Bitcoin Forum
May 10, 2024, 12:58:04 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »  All
  Print  
Author Topic: Technobit HEX16A - vragen, problemen en oplossingen!  (Read 10312 times)
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
October 21, 2013, 02:14:02 PM
 #21

Ik heb nu 3 HEX16's draaien met cgminer 3.6.1 , cgminer.conf

"hexminer-options" : "16:400",
"hexminer-voltage" : "1290"

maar dan heb ik redelijk wat hardware errors. #1 1,20% #2 3,05% en #3 1,36%. Snelheid is tussen de 6,2 en 6,5 Gh/s

op windows of op linux?

De mijne draaien nog geen 2 minuten, zal straks pas iets over de statistieken kunnen zeggen..

ze draaien bij mij ook pas net  Grin op Debian Linux.
1715345884
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715345884

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715345884
Reply with quote  #2

1715345884
Report to moderator
1715345884
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715345884

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715345884
Reply with quote  #2

1715345884
Report to moderator
1715345884
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715345884

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715345884
Reply with quote  #2

1715345884
Report to moderator
According to NIST and ECRYPT II, the cryptographic algorithms used in Bitcoin are expected to be strong until at least 2030. (After that, it will not be too difficult to transition to different algorithms.)
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715345884
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715345884

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715345884
Reply with quote  #2

1715345884
Report to moderator
1715345884
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715345884

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715345884
Reply with quote  #2

1715345884
Report to moderator
1715345884
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715345884

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715345884
Reply with quote  #2

1715345884
Report to moderator
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
October 21, 2013, 02:17:50 PM
 #22

TUTORIAL HEX16A - WINDOWS 7

A download de nodige bestanden in één en dezelfde map


1) download het minerprogramma: http://technobit.eu/index.php?controller=attachment&id_attachment=7

2) download de USB driver: http://technobit.eu/index.php?controller=attachment&id_attachment=9

3) unpack dit laatste bestand (bvb met 7zip)

4) download de mining proxy: http://technobit.eu/index.php?controller=attachment&id_attachment=8


B installeer de USB driver
 
1) druk "windows-knop + R" en vul "hdwwiz" in:


2) klik op volgende tot je deze keuze hebt:

en kies de 2de optie

3) klik weer op volgende tot je het meest linkse venster ziet:


4) klik op "bladeren" en nog eens op "bladeren" en selecteer de map met de driver (de geünpackte map uit A3) (zie op vorige figuur rechts)

5) kik op OK en volgende tot alles geïnstalleerd is.

C instellen HEXminer

Open het HEXminer programma en selecteer het volgende:
*pool: in het dropdown menu gewoon de "localhost" selecteren. Dit is nodig omdat we de proxy gaan gebruiken
*user en password invullen
*vink linksonder "auto start" aan en voor deze eerste keer klik je zelf op het groene start-pijltje ernaast
*selecteer de COM-poort waar je miner zich bevind. makkelijke manier: sluit je miner pas aan via USB als het programma geopend is. De nieuwe COM-poort die in het dropdownmenu verschijnt is de juiste.
*Ik drukte daarna op start en hij begon automatisch te hashen, het kan zijn dat je zelf nog "avalon" moet aanklikken enzo, maar ik heb hier dus niets aan veranderd. Dit zijn de standaard settings.

Happy hashing Wink
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
October 21, 2013, 02:23:14 PM
 #23

Ik heb nu 3 HEX16's draaien met cgminer 3.6.1 , cgminer.conf

"hexminer-options" : "16:400",
"hexminer-voltage" : "1290"

maar dan heb ik redelijk wat hardware errors. #1 1,20% #2 3,05% en #3 1,36%. Snelheid is tussen de 6,2 en 6,5 Gh/s

ok, mijn stats:

Code:
6.88 GH/Sec gemiddeld
1.44% HW errors
difficulty 8

***


Ik heb wel een vraagje, hoe zit dat nu met die voltages, amperes en watts?
Ik heb hier een stabiele bron van 12V gelijkstroom aangesloten met een maximum van 5A.

Hoe zit dat met die instellingen?
Dit zijn de standaard instellingen in HEXminer:


En er staat 4,5 GH/Sec... ik haal dus bijna 7 GH/sec Huh
Ik ga nu het amperage, de spanning en het vermogen meten.

Maar hoe komen ze in hemelsnaam bij 1.4 V? Dat begrijpik dus niet?


edit: die 450 MH/sec (mega ipv giga) zal dus per chip zijn. My mistake Smiley
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
October 21, 2013, 03:07:15 PM
 #24

ik heb gemeten hoeveel amperage de HEX16A trok en dat was duidelijk te veel Tongue
Heb de hashrate wat lager gezet.

Maar kan iemand me zeggen wat dat instelbaar voltage is?
1,4 Volt? Dat kan dus niet per chip zijn...

iemand meer info?

Heb wel al ontdekt dat als ik dat voltage naar boven aanpas, dat mijn hashrate omhoog gaat...
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
October 21, 2013, 03:53:48 PM
 #25

ik heb gemeten hoeveel amperage de HEX16A trok en dat was duidelijk te veel Tongue
Heb de hashrate wat lager gezet.

Maar kan iemand me zeggen wat dat instelbaar voltage is?
1,4 Volt? Dat kan dus niet per chip zijn...

iemand meer info?

Heb wel al ontdekt dat als ik dat voltage naar boven aanpas, dat mijn hashrate omhoog gaat...


Ik heb ze minen @ 7.3 Gh/s op 1.49 volt en met een gem van 1.5% HW errors.

Voltage is enkelt te regelen voor de gehel unit dus niet per chip.

Straks maar eens kijken of ik er meer hashes uit geperst krijg.

Groeten
wttbs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2210
Merit: 1109



View Profile
October 21, 2013, 03:58:39 PM
 #26

ik heb gemeten hoeveel amperage de HEX16A trok en dat was duidelijk te veel Tongue
Heb de hashrate wat lager gezet.

Maar kan iemand me zeggen wat dat instelbaar voltage is?
1,4 Volt? Dat kan dus niet per chip zijn...

iemand meer info?

Heb wel al ontdekt dat als ik dat voltage naar boven aanpas, dat mijn hashrate omhoog gaat...

Volgens mij is de 1,4V het voltage waarmee de chips worden gevoed, als je dit voltage verhoogd krijgt de chip meer spanning en zal dus sneller rekenenen. Uiteraard zit hier een limiet aan en ook zal hij warmer worden. De 12V die je hem voedt wordt dus omgezet naar een lager spanning voor de chips.

Ik heb een USB Volt/Ampere gekocht, zo kan je je usbminer meten. Dit om te kijken hoeveel volt en vooral stroom hij trekt. Zo kan je beter bepalen of je voeding niet overbelast of te dicht tegen de max aan zit. Ding kost nog geen 5 euro. Het zal niet de meest nauwkeurige zijn maar zeker nauwkeurig genoeg voor onze meetdoeleinden.

http://dx.com/p/usb-av-usb-power-current-voltage-tester-translucent-blue-silver-235090
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
October 21, 2013, 04:02:08 PM
 #27

ik heb gemeten hoeveel amperage de HEX16A trok en dat was duidelijk te veel Tongue
Heb de hashrate wat lager gezet.

Maar kan iemand me zeggen wat dat instelbaar voltage is?
1,4 Volt? Dat kan dus niet per chip zijn...

iemand meer info?

Heb wel al ontdekt dat als ik dat voltage naar boven aanpas, dat mijn hashrate omhoog gaat...

Volgens mij is de 1,4V het voltage waarmee de chips worden gevoed, als je dit voltage verhoogd krijgt de chip meer spanning en zal dus sneller rekenenen. Uiteraard zit hier een limiet aan en ook zal hij warmer worden. De 12V die je hem voedt wordt dus omgezet naar een lager spanning voor de chips.

Ik heb een USB Volt/Ampere gekocht, zo kan je je usbminer meten. Dit om te kijken hoeveel volt en vooral stroom hij trekt. Zo kan je beter bepalen of je voeding niet overbelast of te dicht tegen de max aan zit. Ding kost nog geen 5 euro. Het zal niet de meest nauwkeurige zijn maar zeker nauwkeurig genoeg voor onze meetdoeleinden.

http://dx.com/p/usb-av-usb-power-current-voltage-tester-translucent-blue-silver-235090


Ik heb ze als test op een 12v 10a adapter gehad en gaan nu naar een goede ATX PSU dus aan overspanning geen gebrek Cheesy
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
October 21, 2013, 04:09:41 PM
 #28

maar tot hoeveel kan ik dat voltage dan opdrijven, die 1.4 volt?

Mijn voeding is instelbaar. Nu staat er 12 V op, maar ik kan dit verhogen... Is dat nuttig (of juist gevaarlijk?)

Misschien moet ik me maar gewoon eens een goeie PSU kopen Wink
bvb deze: http://www.benl.ebay.be/itm/12V-8A-Power-Supply-Adapter-For-CCTV-Camera-etc-8-Way-Power-Splitter-Cable-/290994638848?pt=UK_BOI_Electrical_Test_Measurement_Equipment_ET&var&hash=item43c0a1d000&_uhb=1
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
October 21, 2013, 05:54:35 PM
 #29

maar tot hoeveel kan ik dat voltage dan opdrijven, die 1.4 volt?

Mijn voeding is instelbaar. Nu staat er 12 V op, maar ik kan dit verhogen... Is dat nuttig (of juist gevaarlijk?)

Misschien moet ik me maar gewoon eens een goeie PSU kopen Wink
bvb deze: http://www.benl.ebay.be/itm/12V-8A-Power-Supply-Adapter-For-CCTV-Camera-etc-8-Way-Power-Splitter-Cable-/290994638848?pt=UK_BOI_Electrical_Test_Measurement_Equipment_ET&var&hash=item43c0a1d000&_uhb=1

LAAT JE VOEDING OP 12V!

De voltage van de chips heeft niks met de voltage van je adapter te maken.
Enkelt hoe hoger de chip voltage des te hoger de gevraagde amperage dus meer stroom verbruik (watt).

Ik zou persoonlijk niet hoger dan 1.5v gaan voorlopig, eerst kijken of 1.5v wel stabiel is.

Groeten
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
October 21, 2013, 06:54:11 PM
 #30

LAAT JE VOEDING OP 12V!

De voltage van de chips heeft niks met de voltage van je adapter te maken.
Enkelt hoe hoger de chip voltage des te hoger de gevraagde amperage dus meer stroom verbruik (watt).

Ik zou persoonlijk niet hoger dan 1.5v gaan voorlopig, eerst kijken of 1.5v wel stabiel is.

Groeten

ok, dat is duidelijk, thx! Cheesy

Dus een standaard adapter van 12V met voldoende ampèrage zou moeten volstaan (bvb 8A of 10A)
Die zijn voor een 10-20 EUR te koop op het net. Denk dat ik die dan maar eens ga bestellen... Ik zit nu te minen op 5GH. >7.2GH is toch leuker hé Wink

en heb nog geen tijd gehad voor de eerste keer met de raspi te klooien (heb hier geen scherm op mn studentenkamer staan). Als dat gelukt is laat ik het ook zeker weten! Smiley
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
October 21, 2013, 07:24:36 PM
Last edit: October 21, 2013, 07:42:03 PM by PsychoticBoy
 #31

LAAT JE VOEDING OP 12V!

De voltage van de chips heeft niks met de voltage van je adapter te maken.
Enkelt hoe hoger de chip voltage des te hoger de gevraagde amperage dus meer stroom verbruik (watt).

Ik zou persoonlijk niet hoger dan 1.5v gaan voorlopig, eerst kijken of 1.5v wel stabiel is.

Groeten

ok, dat is duidelijk, thx! Cheesy

Dus een standaard adapter van 12V met voldoende ampèrage zou moeten volstaan (bvb 8A of 10A)
Die zijn voor een 10-20 EUR te koop op het net. Denk dat ik die dan maar eens ga bestellen... Ik zit nu te minen op 5GH. >7.2GH is toch leuker hé Wink

en heb nog geen tijd gehad voor de eerste keer met de raspi te klooien (heb hier geen scherm op mn studentenkamer staan). Als dat gelukt is laat ik het ook zeker weten! Smiley

Ja een 12V 10A adapter moet ruim voldoende zijn om je HEX te kunnen overclocken naar ~7.2Gh/s met een chip voltage van 1.5V en zonder bang te zijn dat je adapter wordt overbelast.

Ik gebruik voor mijn test/rommel/overclock to the max HEX (1 miner wordt zwaar op de proef gesteld) ook een 12v 10A adapter omdat ik dan ook direct met een Killawatt moeiteloos het verbruik kan meten, op 1.5V met een hashrate van 7.2-7.3 Gh/s verbruikt de HEX ~75Watt.

Groeten
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
October 21, 2013, 07:57:30 PM
 #32

oké, dan ga ik er zo eentje bestellen Wink
phoenix_nl
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
October 21, 2013, 08:37:53 PM
 #33

TUTORIAL HEX16A - WINDOWS 7

A download de nodige bestanden in één en dezelfde map


1) download het minerprogramma: http://technobit.eu/index.php?controller=attachment&id_attachment=7

2) download de USB driver: http://technobit.eu/index.php?controller=attachment&id_attachment=9

3) unpack dit laatste bestand (bvb met 7zip)

4) download de mining proxy: http://technobit.eu/index.php?controller=attachment&id_attachment=8

B installeer de USB driver
 
1) druk "windows-knop + R" en vul "hdwwiz" in:

2) klik op volgende tot je deze keuze hebt:
en kies de 2de optie

3) klik weer op volgende tot je het meest linkse venster ziet:

4) klik op "bladeren" en nog eens op "bladeren" en selecteer de map met de driver (de geünpackte map uit A3) (zie op vorige figuur rechts)

5) kik op OK en volgende tot alles geïnstalleerd is.

C instellen HEXminer

Open het HEXminer programma en selecteer het volgende:
*pool: in het dropdown menu gewoon de "localhost" selecteren. Dit is nodig omdat we de proxy gaan gebruiken
*user en password invullen
*vink linksonder "auto start" aan en voor deze eerste keer klik je zelf op het groene start-pijltje ernaast
*selecteer de COM-poort waar je miner zich bevind. makkelijke manier: sluit je miner pas aan via USB als het programma geopend is. De nieuwe COM-poort die in het dropdownmenu verschijnt is de juiste.
*Ik drukte daarna op start en hij begon automatisch te hashen, het kan zijn dat je zelf nog "avalon" moet aanklikken enzo, maar ik heb hier dus niets aan veranderd. Dit zijn de standaard settings.

Happy hashing Wink

Heb de hele handleiding gevolgt, maar krijg 'm nog steeds niet aan de gang. Ben toch bang dat er iets niet goed is aan de hardware. Het apparataat komt helemaal niet voor in de windows device manager. Door het installeren van de driver verschijnt er wel een apparaat 'USB Communications Port (COM8)' maar daar staat de volgende foutmelding bij: 'This device cannot start. (Code 10)'

In HEXminer kan ik ook geen COM port selecteren en als ik deze handmatig invoer en in het programma op start druk krijg ik de melding 'denied'. Spelen met de instellingen heeft ook geen zin..
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
October 21, 2013, 08:42:40 PM
 #34

bij mij komt dezelfde opmerking er ook op bij device manager, en het werkt perfect...

Heb je de proxy draaien in dezelfde map als de HEXminer?
Heb je als server vanboven voor de "localhost" in de drop down list gekozen?
Heb je helemaal vanonder je eigenlijke pool (bvb eu-BTCguild) geselecteerd?

even checken voor de zekerheid Wink


edit: ik heb mn laptop opnieuw opgestart na installatie van de driver, weet niet of het helpt?
http://www.youtube.com/watch?v=p85xwZ_OLX0

edit2: draait je ventilator als je er spanning op zet? Dat moet sowieso het geval zijn...

edit3: die COM-poort zou het programma vanzelf in zijn lijst moeten zetten wanneer je hem inplugt. Ik zou je PC opnieuw opstarten...
phoenix_nl
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
October 21, 2013, 08:51:16 PM
 #35

bij mij komt dezelfde opmerking er ook op bij device manager, en het werkt perfect...

Heb je de proxy draaien in dezelfde map als de HEXminer?
Heb je als server vanboven voor de "localhost" in de drop down list gekozen?
Heb je helemaal vanonder je eigenlijke pool (bvb eu-BTCguild) geselecteerd?

even checken voor de zekerheid Wink


edit: ik heb mn laptop opnieuw opgestart na installatie van de driver, weet niet of het helpt?
http://www.youtube.com/watch?v=p85xwZ_OLX0

edit2: draait je ventilator als je er spanning op zet? Dat moet sowieso het geval zijn...

edit3: die COM-poort zou het programma vanzelf in zijn lijst moeten zetten wanneer je hem inplugt. Ik zou je PC opnieuw opstarten...

Yep, allemaal geprobeerd. Ook opnieuw opstarten heeft geen zin helaas..
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
October 21, 2013, 08:51:49 PM
 #36

Even een waarschuwing voor de mensen die een ATX PSU gebruiken om meerdere HEX miners mee te voeden:

Hou de kabelboom van je PSU in de gaten!
Mijn Corsair cx500m vondt het niet leuk toen er 2 HEX miners aan 1 molex string (string van 4 molex connectors) hingen, kabel werdt wel erg HEET, moet er ook bij zeggen dat de voltage van de chips op 1.5V stond.
Heb uit veiligheids overwegingen er voor gekozen maar 1 HEX per molex string te gebruiken.


Pas dus op Wink
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
October 21, 2013, 09:08:53 PM
 #37

bij mij komt dezelfde opmerking er ook op bij device manager, en het werkt perfect...

Heb je de proxy draaien in dezelfde map als de HEXminer?
Heb je als server vanboven voor de "localhost" in de drop down list gekozen?
Heb je helemaal vanonder je eigenlijke pool (bvb eu-BTCguild) geselecteerd?

even checken voor de zekerheid Wink


edit: ik heb mn laptop opnieuw opgestart na installatie van de driver, weet niet of het helpt?
http://www.youtube.com/watch?v=p85xwZ_OLX0

edit2: draait je ventilator als je er spanning op zet? Dat moet sowieso het geval zijn...

edit3: die COM-poort zou het programma vanzelf in zijn lijst moeten zetten wanneer je hem inplugt. Ik zou je PC opnieuw opstarten...

Yep, allemaal geprobeerd. Ook opnieuw opstarten heeft geen zin helaas..

post anders eens een printscreen van je instellingen. Misschien dat we het probleem zien?
l denk ik dat het bij het probleem erkennen van de miner zit...

Misschien een domme vraag: zit de micro-usb goed vast? Je moet hem er goed in duwen.
phoenix_nl
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
October 21, 2013, 10:02:57 PM
 #38

bij mij komt dezelfde opmerking er ook op bij device manager, en het werkt perfect...

Heb je de proxy draaien in dezelfde map als de HEXminer?
Heb je als server vanboven voor de "localhost" in de drop down list gekozen?
Heb je helemaal vanonder je eigenlijke pool (bvb eu-BTCguild) geselecteerd?

even checken voor de zekerheid Wink


edit: ik heb mn laptop opnieuw opgestart na installatie van de driver, weet niet of het helpt?
http://www.youtube.com/watch?v=p85xwZ_OLX0

edit2: draait je ventilator als je er spanning op zet? Dat moet sowieso het geval zijn...

edit3: die COM-poort zou het programma vanzelf in zijn lijst moeten zetten wanneer je hem inplugt. Ik zou je PC opnieuw opstarten...

Yep, allemaal geprobeerd. Ook opnieuw opstarten heeft geen zin helaas..

post anders eens een printscreen van je instellingen. Misschien dat we het probleem zien?
l denk ik dat het bij het probleem erkennen van de miner zit...

Misschien een domme vraag: zit de micro-usb goed vast? Je moet hem er goed in duwen.

usb zit prima. Hier zijn m'n instellingen:

https://i.imgur.com/at7MCXp.jpg

Het rare is dat ik geen COM port kan selecteren en deze dus handmatig in moet voeren. Verder staat ie nu op 9600 omdat ie in het driver menu er ook op staat ingesteld. Aanpassen hiervan (zowel in het driver menu als HEXminer) heeft geen zin. Als ik op start druk krijg ik steeds gelijk 'denied'.

Als pool heb ik btcguild ingesteld staan. Het proxy scherm ziet er als volgt uit:

https://i.imgur.com/MC4aLio.jpg
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
October 21, 2013, 10:23:47 PM
 #39

en bij pool settings heb je "http://localhost:8332" geselecteerd?
(trouwens, dat heeft er niets mee te maken, de COM poort zou in het lijstje moeten verschijnen bij inpluggen van de miner...)

Echt vreemd...

het enige dat ik nog kan bedenken is dat de driver niet (of niet goed) geïnstalleerd is. vervelende zaak  Undecided

edit: die warnings van de mining proxy heb ik ook... dus dat is het probleem iig niet (denk ik)
phoenix_nl
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 0


View Profile
October 22, 2013, 01:51:21 PM
 #40

en bij pool settings heb je "http://localhost:8332" geselecteerd?
(trouwens, dat heeft er niets mee te maken, de COM poort zou in het lijstje moeten verschijnen bij inpluggen van de miner...)

Echt vreemd...

het enige dat ik nog kan bedenken is dat de driver niet (of niet goed) geïnstalleerd is. vervelende zaak  Undecided

edit: die warnings van de mining proxy heb ik ook... dus dat is het probleem iig niet (denk ik)

Eindelijk m'n HEX aan de gang Smiley

Vandaag toch maar voor de zekerheid een nieuwe usb-kabel gehaald. Had om de een of andere reden maar 1 usb naar mini-usb liggen en deze blijkt dus brak te zijn.
Anyway nu aan het hashen, volgende stap is een voeding aanschaffen en 'm aan m'n raspberry pi hangen. Beetje zonde om altijd PC aan te hebben voor de miner Wink
Pages: « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!