Bitcoin Forum
April 19, 2024, 05:36:12 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [TE KOOP] BITGOUD.NL - Bitcoin Cold Hard Cash Zilveren Munten  (Read 2015 times)
wtzr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 96
Merit: 10


View Profile WWW
October 28, 2013, 12:32:49 PM
 #1

Na lang wachten hebben we eindelijk de Bitcoin Cold Hard Cash munten op bitgoud.nl weer in voorraad. Na het artikel op bitcoinspot.nl waren we 1 dagen later al gelijk door onze voorraad heen. Excuses voor de mensen die we daardoor blij hebben gemaakt met een dode mus. Aangezien er maar erg weinig mensen gebruik hebben kunnen maken van de Bitcoin Woensdag aanbieding laten we deze voorlopig nog tot de volgende woensdag meeting door lopen. De voorwaarden:

Quote
Als je de Bitcoin Cold Hard Cash munt besteld met couponcode "Bitcoinwoensdag" betaal je geen verzendkosten en neem ik ze mee naar de volgende Bitcoin woensdag, 6 november, in Amsterdam. Voorwaarde is dat je ze uiteraard komt ophalen bij bitcoin woensdag Wink

We hebben momenteel een maximum van 20 munten per order ingesteld, zodat iedereen kans heeft om er eentje te bemachtigen. Hieronder een foto van de Bitcoin Cold Hard Cash zilveren munten. Op de foto is ook een goud vergulde cold hard cash munt te zien. Dit is een speciale "first year of issue" waar er maar 100 van gedrukt zijn. We hebben er nog een paar extra voor de echte verzamelaar. Mocht je hier interesse in hebben, neem dan even contact op.


 

 

Buy gold and silver with Bitcoins  | bitgild.com | bitgoud.nl
1713504972
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713504972

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713504972
Reply with quote  #2

1713504972
Report to moderator
1713504972
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713504972

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713504972
Reply with quote  #2

1713504972
Report to moderator
"If you don't want people to know you're a scumbag then don't be a scumbag." -- margaritahuyan
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713504972
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713504972

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713504972
Reply with quote  #2

1713504972
Report to moderator
1713504972
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713504972

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713504972
Reply with quote  #2

1713504972
Report to moderator
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
October 28, 2013, 01:18:21 PM
 #2

Wat moet dat vergulde hebbedingetje kosten?

Ziet er leuk uit Smiley
wtzr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 96
Merit: 10


View Profile WWW
October 28, 2013, 01:21:02 PM
 #3

Vergulde gaan voor dubbele prijs weg. Let wel hij is verguld in goud, het is geen 1oz gouden munt.

Buy gold and silver with Bitcoins  | bitgild.com | bitgoud.nl
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
October 28, 2013, 01:23:35 PM
 #4

Vergulde gaan voor dubbele prijs weg. Let wel hij is verguld in goud, het is geen 1oz gouden munt.

Ik weet wel wat verguld is Wink
1 ounce zilver met een laagje kopervet Tongue

Ik wil wel 1 vergulde en 1 standaard 1 ounce coin, voor de verzameling Smiley
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
October 28, 2013, 01:26:25 PM
 #5

BTW, ik zou wel duidelijk aangeven in je add dat de coin geen 0.25 bitcoin bevat Wink
Voor de nieuwelingen onder ons.
wtzr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 96
Merit: 10


View Profile WWW
October 28, 2013, 01:31:19 PM
 #6

BTW, ik zou wel duidelijk aangeven in je add dat de coin geen 0.25 bitcoin bevat Wink
Voor de nieuwelingen onder ons.

Ik heb je een PM gestuurd.

Goede opmerking, dat zal ik er nog even wat duidelijker bij zetten. Het is inderdaad de nominale waarde.

Buy gold and silver with Bitcoins  | bitgild.com | bitgoud.nl
wtzr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 96
Merit: 10


View Profile WWW
October 28, 2013, 01:47:16 PM
 #7

Ziet er netjes uit. Zijn ze blijvend op voorraad of is het op=op?

EDIT: Ik heb ook een vraag over de QR code. Op de site staat dat als je de code scant, dat je kunt zien wat de munt in bitcoin waard is. Zie je dan de spotprijs van 1oz zilver?

Goede vraag, dit is de site waar je op uitkomt als je hem scant. Je ziet hier hoeveel jouw munt op dat moment waard is.

Op de munt zelf staat ook een nominale waarde van 0.25 BTC. Op het moment dat deze munten voor het eerst werden uitgegeven stond 1 troy ounce zilver gelijk aan ongeveer 0.25 btc. Met de huidige bitcoin koers is 1 troy ounce zilver nu ongeveer 0.11 BTC waard.


Buy gold and silver with Bitcoins  | bitgild.com | bitgoud.nl
wtzr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 96
Merit: 10


View Profile WWW
October 28, 2013, 01:59:07 PM
 #8

Ok, duidelijk. Ik ga binnenkort wat munten bestellen, want jullie hebben zat keuze op de site. Zitten er ook airtites bij de munten of zijn deze ook los te verkrijgen?

Airtites leveren we er niet bij. Alle munten worden wel netjes gesealed opgestuurd en omhuld met luchtkussenfolie en noppenfolie.

Buy gold and silver with Bitcoins  | bitgild.com | bitgoud.nl
ZetaOS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
October 29, 2013, 01:02:47 AM
 #9

Na lang wachten hebben we eindelijk de Bitcoin Cold Hard Cash munten op bitgoud.nl weer in voorraad. Na het artikel op bitcoinspot.nl waren we 1 dagen later al gelijk door onze voorraad heen. Excuses voor de mensen die we daardoor blij hebben gemaakt met een dode mus. Aangezien er maar erg weinig mensen gebruik hebben kunnen maken van de Bitcoin Woensdag aanbieding laten we deze voorlopig nog tot de volgende woensdag meeting door lopen. De voorwaarden:

Quote
Als je de Bitcoin Cold Hard Cash munt besteld met couponcode "Bitcoinwoensdag" betaal je geen verzendkosten en neem ik ze mee naar de volgende Bitcoin woensdag, 6 november, in Amsterdam. Voorwaarde is dat je ze uiteraard komt ophalen bij bitcoin woensdag Wink

We hebben momenteel een maximum van 20 munten per order ingesteld, zodat iedereen kans heeft om er eentje te bemachtigen. Hieronder een foto van de Bitcoin Cold Hard Cash zilveren munten. Op de foto is ook een goud vergulde cold hard cash munt te zien. Dit is een speciale "first year of issue" waar er maar 100 van gedrukt zijn. We hebben er nog een paar extra voor de echte verzamelaar. Mocht je hier interesse in hebben, neem dan even contact op.


 

 
Ik heb zo`n munt in Zilver, begrijp ik nou van jou dat er maar 100 van bestaan!?

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3892
Merit: 2197


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
October 29, 2013, 07:45:32 AM
Last edit: August 02, 2023, 10:37:00 PM by Mitchell
 #10

Ik heb thuis nog een 5 Year Anniversary Quarter BitCoin liggen. Deze werd maar 1 maand gemaakt en gingen er heel hard doorheen. Als iemand er intresse voor heeft hoor ik het graag.

@ZetaOS, van de vergulde zijn er maar 100 gemaakt ja. Dat kun je lezen in NewLiberty's topic (klik).

Quote
CURRENTLY AVAILABLE from a run of 100:
FIRST YEAR OF ISSUE GOLD PLATED HAND NUMBERED SILVER BITCOIN SPECIE COLLECTIBLE EDITION:
Now remaining First Year of Issue pieces numbered series:
32-49
51-68
70-87
89-98

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
wtzr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 96
Merit: 10


View Profile WWW
October 29, 2013, 08:43:50 AM
 #11

Quote
Ik heb zo`n munt in Zilver, begrijp ik nou van jou dat er maar 100 van bestaan!?

Nee, het gaat alleen om de gouden vergulde munten. Daar zijn er maar 100 van gemaakt. Ze zijn ook allen voorzien van een cijfer 1 t/m 100. Als je op de foto kijkt zie je dat dit nummer 23 is (boven de 2013)

Buy gold and silver with Bitcoins  | bitgild.com | bitgoud.nl
Frequency
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
October 29, 2013, 09:22:38 AM
 #12

Heb al een paar bestellingen geplaatst op deze site, prima service (online hulp) en zeer snel geleverd...

 Wink Wink Wink

COINDER
COINDER
ptereh
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 49
Merit: 0


View Profile
October 30, 2013, 02:42:36 PM
 #13

Maandag een bestelling geplaatst voor een paar zilveren munten, vandaag (woensdag) ontvangen.
De Panda and Kookaburra kwamen in een capsule de andere munten waren individueel verpakt in ziplocs (wietzakjes zegmaar). Daar omheen een ruime hoeveelheid bubbelfolie. Munten lijken nieuw uit de fabriek te zijn. Worden verzonden vanuit Duitsland.
Wat mij betreft een plezierige transactie.

Bij deze mijn ervaring:
- Website is wat traag
- verzend en handling lijken wat aan de hoge kant voor een kleine bestelling

+ Prijzen zijn vergelijkbaar met de meeste andere webshop (zie: goudvergelijken.nl and goudzilverprijs.nl)
+ Chat support was erg behulpzaam
+ Verzenden was erg snel
wtzr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 96
Merit: 10


View Profile WWW
October 30, 2013, 02:51:48 PM
 #14

Maandag een bestelling geplaatst voor een paar zilveren munten, vandaag (woensdag) ontvangen.
De Panda and Kookaburra kwamen in een capsule de andere munten waren individueel verpakt in ziplocs (wietzakjes zegmaar). Daar omheen een ruime hoeveelheid bubbelfolie. Munten lijken nieuw uit de fabriek te zijn. Worden verzonden vanuit Duitsland.
Wat mij betreft een plezierige transactie.

Bij deze mijn ervaring:
- Website is wat traag
- verzend en handling lijken wat aan de hoge kant voor een kleine bestelling

+ Prijzen zijn vergelijkbaar met de meeste andere webshop (zie: goudvergelijken.nl and goudzilverprijs.nl)
+ Chat support was erg behulpzaam
+ Verzenden was erg snel

Hoi Peter, bedankt voor je feedback, wordt erg gewaardeerd.

Vanaf november komt bitpay met een nieuw model waardoor we waarschijnlijk de Bitpay fee tot een minimum kunnen beperken. De verzendkosten voor goud en zilver liggen hoger dan normale producten. Dit komt omdat UPS geen verzekering biedt op goud en zilver. Helaas is er geen enkele carrier die zich hier aan durft te wagen waardoor wij genoodzaakt zijn een extra verzekering hier voor af te sluiten.

Buy gold and silver with Bitcoins  | bitgild.com | bitgoud.nl
wtzr (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 96
Merit: 10


View Profile WWW
October 30, 2013, 05:15:24 PM
 #15

Maandag een bestelling geplaatst voor een paar zilveren munten, vandaag (woensdag) ontvangen.
De Panda and Kookaburra kwamen in een capsule de andere munten waren individueel verpakt in ziplocs (wietzakjes zegmaar). Daar omheen een ruime hoeveelheid bubbelfolie. Munten lijken nieuw uit de fabriek te zijn. Worden verzonden vanuit Duitsland.
Wat mij betreft een plezierige transactie.

Bij deze mijn ervaring:
- Website is wat traag
- verzend en handling lijken wat aan de hoge kant voor een kleine bestelling

+ Prijzen zijn vergelijkbaar met de meeste andere webshop (zie: goudvergelijken.nl and goudzilverprijs.nl)
+ Chat support was erg behulpzaam
+ Verzenden was erg snel

Hoi Peter, bedankt voor je feedback, wordt erg gewaardeerd.

Vanaf november komt bitpay met een nieuw model waardoor we waarschijnlijk de Bitpay fee tot een minimum kunnen beperken. De verzendkosten voor goud en zilver liggen hoger dan normale producten. Dit komt omdat UPS geen verzekering biedt op goud en zilver. Helaas is er geen enkele carrier die zich hier aan durft te wagen waardoor wij genoodzaakt zijn een extra verzekering hier voor af te sluiten.

Is dat omdat het diefstal gevoelig is? Kleine hoeveelheden zijn anders toch gewoon te verzekeren? PostNL vergoed volgens mij tot 500 euro.

Bij ons wordt alles verzekerd verzonden, maar dat gaat niet via de carrier. Je kunt je verzekeren bij een carrier zoals PostNL en UPS, maar zodra het om goud, zilver of sieraden gaat gelden er andere regels.

Al onze pakketten worden discreet verpakt zodat er aan de buitenkant ook niet af te leiden is dat er waardevolle spullen in het pakket zitten. Daarbij versturen we met UPS wat een goed aangeschreven bedrijf is. Probeer maar eens te googlen op "goud + postnl / tnt".

Buy gold and silver with Bitcoins  | bitgild.com | bitgoud.nl
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3892
Merit: 2197


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
October 30, 2013, 05:18:09 PM
 #16

Quote
PostNL geeft diefstal toe
AMSTERDAM - PostNL geeft toe dat er door eigen personeel pakketjes met goud en juwelen zijn gestolen.
Wauw, dat is wel heel triest. Dan snap ik wel dat jullie er een verzekering overheen gooien.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!