Bitcoin Forum
May 12, 2024, 04:59:37 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: KnCMiner gruppekjøp/spleiselag  (Read 1491 times)
oys (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 17
Merit: 0


View Profile
June 07, 2013, 04:26:12 PM
 #1

Jeg har en reservasjon for en Jupitor hos KnCMiner med fakturanummer 461.

7000$ er mye for meg å gamble med, så jeg tenkte jeg skulle lodde stemningen for et spleiselag. Kjøpet blir gjennomført dersom jeg finner minst 2 andre til å dele risikoen med.

Ta kontakt via PM eller i tråden.

Gode referanser oppgis på forespørsel Smiley
1715533177
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715533177

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715533177
Reply with quote  #2

1715533177
Report to moderator
1715533177
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715533177

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715533177
Reply with quote  #2

1715533177
Report to moderator
1715533177
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715533177

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715533177
Reply with quote  #2

1715533177
Report to moderator
Be very wary of relying on JavaScript for security on crypto sites. The site can change the JavaScript at any time unless you take unusual precautions, and browsers are not generally known for their airtight security.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Northlander
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 19
Merit: 0



View Profile
June 08, 2013, 02:32:26 PM
 #2

Jeg har en reservasjon for en Jupitor hos KnCMiner med fakturanummer 461.

7000$ er mye for meg å gamble med, så jeg tenkte jeg skulle lodde stemningen for et spleiselag. Kjøpet blir gjennomført dersom jeg finner minst 2 andre til å dele risikoen med.

Ta kontakt via PM eller i tråden.

Gode referanser oppgis på forespørsel Smiley
Heisann,

Er ikke helt fremmed for å bli med på en slik en.
Vet du noe om hvilket tidsperspektiv de opererer med med tanke på levering etter bestilling? (Etter september som er deres ETA på shipping av de første enhetene altså)
Litt avhengig av hvor/når/hvordan så har jeg et par andre bekjente som også vurderer å investere i et slikt spleiseprosjekt.


- Første post gitt 0o - Henger normalt i slush-forumet men kan ikke poste der og har ikke tatt meg bryet med å finne ut hvorfor hehe.
KSV
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 398
Merit: 250


SVERIGES VIRTUELLA VALUTAVÄXLING


View Profile WWW
June 08, 2013, 02:39:43 PM
 #3

hej,

i wouldnt mind joining in.

what do u have in mind?


Trade Bitcoins @ FYB-SE ---> https://www.fybse.se
obermensch
Member
**
Offline Offline

Activity: 106
Merit: 10


View Profile
June 09, 2013, 12:45:32 AM
 #4

Joda, har jo kansje kunne vært med på noe slikt, i slutten av juli når feriepengene kommer har jeg rundt 2000$ jeg kunne investert i noe.

men vet ikke enda om jeg tørr og satse på KNC, for kan jo være at de forlover seg nå, og ikke klarer leveransene sine. og da blir dette kjempespekulasjon for meg...
Malawi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100


One bitcoin to rule them all!


View Profile
June 11, 2013, 11:18:16 AM
 #5

Hej,

Detta är kanske lite OT, men jag måste ändå fråga: Slipper ni som köper den från Norge att betala VAT (konsumtionsskatt) när ni köper från KNCminer?
Jag som bor i Sverige måste nämligen betala 25% extra på grund av VAT.

Vi slipper å betale den svenske VAT, men må betale 25% i Norge, så resultatet blir det samme.
Eneste unntaket er om man reiser til Sverige og kjøper med eksportdeklarering, og gjenstanden koster under NOK6000. Da er det mulig å både få tilbake svensk moms og få gjenstanden momsfritt inn i Norge.

BitCoin is NOT a pyramid - it's a pagoda.
1krona
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10



View Profile
June 11, 2013, 11:14:27 PM
 #6

Hej,

Detta är kanske lite OT, men jag måste ändå fråga: Slipper ni som köper den från Norge att betala VAT (konsumtionsskatt) när ni köper från KNCminer?
Jag som bor i Sverige måste nämligen betala 25% extra på grund av VAT.

Vi slipper å betale den svenske VAT, men må betale 25% i Norge, så resultatet blir det samme.
Eneste unntaket er om man reiser til Sverige og kjøper med eksportdeklarering, og gjenstanden koster under NOK6000. Da er det mulig å både få tilbake svensk moms og få gjenstanden momsfritt inn i Norge.
Okej, tack för upplysningen!  Smiley

Jag vet inte hur högt intresset har varit för ett nordiskt gruppköp,
men jag har en betald order(pre-order #313) för 3 Saturnus  så jag kommer få tidig leverans.
Om det finns något intresse så kan jag tänka mig att skapa 10 shares @500$ för en utav dessa saturnus(175 gH/s).

Jag skriver närmare villkor och eventuellt gör en ny tråd om intresse finns.
thy
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 685
Merit: 500


View Profile
October 22, 2013, 01:49:26 PM
 #7

Hej,

Detta är kanske lite OT, men jag måste ändå fråga: Slipper ni som köper den från Norge att betala VAT (konsumtionsskatt) när ni köper från KNCminer?
Jag som bor i Sverige måste nämligen betala 25% extra på grund av VAT.
Prisena som KnC anger skall vara med VAT(moms) includerat om de vänder sig till privatpersoner, alltså om du inte uttryckligen valt att handla som företagare. Så de 6995 eller nu 4995 USD skall vara med moms includerat och alltså den totala summan du betalar för din ASICminer om du till exempel valt att hämta upp din miner direkt hos KnC(ingen tillkommande fraktkostnad). Ett Svenskt företag som säljer till privatpersoner får inte ange priset utan moms och sedan lägga på moms ovanpå den annonserade priset vid fakturering/betalning.

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!