Bitcoin Forum
May 08, 2024, 04:14:09 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bitcoins lokaal kopen ipv minen ( ervaring )  (Read 934 times)
anon2k3 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
October 31, 2013, 11:55:00 AM
 #1

Al een aantal weken vraag ik mij een aantal dingen af.
Heeft het nog nut om te gaan starten met minen of om je mining rigs uit te breiden? Moet ik een 2TH gaan aanschaffen, maar heeft dit wel nut.

Nu ben ik mij dus steeds meer aan het verdiepen in het kopen van BTC's, en dan zo gunstig mogelijk. Je kunt ook zeggen, koop ze hier en sell ze daar.

Maar wat is jullie ervaring daarmee? Neem nou zo'n site als: https://localbitcoins.com
Hier zie je verschillende mensen die BTC's aanbieden, en sommige zelfs al heel voordelig.

Wat vinden jullie? Hoor graag jullie mening en ervaring hierin.
"I'm sure that in 20 years there will either be very large transaction volume or no volume." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Hili
Member
**
Offline Offline

Activity: 69
Merit: 10


View Profile
November 02, 2013, 12:45:06 AM
 #2

Ik heb al enkele keren gebruik gemaakt van localbitcoins.com. Al elke keer is de deal goed gegaan, wel één keer niet zo vlot (de seller kon niet meteen aan zijn coins). Maar vanwege de twijfelachtige sfeer die er onlosmakelijk aan vasthangt kom ik nooit alleen naar een afspraak. Ik heb ook al gehoord van minder aangename ervaringen.

Minen zou ik je afraden, de difficulty stijgt echt veel te snel om er nog winst op te maken. Ik heb zelf twee miners van BFL en ik twijfel of ik zelfs nog de kost van de miners zal terugverdienen. Daarnaast doe ik mee aan een groupbuy hier op het forum.
Yellowpiss
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
November 02, 2013, 10:12:48 AM
 #3

ik vind het maar niks
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!