Bitcoin Forum
February 19, 2018, 02:37:17 PM *
News: Latest stable version of Bitcoin Core: 0.15.1  [Torrent].

Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Cash out - Alternativer til Coinbase?  (Read 191 times)
magle
Member
**

Activity: 112
Merit: 10

Gambling Investment Fund

View Profile
February 07, 2018, 07:31:59 PM

Ok tak for info' Smiley

Skal man også igennem den samme verificerings proces med sin bank der eller kan man trække direkte ud?

Man kan trække direkte ud, så længe at den konto de skal overføre til passer med dit navn. Det vil sige du kan ikke overføre til din kæreste/bror/fætters konto. Jeg ved ikke hvordan de tjekker det, men de skriver i hvert fald at navnet i deres system skal matche med navnet på den bank konto de skal overføre til.

Invest in a working business    ✔︎     ǀ      Follow us & check out the   whitepaper   
● ⚫ GIFcoin ⚫ ●      ǀ     Gambling Investment Fund     ǀ     80% of net profits are shared    ✔︎     ǀ                                                                           
                                                                                                    Profit share token                  ✔︎     ǀ      Website  -  Announcement  -  Twitter  -  Telegram
1519051037
Hero Member
*

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1519051037
Reply with quote  #2

1519051037
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1519051037
Hero Member
*

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1519051037
Reply with quote  #2

1519051037
Report to moderator
Torres33
Newbie
*

Activity: 13
Merit: 0

View Profile
February 08, 2018, 02:21:08 PM

Det lyder sgu' godt!

Jeg giver lige coinbase et par dage mere til at komme ind i kampen, ellers forsøger jeg mig hos Kraken.

Tak for hjælpen Smiley
Celsiuss
Full Member

Activity: 238
Merit: 100

View Profile
February 09, 2018, 09:52:57 AM

Hej,

Jeg er ny i Krypto verdenen og ville for at se om det overhovedet kunne betale sig at investere i - prøve at cashe lidt ud fra coinbase hvor jeg havde købt.

Da jeg prøvede at cashe ud fik jeg at vide at jeg skulle lave en SEPA overførsel til deres bank i Estland Huh før de kunne verificere min bank konto - altså sende DEM penge, før de kunne sende MIG mine penge.

Hvis noget lyder suspekt er det dette efter min mening. Jeg kan på ingen måde se hvordan det kan retfærdiggøres at jeg skal sende dem nogle af mine penge før jeg kan få overført til min bank. De havde sjovt nok ingen udfordringer med at tage mine penge da jeg satte dem ind.

Har hørt folk der aldrig har set deres penge igen - og de har et mildest talt utroværdigt ry på trustpilot.

https://www.trustpilot.com/review/coinbase.com

Nå ... rant over.

Det jeg er interesseret i at høre er om nogen kender en mere troværdig side med mindre suspekte metoder man kan cashe sine penge ud til sin bank konto.

På forhånd tak  Smiley
Vet det kan høres litt sketchy ut, men det er bare for verifisering. Du trenger bare å sende dem 1€. Jeg gjorde nettopp dette selv og fungerte smertefritt. De pengene du sender for verifisering legges til Coinbase kontoen din.

who cares
Torres33
Newbie
*

Activity: 13

View Profile
February 09, 2018, 11:57:30 AM

Ja jeg ved det. Har sendt dem 1 euro og venter på at få svar på om min bank er verificeret Smiley
Hagfors
Jr. Member
*

Activity: 33

View Profile
February 13, 2018, 09:08:34 PM

Sannsynligvis er det billigste og raskeste:
  • 1. Selge digital valuta mot EUR på GDAX (eies av coinbase)
    2. Overføre EUR gratis og instant fra GDAX til Coinbase
    3. Overføre fra Coinbase til Revolut (må ha verifisert Revolut ved å gjennomføre en EUR-transfer først)
    4. Bruke Revolut til å veksle fra EUR til NOK/SEK/DKK
    5. Overføre fra Revolut til Norsk/Svensk/Dansk konto

På denne mpten skal man få lavest mulig fee hele veien.
cod3gen
Newbie
*

Activity: 22

View Profile
February 18, 2018, 08:01:45 PM

Anbefaler Bitpanda. En smule dyr men overføringene kommer på 1-2 virkedager fremfor 2-7 dager hos Coinbase.
Pages: « 1 [2]  All
  Print  

Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.