Bitcoin Forum
May 04, 2024, 04:29:47 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bittrex gaat USD ($) opnemen als FIAT. Goed nieuws?  (Read 184 times)
Irriversible (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 52
Merit: 1

luctor et emergo


View Profile
February 03, 2018, 12:38:54 AM
 #1

Mooi nieuws op https://www.cryptoninjas.net/2018/02/01/bittrex-ceo-will-us-dollar-trading/
Nu de continuïteit van Tether op het spel staat ben ik op zoek naar alternatieven om tijdelijk winst te pakken en in een stabiele coin te converteren. Daarna weer Crypto kopen, want ik haat short gaan op Crypto.
Lijkt mij alles behalve gunstig voor de markt Undecided. Dat terzijde, voorheen ging ik naar Tether, maar binnenkort kun je via Bittrex je winst omzetten naar $.
Transactie kosten zijn nog niet bekend, maar tijdelijk Crypto omzetten naar FIAT lijkt mij een prima tussenoplossing aangaande deze situatie.
Mee eens, of zie ik iets over het hoofd?
1714840187
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714840187

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714840187
Reply with quote  #2

1714840187
Report to moderator
1714840187
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714840187

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714840187
Reply with quote  #2

1714840187
Report to moderator
No Gods or Kings. Only Bitcoin
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714840187
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714840187

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714840187
Reply with quote  #2

1714840187
Report to moderator
1714840187
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714840187

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714840187
Reply with quote  #2

1714840187
Report to moderator
1714840187
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714840187

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714840187
Reply with quote  #2

1714840187
Report to moderator
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
February 03, 2018, 07:37:33 AM
 #2

Mooi nieuws op https://www.cryptoninjas.net/2018/02/01/bittrex-ceo-will-us-dollar-trading/
Nu de continuïteit van Tether op het spel staat ben ik op zoek naar alternatieven om tijdelijk winst te pakken en in een stabiele coin te converteren. Daarna weer Crypto kopen, want ik haat short gaan op Crypto.
Lijkt mij alles behalve gunstig voor de markt Undecided. Dat terzijde, voorheen ging ik naar Tether, maar binnenkort kun je via Bittrex je winst omzetten naar $.
Transactie kosten zijn nog niet bekend, maar tijdelijk Crypto omzetten naar FIAT lijkt mij een prima tussenoplossing aangaande deze situatie.
Mee eens, of zie ik iets over het hoofd?

Klopt, maar als je nog meer zekerheid wilt: sites als GDAX.com, Kraken.com, Bitstamp.net, Bl3p.eu voeren ook de Euro. Alleen het aantal coins is beperkt.
Irriversible (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 52
Merit: 1

luctor et emergo


View Profile
February 03, 2018, 08:55:51 AM
 #3

Mooi nieuws op https://www.cryptoninjas.net/2018/02/01/bittrex-ceo-will-us-dollar-trading/
Nu de continuïteit van Tether op het spel staat ben ik op zoek naar alternatieven om tijdelijk winst te pakken en in een stabiele coin te converteren. Daarna weer Crypto kopen, want ik haat short gaan op Crypto.
Lijkt mij alles behalve gunstig voor de markt Undecided. Dat terzijde, voorheen ging ik naar Tether, maar binnenkort kun je via Bittrex je winst omzetten naar $.
Transactie kosten zijn nog niet bekend, maar tijdelijk Crypto omzetten naar FIAT lijkt mij een prima tussenoplossing aangaande deze situatie.
Mee eens, of zie ik iets over het hoofd?

Klopt, maar als je nog meer zekerheid wilt: sites als GDAX.com, Kraken.com, Bitstamp.net, Bl3p.eu voeren ook de Euro. Alleen het aantal coins is beperkt.

Hoi Brobbel, ja daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb ook een account bij Kraken, maar inderdaad die zijn itt Bittrex beperkt in het aantal coins.
Management
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
February 03, 2018, 10:44:52 AM
 #4

Dat is zeker goed nieuws.

Heeft iemand trouwens zicht op wanneer de inschrijvingen voor Bittrex weer open gaan?
marc_a
Member
**
Offline Offline

Activity: 116
Merit: 11


View Profile
February 06, 2018, 08:36:31 PM
 #5

Dat is zeker goed nieuws.

Heeft iemand trouwens zicht op wanneer de inschrijvingen voor Bittrex weer open gaan?

Volgens mij zijn er betere exchanges met een breder aanbod van  coins (wel iets  meer risico)

   ⚡⚡ PRiVCY ⚡⚡   ▂▃▅▆█ ✅ PRiVCY (PRIV) is a new PoW/PoS revolutionary privacy project ● ☞ ✅ Best privacy crypto-market! ● █▆▅▃▂
    Own Your Privacy! ─────────────────║ WebsiteGithub  |  Bitcointalk  |  Twitter  |  Discord  |  Explorer ║─────────────────
   ✯✯✯✯✯                 ✈✈✈[Free Airdrop - Starts 9th June]✅[Tor]✈✈✈ ║───────────║ Wallet ➢ ✓ Windows  |  ✓ macOS  |  ✓ Linux
klaaas
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1568
Merit: 544



View Profile
February 06, 2018, 09:09:51 PM
 #6

Volgens mij zijn er betere exchanges met een breder aanbod van  coins (wel iets  meer risico)

Enig idee welke exchange(s) er nog aanmeldingen accepteren ?

Shopping online and sats back as a discount! (satsback) + LightningNetwork
Irriversible (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 52
Merit: 1

luctor et emergo


View Profile
February 14, 2018, 10:04:39 AM
 #7

Volgens mij kun je terecht bij Gate.io, Mercatox en Cryptopia. Al is er de laatste weken wel kritiek op Cryptopia ivm stil leggen handel in Doge en LTC.
Bouli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 104


https://t.me/Zenzo_Telegram


View Profile WWW
February 24, 2018, 04:33:31 PM
 #8

Dat is zeker goed nieuws.

Heeft iemand trouwens zicht op wanneer de inschrijvingen voor Bittrex weer open gaan?

Je kan je inschrijven, maar dan moet je een hele vragenlijst beantwoorden.


Ethos zelf is ook bezig met een soortgelijk platform (fiat gateway) ben benieuwd. Ik denk dat straks meedere exchanges dit gaan aanbieden.

HappyMod
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 2

ICO Communtiy Management & Engagement happymod.io


View Profile WWW
February 25, 2018, 10:59:00 PM
 #9

Het is zeer positief, het enige probleem is dat Bittrex nog met veel server en graphic problemen kampt. Helaas zijn de meest simpele features nog niet opgelost. Ik denk wanneer platformen zoals Binance dit gaan toepassen dat er veel meer commotie ontstaat. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat. Uiteindelijk zijn we toch op zoek naar een munt die ons de steun kan geven van een stabiele markt waar we op terug kunnen vallen wanneer er veel schommelingen plaatsvinden. USDT is hier helaas niet de goede oplossing voor gezien de geschiedenis die het heeft.

We will see Wink

Startup for Cryptocurrency Community Management, Engagement and Marketing. Expert in ICO Advising and moderation of social media platforms happymod.io
Juulke
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 79
Merit: 0


View Profile
March 01, 2018, 08:24:32 AM
 #10

Hmm goed nieuws overall, dit gaat me geld kosten...

En uiteindelijk weer geld opleveren!  Cheesy
HappyMod
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 2

ICO Communtiy Management & Engagement happymod.io


View Profile WWW
March 30, 2018, 10:23:22 AM
 #11



Mooi nieuws op https://www.cryptoninjas.net/2018/02/01/bittrex-ceo-will-us-dollar-trading/
Nu de continuïteit van Tether op het spel staat ben ik op zoek naar alternatieven om tijdelijk winst te pakken en in een stabiele coin te converteren. Daarna weer Crypto kopen, want ik haat short gaan op Crypto.
Lijkt mij alles behalve gunstig voor de markt Undecided. Dat terzijde, voorheen ging ik naar Tether, maar binnenkort kun je via Bittrex je winst omzetten naar $.
Transactie kosten zijn nog niet bekend, maar tijdelijk Crypto omzetten naar FIAT lijkt mij een prima tussenoplossing aangaande deze situatie.
Mee eens, of zie ik iets over het hoofd?

Klopt, maar als je nog meer zekerheid wilt: sites als GDAX.com, Kraken.com, Bitstamp.net, Bl3p.eu voeren ook de Euro. Alleen het aantal coins is beperkt.

Ik denk dat het ontzettend goed nieuws is dat ze FIAT gaan gebruiken. USDT is gewoon te shady, ik heb daar geen vertrouwen in.

Wat je zegt, soms wil je gewoon even op iets stabiels stappen, dus het feit dat je dan naar dollar kunt vind ik erg fijn.

Wat Brobbel ook zegt, er zijn exchanges die meer fiat aanbieden, maar weinig coin diversiteit. Ik heb geen problemen met uitstappen naar dollar, als Bittrex dat aanbiedt.

Startup for Cryptocurrency Community Management, Engagement and Marketing. Expert in ICO Advising and moderation of social media platforms happymod.io
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!