 9217 Euro
Dat scheelt tussen BTCDirect en Anycoindirect bijna 50 Euro! En dan te bedenken dat inderdaad op hetzelfde moment op Gdax 1 BTC voor 9580 Euro verhandeld werd.

Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!