Bitcoin Forum
August 24, 2019, 12:49:33 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.18.0 [Torrent] (New!)
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 3 »  All
  Print  
Author Topic: Acil Paraya İhtiyacı Olana Acil Alt Yükselebilecek Altcoin Tavsiyeleri  (Read 316 times)
ziya1453
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 742
Merit: 131



View Profile
January 30, 2018, 09:05:19 AM
Last edit: January 31, 2018, 10:12:25 AM by ziya1453
 #1

hiç bir coin arkadaşlar. özelden acil yükselebilecek altcoin tavsiyesi soruluyor.
acil yükselişe ihtiyacınız varsa demekki ana paranızada yakın bir zamanda tekrar ihtiyacınız olacak.
kısacası olmayan sermayeyle yüksek riskli yatırım yapılmaz.
acil bir yere bağlı  paranızla(aslen var olmayan paranızla yani) gidip altcoin yatırımı yapmayın. sonra çok üzülürsünüz.
sevinme ihtimaliniz yok mu tabiki var ama üzülme ihtimalinizden baya bir az ihtimal.
1566650973
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1566650973

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1566650973
Reply with quote  #2

1566650973
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
grkms
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 251



View Profile
January 30, 2018, 09:09:10 AM
 #2

Özellikle altcoinler de çoğu kişinin dili yanıyor . Hızlı ve aniden paramı yükselteyim mantığında girenler bir iki sefer şans gülse de sonrasında hayıflanıyorlar . Her zaman elde bir miktar btc - eth tutmak gerekiyor ki alım fırsatları için bir ihtimalimiz olsun . Diğer türlü all - in girilen altlar düşüşe geçtiğinde çoğu kişi zararına kaçıyor bu da ister istemez psikoloji bozuyor .

bobbyzz
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 104
Merit: 0


View Profile WWW
January 30, 2018, 09:47:26 AM
 #3

şu aralar altlara girmek çok riskli belirsizlik hakim.
The Management
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 102


Files.fm - Store, Share and Sell Files


View Profile
January 30, 2018, 09:59:18 AM
 #4

Zaten altcoine yatırım yapıp kar etmek sabır işidir. Öyle bir anda yatırayım yükselsin olmuyor. Ha denk gelir mi 40yılda bir denk gelir fakat bugün yatırdım haftada %200 kar ederim demek saçmalıktan başka bir şey değildir. Teknik analizin yanında temel analiz bilmek lazım

Rhego
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 434
Merit: 278



View Profile
January 30, 2018, 10:28:39 AM
 #5

Bundan 1 ay kadar önce benim miningle ugastıgımı bilen tanıdıklar gelmişti adamlar işte stratis aldım 2 gün sonra su kadar kazandım neo aldım bu kadar kazandım falan muhabbetleri. Dedim ağa trend böyle şimdi yarın öbür gün asagı kırılır hepiniz ebenizin ninisini tersinden görebilirsiniz cok oynamayın falan. Gecen gene bir araya geldik hepsi ana parasından %30 40 zararda  Grin Grin Grin

Bu işlerde 3 günde para kazanmak zor iş olurmu tabiki olur ama 3 günde o koydugun parayı yarıyada indirebilirsin. İyi takip eden bekleyen kazanır.
Nadziratel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 770
Merit: 264



View Profile
January 30, 2018, 10:56:30 AM
 #6

Bundan 1 ay kadar önce benim miningle ugastıgımı bilen tanıdıklar gelmişti adamlar işte stratis aldım 2 gün sonra su kadar kazandım neo aldım bu kadar kazandım falan muhabbetleri. Dedim ağa trend böyle şimdi yarın öbür gün asagı kırılır hepiniz ebenizin ninisini tersinden görebilirsiniz cok oynamayın falan. Gecen gene bir araya geldik hepsi ana parasından %30 40 zararda  Grin Grin Grin

Bu işlerde 3 günde para kazanmak zor iş olurmu tabiki olur ama 3 günde o koydugun parayı yarıyada indirebilirsin. İyi takip eden bekleyen kazanır.

aynen geçenlerde bread ico su vardi bilirsiniz ona girmiştik arkadaşlarla totalde 5o bin tl felan ortadaki para 3x yaptik ciktik herkes sermayesi artı karını aldı cıktı.içlerinden bir tanesi tabi bu işlere hevesli fakat bilgisiz pek bi tezcanli arkadaşim vay be dedi ne kadar kolay kazaniliyor para felan dedim bu böyle denk geldi fakat yarın öbür gün bir kucaga getirirlerse yemin ederim alirlar donumuza kadar iyi araştirip sabredip girmek lazim forumdan bir abinin araciligiyla ve kendi araştirmam sonucu karar verip girmiştik sonrasinda ki durum eleman ana parasi ile birlikte karinida acayip acayip altcoinlere yatirmiş karını 3 gün içerisinde yoketmiş anaparadan da %40 zarar içerisindeydi sonra kalan parasini da aldim pundix'e soktum oradan gelenle ana parasını kurtardik bi miktar kar ile de birlikte tövbeler eşliğinde kendisini uğurladık Smiley

Welcome to the future of the  █████████████████████████████
BLOCKCHAIN-BASED BANKING
 
▄▄▄████████▄▄▄
▄▄███▀▀▀      ▀▀▀███▄▄
▄██▀▀                ▀▀██▄
▄██▀                      ▀██▄
██▀                          ▀██
██               ██             ██
██          ███████████▄          ██
██             ███▀▀▀▀████          ██
██             ███     ███          ██
██             ███     ███          ██
██             ███▄▄▄▄████          ██
██             █████████▀           ██
██            ███ ██              ██
██            ███                 ██
██         ███████              ██
██▄                          ▄██
▀██▄                      ▄██▀
▀██▄▄                ▄▄██▀
▀▀███▄▄▄      ▄▄▄███▀▀
▀▀▀████████▀▀▀
PointPay   |

|
|

|
 


                     █████████████████████████
                     █                       █
                     █  ███                  █
                     █  █  █                 █
                     █  ███              ███████
                     █  █                █ █   █
                     █                   ███████
                     █                       █
                     █                       █
                     █ █ █ █                 █
                     █████████████████████████

Multi-currency Wallet
  [] 
                                                  █
                                  █               █
                          █       █               █
                          █       █             █████
                          █     █████     █     █   █
                        █████   █   █     █     █   █
                        █   █   █   █   █████   █   █
                        █   █   █   █   █   █   █   █
                        █   █   █████   █   █   █████
                        █   █     █     █   █     █
                        █████     █     █████     █
                          █       █       █
                          █               █
                          █
Crypto Exchange Platform
cacoin
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 112


View Profile
January 30, 2018, 11:03:08 AM
 #7

Konuya seni kalylamaya girmiştim ama içeriği okuyunca rahatladım.
Acele işe şeytan karışır yeri geldiğinde 1 günde bile 3x yapabilirsiniz ama bazen 3x yapmak için aylarca beklemenizde gerekebilir.o yüzden acil ihtiyaç olacak parayla bu işe girmenizi tavsiye etmem.theta tokeni bilenler vardır ico olacaktı iptal ettiler sonra borsalara falan girdi ve fiyatı bikaç gün çok uygun gitti.tam almaya niyetlendim ama işim çıkınca kalktım pc başından ertesi güne 2x yaptı nerdeyse,aynı olay iotcahinde de başıma geldi.Yani fırsat gördüğünüz an girin bi coine sonra girerim diye beklemeyin.buda böyle bi ders oldu işte bana
frtmr
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 616
Merit: 108



View Profile WWW
January 30, 2018, 11:08:45 AM
 #8

Başlığa bakıp acaba dedim. Daha önceki konulardan bu şekilde yazmayacağınızı da tahmin ediyorum.
Mesajı okuyunca içim rahatladı. Bu kadar volatil piyasada bu şekide tavsiye olmaz.

temeler
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 250


CAT.EX Exchange


View Profile
January 30, 2018, 11:19:34 AM
 #9

İddia da abi yarın maç var mı tüyo var mı gibi bişey bu. Acil parayı ihtiyaç olmayacak kripto ticaretin de anında yükseliş 1 günde 2x  nadiren denk gelir. Zaten alsan da o gazla geri verirsin fazlasıyla aman dikkat.




|(
▄▄██████████▄▄
▄██████████████████▄
▄█████▀ ▀█████▀ ▀██████▄
██████ ███ ▀▀▀ ███ ███████
██████▀▄███████████▄▀███████
███████ █████████████ ████████
███████ █████████████ ████████
████████▄▀█████████▀▄█████████
██████████▄ █████ ▄█▀▄▄▄▀█████
██████████ ████▌▐█ █▀▄█ ████
████████▌▐█████ █▌▐█▄▄████
▀█████▀ ██████▄ ▀ █████▀
▀██████████████████▀
▀▀██████████▀▀
)(.
)
▌   ANNOUNCE THREAD   ▌▐   BOUNTY   ▐
TWITTER  |  FACEBOOK  |  TELEGRAM  |  DISCORD
(((((((   MOBILE APP [ ANDROID / IOS ]   )))))))
)
trc22@gmail.com
Member
**
Offline Offline

Activity: 378
Merit: 11


View Profile
January 30, 2018, 11:20:38 AM
 #10

Adam sonra elinde bulunan coinleri tavsiye edecek yani zorla yaptıracaksınız sonra bırakacak üzerinize, ondan sonra zır zır abi düştü dersiniz. Acil paraya ihtiyacı olan bu işlere hiç girmesin

HSYNTKN
Member
**
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 17


View Profile
January 30, 2018, 11:26:39 AM
 #11

Bu işlerde acele etmeyeceksin yoksa hep kaybeden olursun. Bilsek zaten coinin yükseleceğini kendimiz alır kendimiz kazaniriz. Bir arkadaş yazmış iddaa için tüyo alır gibi demiş aynen. 1 liraya 500 lira kazanmak isteyenler gibi olmuş bunu isteyenlerde.

SRKNGL
Member
**
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 10

Files.fm - Store, Share and Sell Files


View Profile
January 30, 2018, 11:29:44 AM
 #12

Bu kadar acelesi neymiş kardeşim. Bahis mi acil 9 oranlı maç ver der gibi. Coin piyasası sizin bildiğiniz gibi değil malesef.

seymenyunus1654
Member
**
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 14


View Profile
January 30, 2018, 11:31:15 AM
 #13

Ben de dedim ki bu şekilde coin verebilecek cesaretli arkadaş kim. Günlerce teknik temel analiz yaptık daha sonra haberlere baktım
bitcoin ne yapabilir diye düşündük.Sonra güzel coinler aldık dipten ama oradan bile yüzde 10 aşağı düştü hepsi neredeyse Smiley
Çok zor işler tavsiye falan.
kartalgiunti
Member
**
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 13


View Profile
January 30, 2018, 11:56:14 AM
 #14

Altcoinlerin o şahlanışını kaçırdığım için çok üzgünüm. İki aydır elimde 7-8 tane altcoinle olduğum yerde sayıyorum ve gerçekten bu beklentilerde değildim.
Biraz daha akılcı yatırımlarda bulunmak ve artık çokça sabır da etmek gerekiyor görünen o ki

h4yfans
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 210
Merit: 100



View Profile
January 30, 2018, 12:01:18 PM
 #15

Altlara girmek şuan için kumar gibi bir şey benim gözümde. Elinizde BTC artabilr fakat dolar değeri olarak düşebilirsiniz. Eğer elimde BTC yükselteyim diyorsanız siz bilirsiniz tabi.
moneva
Member
**
Offline Offline

Activity: 126
Merit: 28

diwtoken.com


View Profile WWW
January 30, 2018, 12:15:11 PM
 #16

her yatirimda ve her iste oldugu gibi, kisa sürede zengin olmak mümkün degil. borsada 10bin liraya kagit alirsin, yillarca tutarsin... 10 yil sonra belki o parayla bir ev veya araba sahibi olabilirsin. altinda dövizde ayni. 10bin liraya is kurarsin, yine yillarca beklersin, calisirsin, cabalarsin ki hatiri sayilir bir meblag eline gecsin...
neden kripto paralarda bu is baska olsun ki? tamam, dogru zamanda dogru yatirimla daha kisa sürede zengin olanlar var, olunabilir de... ama ayni hizda eldeki paradan da olunabilir.

yatirim dedigin uzun vade olur. inandigin, bildigin, tanidigin ise yatirim yaparsin. her önüne gelene, herkesin söyledigine gidersen evin yolunu bulamazsin.

sabir sabir ve bir daha sabir... tabii dogru coinda olma sarti ile... gerisi bos isler...

▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
DIW ◈    DIWtoken.com    ▐   WHITEPAPERANN THREADTELEGRAM   ▌    SECURITY DECENTRALIZED
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
kirkcoin
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 100



View Profile
January 30, 2018, 12:17:25 PM
 #17

Piyasanın şuanki konjönktüründe artış sırası BTC'de gibi duruyor ama tabiki kimse bunun garantisini veremez. Acil para ihtiyacı için yanlış yer burası Smiley

▀▄▀  T E M C O ~ Supply Chain Powered by Bitcoin Network, RSK ▀▄▀
  Officially Supported by RSK, TLDR Capital and Korea Investment Partners (KIP). 
Website   ★   Facebook   ★   Twitter   ★   Telegram   ★   Medium   ★   Reddit
decano
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 319
Merit: 100


View Profile
January 30, 2018, 12:24:31 PM
 #18

Acil ve hızlı yükselişi kimse garanti edemez. Paraya ihtiyacı olan elindeki parayı tutsun. Acelesi olmayan altcoin alsın. Aslında Ico projelerinden token almak daha mantıklı görünüyor. Bilinemez olması fikri ilginç geliyor.
afmfk06
Member
**
Offline Offline

Activity: 365
Merit: 10


View Profile
January 30, 2018, 12:39:50 PM
 #19

Başlığı okuyunca hemen yükselebilecek türden bir koin önerisinin olabileceğini düşündüm. Valla şu sıralarda kısa bir sürede 2x yapabilecek bir koin önerisine benim de ihtiyacım var. Tüm yorumları okuyacağım. Bakalım birşey çıkacak mı?
mehmet312
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 378
Merit: 102


View Profile
January 30, 2018, 12:42:49 PM
Merited by crazy1204 (3)
 #20

Güzel başlık olmuş, kredi çekip bu işlere giriyor insanlar ee 19k dan btc aldıysan nolcak şimdi, geri ödemeye gücün yetmiyorsa. Bu tarz durumlarla karşılaşmamak için üzülmeyecek miktarda az az girmek lazım, bu piyasaya biyere kaçmıyor.
Pages: [1] 2 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!